Пән: Қазақ тілі 6-
сабақ
Сынып: 6
сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің
түрлері
Мақсаттары:
Мазмұн
жүйелігінің тақырыпқа сәйкес болуы керек екендігіне түсінік
беру.
Күтілетін
нәтиже: -Мәтінге тілдік талдау
жасай алады.
-Мәтіннің мазмұнын түсініп
талдайды, алған білімдерін өмірмен
байланысты-рады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология),
СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері),
ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды
басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды
бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау:
Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық
(ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер,
постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс тәсілдер:Егер
мен,РАФТ,Академиялық дау дамай,Салыстырмалы карта,Кім
алғыр
Сабақ
кезеңдері
|
Уақыт
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
2мин
|
«Егер мен»
ойыны
арқылы үй тапсырмасы
бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
Үйге берілген тапсырма
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап
беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы
топптар өзера талқыласады
|
Оқушылар берген тапсырманы
орындау. «егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында
өзқортындыларын жасайды
|
АКТ
|
Түсіну
|
7мин
|
РАФТ әдісі бойынша өткен
тақырыппен жаңа тақырыпты мағанасын ашу
|
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін
«РАФТ» әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып тақтаға өткен
тақырыппен сәкестендіре отырып жаңа тақырыптың мағанасын ашады,
айтып түсіндіреді
|
Тақырыптың мазмұнын ортаға
шығып талқылайдды , өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру
үшін суреттер мен видероликер ақылы жаңа тақырыптың мағанасын
ашады
|
ЖТ
ЖЕ
|
Қолдану
|
10мин
|
Топпен
жұмыс Академиялық дау
–дамай әдісі
арқылы жаңа тақырыпты
түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану
|
Оқушыларға тақырып төңірегінде
тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен
талқылату , қосуды тексеруде пайдаланатын ержелерді салыстырады
Олүшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалану
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса
білуі, топпен жұмыс жасауы.
|
СТО
|
Сергіту
сәті
|
1 мин
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар
жасайды.
|
АКТ
|
Талдау
|
15мин
|
Салыстырмалы картаны
пайдалану
Арқылы тақырыпты
талдау
|
Оқушыларға мәтінді топ ішінде
әр қайсысына таратып беру. Топ ішінен топ басшы шығып тапсырманы
салыстырады
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса
білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау,
салыстыру
|
|
Жинақтау
|
2мин
|
Кім
алғыр
арқылы сабақты
жинақтайды
|
Әр топтан 2 оқушыдан ортаға
шығып сұрақтарға жауап береді
|
Топтар өзара жарысады, ойларын
ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
|
|
Бағалау
|
2 мин
|
Өзін-өзі
бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау
шкаласын тарату
|
Өзін өзі топен
бағалайды
|
|
Үйге
тапсырма
|
1 мин
|
7-жаттығу
27-бет
|
Күнделіктеріне
жаздыру
|
|
|
Рефлексия
|
2 мин
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|
|