Материалдар / "Мәтінді пішімдеу" ашық сабақ,3 сынып

"Мәтінді пішімдеу" ашық сабақ,3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал үшінші сыныпқа өте пайдалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
3438
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім: Сөзартындасөз (ортақ тақырып: «Жақсы деген не, жаман деген не?»Мектеп:
Күні: 22.10.2018ж.Мұғалімнің аты-жөні: Байжанова Айжамал Боранбаевна
СЫНЫП: 3Қатысқан оқушылар саны:5Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбыМәтінді пішімдеу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатың оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.1.2.2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану  3.1.2.4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану  3.2.1.1 мәтіндік редакторда қарапайым сөйлемдерді теруді жүзеге асыру 
Сабақтың мақсаттарыОқушылар...   
  • «Пішімдеу» сөзін түсінеді  
  • Мәтіндік редактордың мүмкіндіктері мен мақсатын атайды  
  • Мәтінде көрсетілген сипаттамаларға сәйкес пішімдейді 
  • Қаріпті, өлшемін және стилін өзгертеді 
  • Бағалау критерийлерімәтінді пішімдеу қызметінтүсінеді; алдын ала құрылған файлды ашады; мәтінді өзгертеді;- мәтінді бөліп алу үшін Қоюлату батырмасын қолданады; - бөліп алған үзіндіге курсив батырмасын қолданады;  - астын сызуға мәтінді бөліп алып батырмасын қолданады;  - мәтіннің түсін өзгертеді; - қаріпті өзгертеді; - қаріптің көлемін өзгертеді.
    Тілдік мақсаттарОқушылар … 
  • Мәтіндік редакторда пішімдеу батырмаларын; 
  • Пішімдеу қызметін атайды; 
  •  Пәндік лексика және терминалогия: 
  • пішімдеу, кескіні, курсив, қоюлату, астын сызу, визуалды әсер 
  • Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер:  
  • Мәтінді пішімдеу деп….. 
  • Мәтінді пішімдеу үшін … 
  • Мәтінді тез пішімдеуге арналған батырмалар ... орналасқан 
  • Құндылықтар Топтық және жұптық жұмыс арқылы өзіне және басқаларға құрмет пен ынтымақтастыққа үйрету, өзіндік жұмыс арқылы- академиялық адалдық, оқушылар сабақтын мақсатымен қойылатын талаптарын болжап атайды –ашықтық.
    Пәнаралық байланысАғылшын тілі – сөздің аудармасын анықтаған кезде   Орыс тілі

    Осыған дейін меңгерілген білімоқушылардамәтіндіөңдеу, пернетақтаменжұмысжасау, бумада құжатты сақтау, құжатты ашу дағдалыры қалыптасқан  
    Жоспар:
    Сабақ кезеңдері мен жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер
    Сабақтың басы

    0-5 минут

    Миға шабуыл.  Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. - Сіз нысандардың пішімдері туралы не білесіз? - Олар қандай болады?- Мәтіннің пішіні болама?

    Ребусты шешіңіз және мәтіннің дизайны қандай терминмен аталатынын анықтайсыз.

    Проблемалық мәселе тудыру. 

    Ребусты шешіңіз(пішімдеу)

    Оқушылар пайымдау арқылы сабақтың мақсаты мен тақырыбын тұжырымдайды.Бағалау критерийлерін оқушылармен біріге отырып тұжырымдаңыз. 


    Презентация



    Сабақтың ортасы6-37 минутБілімді жүйелеу«Шабарман мен жылқы» ойыныБалалар, қазір сіздерге кеспе парағын таратып беремін. Сіздер екіге бөлінесіздер. Бірінші топ сұрақтар жазылған қызыл кесте парағын алады, олар «Шабарман» болады. Екінші топ жауап жазылған жасыл кесте парағын алады, олар «жылқылар». Шабармандар сыныпта тыныш жылжып, өз атын табады, яғни олардың сұрағына дұрыс жауап беруі керек. 2 минуттан кейін барлық шабармандар өз орындарында болуы керек және олар өзаттарынтабу керек. Шабармандар сұрақты оқиды, ал жылқы жауап береді.Жаңа тақырып  «Кластер» әдісіПішімдеу - ұсынылған ақпараттың түрін өзгерту.Мәтіндіөзгертуге пішімдеу тақтасы көмектеседіЕнді біз кластер құрып, осы тақтада не істей алатынымызды білейік. Беттің ортасына біздің сабақтың негізгі сөзін жазыңыз (пішімдеу) және онымен байланысты негізгі сөздерді жазамыз.Мәтіндік редакторды іске қосып,  пішімдеу тақтасы арқылы, мәтіннің өлшемін, жазылуын, қаріп түсін өзгерту батырмаларын мысал келтіре отырып көрсетіп түсіндіру.Кері байланыс«Блум түймедағы» әдісіСонымен, сабақтың практикалық бөлігіне кірмес бұрын, сабақтың теориялық бөлігін қорытындылайық. Мен сіздерге алты сұрақ дайындадым.Қарапайым: пішімдеу дегеніміз не?Дәйектеу: Мәтінді форматтау –дегеніміз ол кәсіби талаптар мес, ал жақсымінез ереже екенін дұрыс түсіндім ба?.Талдау: Мәтінді пішімдеу мен дискіні пішімдеу арасындағы айырмашылық неде?Түсіндіріңіз: Мәтінді қалай пішімдеуге болады? (мұнда пішімдеудің әртүрлі жолдарын талқылауға болады)Практикалық: мәтінді пішімдеу мүмкіндігін қай жердепайдалануға болады?Шығармашылық: Бұл сіз үшін үй тапсырмасы. Әр түрлі қаріптерді тауыпәкелу. Ол үшін, жазбаларды, жарнамаларды, газеттерді, журналдарды және т.б. мысалға келтіруге болады. Сергіту сәті Мұғалім балаларға үстелден тұруынсұрайды.  Белімізді асықпай уқалаймыз,оңға, солға бұрылып, көршімізге қараймыз(жан-жақа денемізді бұрамыз). Ақылды болу үшін біз мойынды сәл бұрамыз. Бір, екі, бір,екі, басымызды айналдырамыз! (Басымызды айналдырамыз.) Басында тек басымызды бұрамыз. (басымызды бұрамыз), Денемізді де қозғаймызӘрине біз бұны істей аламыз! (денемізді оңға, солға бұрамызАл енді біз отырып тұрамызБіз бәрін жақсы түсінемізАяғымызды қатайтамызБір-екі-үш-төрт-бес! (отырып тұру).  Отырып тұру бізде, отырып тұрады біздің сынып! Бір-екі-үш-төрт-бес! Аяқты сергіту керек! (отырып тұру). Соңында аспанға тартыламыз және жанға еңкиеміз. (аспанға тартылу және жаңға еңкею). 

