Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ: Мектеп:Кішішыған орта мектебі МДШОММ Пәні: информатика Күні: 15.10.2018 ж Мұғалімнің аты-жөні:Имамбекова Г.А. Сынып 10 а Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу. Сабақ негізделген оқу мақсаты Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу туралы жалпы мәлімет алады. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • Сканер техникасының қызметін біледі Оқушылардың басым бөлігі: • Компьютер мен сканердің байланыс құрылғыларының қызметін ажырата алады Кейбір оқушылар: • Құжатты сканерлей алу жолдарын атай алады Тілдік мақсат Оқушылар: Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады. Құжаттарды сканерлеу ережелерін білуді қалыптастырады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:

Мектеп:Кішішыған орта мектебі МДШОММ

Пәні: информатика

Күні: 15.10.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні:Имамбекова Г.А.

Сынып 10 а

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу.

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу туралы жалпы мәлімет алады.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Сканер техникасының қызметін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Компьютер мен сканердің байланыс құрылғыларының қызметін ажырата алады

Кейбір оқушылар:

  • Құжатты сканерлей алу жолдарын атай алады




Тілдік мақсат

Оқушылар:

Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады.

Құжаттарды сканерлеу ережелерін білуді қалыптастырады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Информатика, компьютер, интернет.сканер,принтер

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?

Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?

Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?

Талқылауға арналған тармақтар:

Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай?

















Жазылым бойынша ұсыныстар:

Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet


Алдыңғы тақырып


Компьютердің қосымша құрылғылары, мәтінді тану технологиясы

Жоспар


Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар



Басталуы



10 минут

Миға шабуыл


  1. Шаттық шеңберін құру «Сыйқырлы айна»

  2. «Kahoot» викторина сұрақтарына жауап беру

  3. АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

  4. Жаңа тақырыпты қорытындылау. «Адасқан әріптер» әдісі



Ұйымдастыру.

Суреттер арқылы 2 топқа бірігу.


Үй тапсырмасын сұрау

«Kahoot» викторина сұрақтарына жауап беру.











Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері




Ортасы

15 минут







10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу тақырыбында конспекті жазу.Рисунок 1


«Есте сақтайық» ойыны жазған конспектіге көз жүгіртіп дәптерді жабу арқылы есте сақтау қабілеттерін байқау.


«Жәремеіке» әдісі төмендегі сұрақтарға компьютер арқылы жауап беру.


Құжаттарды танудың мақсаттары мен міндеттері?

Тану кезінде құжаттың қандай құрамы ескеріледі?

Құжатты танудың қандай жүйесін білесіңдер?

Сканерлеу процесі немен анықталады?

Сканерлер қалай жіктеледі?

Рисунок 2

Көзге жасалатын жаттығуларды түсіндіре отырып жасап көрсету.





Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта


Аяқталуы


10 минут



«Адасқан әріптер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекіту.

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: Бақылау сұрақтарына жауап беру

Бағалау.

Кері байланыс «Құмыраға гул» жинау стикерге жазып ілу.



Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар


Қосымша ақпарат:


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.








Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.


























































Сабақ: 8

Мектеп:Кішішыған орта мектебі МДШОММ

Пәні: информатика

Күні: 22.10.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні:Имамбекова Г.А.

Сынып 10 а

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Мәтінді танып алу программасы сканерленген мәтіндерді редакциялау. Құжаттарды мәтіндік процессорға экспорттау

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Мәтінді танып алу программасы сканерленген мәтіндерді редакциялау. Құжаттарды мәтіндік процессорға экспорттау туралы мәлімет алады.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Сканер техникасының қызметін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Компьютер мен сканердің байланыс құрылғыларының қызметін ажырата алады

Кейбір оқушылар:

  • Құжатты сканерлей алу жолдарын атай алады




Тілдік мақсат

Оқушылар:

Мәтіндерді сканерлеу және редакциялау тәсілдерін үйренуге қалыптасады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Информатика, компьютер, интернет.сканер,принтер

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады?

Сканер қандай құрылғы?

Мәтінді не үшін сканерлейміз?

Талқылауға арналған тармақтар:

Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай?

















Жазылым бойынша ұсыныстар:

Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet


Алдыңғы тақырып


Компьютердің қосымша құрылғылары, мәтінді тану технологиясы

Жоспар


Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар



Басталуы



10 минут

Миға шабуыл


  1. Шаттық шеңберін құру «Сыйқырлы айна»

  2. «Kahoot» викторина сұрақтарына жауап беру

  3. АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.

  4. Жаңа тақырыпты қорытындылау. «Адасқан әріптер» әдісі



Ұйымдастыру.

Суреттер арқылы 2 топқа бірігу.


Үй тапсырмасын сұрау

«Kahoot» викторина сұрақтарына жауап беру.











Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері




Ортасы

15 минут







10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

Мәтінді сәйкестендіріп тану технологиясы. Мәтіндерді танып алу, мәтінді сканерлеу тақырыбында конспекті жазу.


«Есте сақтайық» ойыны жазған конспектіге көз жүгіртіп дәптерді жабу арқылы есте сақтау қабілеттерін байқау.


«Жәремеіке» әдісі төмендегі сұрақтарға компьютер арқылы жауап беру.


Құжаттарды танудың мақсаттары мен міндеттері?

Тану кезінде құжаттың қандай құрамы ескеріледі?

Құжатты танудың қандай жүйесін білесіңдер?

Сканерлеу процесі немен анықталады?

Сканерлер қалай жіктеледі?


Көзге жасалатын жаттығуларды түсіндіре отырып жасап көрсету.





Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта


Аяқталуы


10 минут



«Адасқан әріптер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекіту.

Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: Бақылау сұрақтарына жауап беру

Бағалау.

Кері байланыс «Құмыраға гул» жинау стикерге жазып ілу.



Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Үлестірме қағаздар


Қосымша ақпарат:


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.









Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
871
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі