|
Бөлім: |
Тізбектер |
||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кашкинбаева Г.К. |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
18.12.2024 ж |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтінді есептерді шығару.ББЖБ№4 |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Аралас арифметикалық және геометриялық прогрессияға берілген қиындығы жоғары мәтін есептерді шығарады |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Зейінді шоғырландыру. Математикалық диктант
|
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2019 |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
А-деңгейі. 1 тапсырма Тауға көтерілудің алғашқы сағаттарында саяхатшы 800м биіктікке жетті. Әрбір келесі сағатында алғашқысынан 25 м-ге кем биіктікке көтерілді. Қанша уақыт ішінде саяхатшы 5700 м көтерілді?
В деңгейі. 2 тапсырма Бекеттен шыққан поезд, қозғалыс жылдамдығын біркелкі көбейте отырып 25 минут ішінде 60 км/сағ жылдамдыққа ие болды. Поездің үдеуін табыңыз.
Жауабы: С деңгейі. Тапсырма. 3. Үш адамның жасы геометриялық прогрессия құрайды, олардың жастарының қосындысы 93-ке тең. Осы сандарды арифметикалық прогрессияның бірінші, екінші және жетінші мүшелері деп қарастыруға болады. Осы адамдардың жастарын тап |
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2019 |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Арифметикалық және
геометриялық прогрессиялар»
1.
7.
Арифметикалық прогрессиянң алғашқы он мүшесінің
қосындысын табыңдар -3; 1;
5;…
8.
9. 10.
Дескриптор: - Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады - арифметикалық және геометриялық прогрессия формулаларын ажыратады, -- қажетті формуланы қолданады - Есептеуді дұрыс жүргізеді -Есептің шартына сай жауапты таңдайды. |
«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2019 |
||||||||||||||||||||||
|
|
ББЖБ |
|
Тест карточкалары;
Оқу құралдары |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Үйге тапсырма:№ |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады.
|
Бағалау парақтары; оқулық |
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтінді есептерді шығару.ББЖБ№4
Мәтінді есептерді шығару.ББЖБ№4
|
Бөлім: |
Тізбектер |
||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кашкинбаева Г.К. |
||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
18.12.2024 ж |
||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтінді есептерді шығару.ББЖБ№4 |
||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.4.2.2геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Аралас арифметикалық және геометриялық прогрессияға берілген қиындығы жоғары мәтін есептерді шығарады |
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Зейінді шоғырландыру. Математикалық диктант
|
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2019 |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
А-деңгейі. 1 тапсырма Тауға көтерілудің алғашқы сағаттарында саяхатшы 800м биіктікке жетті. Әрбір келесі сағатында алғашқысынан 25 м-ге кем биіктікке көтерілді. Қанша уақыт ішінде саяхатшы 5700 м көтерілді?
В деңгейі. 2 тапсырма Бекеттен шыққан поезд, қозғалыс жылдамдығын біркелкі көбейте отырып 25 минут ішінде 60 км/сағ жылдамдыққа ие болды. Поездің үдеуін табыңыз.
Жауабы: С деңгейі. Тапсырма. 3. Үш адамның жасы геометриялық прогрессия құрайды, олардың жастарының қосындысы 93-ке тең. Осы сандарды арифметикалық прогрессияның бірінші, екінші және жетінші мүшелері деп қарастыруға болады. Осы адамдардың жастарын тап |
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2019 |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
«Арифметикалық және
геометриялық прогрессиялар»
1.
7.
Арифметикалық прогрессиянң алғашқы он мүшесінің
қосындысын табыңдар -3; 1;
5;…
8.
9. 10.
Дескриптор: - Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады - арифметикалық және геометриялық прогрессия формулаларын ажыратады, -- қажетті формуланы қолданады - Есептеуді дұрыс жүргізеді -Есептің шартына сай жауапты таңдайды. |
«Бас бармақ» әдісі арқылы өздерін бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова..-Алматы,Мектеп2019 |
||||||||||||||||||||||
|
|
ББЖБ |
|
Тест карточкалары;
Оқу құралдары |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Үйге тапсырма:№ |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады.
|
Бағалау парақтары; оқулық |
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз






















