Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалім: - Күні: №3-----------

Пәні: Информатика Сыныбы: 7

Сабақтың тақырыбы:

Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..

Сабақтың танымдық мақсаты:

Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын көрсету. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсету, үйрету

Сілтеме:

7-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация

Күтілетін нәтиже:

Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын біледі. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсете алады

Әдіс –тәсілдер:

Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Кестемен жұмыс», «Тәжірибелік жұмыс» )


Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мативациялық кезең


  • Сыныппен сәлемдесу.

  • Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)

  • Сергіту сәті «Сөз тізбегі» әдісі

  • Оқушыларды жеке, жұппен жұмыс жасайды.

  • Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.


«Білу»



«Бақылау сұрақтарымен тапсырмалары»

1,2,3 ,6


Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.


Жағымды психологиялық әсер алады.



Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді

Операциялық

кезең

ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну»

«Кестемен жұмыс»


ASCII символдар кестесі


Жұмыс жасау ретін көрсету, бір символдың екілік кодын сақтау үшін 1 байт – 8 бит бөлінген


Негізгі кесте кодтардың мәнін 0 –ден 127 –ге дейін анықтайды, ал кеңейтілгені 128 –ден 255 аралығындағы символдар.

Алғашқы 33 код (0-ден 32 –ге дейін) симвродарға емес, амалдарға сай келеді (қатарды ауыстыру, бос орын енгізу және т.б.)

33-тен 127 –ге дейінгі кодтар халықаралық болып табылады


128-ден 255-ке дейінгі кодтар ұлттық болып табылады.


Екілік код

Ондық код

КОИ-8

Ср 1251

СР 866

Мас

ІСО









«Қолдану»

«Тәжірибелік жұмыс»


А деңгейі

1 тапсырма


2 тапсырма


В деңгейі


1 тапсырма


2 тапсырма


С деңгейі


Сергіту сәті.



Оқушы бүгінгі сабақта сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты түсінеді










жеке жұмыс жасалады.












Әр оқушы тапсырмалар

-ды орындайды.



Рефлекциялық кезең

Сергіту сәті.

«Талдау»


Компьютерлік тәжірибені талдау.


«Жинақтау»


Компьютерлік тәжірибелік жұмыс



Қорытынды.

Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру.

Бағалау

Тақырыптың ашылуын бағалау.

Бірін –бірі бағалау

Рефлексия.

Бағдаршам , стикермен көрсету

.


Оқушылар тапсырманы талдайды



Компьютерде жасап, дәлелдей алады.


Оқушылар тақырыпты бағалайды




Оқушы өз шешімен бөліседі.

Үй тапсырмасы

Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
547
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі