|
Пәннің аты Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 04.12.2017ж |
Кабинет: |
Мұғалім:Кемелова Г.С. |
|
Сабақтың атауы |
М.Әуезов Жетім |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
М. Әуезовтің
шығармашылығы жайлы мәлімет бере отырып, әңгімені мәнерлеп оқып,
мазмұнымен
таныстыру. Оқиғаны елестетіп, жүрекпен
жете сезіну қабілеті және өзіндік ойын айтып, табиғат пен адам
баласының арасындағы байланысты салыстыра отырып, мейірімділікке,
әлсізді қорғауға үйренеді,
тәрбиеленеді. |
||
|
Сабақтың басы Психологиялық ахуал |
Ана тілім - айдыным, |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Білу Қызығушылықты ояту |
ІІ. Мағынаны
тану. |
||
|
Сабақтың ортасы Қолдану Мағынаны тану |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс |
ІІІ. Ой толғау. «Жетім» мәтініне сатылай кешенді талдау
жүргізу. |
||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері бойынша Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз |
|
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
Тексерілді : Нұрымбетов Б.О.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Әуезов Жетім
М.Әуезов Жетім
|
Пәннің аты Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 04.12.2017ж |
Кабинет: |
Мұғалім:Кемелова Г.С. |
|
Сабақтың атауы |
М.Әуезов Жетім |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
М. Әуезовтің
шығармашылығы жайлы мәлімет бере отырып, әңгімені мәнерлеп оқып,
мазмұнымен
таныстыру. Оқиғаны елестетіп, жүрекпен
жете сезіну қабілеті және өзіндік ойын айтып, табиғат пен адам
баласының арасындағы байланысты салыстыра отырып, мейірімділікке,
әлсізді қорғауға үйренеді,
тәрбиеленеді. |
||
|
Сабақтың басы Психологиялық ахуал |
Ана тілім - айдыным, |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Білу Қызығушылықты ояту |
ІІ. Мағынаны
тану. |
||
|
Сабақтың ортасы Қолдану Мағынаны тану |
|||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс |
ІІІ. Ой толғау. «Жетім» мәтініне сатылай кешенді талдау
жүргізу. |
||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау критерийлері бойынша Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз |
|
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
Тексерілді : Нұрымбетов Б.О.
шағым қалдыра аласыз













