Мұғалім: - Күні: №3-----------
Пәні: Информатика Сыныбы: 7
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару.. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын көрсету. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсету, үйрету |
|||||||||||||||
|
Сілтеме: |
7-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын біледі. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсете алады |
|||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Кестемен жұмыс», «Тәжірибелік жұмыс» ) |
|||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» «Бақылау сұрақтарымен тапсырмалары» №1,2,3 ,6 |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді |
||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» «Кестемен жұмыс» ASCII символдар кестесі Жұмыс жасау ретін көрсету, бір символдың екілік кодын сақтау үшін 1 байт – 8 бит бөлінген Негізгі кесте кодтардың мәнін 0 –ден 127 –ге дейін анықтайды, ал кеңейтілгені 128 –ден 255 аралығындағы символдар. Алғашқы 33 код (0-ден 32 –ге дейін) симвродарға емес, амалдарға сай келеді (қатарды ауыстыру, бос орын енгізу және т.б.) 33-тен 127 –ге дейінгі кодтар халықаралық болып табылады 128-ден 255-ке дейінгі кодтар ұлттық болып табылады.
«Қолдану» «Тәжірибелік жұмыс»
А деңгейі №1 тапсырма
№2 тапсырма
В деңгейі
№1 тапсырма
№2 тапсырма
С деңгейі
Сергіту сәті.
|
Оқушы бүгінгі сабақта сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты түсінеді
жеке жұмыс жасалады.
Әр оқушы тапсырмалар -ды орындайды.
|
||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Талдау»
Компьютерлік тәжірибені талдау.
«Жинақтау»
Компьютерлік тәжірибелік жұмыс
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау Тақырыптың ашылуын бағалау. Бірін –бірі бағалау Рефлексия. Бағдаршам , стикермен көрсету . |
Оқушылар тапсырманы талдайды
Компьютерде жасап, дәлелдей алады.
Оқушылар тақырыпты бағалайды
Оқушы өз шешімен бөліседі. |
||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару.. |
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару..
Мұғалім: - Күні: №3-----------
Пәні: Информатика Сыныбы: 7
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару.. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын көрсету. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсету, үйрету |
|||||||||||||||
|
Сілтеме: |
7-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация |
|||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушыларға мәтіндік ақпаратты кодтаудың ұстанымдарын біледі. Кодтау кестелерін қолданып, мәтіндік ақпаратты екілік код түрінде көрсете алады |
|||||||||||||||
|
Әдіс –тәсілдер: |
Электронды оқулықпен жұмыс, «Блум таксономиясы», («Ой тастау», «Қызығушылығын ояту», «Кестемен жұмыс», «Тәжірибелік жұмыс» ) |
|||||||||||||||
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||
|
Мативациялық кезең |
«Білу» «Бақылау сұрақтарымен тапсырмалары» №1,2,3 ,6 |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді |
||||||||||||||
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» «Кестемен жұмыс» ASCII символдар кестесі Жұмыс жасау ретін көрсету, бір символдың екілік кодын сақтау үшін 1 байт – 8 бит бөлінген Негізгі кесте кодтардың мәнін 0 –ден 127 –ге дейін анықтайды, ал кеңейтілгені 128 –ден 255 аралығындағы символдар. Алғашқы 33 код (0-ден 32 –ге дейін) симвродарға емес, амалдарға сай келеді (қатарды ауыстыру, бос орын енгізу және т.б.) 33-тен 127 –ге дейінгі кодтар халықаралық болып табылады 128-ден 255-ке дейінгі кодтар ұлттық болып табылады.
«Қолдану» «Тәжірибелік жұмыс»
А деңгейі №1 тапсырма
№2 тапсырма
В деңгейі
№1 тапсырма
№2 тапсырма
С деңгейі
Сергіту сәті.
|
Оқушы бүгінгі сабақта сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты түсінеді
жеке жұмыс жасалады.
Әр оқушы тапсырмалар -ды орындайды.
|
||||||||||||||
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Талдау»
Компьютерлік тәжірибені талдау.
«Жинақтау»
Компьютерлік тәжірибелік жұмыс
Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау Тақырыптың ашылуын бағалау. Бірін –бірі бағалау Рефлексия. Бағдаршам , стикермен көрсету . |
Оқушылар тапсырманы талдайды
Компьютерде жасап, дәлелдей алады.
Оқушылар тақырыпты бағалайды
Оқушы өз шешімен бөліседі. |
||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Мәтіндік ақпараттарды кодтау, кодтан шығару.. |
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













