Мәтіндік есептерді шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мәтіндік есептерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман мугалимге
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: 5.4А Пайыз


Күні 16.04.2021ж


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тықырыбы: Мәтінді есептерді шешу


Сабақтың мақсаты: 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару


Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымбастыру бөлімі (амандасу,түгендеу,сынып тазалығына назар аудару).


Психологиялық ахуал


Мұғалім

-Әрбір адам

-Әрбір сабақ

-Әрбір ісің

-Әрбір сөзің


.




Оқушы



Досым сыныптасым

Үйрену,оқу,іздену

Тіршілік,тірек,

адалдық

Шыншыл,бірлік,ынтымақ




Психология-лық ахуалдағы сөздер тақтада, қағазда ілулі тұрады.


Сабақтың ортасы


«Доп лақтыру» әдісі бойынша сұрақтар қойылады.

«1. Берiлген санның проценті қалай табылады?



2. Проценті бойынша санды қалай табады?



3. Бір сан екінші санның қанша пайыз құрайтынын қалай табуға болады?


3.Ондық бөлшектің бөлімдері?


4. Аралас санды пайызға айналдыру?


Оқушылардың жауаптарын мадақтау арқылы бағалау.


Дескриптор


-берілген санның процентін табады

-қанша пайыз құрайтынын табады

- ондық бөлшектерді табады

-аралас санды пайызға айналдырады




Жұптық жұмыс «Кім жылдам»


1.Бұйымның бағасы 12% -ке қымбаттады.Егер осы бұйымның алғашқы бағасы 2000 теңге болса,оның қымбатталған бағасы неше теңге?


Дескриптор


-бұйымның санның пайызын табады

-бұйымның қымбатталған бағасын табады



2.Мектеп кітапханасында 2890 оқулық бар.Бұл- ондағы барлық кітаптың 85% -і.Мектеп кітапханасында барлығы неше кітап бар?


Дескриптор

- пайызын табады

- пайызы бойынша санды табады


3.Сыныпта 12 қыз бар.Бұл сыныптағы барлық оқушылардың 40 % -і.сыныпта неше оқушы оқиды.


Дескриптор

-екі санның пайыздық қатынасын табады

-пайызды ондық бөлшекке айналдырады




«Дол лақтыру» әдісі бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

























Оқушылар бірін- бірін «Бағдаршам» бойынша бағалайды.








Shape1

жарайсың


  • жShape2 ақсы,талпын


Shape3

Бұдан әрі

жақсы істей аласың








Доп














Бағдаршам




Сабақтың соңы

«Кір жаю» әдісі


1.Жер бетінің 29,2/%-ын құрлық, қалған пайызын су алып жатыр.Жер бетінің қанша пайызын су алып жатыр?


Дескриптор

- жер бетінің қанша пайыз су алып жатқанын табады


2.Ауа ластануының 70,6% -ын көліктер,12,3% -ын қалдықтар мен химикаттар,10,3 % -ын отынның жауыннан бөлінген газ,қалған пойызды өнеркәсіптер құрайды. Өнеркәсіптер ауа ластануының қанша пайызын беред?

Дескриптор

-ауаның,қалдықтар мен хиимкаттардын,пайызын табу

-ластанудың пайызын табу

3.Мойыл ауаны миробтардан 6 мин-та тазалайды.Бұл уақыт қайыңның ауаны микробтардан тазалау уақытының 24%-ын құрайды.Қайын ауаны микробтардан қанша уақытта тазалайды?


Дескриптор

-микроптардың сандық пайызын табу

- қайын ауаны қанша уақытта тазалайтынын табу



4.10 түп қара қарақат отырғызылды.Бұл отырғызылған қызыл қарақаттың 50%-ын құрайды.Қанша түп қызыл қарақат отырғызылған?


Дескриптор

-қызыл қарақаттың пайызын табады

- пйызды ондық бөлшекке айналдырады


5. Кішіргім орман бір жыл ішінде 35 т шанды сүзеді.Бүл мөлшер осы орманның өлшеміндей болатын қайынды орманның сүзгіден өткізетін шаң массасының 50 %-ын береді. Бір жылда қайынды орман қанша тонна шаңды сүзеді?

Дескриптор

- санның пайызын табу

- пайызы бойынша санды табу


6.Тауар бағасы 100% -ға өсті.Тауар бағасы қанша есе өсті?

Дескриптор

-тауардың пайызын табады

- тауардың пағасын есептейді


Оқушылардың жауабын мадақтау арқылы бағалаймын


Оқушылардың жауаптарын мадақтау арқылы бағалау


Оқушылар бірін- бірін «Бағдаршам» бойынша бағалайды.






Үйге тапсырма беру

86-бет 860- есеп мәтін есептерді аяқтап келу


Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады.



Кері байланыс

Қоқыс жәшігі – мен бұны білемін
Доп – мен әлі ойланамын

Сөмке- маған керек білім





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2021
696
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі