Материалдар / Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау. 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2017
2128
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қатысушылар: 9 сынып оқушылары Күні: 21.12.16ж.

Пән: физика мұғалімі: Жумагулова У.Б

Сабақтың тақырыбы: Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау.

Сілтемелері: Физика және астрономия, Р.Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д.Қазақбаева.

Сабақтың мақсаты: Математикалық маятниктің тербеліс периодының Т=2 формуласы бойынша еркін түсу үдеуін анықтау.

Көрнекі құралдар: секундтық тілі бар сағат,жіп ,өлшеуіш таспа, шар,тұрғы,таратылымдар, стикер, бағалау парағы.

Түрі:. Жаңа білімді меңгеру.

Оқу нәтижесі: Оқушылардың теориялық біліміндегі олқылықтарды анықтау, теориялық білімді практикамен ұштастыра білу. сыни тұрғыда ойлау қабілеті кеңейеді, топта жұмыс жасауға дағдыланады, шығармашылық қабілеттері артады.

Түйінді идеялар: СТО стратегиялары арқылы физика сабағында оқушылардың сөйлеу мадениетін дамыту, негізгі ойды түсіну,жаңа тақырыпты игеру.

Сабақтың барысы:

Сабақ

кезеңдері

Мазмұны

уақыты

Мұғалімнің

әрекеті

Оқушының

әрекеті

Қажетті құралдар мен жабдықтар

1.Ұйымдастыру кезеңі

1.Амандасу, жоқ балаларды түгелдеу. 2.Мотивациялық трениг. (психологиялық ахуал)

(Мен саған бақыт тілеймін. )

5 мин

Тұлға аралық байланысты орнату.

Бір-біріне тілек айтады.

1-слайд


3. Топқа бөлу.

Топтың ережесі.

Енді өзіміздің құрастырып, жазған тобымыздың ережесіне көңіл бөлейік:

  • Сабаққа белсенді қатысу;

  • Мұғалімді мұқият тындау;

  • Берілген білімді қабылдау;

  • Тапсырманы тиянақты орындау;

  • Бастаған ісін аяғына жеткізу;

  • Бірін-бірі сыйлай білу;

  • Бірін-бірі тыңдай білу:

  • Бір-біріне жәрдем көрсете білу.

Топқа бөлу. Ережесімен таныстыру

3-топқа бөліну.

(топ ережесін талқылау, қатаң есте сақтау)








2-слайд, сандар.










2.Үй тапсырмасын тексеру

1Математикалық маятник деп нені айтады?

2.Математикалық маятник формуласы.

3.Серіппелі маятник дегеніміз?

4.Цикілдік жиілік формуласы

5.Еркін тербеліс дегеніміз?

6.Еріксіз тербеліс дегеніміз?

7.Томсон формуласы

2. Бағалау парағына бағаны қою.


5 мин


Сұрақтарға жауап беру.


бағалау парағы.

3- слайд

3.Жаңа сабақты түсіндіру


Әр топқа тапсырма беріледі.

Топпен жұмыс. Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау.


15 мин

. Топтық жұмысты ұйымдастыру.


Топ ішінде тапсырманы талқылау, пікірлерімен бөлісу.

Бір-біріне тапсырманы түсіндіру,есептеу кестесіне жазу.


4-слайд,

түсті маркер,

оқулық, таратпа материал,жіп, шар,сағат,тұрғы.



4.«Ой толғаныс»











Әр топ өз жұмыстарын практика жүзінде

7 мин

Тұлға аралық байланыс орнату

Іске асыру,нәтижесін есептеу



Сергіту сәті.би

2 мин


Топпен жаттығу жасау


5-слайд


Әр топ өз жұмыстарын қортындылау

5 мин

Қорытындыны тыңдау.

Өз ойларын толық жеткізу,түсіндіре білу.

6-слайд Таратылым, бағалау парағы.

Дедактикалық материалдар . Кестені толтыру

3 мин

Тақырыпты қаншалықты түсінгенң тексеру.

Бағалау.


7-слайд.

Таратылым, бағалау парағы, смайликтер.

5.«Ой қорыту»

1. Сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтар:

  1. Сабақ саған ұнады ма?

  2. Сабақтың қай кезеңі сәтті өтті?

  3. Сабақтың қай кезені сәтсіз болды?

  4. Бағалау әділ болды ма?


3 мин

Сұрақтарды тақтадан көрсету.

Сұрақтарға шынайы жауап беру.

8-слайд.

Магниттік тақта. Стикер.

6.Үй жұмысы

4-тарауды қайталау.

3 мин

«Екі жұлдыз, бір тілек»

§64 оқу, талдау.

Күнделікке үй тапсырмасын жазу.

9-слайд, күнделік.

7.Бағалау

Оқушыларды бағалау.

2 мин

бағалауды тексеру, журналға бағаларын қою.

бағаларын есептеу.

Бағалау парағы. Журнал, күнделік.

Топтың бағалауы.

Т. А. Ә.

Үй тапсырмасы

Жаңа сабақ



Есеп шығару

Жиынтық баға
























































6. Сұйыққа немесе газға түсірілген қысым осы сұйықтың немесе газдың әрбір нүктесінен өзгерісіз беріледі. Бұл қандай заң?

А. Паскаль заңы

А. Ареометр

В. Барометр-анероид

С. Динамометр.
















«Алтыншоқы орта мектеп- бақшасы»КММ- сі






Ашық сабақ.


Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау.

9 сынып














Пән мұғалімі: Жумагулова У.Б






















2014 -2015 оқу жылы





«Алтыншоқы орта мектеп- бақшасы»КММ- сі

Математика,физика және информатика мұғалімдерінің сапалақ құрамы

2016- 2017 оқу жылы

Аты -жөні

Туған жылы

Білімі

Диплом бойынша мамандығы

Еңбек өтілі

Категория

Қай жылы алған

Осы мектепте қай жылдан бастап істейді

Атестациядан қашан өтеді

Қай категория қашан дәлелденді

1

ЕкибасовАйқын Қыдырмоллиович

04.02.1958

Жоғары

Сызу -сурет мұғалімі

33

Жоғары

2009

1994ж

2009ж

2009ж

2

Игембаев Алибек Жомартович

29.03.1965

Жоғары

Математика мұғалімі

23

Бірінші

2013

1992ж

2013ж

2013ж

3

Ақанова Ақерке Ақанқызы

18.01.1995

Жоғары

Физика мұғалімі

1

Жоқ

2016

2016ж



4

Қожаева Лаура Қайроллақызы

10.01.1992

жоғары

Информатика мұғалімі

1

Жоқ


2016ж



5

Жумагулова Умитжан Биляловна

23.08.1977

Жоғары

Физика мұғалімі

3

Жоқ

-

2014ж

-


Бірлестік жетекшісі: Жумагулова У.Б










Мөлтек ауданындағы тіркелген 0 ден 18 жастағылардың тізімі 24.08.2017


Аты жөні

Туған жылы

жынысы

ұлты

сынып

куәлік

иин

Берілген уақыты

Мекен жайы


1

Қалиасқарова Айерке Серікболқызы

23.02.2009

қыз

қазақ

3

0982849

090123651039

28.01.2009

Бакинская

2

Қалиасқаров Бекарыс Серікболұлы

13.09.2014

ер

қазақ

3 жас

4005499

140913500659

17.09.2014

Бакинская


Аққалақов Расул Бекенбайұлы

26.05.2003

ер

қазақ

9

0316037

030526550301

03.06.2003

Бакинская

4

Қанақынова Аянат Қыдырғазықызы

08.03.2009

қыз

қазақ

3

0982957

090308651450

16.03.2009

Предгорная

5

Қанақынов Әлшер Қыдырғазыұлы

02.09.2000

ер

қазақ

17 жас

000004898

000902550786

17.09.2000

Предгорная

6

Қанақынов Ермахан Қыдырғазыұлы

05.03.2004

ер

қазақ

8

0488123

040305551092

09.03.2004

Предгорная

7

Ниязханова Анар Бақтыбекқызы

09.01.20003

қыз

қазақ

9

0079554

030109650448

16.03.2017

Бакинская

8

Ниязханова Аружан Бақтыбекқызы

13.10.2008

қыз

қазақ

4

0598306

081013651369

28.10.2008

Бакинская

9

Ниязханова Гүлнұр Бақтыбекқызы

05.12.2010

қыз

қазақ

1

10-178-10-1000708

101205601550

13.12.2010

Бакинская











Мөлтек ауданындағы тіркелген 0 ден 18 жастағылардың тізімі 24.08.2017


Аты жөні

Туған жылы

Тұрғылықты елді мекені

Мекен жайы



Ата-анасы


ИИН


Әлеуметтік статусы

1

Қалиасқарова Айерке Серікболқызы

23.02.2009

Алтыншоқы

Бакинская

Жетписов Серікбол Қалиасқарович Шакенова Майра Оразбекова

711031301454


770101404453

жақсы

2

Қалиасқаров Бекарыс Серікболұлы

13.09.2014

Алтыншоқы

Бакинская

Жетписов Серікбол Қалиасқарович Шакенова Майра Оразбекова

711031301454


770101404453

жақсы

3

Аққалақов Расул Бекенбайұлы

26.05.2003

Алтыншоқы

Бакинская

Аққалақов Бекенбай Жағпарович Аққалақова Гулжамила Жакуляновна

571123301552


610101413768

жақсы

4

Қанақынова Аянат Қыдырғазықызы

08.03.2009

Алтыншоқы

Предгорная

Ержанова Кұралай Мекенқызы

711008400459

жақсы

5

Қанақынов Әлшер Қыдырғазыұлы

02.09.2000

Алтыншоқы

Предгорная

Ержанова Кұралай Мекенқызы

711008400459

жақсы

6

Қанақынов Ермахан Қыдырғазыұлы

05.03.2004

Алтыншоқы

Предгорная

Ержанова Кұралай Мекенқызы

711008400459

жақсы

7

Ниязханова Анар Бақтыбекқызы

09.01.20003

Алтыншоқы

Бакинская

Козыбаев Бактыбек ниязханович

Козыбаева Гулсим Шарипбаева

720620303203


731207403398

жақсы

8

Ниязханова Аружан Бақтыбекқызы

13.10.2008

Алтыншоқы

Бакинская

Козыбаев Бактыбек ниязханович

Козыбаева Гулсим Шарипбаева

720620303203


731207403398

жақсы

9

Ниязханова Гүлнұр Бақтыбекқызы

05.12.2010

Алтыншоқы

Бакинская

Козыбаев Бактыбек ниязханович

Козыбаева Гулсим Шарипбаева

720620303203


731207403398

жақсы




























Участок №23 24.08.2017

Аты жөні

Туған жылы,айы

Жынысы

Ұлты

удоств

Берілген уақыты

ИНН

Мекен жайы

Телефон

1

Токбосынова Райша Сериккалиевна

04.04.1964

әйел

қазақ

035012644


640404402011

Береговая


3

Сатыбалдинов Алтай Сериккалиович

15.01.1974

ер

қазақ

017519915

31.01.2006

740115302947

Береговая


4

Сатыбалдинова Төкен

01.01.1943

әйел

қазақ

025083160

22.11.2010

430101406162

Береговая


5

Изекенова Кульпанат Саменбаевна

03.03.1951

әйел

қазақ

007784069

27.09.1998

510303402353

Жуматаев


6

Изекенов Ержан Талғатович

05.12.1973

ер

қазақ

007784070

27.09.1998


Жуматаев


7

Кадербекова Гульзира

28.02.1974

әйел

қазақ

017221176

16.05.2005

740228401088

Жуматаев


8

Изекенов Ерлан Талғатович

13.08.1972

ер

қазақ

025647366

06.12.2010


Жуматаев


9

Аққалақова Гулжамила Жакуляновна

01.01.1961

әйел

қазақ

018535179

15.05.2006

610101413768

Бакинская


10

Аққалақов Бекенбай Жағпарович

23.11.1957

ер

қазақ

014907818

06.01.2004

571123301552

Бакинская


11

Жағпар Мерейлім Бекенбайқызы

29.03.1995

әйел

қазақ

026137716

03.10.2011

950329451354

Бакинская


12

Козыбаев Бактыбек ниязханович

20.06.1972

ер

қазақ

042821722


720620303203

Бакинская


13

Козыбаева Гүлсум Шарипбаевна

07.12.1973

әйел

қазақ

018535786


731207403398

Бакинская

87786145178

14

Жетписов Серікбол Қалиасқарович

31.10.1971

ер

қазақ

022084405

19.02.2009

711031301454

Бакинская


15

Шакенова Майра Оразбековна

01.01.1977

әйел

қазақ

017519541

18.11.2005

770101404453

Бакинская

87753230378

16

Ержанова Кұралай Мекенқызы

08.10.1971

әйел

қазақ

015553261

12.04.2004

711008400459

Бакинская

87475330271








































Тәрбие жұмысының мақсаты:

Қазақстан Республикасының әлеуметтік жағынан белсенді,бойында жоғары қазақстандық патриоттық сезімі бар,толерантты, жауапты және жан- жақты үйлесімді дамыған,рухани –адамгершілігі жағынан бай тұлғаны қалыптастыру



Міндеттері:

-қазақстандық қоғамның жаңа әлеуметтік -саяси эканомикалық жағдайында жеке тұлғаны ізгілік ұстанымына,өмірлік мәнді құндылыққа,өмірден өз орынын табуына тіршілік іс- әрекетнің мақсатына бағыттау,сана сезімін, жоғары адамгершілік қасиетін қалыптастыру.

