Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мәтіндік процессордағы кестелер 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Мектеп |
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Талапкер ауылының «IT мектеп-лицейі» |
|||
Педагогтың аты-жөні |
Какенова Шолпан Чаймуратовна |
|||
Күні |
04.11.2024ж |
|||
Сынып 7 |
Қатысушалыр саны |
12 |
Қатыспағандар саны |
|
Бөлім |
Электрондық кесте арқылы есеп шығару |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Мәтіндік процессордағы кестелер |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар кестелермен жұмыс істеуде тәжірибе жинап, мәтіндік редакторда кесте элементтерін пішімдейді. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. Өткенді қайталау Оқушыларға өткен тақырыптарға сәйкес суреттер көрсетіледі, соған сәйкес өткен тақырыптарды еске түсіреді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4. Оқушылар суреттерге қарап, өткен тақырыптарды еске түсіріп айтады |
стикер |
Интербелсенді тақта, Өткен тақырыптарға сәйкес суреттер |
Сабақтың ортасы 7 минут 20 мин 10 минут |
Жаңа тақырып. Көрсетілім.Word терезесі. Тапсырма: 1-тапсырма: Кесте құруМектепте дене шынықтыру мұғалімі «Баскетбол» үйірмесінің ашылатындығын хабарлады. Үйірмеге қатысудың шарты бойынша қатысатын оқушының бойының ұзындығы 155 см ден артық болуы керек. Сол себептен дене шынықтыру мұғаліміне сыныптағы оқушылардың тізімі, жасы мен бойының ұзындығы жазылған кесте қажет. Тапсырма: Дене шынықтыру ағайына сынып жайында мәліметтерді кестеге жинақтап беріңіз.Тапсырманы орындау үшін:А) оқушылар алдымен төрт оқушыдан топқа бөлініп, бір-бірінің бойларын өлшеп жазу керек. (бойды өлшеу үшін телефоннан: iPhone - Рулетка, Android- Измерение) бағдарламасын пайдаланады.Б) Жұптаса отырып деректерді жүйелейді, яғни болашақ кестенің сұлбасын қағазға түсіріп аладыВ) Жеке жұмыс. Word мәтіндік редакторнда кесте құрадыТапсырма 2: Кестедегі мәліметтерді форматтау
Тапсырма 3: Кестеге қосымша мәліметтер енгізу
Тапсырма 4: Кестенің деректерін сұрыптау
Тапсырма 5: Кестені диаграммаға айналдыру
Сергіту сәті: Оқушылар көзге, қолға жаттығу жасайды Сабақты бекіту: «Спинер» әдісі Телепанельде спинерді қолданып, бір жағына топтағы оқушылардың атын, екіншісіне тақырып бойынша сұрақтар қойылады, спинерді айналлдыру барысында кездейсоқ оқушыға кездейсоқ сұрақтар қойылып жауап алынады.
|
Бейнеролик көреді Тапсырманы орындайды Дискриптор:
(1 балл)Дискриптор:
(2 балл)Дискриптор:
(2 балл)Дискриптор:
(2 балл)Дискриптор:
(3 балл) Оқушылар сұрақтарға жауап береді. (әр сұрақ 10 балл) |
Бағалау парағы Стикер 1 балл Стикер 2 балл Стикер 2 балл Стикер 2 балл Стикер 3 балл |
Интербелсенді тақта /компьютер/ Оқулық https://youtu.be/vBVxR9Q40Ug?si=0Hvb4_arKZ2X3eNa |
Сабақтың соңы 2 минут |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: |
Өзін-өзі бағалау. |
|
/слайд/ |
Үй тапсырмасы 1 минут |
§ 2.1, 45-бет «үй тапсырмасы» |
|
|
Бағалау парағы Сынып: 7 « »
№ |
Оқушының аты-жөні |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
4 тапсырма |
5 тапсырма |
Бекіту сұрақ |
жалпы |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы Сынып: 7 « »
№ |
Оқушының аты-жөні |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
4 тапсырма |
5 тапсырма |
Бекіту сұрақ |
жалпы |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парағы Сынып: 7 « »
№ |
Оқушының аты-жөні |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
4 тапсырма |
5 тапсырма |
Бекіту сұрақ |
жалпы |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|