Материалдар / Мәтіндік процессордағы кестелер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтіндік процессордағы кестелер

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
463
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.2А. бөлім – Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу


Күні:


Сынып: 7

Мектеп:

Мұғалімніңаты-жөні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны

Сабақтақырыбы

Мәтіндікпроцессордағыкестелер

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу

Сабақмақсаты

Барлықоқушылар:

Мәлімет кесте түрінде болатындығын анықтайды.

Оқушылардыңбасымбөлігі:

Мәтіндік процессорда кесте құрудың түрлі жолдарын жасайды.

Кейбіроқушылар:

Кесте мүмкіндіктерімен тәжірибе жүргізіп, күрделі құрылымдағы кесте құрады.

Бағалау критерийлері


1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін анықтайды.

2.Мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдейді.

3. Мәтіндік процессорда кесте құру әдістерін қолданады..

Тілдік мақсаттар

Кестелерді мәтіндік процессорда пішімдей алады.

Лексика және терминология:

Кесте, ұяшық, қатар, баған,

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

  • Кесте дегеніміз ..........

    • Пішімдеу дегеніміз ..............

    • Ұяшық деген......

    • Міндеттішешуүшінбіз… пайдаландық, себебі …

Құндылықтарға баулу


Мәтіндік процессорда кестелер және оны пішімдеуді тәжірибелік жұмыс арқылы еңбек және шығармашылық арқылы өмір бойы білім алуға баулу.

Пәнаралық байланыстар

Кесте элементтерін пішімдеуде математика, сызу пәндерін пайдаланады.

Алдыңғы меңгерілген білім


Оқушыларда мәтіндік процессордағы кестелермен жұмыс дағдысы бар. Оқушылар Интернет желісінде ақпарат іздей алады.

Сабақбарысы






Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтажоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар



Сабақтың басы
























Сабақтың ортасы





























































































































Сабақтың соңы




















Ұйымдастыру кезеңі:

«Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды қима қағаздарын біріктіру әдісі арқылы«Кесте, Пішімдеу» екі топқа бөлініп отырады.

Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар сағат тілі бойынша «Тілек уақыты» бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Сабақ кезінде оқушылардың оқу мақсатын айқындау үшін қызығушылығын ояту мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылармен ақпараттың не үшін кесте түрінде берілетіндігі туралы талқылау.

  1. Сендер осы уақытқа дейін мектеп қабырғасында қандай кестелермен кездестіңдер?

  2. Қ андай түрдегі ақпаратты кестелерде ұсынған қолайлы?

Кері байланыс: Смайликтер






Білу деңгейінде «Түсініксіз тармақ» әдісін қолдануда мақсатым оқушылардың жаңа білімді қаншалықты деңгейде игергенін анықтау.

(Т) «Түсініксіз тармақ» әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілген уақытта оқып шығады

«Кесте» тобына

Мәтіндік редакторда кесте құру

«Пішімдеу»» тобына

Ұяшықтарды қосу, өшіру және біріктіру

Түсінудеңгейінде «Парасатты диалог» әдісін қолдануда оқушылардың берілген бөлімдерді бір-біріне түсіндіру, талқылау, білімдерін толықтыру аясында қолдандым.

(Т) «Парасатты диалог» әдісі арқылы 2 топ тақырыптан оқыған бөлімдері бойынша түсіндіріп өтеді

«Кесте» тобы


«Пішімдеу» тобы


Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қаншалықты деңгейін түсінгенін «Бас бармақ» әдісінесалады.



Қолдану деңгейінде «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісін оқушылардыңбілімді, білік-дағдыларын игеруін тапсырма барысында айқындау мақсатында қолдандым.

(Топтық жұмыс) «Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы түсінік береді

Дескрипторлар:

  1. Кесте құра алады.

  2. Кесте құрастыру амалдарын біледі


Жеке жұмыс

Дескрипторлар:

  1. Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдеуді біледі

  2. Ұяшықтармен жұмыс жасай алады

Сергіту сәті: Оқушылардың ақпаратты қабылдау тәсілін дамыту мақсатында «Кім шапшаң?» жаттығуларын орындату.

Талдау деңгейінде

3-тапсырма: «Қазіргі заман адамына өте қажетті құрал» тақырыбына сөзжұмбақ құрастырыңдар.


СӨЗЖҰМБАҚ





Дескрипторлар:

  1. У ақытты тиімді пайдаланып сөзжұмбақты құрады.

  2. Ұяшықтардың орналасу ретін біледі


Кері байланыс:Компьютерде орындалған тапсырмаларды бағалау үшін«Смайликтер» қолдандым.


«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі сабақты қорытындылау кезеңінде игерген білімдерін оқушылардың әрі қарай өз бетінше тереңдетуіне бағыттайды.

(Ж). «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы сұрақтарға нақты, қысқаша жауап береді

1. Кестедегеніміз не? Оларды не үшінқолданады?
2. Ұяшықдегеніміз не?
3. Мәтіндік
процессор көмегіменкестелердіқалайқұруғаболады?
4. Мәтіндік
процессордак естежасауүшінқандайамалдардықолдануғаболады?


Кері байланыс:

Оқушылар тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін смайликтер салады.

Жалғастыруға дайынмын

Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

Түсінбеймін, қайталап қарау қажет



Кері байланыс. Оқушыларға сабақта қызықты, қиын және құнды болған үш нәрсені көрсету арқылы сабақ бойынша ұсыныстарын жинау үшінҚҚҚ кестесін ұсынамын

ҚҚҚ кестесі

1.Қызық болған

3 нәрсе

2.Қиын болған

3 нәрсе

3.Құнды болған

3 нәрсе













Қима қағаздары







Слайд































«Мәтіндік редакторда кесте құру» сабағы

https://www.youtube.com/watch?v=9zRr6ouR-SY&spfreload=10

КестеніOpenOffice-те форматтау

https://www.youtube.com/watch?v=S79RKkzWy5Q&spfreload=10 - КестеніLibreOffice Writer-де форматтау





Оқулық





























Кесте үлгілері слайд.





Компьютер



Смайликтер

























































Слайд



































































Смайликтер





















Кесте

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс

Оқушылардың әртүрлі қажеттілігін қанағаттандыруға бағытталған тапсырма тәсілін қолданамын. Сабақ барысындағы күрделі тапсырма беріледі

  1. Апталық бес күн ішіндегі режімдерің бойынша кесте құрастырыңдар.

Оқушыларды ойланту мақсатындадиалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы қосымша күрделі сұрақтар беру.

1.Кесте пішімдеу қандай мақсатта қолданылады?

2.Кесте пішімдеуді қолдану үшін ұяшық диапазондарымен қандай әрекеттер орындалады?


Бағалауды әр тапсырманың соңында көңіл күйді білдіретін «Смайлик», «Басбармақ»бойынша бағалап отырамын. Егер бала түсінбегенін білдірсе, нені түсінбегенін сұрап кетемін.

Кері байланысты «ҚҚҚ » кестесіі бойынша аламын.

  1. Қызық болған 3 нәрсе......

  2. Қиын болған 3 нәрсе.....

  3. Құнды болған 3 нәрсе.....

Кестені толтыру арқылы кері байланыс береді.

Көршісіне тілек айту арқылы психологиялық ахуал тудыру

Оқушылардың компьютер алдында отыру ережесін сақтауын қадағалау.





Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!