-ұлттық сана -сезімін, азаматтық көзқарасын,қазақстандық патриотизімін,заң мен құқықтық тәртіпті және ішкі еркіндігі мен ар- намыс сезімдерін қалыптастыру.

-өскелең ұрпақты салауатты өмір сүру салты мен денсаулық мәдениетіне қажеттілікке,отбасын құруға, материалдық қамтамасыз етуге ұмтылу.а, ізгілік және демократиялық рухта тәрбиелеу:















Бекітемін:

Мектеп директоры: Аққалақов Б.Ж

«Алтыншоқы орта мектеп -бақшасы»КММ





Тәрбие жұмысының кешенді

бағдарламасының ай сайын бақылаудың

Жылдық жоспары










2016-2017 оқу жылы



Бекітемін:

Мектеп директоры: Аққалақов Б.Ж



«Алтыншоқы орта мектеп- бақшасы» КММ





Тәрбие жұмысының

жылдық жоспары

5 сынып

Сынып жетекшісі: Жумагулова У.Б









2016-2017 оқу жылы





Тәрбие жұмысының бағыттары

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

Рухани-адамгершілік тәрбие

Ұлттық тәрбие

Отбасы тәрбиесі

Гуманизмге,қазақ халқының тарихы мен салтын,тілін сүюге және құрметтеуге,оның таңдаулы дәстүрлерін сақтауға және оны дамытуға,Қазақстанның басқа халықтарының мәдениетін зерттеужәне игеруге негізделген азаматтық ұстанымды және патриоттық сананы,құқықтық жәнеполимәдениетті,қалыптасқан ұлттық өзіндік сананы,ұлт аралық мәдени қарым- қатынасты,әлеуметтік жіне дінитөзімдікті қалыптастыру тиіс.Қазіргі жағдайда тәрбиеленушілердің құқықтық санасын,олардың балалар мен жастар арасында құқық бұзушыларға қарсы тұруға дайындығын қалыптастыру маңызды мәс.Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық,құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық,құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу;білім беру.Ұйымдарында азаматтық құқықтық,патриоттық тәрбие беруде мазмұны менәдіс тәсілдер меноқу тәрбие құрылымының өзара іс- әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру.





Өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын,оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моралдық қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыруды болжайды.Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру;Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу,өндірісік және қоғамдық іс -әрекеттерді іске асыру.


Тұлғаны ұлттық және жалпы адамзаттың құндылықтарға бағдарлау,ана тілін және мемлекеттік тілді,қазақ халқының, Қазақстан Республакасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.Мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне,өз халқының мәдени мұрасына,бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту іске асыру

Адамдар арасындағы оңтайлы және эмоционалды көңіл күй қарым- қатынасы арқылы адамгершілік,рухани және гуманитарлық құндылықтарға басымдық беруге әлеуметтік -тарихи тәжірибені таратудың анықтаушы құрамдас бөлігі болып саналады.Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері,әлемді және ұлттық мәдениет негізінде құралған балалар мен жастарды жалпы азаматтық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады.Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлік ұлттық және моральдыққұндылықтар жандандыру отбасы незінде қалыптастыруды ұялату







Тәрбие жұмысының бағыттары


Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Көпмәдениетті және көркем- эстетикалық тәрбие

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

Дене тәрбиесі, салауатты

Балалардың,жасөспірімдердің және жастардың өзіне өзі қызмет көрсету шеберлігін және дағдыларының,еңбек қызметінің саналуан түрлеріне адалдықпен,шығармашылық және жауапкершілікпен ;адамның жеке шеберлік,белсенді және болмысымен беріліп іс әрекет жасау,қажетті ресустарды жұмылдырып,істің мәнісін дұрыс бағалап,өз іс әрекетінің қажетсізқалмауына мән беріп,олардың түпкілікті тиімділігін тиянақтап жаңа өндіріс және қоғам жасауды көздейді.Жастардың бойында еңбектінің бірінші өмірлік қажеттілік,өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі мен жоғары құндылық ретінде қалыптастыру.

Адамның бойына табиғатқа әдепті көзқарастарын жеке жауапкершілік сезімін және адамдардың олармен парасатты іс әрекеттерін болжайды.Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен,қоршаған ортаны және халық денсаулығын қорғауды,елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз етуді көздейді.



