Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән

    Қазақ тілі

    Педагогтіңаты-жөні

    Қабдоллина Шынар Жұмасеитқызы

    Күні:


    Сынып: 4 сынып

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой

    Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.1.1 тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту

    4.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    4.3.1.1 берілген тақырып бойынша әңгімелеу, сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрап жазу;

    4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу

    Сабақтың мақсаты

    Барлықоқушылар:тыңдаған мәтін бойынша негізгі тұсын белгілеп алып, соның негізінде мазмұнын айтады, мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады, берілген тақырып бойынша каллиграфиялық нормаларды сақтап, әңгімелеу, сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрап жазады;

    Көптеген оқушылар:ұсынылған тақырыпта сипаттау, пайымдау элементтері бар мәтін құрайды, мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап бере алады, каллиграфиялық нормаларды сақтайды және жазу техникасын жетілдіреді

    Кейбір оқушылар:мәтін мазмұны бойынша шешім тауып талдауға бағытталған сұрақтар құрастырады және тыңдалған мәтінмен салыстырады. Ұсынылған тақырыпта сипаттау, пайымдау, элементтері бар құрылымы толық мәтін құрайды, каллиграфиялық нормаларды сақтап, шапшаң жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Cабақтың басы


    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут


    Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы сабақ барысы мен сыныпқа сәттілік тілеу.

    Шарты: ешкім ешкімді қайталамау керек

    Ширату жаттығуы

    Сабақ тақырыбын болжау үшін

    «Артық әріптер» сөзжұмбағын шешуді ұсынады. Төмендегі нұсқауды береді. Әрбір қатардағы артық бір әріпті тап, оны сыз. Қалған әріптерден сөз құрап торкөздерді толтыр. Жасырынған сөздерді тапсаңдар, бүгінгі сабағымыз не туралы болатынын білесіңдер.

































    рйо

    мінәт

    амзманұ


    арытпық

    Жауабы:ой, мәтін, мазмұн, тақырып

    Сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақта мәтіннің түрлерін, құрылымын, ондағы негізгі ойды анықтаймыз

    Топтарға біріктіру. Түрлі-түсті жалаушалар (ақ, көгілдір, сары) арқылы үш топқа бөлінеді.Оқушы қандай түсті таңдаса,сондай түстес үстелге отырады.Топ басшысы сайланады.

    Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

    Бір-бірінің сөзін қайталамайды




    Қатардағы артық бір әріпті тауып, сызады. Қалған әріптерден сөз құрайды. Жасырынған сөздерді тауып, бүгінгі сабақтың не туралы болатынын анықтайды.













    Оқушылар қандай түсті жалаушаларды таңдап,сондай түстес үстелге отырады.Топ басшысын сайлайды.


    Ауызша мадақтау.

    Жарайсыңдар!





    Ауызша мадақтау. Барлық оқушыларға: «Бәрекелді!» , «Өте жақсы»


















    Сөзжұмбақ














    Түрлі-түсті жалаушалар

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    «Миға шабуыл» әдісі

    Мұғалім ой шақыру сұрақтарын қояды:

    1.Мәтін дегеніміз не?


    2.Мәтін неше бөлімнен тұрады?

    3.Мәтіннің құрылымы

    4.Олар бір-бірімен байланасу керек пе?

    5.Сөйлемдерден құралып, бір негізгі ойды құрағанды не деп айтамыз?

    - Сендерге сондай риза болып тұрмын. Олай болса сабағымызды жалғастырайық.

    1-тапсырма (Ұ) «INSERT» әдісі

    Мәтіннің түрлерін, құрылымын, ондағы негізгі ойды анықтау үшін бейнематериал көрсетеді.Тапсырманы тыңдап, түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасалады


    Саралау. Қабылдауы баяу, көмекті қажет ететін оқушыларға «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы көмек беріледі. Тапсырманы орындау барысында

    - Бекжанның әрекеті?,

    - атасы немересіне қандай ақыл айтты?

    –қанағат сөзін қалай түсіндіресіңдер-

    деген сұрақтар қою арқылы тапсырманы орындауға жетелейді.

    Құндылықты дарыту. Тыңдалған «Атаның ақылы» мәтіндегі қарттың немересіне айтқан өсиеттері арқылы білім алушыларға қанағатшылдықтың маңыздылығын түсіндіре отырып, өмір бойы білім алу, ашықтық құндылықтарын бойларына сіңіру.


    2-тапсырма ( Т) «Еркін әңгіме» әдісі. Оқыған мәліметі бойынша өз ойларына талдау жасай алады.

    Оқушыларға мәтін ұсынады және оның түрлерін анықтауын сұрайды.


            Күз келді. Күн суыта бастады. Адамдар жылы киінді. Құстар да жылы жаққа ұшып кетті.

           Күзде біз үйге от жаға бастаймыз. Өйткені бұл мезгіл жазға қарағанда салқындау. Сондықтан бос уақытымда отын жарып, анама көмектесемін.

         Күз келді. Дала сары түске боялған. Бақтағы алмалар алқызыл түске боялып, уылжып піскен. Олар өте дәмді. Алманың құрамында пайдалы дәрумендер мол.

    Саралау: «Тапсырма» тәсілі.

    Жылдам орындаған топтарға төмендегі тапсырманы орындауға береді.

    - Мәтіндегі тірек сөздерді тауып,мәтінге ат қой.

    Құндылық дарыту.

    Топпен жұмыс істеу барысында бірлесіп орындауға, ортақ мақсаттарға қол жеткізуге бағыттай отырып, ынтымақтастық құндылықтарын дарыту.

    3-тапсырма (Ж)«Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі

    Кітаппен жұмыс.11-жаттығу

    Оқы. Мәтін атауына сәйкес келмейтін сөйлемді тап. Артық сөйлемді алып тастап, мәтінді тақырыбымен көшіріп жаз.

    Саралау «Қарқын тәсілі» бойынша белгіленген уақыт ішінде үлгермеген оқушыларға қосымша уақыт беру. Әр топта оқушылардың түгелдей сабаққа қатысуын қадағалау.

    Құндылықты дарыту:

    Мәтіндегі кейіпкердің бойындағы отбасына, үлкенге деген қамқорлығын көрсете отырып, «Құрмет» құндылығын оқушылардың бойында дамыту.







    ҚБ. 4- тапсырма (Т) «Ұшақ әдісі» арқылы ұйымдастырады. Мұғалім топқа мәтінді түсініп оқып, шешім табуға арналған сұрақтар құрастыруды тапсырады. Оны алдындағы телеграмм парақшасына толтырып, келесі топтарға ұсынатынын айтады. Алған екінші топ сұраққа жауап беріп,шешу жолдарын жазып, үшінші топқа ұшырады. Үшінші топ алдын -ала берілген тапсырманы бағалайтын критерий арқылы бағалайды. Сол арқылы оқушылар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.


    Саралау.Бағалау тәсілі арқылы оқушылардың сабақ барысында Мәтінніңтүрлерін, құрылымын, ондағы негізгі ойды анықтаубойынша алған білімдері бағаланады. Құндылық дағдылары:

    Тапсырманы түрлі формада ұйымдастыруарқылы оқушылар бойына құрмет, ашықтық және ынтымақтастық құндылықтарын дамыту.

    Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

    1.Екі не,одан да көп өзара байланысқан сөйлемдер тобы

    2.Мәтін үш бөлімнен тұрады

    3.Мәтіннің басы,негізгі ой, соңы

    4.Байланысып тұру керек

    5.Мәтін деп атаймыз





    Оқушылар нұсқау бойынша тапсырманы жеке орындайды.



















    Оқушылартопта мәтін түрлерін анықтап, жазады, ойларын дәлелдейді.


    1-топ. Әңгімелеу мәтінін табады

    2-топ. Сипаттау мәтінін табады.

    3-топ. Пайымдау мәтінін табады.





















    3.Оқушылар белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады

    Артық сөйлемді қарындашпен белгілейді.

    Жұпта ой бөліседі. Әр жұптың шешімі сынып алдында жарияланады. Артық сөйлемді алып тастап мәтінді дәптерлеріне каллиграфиялық нормаларды сақтап көшіріп жазады














    4.Әр топ сұрақтар дайындап, сағат бағытымен келесі топқа ұшырады.

    Оны алдындағы телеграмм парақшасына толтырып, келесі топтарға ұсынады. Алған екінші топ сұраққа жауап беріп,шешу жолдарын жазып, үшінші топқа ұшырады. Үшінші топ критерий бойынша бағалайды.