    Практикалық жұмыс Компьютер алдына қалай отырғандарына назар аударыңыз.  Сабақтың практикалық бөлігіне ауысайық. Сізде 7 минут бар. «Мәтінді пішімдеу»Дескрипторлар:  1. Мәтін тереді 2. Мәтінді бөліп алады3.Мәтінді пішімдеу мақсатында пішімдеу тақтасын қолданады4. Бөліп алған үзіндіге курсив батырмасын қолданады  5. Мәтіннің түсін өзгертеді 6Қаріпті өзгертеді 7Қаріптің көлемін өзгертеді 




    Сабақтың соңы37-40Рефлексия «Үш бет» әдісі. Үш бет бейнеленген кеспе қағазың оқушыларға көрсетеміз: көңілді, бейтарап және қайғылы. Оқушылар  көңіл-күйге сәйкес суретті тандап алады. 

    Презентация

    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Практикалық тапсырма орындау кезінде дифференциация  шығармашылықтың кезеңі бойынша іске асады:  тапсырмалар өсу ретінде берілгенТапсырманы орындаған жағдайда мұғалім сұрақтар арқылы немесе нұсқау картасында қадам бойынша алгоритм қолданып қолдау көрсетеді Барлық оқушылар:  •саймандар тақташасынан пішімдеу батырмаларын көрсетеді; •мәтінді теру. •  мәтінді пішімдеу   



    Оқушылардың белсенділігін арттыру үшін сабақ барысында топтық жұмыс, физминутка қарастырылған.  Компьютермен жұмыс жасап отырған кезінде оқушылар дене мүсінінің дұрыс болуына, көзбен монитор экранының ара қашықтығына көніл аударып, жағымсыз ситуациялар пайда болған жағдайда мұғалімге хабарлайды. Практикалық жұмыс орындаған кезде «ағылшын тілі». Оқушылар аудармасын жазады. 


    1 Косымша«Шабарман мен жылқы»Бірінші топ сұрақтар жазылған қызыл кеспе қағаздарын алады, олар «Шабарман» болады. Екінші топ жауап жазылған жасыл кеспе қағазын алады, олар «жылқылар». Шабармандар сыныпта тыныш жылжып, өз атын табады, яғни олардың сұрағына дұрыс жауап беруі керек. 2 минуттан кейін барлық шабармандар өз орындарында болуы керек және олар өзаттарынтабу керек. Шабармандар сұрақты оқиды, ал жылқы жауап береді.

    СүрақЖауап
    Мәтіндікредактордегеніміз не?Мәтіндік редактор арқылы жасалғанкезкелгенмәтіноғанкірмейтінмәтіндікматериалдарменбірге.
    Мәтіндікқұжаттықұрудыңқандайқадамдары бар?Енгізу , өңдеу, пішімдеу.
    Өңдеу дегеніміз не?Қателерді түзету, өзгерістер еңгізу.
    Ауыстыру буферімен жұмыс жасайтын батырмаларды ата: Көшіріп алу -, Қиып алу - , орнату -Ctrl + CCtrl + XCtrl + V
    Ауыстыру буферы дегеніміз не?Компьютердіңжадындағыерекшеорын, олкесіліп алынған немесекөшірілгендеректердіуақытшасақтайды.
    Мәнмәтіндік мәзірді қалай шығарады?Тінтуірдің оңжақ батырмасы арқылы мәнмәтіндік мәзір шақырылады
    Мәтіннің үзіндісі деп нені атайды?Таңба, сөз, жол, сөйлем, азат жол, кез келген мәтін тізбегі, мәтін.
    Сөз -, жол -, тақырыпты 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