Материалдар / Мәтінді есептерді шығару (есептер шығару). ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді есептерді шығару (есептер шығару). ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
50
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

15.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

Сабақтың мақсаты

Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін мәтінді есептер шығаруда қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады








Сабақтың ортасы

ІІ. Өткен сабақты пысықтауға тапсырмалар орындау.

Мысал. Көйлектің бастапқы бағасы 60 000 теңге. Жаппай сатылым кезінде көйлек 57 000 теңгеден сатылса, көйлек бағасына неше пайыз жеңілдік болғанын анықта.

Шешуі.

Неше пайыз жеңілдік болғандығын анықтау үшін екі санның пайыздық қатынасын табу ережесін қолдан.

∙ 100% = 95%

Демек, жаппай сатылым кезінде көйлектің бағасы оның бастапқы бағасының 95%-ын құрады. Сонда көйлек бағасына

100% – 95% = 5%

жеңілдік болған.

Жауабы: 5%.



1. Көйлектің бастапқы бағасы 50 000 теңге. Жаппай сатылым кезінде көйлек 35 000 теңгеден сатылса, көйлек бағасына неше пайыз жеңілдік болғанын анықта.

2. Сыныпта 40 оқушы бар. Сыныптағы оқушылардың 50%-ы қыздар және олардың 20%-ының шашы ұзын. Сыныптағы шашы қысқа қыздар санын анықта.

3. 1 килограмм алма 600 теңге, ал 1 килограмм алмұрт 750 теңге тұрады. Алмұрттың бағасы алма бағасынан неше пайызға қымбат екенін анықта.

4. Колледжде шәкіртақы алып оқитын студенттер саны 68-ге тең. Бұл студенттер колледждегі барлық студенттің 17%-ын құрайды. Колледжде жалпы неше студент оқиды?

5. Зауыт бір айда 620 қондырғы жасады. Жоспар бойынша, бір айда жасау қажет қондырғылар саны жасалынған қондырғылардың 85%-ын құраса, зауыт неше дана қондырғыны артық шығарғанын тап.

6. Қорытпа 5 кг қалайы, 7 кг мыс және 8 кг қорғасыннан тұрады. Қорытпа массасының қанша пайызы қалайыдан тұрады?

Қосымша

7. Бірінші күні егін алқабының 16%-ына, екінші күні 27%-ына, үшінші күні 34%-ына, ал төртінші күні қалған 4,6 га жерге дән егілді.

  1. Егін алқабының жалпы ауданын тап.

  2. Бірінші күні неше гектар жерге дән егілді?

Жауапты ондық бөлшек түрінде жаз.

8. Мектеп ауласына ағаштар отырғызу үшін жер телімі бөлінді. Бөлінген жердің 27,5%-ына алма ағаштары, 30%-ына алмұрт ағаштары, 32,5%-ына шие ағаштары және қалған 2 соттық жерге өрік ағаштары отырғызылды. Ағаштар отырғызу үшін бөлінген жер телімінің ауданын тап.

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.



Мысалды жазады









Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.



















Тапсырмаларды басқалардан бұрын аяқтаған оқушылар қосымша тапсырма орындайды.












Стикерлер арқылы бағалау жүргізіледі







Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.




















Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл

























Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп


Рефлексия: Кері байланыс жеке оқушыларға ауызша не жазбаша түрде беріледі.

«Оқушы дауысы» ( бүгінгі сабақты қаншалықты өзіне сенімді түрде түсінгенін әр оқушы тақтадағы сөйлемдердің бірін аяқтау керек)

Бұл тарауда маған ең қызықты болғаны….

· Бұл тарауда ең қиын болғаны…

· Мен мына жәйттарға баса назар аударуды ұсынамын....

· Тақырыпты түсіну үшін ең пайдалы болған іс-әрекет…...

· Мен ұққан нәрселердің ең маңыздысы ол………

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.










Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

15.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

Сабақтың мақсаты

Бөлшекті және натурал санды пайызбен өрнектеу, пайызды бөлшек немесе натурал сан түрінде жазу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу ережелерін мәтінді есептер шығаруда қолдану. (ЕБҚ)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады








Сабақтың ортасы

ІІ. Өткен сабақты пысықтауға тапсырмалар орындау.

Мысал. Көйлектің бастапқы бағасы 60 000 теңге. Жаппай сатылым кезінде көйлек 57 000 теңгеден сатылса, көйлек бағасына неше пайыз жеңілдік болғанын анықта.

Шешуі.

Неше пайыз жеңілдік болғандығын анықтау үшін екі санның пайыздық қатынасын табу ережесін қолдан.

∙ 100% = 95%

Демек, жаппай сатылым кезінде көйлектің бағасы оның бастапқы бағасының 95%-ын құрады. Сонда көйлек бағасына

100% – 95% = 5%

жеңілдік болған.

Жауабы: 5%.



1. Көйлектің бастапқы бағасы 50 000 теңге. Жаппай сатылым кезінде көйлек 35 000 теңгеден сатылса, көйлек бағасына неше пайыз жеңілдік болғанын анықта.

2. Сыныпта 40 оқушы бар. Сыныптағы оқушылардың 50%-ы қыздар және олардың 20%-ының шашы ұзын. Сыныптағы шашы қысқа қыздар санын анықта.

3. 1 килограмм алма 600 теңге, ал 1 килограмм алмұрт 750 теңге тұрады. Алмұрттың бағасы алма бағасынан неше пайызға қымбат екенін анықта.

4. Колледжде шәкіртақы алып оқитын студенттер саны 68-ге тең. Бұл студенттер колледждегі барлық студенттің 17%-ын құрайды. Колледжде жалпы неше студент оқиды?

5. Зауыт бір айда 620 қондырғы жасады. Жоспар бойынша, бір айда жасау қажет қондырғылар саны жасалынған қондырғылардың 85%-ын құраса, зауыт неше дана қондырғыны артық шығарғанын тап.

6. Қорытпа 5 кг қалайы, 7 кг мыс және 8 кг қорғасыннан тұрады. Қорытпа массасының қанша пайызы қалайыдан тұрады?

Қосымша

7. Бірінші күні егін алқабының 16%-ына, екінші күні 27%-ына, үшінші күні 34%-ына, ал төртінші күні қалған 4,6 га жерге дән егілді.

  1. Егін алқабының жалпы ауданын тап.

  2. Бірінші күні неше гектар жерге дән егілді?

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!