Материалдар / Мәтінді есептерді шығару. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді есептерді шығару. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаттары: 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; Сабақ мақсаты: Есеп мазмұнын талдай отырып, ондағы белгілі мен белгісіздерді ажырату және есепті шешудің дұрыс жолын таңдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2024
53
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

16.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

Сабақтың мақсаты

Есеп мазмұнын талдай отырып, ондағы белгілі мен белгісіздерді ажырату және есепті шешудің дұрыс жолын таңдау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады








Сабақтың ортасы

ІІ. Өткен сабақты пысықтауға тапсырмалар орындау.

Мысал. Фермер үш күнде бақшадан жалпы 2 тонна орамжапырақ жинады. Бірінші күні 55%-ын, екінші күні 400 кг, ал үшінші күні қалған бөлігін жинаған болса, фермер үшінші күні барлық орамжапырақтың неше пайызын жинағанын тап.

Шешуі. Тоннаны килограммен өрнекте: 2 т = 2000 кг.

Фермер бірінші күні неше килограмм орамжапырақ жинағандығын анықта:

2000 ∙  1100 (кг).

Үшінші күні неше килограмм орамжапырақ жинағанын тап:

2000 – 1100 – 400 = 500 (кг).

Екі санның пайыздық қатынасын табу ережесін қолданып, үшінші күні жиналған орамжапырақ массасы барлық жиналған өнімнің неше пайызын құрайтынын анықта:

∙ 100% = 25%.

Жауабы: 25%.

1. Қазақстандық заңдарға сәйкес заңды және жеке тұлғаның жалақысынан 10% табыс салығы ұсталынады. 120 000 теңге табыс табатын адамнан неше теңге табыс салығы ұсталынады және салық ұсталғаннан кейін «қолына» алатын таза сома неше теңгені құрайды?

2. Екі шалбардың бағасы бір пальтоның бағасынан 24%-ға арзан. Бес шалбардың бағасы бір пальтоның бағасынан неше пайызға қымбат екенін анықта.

3. Қорапшада 8 сары және 5 жасыл шар бар. Жасыл шарлар санының сары шарлар санына пайыздық қатынасын анықта.

Қосымша

4. Әмиянда номиналы 500 теңгелік – 4 дана, 2000 теңгелік – 5 дана және 1000 теңгелік – 15 дана ақша бар. Әмияндағы банкноттардың қанша пайызы 1000 теңгелік банкноттар екенін анықта. Жауапты ондық бөлшек түрінде жаз.

5. Оқушы 20 сұрақтан тұратын тест тапсырып, 6 сұраққа қате жауап берді. Оқушы сұрақтардың қанша пайызына дұрыс жауап берді?


БЖБ орындау

Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.



Мысалды жазады














Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.










Тапсырмаларды басқалардан бұрын аяқтаған оқушылар қосымша тапсырма орындайды.












Стикерлер арқылы бағалау жүргізіледі












Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.











Әрбір дұрыс жауапқа 2 балл

























Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп


Рефлексия: Кері байланыс жеке оқушыларға ауызша не жазбаша түрде беріледі.

«Оқушы дауысы» ( бүгінгі сабақты қаншалықты өзіне сенімді түрде түсінгенін әр оқушы тақтадағы сөйлемдердің бірін аяқтау керек)

Бұл тарауда маған ең қызықты болғаны….

· Бұл тарауда ең қиын болғаны…

· Мен мына жәйттарға баса назар аударуды ұсынамын....

· Тақырыпты түсіну үшін ең пайдалы болған іс-әрекет…...

· Мен ұққан нәрселердің ең маңыздысы ол………

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.





















Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Мәтінді есептерді шығару


Бөлім:

5.4А Пайыз

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

16.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару;

Сабақтың мақсаты

Есеп мазмұнын талдай отырып, ондағы белгілі мен белгісіздерді ажырату және есепті шешудің дұрыс жолын таңдау. (ЕБҚ)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау


Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады








Сабақтың ортасы

ІІ. Өткен сабақты пысықтауға тапсырмалар орындау.

Мысал. Фермер үш күнде бақшадан жалпы 2 тонна орамжапырақ жинады. Бірінші күні 55%-ын, екінші күні 400 кг, ал үшінші күні қалған бөлігін жинаған болса, фермер үшінші күні барлық орамжапырақтың неше пайызын жинағанын тап.

Шешуі. Тоннаны килограммен өрнекте: 2 т = 2000 кг.

Фермер бірінші күні неше килограмм орамжапырақ жинағандығын анықта:

2000 ∙  1100 (кг).

Үшінші күні неше килограмм орамжапырақ жинағанын тап:

2000 – 1100 – 400 = 500 (кг).

Екі санның пайыздық қатынасын табу ережесін қолданып, үшінші күні жиналған орамжапырақ массасы барлық жиналған өнімнің неше пайызын құрайтынын анықта:

∙ 100% = 25%.

Жауабы: 25%.

1. Қазақстандық заңдарға сәйкес заңды және жеке тұлғаның жалақысынан 10% табыс салығы ұсталынады. 120 000 теңге табыс табатын адамнан неше теңге табыс салығы ұсталынады және салық ұсталғаннан кейін «қолына» алатын таза сома неше теңгені құрайды?

2. Екі шалбардың бағасы бір пальтоның бағасынан 24%-ға арзан. Бес шалбардың бағасы бір пальтоның бағасынан неше пайызға қымбат екенін анықта.

3. Қорапшада 8 сары және 5 жасыл шар бар. Жасыл шарлар санының сары шарлар санына пайыздық қатынасын анықта.

Қосымша

4. Әмиянда номиналы 500 теңгелік – 4 дана, 2000 теңгелік – 

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!