М.Әуезов Жетім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Әуезов Жетім

Материал туралы қысқаша түсінік
М. Әуезовтің шығармашылығы жайлы мәлімет бере отырып, әңгімені мәнерлеп оқып, мазмұнымен таныстыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәннің аты Әдебиеттік оқу

Уақыты: 04.12.2017ж

Кабинет:

Мұғалім:Кемелова Г.С.

Сабақтың атауы

М.Әуезов Жетім

Мақсаты



Күтілетін нәтиже


М. Әуезовтің шығармашылығы жайлы мәлімет бере отырып, әңгімені мәнерлеп оқып, мазмұнымен таныстыру.

Оқиғаны елестетіп, жүрекпен жете сезіну қабілеті және өзіндік ойын айтып, табиғат пен адам баласының арасындағы байланысты салыстыра отырып, мейірімділікке, әлсізді қорғауға үйренеді, тәрбиеленеді.

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал

Ана тілім - айдыным,
Ана тілім ай - күнім.
Ана тілім болмаса
Керегі не байлық
ә) Үй тапсырмасын сұрау.
С. Торайғыров. «Арыстан мен тышқан» мысалын қара сөзбен әңгімелеу.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Білу

Қызығушылықты ояту

ІІ. Мағынаны тану.
1. «Көксерек» фильмінен, «Абай жолы» кітаптарының суреттері көрсетіледі. Авторы сұралады
- М. Әуезов кім? 2 - 3 сыныптарда қандай шығармаларымен таныстық?
\ сұрақ - жауап арқылы әңгіме жүргізіледі\.
2. М. Әуезов туралы әңгімелеу.
3.«Ой бөлісу».
- М. Әуезовтің «Жетім» мәтінімен танысамыз.
- Ол мәтінде не туралы жазылуы мүмкін.
4. «Балалар үйі» туралы суреттер арқылы түсіндіру.
Жетім - ата - анасының екеуі де немесе жалғыз басты ата - анасы қайтыс
болған бала болып табылады.
5. Оқулықпен жұмыс.
- Мәтінді оқушылардың дауыстап оқуы.
- Сөздік жұмысы.
6. Сұрақтарға жауап беру.
7. Берілген жоспарды әңгіме мазмұнына қарай ретімен айту.
1) Ағашқа сүйеніп қатып қалған бала.
2) Қасымның әжесінен айырылуы.
3) Тау ішіндегі қорқыныш.
4) Иса мен Қадишадан көрген қорлығы.
8. Шығармашылық сұрақ - тапсырма.
- Сендер автор болсаңдар, осы әңгімені қалай аяқтар едіңдер?
- