Материалдар / Мәтінді есептерді шығару (есептер шығару). ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді есептерді шығару (есептер шығару). ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
57
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

12.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

Сабақтың мақсаты

Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін мәтінді есептер шығаруда қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады








Сабақтың ортасы

ІІ. Өткен сабақты пысықтауға тапсырмалар орындау.

1. Дүние жүзі бойынша көмір өңдірудің пайызға шаққандағы үлесі мынадай: Еуропа (30%), Азия (25%) және Солтүстік Америка(25%).Құрылықтың қалған бөлігінде көмірдің қанша пайызы өңдірілді?


2. Үшбұрыштың бір қабырғасы периметрдің 34% -ын,ал екінші 36%-ын құрайды.Үшбұрыштың үшінші қабырғасы периметрдің қанша пайызын құрайды?

3. Ауа ластануының 70,6% -ын көліктер, 12,3% -ын қалдықтар мен химикаттар,10,3%-ын отынның жануынан бөлінген газ,ал қалған пайызды өнеркәсіптер құрайды.Өнеркәсіптер ауа ластануының қанша пайызын береді?


4. Домбыра жасайтын шеберхана бір айда 8 домбыра жасауы керек еді. Олар бір айда 2 домбыраны артық жасады. Домбыра жасайтын шеберхана бұл айда жоспарын неше процент орындады?

5. 700 г йодтың спирттегі ертіндісінде йод 119г. Ерітіндінің концентрация-сы неше процент.

6. PISA тапсырмасы. «Кабельді телевизия»

Төмендегі кесте бес елге арналған теледидарлары бар отбасылар туралы деректерді көрсетеді. Ол сондай-ақ теледидарлары бар және кабельді телевизияға қосылған отбасылар бойынша пайызды да көрсетеді.




Ел








Теледидарлары бар отбасылар саны

Теледидарлары бар отбасылардың барлық отбасылардан пайызы

Теледидарлары бар отбасылармен салыстырғандағы кабельдік телевизияға қосылған отбасылар пайызы

Жапония

48,0 млн.

99,8%

51,4%

Франция

24,5 млн.

97,0%

15,4%

Бельгия

4,4 млн.

99,0%

91,7%

Швейцария

2,8 млн.

85,8%

98,0%

Норвегия

2,0 млн.

97,2%

42,7%

Дереккөз: ITU, Әлемдік электрлік байланыс көрсеткіштері 2004/2005 ITU, Әлемдік электрлік байланыс есебі/ ICT дамыту, 2006


1 – сұрақ. Кабельді телевизия Кесте Швейцарияда отбасылардың 85,8% -да теледидар бар екенін көрсетеді. Кестедегі ақпаратқа сүйене отырып, Швейцариядағы отбасылардың жалпы санының жуық бағасы қандай?

A. 2,4 млн.       B. 2,9 млн.

C. 3,3 млн.         D. 3,8 млн.

Дұрыс жауап: С

2-сұрақ. Кабельді телевизия Кевин кестеден Франция және Норвегия жөніндегі ақпаратты қарап отыр. Кевин былай дейді: «Екі ел үшін де теледидарлары бар отбасылар пайызы бірдей   болса да, Норвегияда кабельдік телевизияға қосылған отбасылар саны көбірек». Бұл пікірдің неліктен дұрыс емес екендігін түсіндіріңіз.   Өз жауабынды негіздеңіз.

Дұрыс жауап: Кевин екі елде теледидарлары бар барлық отбасылардың нақты санын назарға алуы тиіс деген жауап. Оныкы дұрыс емес, себебі Францияда 22 млн.- нан астам отбасыда теледидар бар.

· Себебі Франция халқы Норвегияға қарағанда 10 есе дерлік көп.

· Себебі Францияда теледидары бар халық саны айтарлықтай көп, сондықтан, сәйкесінше, кабельді телевизияға да қосылғандар саны көп болады.

· Себебі Францияда (24,5 × 0,154) = шамамен 3,7 млн. отбасы кабельді телевизияға қосылған, ал олардың Норвегиядағы саны шамамен 0,8 млн. отбасы (2,0×0,427).

Францияда кабельді телевизияға қосылғандар саны көп.

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.

Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.













Тапсырмаларды басқалардан бұрын аяқтаған оқушылар қосымша тапсырма орындайды.




Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.




















Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл
























Pisa-2018ж. Астана/ Компьютерлік формат халықаралық зерттеу құралдары.

Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

1093


Рефлексия: Кері байланыс жеке оқушыларға ауызша не жазбаша түрде беріледі.

«Оқушы дауысы» ( бүгінгі сабақты қаншалықты өзіне сенімді түрде түсінгенін әр оқушы тақтадағы сөйлемдердің бірін аяқтау керек)

Бұл тарауда маған ең қызықты болғаны….

· Бұл тарауда ең қиын болғаны…

· Мен мына жәйттарға баса назар аударуды ұсынамын....

· Тақырыпты түсіну үшін ең пайдалы болған іс-әрекет…...

· Мен ұққан нәрселердің ең маңыздысы ол………

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.











































Таныстым:


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!