Ұйымдастыру
кезеңі
Жаңа сабақ
Үй тапсырмасы
Кері
байланыс
|
1.Оқушылармен амандасу.
Түгелдеу
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстыру.
Миға шабуыл
1. Сендер осы уақытқа дейін мектеп қабырғасында қандай
кестелермен кездестіңдер?
2. Қандай түрдегі ақпаратты кестелерде ұсынған қолайлы
?
Жаңа сабақты
түсіндіру
Кесте (таблица; table)
—мәліметтерді жолдар мен бағаналар қиылысында орналастыру арқылы
ұсыну тәсілі. Кестелермен жұмыс жасау бізге мәліметтерді жүйелеуге,
керекті ақпаратты оңай іздеп табуға мүмкіндік береді. Компьютерде
кестелік мәліметтерді құрастыратын, өңдейтін бағдарламалар көп.
Мұндай бағдарламалар қатарына, кестелік мәліметтерді құрастыруға MS
WORD мәтіндік редакторын пайдаланылады. Редактор көмегімен кестелік
мәліметтердің кез келген түрін жасауға болады. Сонымен қатар
кестедегі сандық мәліметтерді өңдейтін MS Excel бағдарламасы бар.
Біз сендермен мәтіндік редакторда кесте құру жолдарымен
танысамыз.
Кесте құру үшін: •
Вставка Таблица Вставить
таблицу
1 тапсырма
Күн райының тәуліктегі
өзгерісі
2 тапсырма
Төмендегі үлгіні негізге ала отырып, кесте
құрады.
3 тапсырма
Берілген мәліметтерді
пайдаланып,
кестені
құраңдар.
Сабақты бекіту мақсатында
оқушыларға сұрақтар
қойылады.
«Мәтіндік процессордағы кестелер» тақырыбын
оқу.
Стикерге сабақтан алған
піікірлерін жазады.
|
Мұғаліммен амандасады.
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
Сұрақтарға жауап береді.
Дата
|
Температура (градус
С)
|
Қысым
(мм.сынап.бағаны)
|
Ылғалдылық (пайыз)
|
15.02.2021
|
-3,5
|
746
|
67
|
16.02.2021
|
0
|
750
|
62
|
17.02.2021
|
1,0
|
740
|
100
|
|
|
|
|
Кестені
құруда
Төмендегі әрекеттерді
орындаңдар:
Қатар саны - 7, баған саны - 6
болатынкестеқұру.
(1, 2), (1,3) және (1,4)
ұяшықтардыбіріктіру.
(1, 6) ұяшықты екі ұяшыққа
ажырату.
(5, 1), (6, 1) және (7, 1)
ұяшықтарын
біріктіріу.
(5, 3), (5, 4) және (6, 3),
(6, 4) ұяшықтарын
біріктіру.
(1, 5) және (7, 5)
аралығындағы ұяшықтарын 3
бөліккебөлу.
«Маған қиын болғаны
:...»
«Маған қызықты
болғаны...»
|
«Жарайсың»
«Жақсы»
«Талпын!»
Дескриптор
(3
ұпай)
- Кестені
толтырады,
-Кестенің дайын
стильін
пайдаланалады.
Дескриптор
(3
ұпай)
Үлгі бойынша кестені құрып
толтырады.
Дескриптор
(4 ұпай)
-Мәтіндік процессорда
кестеге мәтінді жазып, форматтай
алады;
-Бағандарды жасай
алады;
|
компьютер оқулық
компьютер оқулық
компьютер оқулық
компьютер оқулық
стикер
|