Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
2 минут
Білу 5 минут |
Сәлемдесу, түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Сөздікпен жұмыс: Жаңа сөздерді жазып, мағынасын түсініп, есте сақтайды. (2б)
Сұрақ-жауап: Сұрақтар: 1). “Абай жолын” кім жазды?
|
Ұйымдастыру кезеңі. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.
Кластер құрады. М.Әуезов - жазушы, драматург, ғалым, қоғам қайраткері, “Абай жолының” авторы
|
Мадақтау
Дескриптор:
|
Сөздік Жеке жұмыс
Кластер
Жеке жұмыс |
|
Сабақтың Ортасы (30минут)
Түсіну 5 минут
Қолдану 10 минут
Талдау 5 минут
Жинақтау 5 минут
Сабақтың соңы Қолдану 5 минут
Бағалау 3 минут
|
Топқа бөлу: Абай тобы
Тыңдалым Оқылым 1-тапсырма: Мәтінді мұқият оқиды, тыңдайды, аударады. (2б)
Жазылым Мәліметтерді жинақтай отырып, мәтін бойынша түсінгендері бойынша постер немесе кесте-сызба дайындайды. (3б)
Жазылым
Айтылым 3-тапсырма: Отбасы құндылықтары туралы ойтолғау. (1б)
Қорытынды: Негізгі мазмұнды тағы бір еске түсіріп, келесі сабаққа тапсырма беру, БЖБ-ға дайындалып келу. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуы бойынша білімдерін бағалайды. |
Мұхтар тобы
1-тапсырма: Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Абайдың әжесі, әкесі, анасына мінездеме береді, олар туралы өз ойларын айтады.
Отбасы мүшелерінің орны, ролі туралы өз ойларын айтады
Кері байланыс береді: БББ кестесі Білгенім Білдім Білгім келеді?
|
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
|
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Сұрақ-жауапты тиімді қолдандым. Мінездеме берді, ойларын толық ашып айтты. |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||
|
Қабілетті оқушыларға: Абайдың ата-анасына мінездеме жазды. Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: Кестені толтырды. |
|
|
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Әуезов. "Абай жолы". "Қайтқанда" үзінді
М.Әуезов. "Абай жолы". "Қайтқанда" үзінді
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
2 минут
Білу 5 минут |
Сәлемдесу, түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Сөздікпен жұмыс: Жаңа сөздерді жазып, мағынасын түсініп, есте сақтайды. (2б)
Сұрақ-жауап: Сұрақтар: 1). “Абай жолын” кім жазды?
|
Ұйымдастыру кезеңі. Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады.
Кластер құрады. М.Әуезов - жазушы, драматург, ғалым, қоғам қайраткері, “Абай жолының” авторы
|
Мадақтау
Дескриптор:
|
Сөздік Жеке жұмыс
Кластер
Жеке жұмыс |
|
Сабақтың Ортасы (30минут)
Түсіну 5 минут
Қолдану 10 минут
Талдау 5 минут
Жинақтау 5 минут
Сабақтың соңы Қолдану 5 минут
Бағалау 3 минут
|
Топқа бөлу: Абай тобы
Тыңдалым Оқылым 1-тапсырма: Мәтінді мұқият оқиды, тыңдайды, аударады. (2б)
Жазылым Мәліметтерді жинақтай отырып, мәтін бойынша түсінгендері бойынша постер немесе кесте-сызба дайындайды. (3б)
Жазылым
Айтылым 3-тапсырма: Отбасы құндылықтары туралы ойтолғау. (1б)
Қорытынды: Негізгі мазмұнды тағы бір еске түсіріп, келесі сабаққа тапсырма беру, БЖБ-ға дайындалып келу. Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуы бойынша білімдерін бағалайды. |
Мұхтар тобы
1-тапсырма: Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
Абайдың әжесі, әкесі, анасына мінездеме береді, олар туралы өз ойларын айтады.
Отбасы мүшелерінің орны, ролі туралы өз ойларын айтады
Кері байланыс береді: БББ кестесі Білгенім Білдім Білгім келеді?
|
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
|
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма ұсынасыз? Сұрақ-жауапты тиімді қолдандым. Мінездеме берді, ойларын толық ашып айтты. |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
||
|
Қабілетті оқушыларға: Абайдың ата-анасына мінездеме жазды. Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларға: Кестені толтырды. |
|
|
||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||
шағым қалдыра аласыз