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қабдоллина Шынар Жұмасеитқызы
    09 Ақпан 2021
    7229
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қазақ тілден ҚМЖ 130 бұйрықбойынша жасалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән

    Қазақ тілі

    Педагогтіңаты-жөні

    Қабдоллина Шынар Жұмасеитқызы

    Күні:


    Сынып: 4 сынып

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой

    Оқубағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.1.1 тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту

    4.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    4.3.1.1 берілген тақырып бойынша әңгімелеу, сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрап жазу;

    4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу

    Сабақтың мақсаты

    Барлықоқушылар:тыңдаған мәтін бойынша негізгі тұсын белгілеп алып, соның негізінде мазмұнын айтады, мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады, берілген тақырып бойынша каллиграфиялық нормаларды сақтап, әңгімелеу, сипаттау және пайымдау элементтері бар мәтін құрап жазады;

    Көптеген оқушылар:ұсынылған тақырыпта сипаттау, пайымдау элементтері бар мәтін құрайды, мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап бере алады, каллиграфиялық нормаларды сақтайды және жазу техникасын жетілдіреді

    Кейбір оқушылар:мәтін мазмұны бойынша шешім тауып талдауға бағытталған сұрақтар құрастырады және тыңдалған мәтінмен салыстырады. Ұсынылған тақырыпта сипаттау, пайымдау, элементтері бар құрылымы толық мәтін құрайды, каллиграфиялық нормаларды сақтап, шапшаң жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Cабақтың басы


    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут


    Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы сабақ барысы мен сыныпқа сәттілік тілеу.

    Шарты: ешкім ешкімді қайталамау керек

    Ширату жаттығуы

    Сабақ тақырыбын болжау үшін

    «Артық әріптер» сөзжұмбағын шешуді ұсынады. Төмендегі нұсқауды береді. Әрбір қатардағы артық бір әріпті тап, оны сыз. Қалған әріптерден сөз құрап торкөздерді толтыр. Жасырынған сөздерді тапсаңдар, бүгінгі сабағымыз не туралы болатынын білесіңдер.

































    рйо

    мінәт

    амзманұ


    арытпық

    Жауабы:ой, мәтін, мазмұн, тақырып

    Сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақта мәтіннің түрлерін, құрылымын, ондағы негізгі ойды анықтаймыз

    Топтарға біріктіру. Түрлі-түсті жалаушалар (ақ, көгілдір, сары) арқылы үш топқа бөлінеді.Оқушы қандай түсті таңдаса,сондай түстес үстелге отырады.Топ басшысы сайланады.

    Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

    Бір-бірінің сөзін қайталамайды




    Қатардағы артық бір әріпті тауып, сызады. Қалған әріптерден сөз құрайды. Жасырынған сөздерді тауып, бүгінгі сабақтың не туралы болатынын анықтайды.













    Оқушылар қандай түсті жалаушаларды таңдап,сондай түстес үстелге отырады.Топ басшысын сайлайды.


    Ауызша мадақтау.

    Жарайсыңдар!





    Ауызша мадақтау. Барлық оқушыларға: «Бәрекелді!» , «Өте жақсы»


















    Сөзжұмбақ














    Түрлі-түсті жалаушалар

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    «Миға шабуыл» әдісі

    Мұғалім ой шақыру сұрақтарын қояды:

    1.Мәтін дегеніміз не?


    2.Мәтін неше бөлімнен тұрады?

    3.Мәтіннің құрылымы

    4.Олар бір-бірімен байланасу керек пе?

    5.Сөйлемдерден құралып, бір негізгі ойды құрағанды не деп айтамыз?

    - Сендерге сондай риза болып тұрмын. Олай болса сабағымызды жалғастырайық.

    1-тапсырма (Ұ) «INSERT» әдісі

    Мәтіннің түрлерін, құрылымын, ондағы негізгі ойды анықтау үшін бейнематериал көрсетеді.Тапсырманы тыңдап, түртіп алу жүйесі бойынша жұмыс жасалады


    Саралау. Қабылдауы баяу, көмекті қажет ететін оқушыларға «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы көмек беріледі. Тапсырманы орындау барысында

    - Бекжанның әрекеті?,

    - атасы немересіне қандай ақыл айтты?

    –қанағат сөзін қалай түсіндіресіңдер-

    деген сұрақтар қою арқылы тапсырманы орындауға жетелейді.

    Құндылықты дарыту. Тыңдалған «Атаның ақылы» мәтіндегі қарттың немересіне айтқан өсиеттері арқылы білім алушыларға қанағатшылдықтың маңыздылығын түсіндіре отырып, өмір бойы білім алу, ашықтық құндылықтарын бойларына сіңіру.