Рухани- адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы,көркем мәдениет арқылы халықтар мен дәрірдің әсемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы азаматтық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыруды көздейді.Адам бойындағы қазіргі кезең дамудың маңызды міндеттері болып саналатын өнер құралдары арқылы анағұрлым жоғары сана сезім,тұжырымдамалы ойлануға қабілет,әлемді тұтас бағамдай білетін, өзінің дербес шығармашылық қызметімен әлемдік құндылықтар туралы танымын толық іске асыратын,ұжымды жұмыс істеуге бейімді мәдениет әлемінде және адамдармен қарым -қатынасты қалыптастыру

Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін,көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік құру.Өздігімен білім алуы және алған ақпаратты пайдалану біліктілігіне,зияткерлік ойындар,дарынды мамандармен кездесу.көшбасшылық дамыту жөніндегі бағдарламалар және т.б арқылы жүзеге асырылады.


Жастардың бойына кәсіби қызмет қажеттілігін қамтамасыз ететін салауатты өмір салтын дарыту мен жеке тұлғалық сапаны қалыптастыру мақсатын қояды.Оны іске асыруға алдын алушылық білімі кіреді.Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық,психикалық және рухани салауаттылығының өзара байланысы.Сондай -ақ тәрбиеленушілерді санаулы спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолмен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асырды

.







Бірлескен топтық жұмыстың ережелері

-Тыңдай білейік!

-Бірлескен жұмыста актерлер мен көрермендер жоқ-бәрі қатысушылар!

-Әрбір қатысушы өз пікірін келтіру керек!

-Біреу сөйлегенде,оның сөзін бөлмейік!

-Жеке бастың қасиеттері сыналмай,тек пікірлер ғана сыналады!

-Мәселе жеңіске жетуде емес, басқалардың пікірін біліп,шешімінің ең тиімді жолын табуда!

-Басқалардың пікірлерін сыйлайық!

-Бірлесе жұмыс жасауға ұмтылайық!

-Бір мәмілеге келуге атсалысайық!

-Жанжалдарды болдырмауға ұмтылайық!

Топтық жұмыста мынандай ролдерді қолдануға болады?

Көшбасшы (немесе капитан)-мәселені талқылауды ұйымдастырушы барлық оқушыларды белсенді түрде қатысуға шақырады,жасалған жұмыстың барлығын да үйретіп,қатысушылардың жеке пікірлерін жинақтауға,біріктіруге ұмтылып,оларды өз көзқарасын дамытуға бағыттайды

Спикер-топ ұйғарымын басқаларға жариялаушы,шешен

Автор- өз көзқарасымен пікірін келтіруші,ұсынушы.

Түрлендіруші-автордың ұсынысын толық қабылдамайды,өз түсінігін құрастыратын,содан туындаған ойларымен басқалармен бөліседі.

Сыншы ( немесе Пессимист)–талқылау барысында қабылдаған шешімдерге күмән келтіріп,өзгеше ұсыныс жасап,басқаша шешімдер мен көзқкарастар келтіреді.

Қуаттаушы (немесе Оптимист)-қандай да болмасын келтірілген ұсыныс пен әрекетті демеп,қолпаштап отырады.

Суретші-топ жұмысының нәтижелерін плакатқа маркермен түсіруші,

Талдаушы (немесе сұрақ қоюшы) –жұмыс жасау барысында үнемі сұрақ қойып отырады.

Идея келтіруші,ақын,скептик-күмәнданушы,барлаушы,хатшы,редактор,бақылаушы, уақыт қадағалаушы,т.б.



Топтық жұмыста мынандай ролдерді қолдануға болады?

Көшбасшы (немесе капитан)-мәселені талқылауды ұйымдастырушы барлық оқушыларды белсенді түрде қатысуға шақырады,жасалған жұмыстың барлығын да үйретіп,қатысушылардың жеке пікірлерін жинақтауға,біріктіруге ұмтылып,оларды өз көзқарасын дамытуға бағыттайды

Спикер-топ ұйғарымын басқаларға жариялаушы,шешен

Автор- өз көзқарасымен пікірін келтіруші,ұсынушы.

Түрлендіруші-автордың ұсынысын толық қабылдамайды,өз түсінігін құрастыратын,содан туындаған ойларымен басқалармен бөліседі.

Сыншы ( немесе Пессимист)–талқылау барысында қабылдаған шешімдерге күмән келтіріп,өзгеше ұсыныс жасап,басқаша шешімдер мен көзқкарастар келтіреді.

Қуаттаушы (немесе Оптимист)-қандай да болмасын келтірілген ұсыныс пен әрекетті демеп,қолпаштап отырады.

Суретші-топ жұмысының нәтижелерін плакатқа маркермен түсіруші,

Талдаушы (немесе сұрақ қоюшы) –жұмыс жасау барысында үнемі сұрақ қойып отырады.

Идея келтіруші,ақын,скептик-күмәнданушы,барлаушы,хатшы,редактор,бақылаушы, уақыт қадағалаушы,т.б.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!