Материалдар / Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
453
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалім: - Күні: №3-----------Пәні: Информатика Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы:Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..
Сабақтың танымдық мақсаты:Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын көрсету. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсету, үйрету
Сілтеме:7-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация
Күтілетін нәтиже:Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын біледі. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсете алады
Әдіс –тәсілдер: Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Кестемен жұмыс», «Тәжірибелік жұмыс» )


Мұғалімнің іс- әрекетіОқушының іс-әрекеті
Мативациялық кезең

  • Сыныппен сәлемдесу.
  • Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру)
  • Сергіту сәті «Сөз тізбегі» әдісі
  • Оқушыларды жеке, жұппен жұмыс жасайды.
  • Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.


  • «Білу»



    «Бақылау сұрақтарымен тапсырмалары»№1,2,3 ,6


    Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын.

    Жағымды психологиялық әсер алады.



    Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді
    Операциялық кезеңІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» «Кестемен жұмыс»

    ASCII символдар кестесі

    Жұмыс жасау ретін көрсету, бір символдың екілік кодын сақтау үшін 1 байт – 8 бит бөлінген

    Негізгі кесте кодтардың мәнін 0 –ден 127 –ге дейін анықтайды, ал кеңейтілгені 128 –ден 255 аралығындағы символдар. Алғашқы 33 код (0-ден 32 –ге дейін) симвродарға емес, амалдарға сай келеді (қатарды ауыстыру, бос орын енгізу және т.б.)33-тен 127 –ге дейінгі кодтар халықаралық болып табылады

    128-ден 255-ке дейінгі кодтар ұлттық болып табылады.



    «Қолдану» «Тәжірибелік жұмыс»

    А деңгейі№1 тапсырма

    №2 тапсырма

    В деңгейі

    №1 тапсырма

    №2 тапсырма

    С деңгейі

    Сергіту сәті.



    Оқушы бүгінгі сабақта сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты түсінеді

















    жеке жұмыс жасалады.





















    Әр оқушы тапсырмалар-ды орындайды.



    Рефлекциялық кезеңСергіту сәті. «Талдау»

    Компьютерлік тәжірибені талдау.

    «Жинақтау»

    Компьютерлік тәжірибелік жұмыс



    Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру.Бағалау Тақырыптың ашылуын бағалау. Бірін –бірі бағалауРефлексия.Бағдаршам , стикермен көрсету.


    Оқушылар тапсырманы талдайды



    Компьютерде жасап, дәлелдей алады.

    Оқушылар тақырыпты бағалайды





    Оқушы өз шешімен бөліседі.
    Үй тапсырмасыМәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!