Ұйымдастыру кезеңі:
«Мозайка»
әдісі арқылы оқушыларды қима қағаздарын біріктіру әдісі
арқылы«Кесте, Пішімдеу» екі топқа бөлініп
отырады.
Психологиялық ахуал орнату мақсатында топтағы оқушылар
сағат тілі бойынша «Тілек уақыты» бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Сабақ
кезінде оқушылардың оқу мақсатын айқындау үшін қызығушылығын ояту
мақсатында «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылармен ақпараттың не
үшін кесте түрінде берілетіндігі туралы талқылау.
-
Сендер осы уақытқа
дейін мектеп қабырғасында қандай кестелермен
кездестіңдер?
-
Қ андай
түрдегі ақпаратты кестелерде ұсынған қолайлы?
Кері байланыс:
Смайликтер
Білу деңгейінде
«Түсініксіз
тармақ» әдісін қолдануда
мақсатым оқушылардың жаңа білімді қаншалықты деңгейде игергенін
анықтау.
(Т) «Түсініксіз тармақ»
әдісі бойынша оқушылар өздеріне таныс емес тармақты берілген
уақытта оқып шығады
«Кесте» тобына
Мәтіндік редакторда
кесте құру
«Пішімдеу»» тобына
Ұяшықтарды қосу,
өшіру және біріктіру
Түсінудеңгейінде «Парасатты
диалог» әдісін қолдануда
оқушылардың берілген бөлімдерді бір-біріне түсіндіру, талқылау,
білімдерін толықтыру аясында қолдандым.
(Т) «Парасатты диалог»
әдісі арқылы 2 топ тақырыптан оқыған бөлімдері бойынша түсіндіріп
өтеді
«Кесте»
тобы
«Пішімдеу» тобы
Оқушылар
тақырыпқа қатысты өздерін қаншалықты деңгейін түсінгенін «Бас
бармақ» әдісінесалады.
Қолдану деңгейінде «Жасап көрсет
және әңгімеле» әдісін
оқушылардыңбілімді, білік-дағдыларын игеруін тапсырма барысында
айқындау мақсатында қолдандым.
(Топтық
жұмыс) «Жасап көрсет және
әңгімеле» әдісі арқылы практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде
қалай жасағаны жайлы түсінік береді
Дескрипторлар:
-
Кесте құра алады.
-
Кесте құрастыру амалдарын
біледі
Жеке жұмыс
Дескрипторлар:
-
Мәтіндік процессорда кесте элементтерін
пішімдеуді біледі
-
Ұяшықтармен жұмыс жасай
алады
Сергіту
сәті: Оқушылардың ақпаратты қабылдау тәсілін дамыту
мақсатында «Кім шапшаң?» жаттығуларын
орындату.
Талдау
деңгейінде
3-тапсырма:
«Қазіргі заман
адамына өте қажетті құрал» тақырыбына сөзжұмбақ
құрастырыңдар.
СӨЗЖҰМБАҚ
Дескрипторлар:
-
У
ақытты тиімді пайдаланып сөзжұмбақты
құрады.
-
Ұяшықтардың орналасу ретін
біледі
Кері
байланыс:Компьютерде орындалған
тапсырмаларды бағалау
үшін«Смайликтер» қолдандым.
«Бір сөйлеммен
түйіндеу» әдісі сабақты қорытындылау кезеңінде игерген
білімдерін оқушылардың әрі қарай өз бетінше тереңдетуіне
бағыттайды.
(Ж). «Бір сөйлеммен
түйіндеу» әдісі арқылы сұрақтарға нақты, қысқаша жауап
береді
1.
Кестедегеніміз не? Оларды не
үшінқолданады?
2. Ұяшықдегеніміз не?
3. Мәтіндікпроцессор көмегіменкестелердіқалайқұруғаболады?
4. Мәтіндік процессордак
естежасауүшінқандайамалдардықолдануғаболады?
Кері
байланыс:
Оқушылар
тақырыпқа қатысты өздерін қолайлы сезіну деңгейін білдіру үшін
смайликтер салады.
|
|
|
Жалғастыруға
дайынмын
|
Бір нәрсе түсінемін,
бірақ бәрін емес
|
Түсінбеймін, қайталап
қарау қажет
|
Кері
байланыс. Оқушыларға сабақта қызықты,
қиын және құнды болған үш нәрсені көрсету арқылы сабақ бойынша
ұсыныстарын жинау үшінҚҚҚ
кестесін ұсынамын
ҚҚҚ
кестесі
1.Қызық
болған
3
нәрсе
|
2.Қиын
болған
3
нәрсе
|
3.Құнды
болған
3
нәрсе
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|