Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
7.4.3.1 есеп шарты бойынша математикалық модель құру;
7.4.2.2 мәтінді есептерді теңдеулер және теңсіздіктер құру арқылы шығару;
(деңгейлік тапсырмалар)
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Таныстым:
ҚазақстанРеспубликасыОқу-ағартуминистрлігі
Момынай жалпы орта білім
беретін мектебі
Қысқамерзімді(сабақ)жоспары
Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Мәтінді
есептерді шығару
Бөлім:
Қысқаша көбейту
формулалары
ПедагогтіңТ.А.Ә.
Алиева Гулжан Аманкулкызы
Күні:
13.03.2024ж
Сынып:
7
Қатысушыларсаны:
Қатыспағандарсаны:
Сабақтыңтақырыбы
Мәтінді
есептерді шығару
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
7.4.3.1есеп
шарты бойынша математикалық модель құру;
7.4.2.2 мәтінді есептерді
теңдеулер және теңсіздіктер құру арқылы
шығару;
Сабақтыңмақсаты
Есептің математикалық моделін
құрастыру;
Сызықтық теңдеулер мен олардың
жүйелері арқылы есептер шығару;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақтың
басы
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-екі өрнектің қосындысының
кубы және айырмасының кубы
формулалары.
-екі өрнектің қосындысының кубы және
айырмасының кубы формулаларын
қолдану.
Үй тапсырмасын
тексеру
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
Үй жұмысы мадақтау әдісімен
бағаланады
Оқулық
Сабақтың
ортасы
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар
орындау: Жеке
жұмыс
А
тобы
Тапсырма
1.
Футбол
алаңының ұзындығы (12х+6) м, ал ені (6х+3) м.
Футбол
алаңының периметрін табу өрнегін құрыңыз.
х =7 деп алып
алаңның периметрін табыңыз.Жауабы: 270
м.
Тапсырма
2.
1)өрнегіне мәтіндік есеп
құрастыр.
2) Тіктөртбұрыштың
ұзындығы енінен 3 есе үлкен. Егер оның енін 4 метрге ұзартып, ал
ұзындығын 5 м қысқартсақ, онда тік төртбұрыштың ауданы 15
м2-ге артады. Тік төртбұрыштың өлшемдерін табыңдар.Жауабы:5 м, 15
м.
В
тобы
Тапсырма
3.Төмендегі фигураның ауданын
табудың екі түрлі өрнегін құрастыр және осы екі өрнектің теңбе-тең
екендігін дәлелде.
С
тобы
Тапсырма
4.СуреттегіABCDEFфигурасы екі тік төртбұрыштан
құрылған.AF=x; FE=(3x-6); CD=(x-1);
BC=2, өлщемдері сантиметрмен берілген.
Фигураныңауданы 36 cм2.
(b) 3x2 – 8x – 16 = 0 болатынынкөрсетіңіз.
(c)3x2–
8x– 16 = 0 көбейткіштерге жіктеу
арқылы шешіңіз.
(d)ABұзындығын
табыңыз.
БЖБ
орындау
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді.
Тапсырмаларды өз бетінше
орындайды
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы
бағаланады
Дескрипторды қолдана отырып
баға беріледі.
https://smk.edu.kz/
Сабақтың
соңы
Үй
жұмысы.
№ есеп
Рефлексия:
Не
үйрендім?
Не оңай
болды?
Не қиын
болды?
Не білгім
келеді?
Үй жұмысымен
танысады.
Рефлексияны
орындайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз