Материалдар / Мәтіндік процессордағы кестелер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мәтіндік процессордағы кестелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Жасанды инттелектке негізделген платформалар қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2024
100
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Электрондық кесте арқылы есеп шығару

Педагогтың аты-жөні

Есхожаева Гүлназ

Күні

06.11.2024 Қатысушылар саны

Сынып

7 Ә Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Мәтіндік процессордағы кестелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.2.1. мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу (форматтау)

***7.2.2.1. мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу (форматтау)

Сабақтың мақсаты:

Мәтіндік процессорда кесте құра алады


Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады.

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады.

Өмір бойы оқу, АКТ қолдану дағдылары қалыптасады.

Оқушының бойында жауапкершілік дағдысы қалыптасады


Бекітемін:

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу. Түгелдеу

2. Genially.com платформасында «Жауабыңды таңда» ойыны арқылы өткен тақырыптарды еске түсіріп пысықтау.

3.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Өткен тақырыптарды еске түсіреді.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

2.Сабақтың тақырыбын, жаңа сөздерді дәптерге жазады.



Мадақтау сөздері

Жұлдызша стикері



https://app.genially.com/editor/6720f48da3d7fc43e5c8b592


Интербелсенді тақта,

жұмыс дәптері, оқулық, қалам

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру

«Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақты ашу.

Оқушыларға Curi.pod платформасында төмендегідей сұрақ беріледі. Олар өз телефондары арқылы сұраққа жауап беру арқылы «сөз бұлтын» құрайды.

Сұрақ: Кестені қай кезде қолданып жүрміз?

Кесте (таблица) – деректерді жолдар мен бағандар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі. Кесте реттелген жолдар мен бағандардың жиынтығынан тұрады. Жол мен бағанның қиылысуы кесте ұяшығы деп аталады. Ұяшыққа сандар, мәтіндер және графикалық белгілер қоюға болады.


Кесте ұяшықтарын ойдағыдай түрлендіру үшін түрлі пішімдеу мүмкіндіктері қарастырылған.

Әдетте кестенің бірінші қатарында бағандардың тақырыптары жазылады. Бағандардағы мәлімет типтері әртүрлі болуы мүмкін, бірақ бір бағанда орналасатын мәліметтер бір типте болуы қажет.


Мәтіндік құжатта кесте құру үшін мәзір жолағынан Қою (Вставка) жапсырмасынан Кесте (Талица) тобын таңдаймыз. Ашылған терезеде кесте қоюдың түрлі жолдарын таңдаймыз. Кесте құрып алған соң, кестені пішімдеу түрлерін оқушыларға интербелсенді тақтадан көрсетемін.


Жұптық жұмыс. « Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі.

Оқушыларға кестені пішімдеу тапсырмалары таратпа қағазда берілген. Сол тапсырма бойынша жұптасып, тапсырма орындайды. ЕББҚ ететін оқушы жақсы оқитын оқушымен жұптасады.

Жұптық жұмыс

  1. Кестенің оң және сол жағына бағандардар қосу үшін .......................................................................................... командасын басамыз

.

  1. Ұяшықтарды біріктіру үшін..........................................

...............................................командасын орындаймыз.



  1. Қажетті ұяшықты бояу үшін .......................................

орындаймыз.

  1. Ұяшықтарды бөліктерге бөлу үшін ...............................

орындаймыз.

  1. Ұяшықтағы мәліметтердің жазылу бағытын өзгерту үшін ............................................................................... ...................................................................орындаймыз.

Енді осы түсінгендері бойынша практикалық тапсырма орындалады.

Практикалық жұмыс. Мәтіндік редакторда кесте құрыңдар.

ЕББҚ ететін оқушы мұғалімнің қолдауымен кесте құрады.

Дескриптор

  • мәтіндік редакторды іске қосады

  • кесте құрады

  • кестеге мәліметтер енгізеді


Жеке жұмыс. Curi.pod платформасында берілген тапсырманы орындайды.

5 бағаннан, 7 жолдан тұратын кесте сыз.


Платформа арқылы өз телефондарымен сұрақтарға жауап береді






Мұғалімді тыңдайды


































Комьютерден Microsoft Word редакторын іске қосады.








1- тапсырманы орындайды














2-тапсырманы орындайды









3-тапсырманы орындайды



Мадақтау сөздері

Жұлдызша стикері






















































Мадақтау сөздері

Жұлдызша стикері











Мадақтау сөздері

Жұлдызша стикері






Мадақтау сөздері

Жұлдызша стикері

Телефон, интербелсенді тақта

Сілтеме

https://curipod.com/0e9cb661-5d3b-4410-a499-21b16c6459a2/lessons/7a93379e-8cdb-4ac7-9819-f94927d1cdb0?showpreview=true
















слайд







компьютер


















Таратпа













компьютер


Слайд,

Мәтіндік редактор












Телефон

Сілтеме


Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау

«Менен сұрақ, сенен жауап» әдісі

  1. Кесте дегеніміз не?

  2. Ұяшық дегеніміз не?

  3. Мәтіндік құжатта кесте құру үшін қай мәзіп жолағын таңдаймыз?

  4. Кестелерді пішімдеу үшін қандай жапсырмаларды қолданамыз?

  5. Өшіргіш құралы қай жапсырмада орналасқан?

Рефлексия

Оқушылар өз телефондары арқылы Curi.pod платформасында бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды.


Сұрақтарға жауап береді







Бүгінгі сабақта не үйренгенін, неден қиналғанын жазады.



Мадақтау

Жұлдызша стикері


Слайд










телефон

сілтеме


Үй тапсырмасы

84-беттегі Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын жазып алады


Оқушы

дәптері









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!