    2-тапсырма ( Т) «Еркін әңгіме» әдісі. Оқыған мәліметі бойынша өз ойларына талдау жасай алады.

    Оқушыларға мәтін ұсынады және оның түрлерін анықтауын сұрайды.


            Күз келді. Күн суыта бастады. Адамдар жылы киінді. Құстар да жылы жаққа ұшып кетті.

           Күзде біз үйге от жаға бастаймыз. Өйткені бұл мезгіл жазға қарағанда салқындау. Сондықтан бос уақытымда отын жарып, анама көмектесемін.

         Күз келді. Дала сары түске боялған. Бақтағы алмалар алқызыл түске боялып, уылжып піскен. Олар өте дәмді. Алманың құрамында пайдалы дәрумендер мол.

    Саралау: «Тапсырма» тәсілі.

    Жылдам орындаған топтарға төмендегі тапсырманы орындауға береді.

    - Мәтіндегі тірек сөздерді тауып,мәтінге ат қой.

    Құндылық дарыту.

    Топпен жұмыс істеу барысында бірлесіп орындауға, ортақ мақсаттарға қол жеткізуге бағыттай отырып, ынтымақтастық құндылықтарын дарыту.

    3-тапсырма (Ж)«Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі

    Кітаппен жұмыс.11-жаттығу

    Оқы. Мәтін атауына сәйкес келмейтін сөйлемді тап. Артық сөйлемді алып тастап, мәтінді тақырыбымен көшіріп жаз.

    Саралау «Қарқын тәсілі» бойынша белгіленген уақыт ішінде үлгермеген оқушыларға қосымша уақыт беру. Әр топта оқушылардың түгелдей сабаққа қатысуын қадағалау.

    Құндылықты дарыту:

    Мәтіндегі кейіпкердің бойындағы отбасына, үлкенге деген қамқорлығын көрсете отырып, «Құрмет» құндылығын оқушылардың бойында дамыту.







    ҚБ. 4- тапсырма (Т) «Ұшақ әдісі» арқылы ұйымдастырады. Мұғалім топқа мәтінді түсініп оқып, шешім табуға арналған сұрақтар құрастыруды тапсырады. Оны алдындағы телеграмм парақшасына толтырып, келесі топтарға ұсынатынын айтады. Алған екінші топ сұраққа жауап беріп,шешу жолдарын жазып, үшінші топқа ұшырады. Үшінші топ алдын -ала берілген тапсырманы бағалайтын критерий арқылы бағалайды. Сол арқылы оқушылар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.


    Саралау.Бағалау тәсілі арқылы оқушылардың сабақ барысында Мәтінніңтүрлерін, құрылымын, ондағы негізгі ойды анықтаубойынша алған білімдері бағаланады. Құндылық дағдылары:

    Тапсырманы түрлі формада ұйымдастыруарқылы оқушылар бойына құрмет, ашықтық және ынтымақтастық құндылықтарын дамыту.

    Білім алушылар сұрақтарға жауап береді.

    1.Екі не,одан да көп өзара байланысқан сөйлемдер тобы

    2.Мәтін үш бөлімнен тұрады

    3.Мәтіннің басы,негізгі ой, соңы

    4.Байланысып тұру керек

    5.Мәтін деп атаймыз





    Оқушылар нұсқау бойынша тапсырманы жеке орындайды.



















    Оқушылартопта мәтін түрлерін анықтап, жазады, ойларын дәлелдейді.


    1-топ. Әңгімелеу мәтінін табады

    2-топ. Сипаттау мәтінін табады.

    3-топ. Пайымдау мәтінін табады.





















    3.Оқушылар белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады

    Артық сөйлемді қарындашпен белгілейді.

    Жұпта ой бөліседі. Әр жұптың шешімі сынып алдында жарияланады. Артық сөйлемді алып тастап мәтінді дәптерлеріне каллиграфиялық нормаларды сақтап көшіріп жазады














    4.Әр топ сұрақтар дайындап, сағат бағытымен келесі топқа ұшырады.

    Оны алдындағы телеграмм парақшасына толтырып, келесі топтарға ұсынады. Алған екінші топ сұраққа жауап беріп,шешу жолдарын жазып, үшінші топқа ұшырады. Үшінші топ критерий бойынша бағалайды.







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    09.02.2021
    7229
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қабдоллина Шынар Жұмасеитқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации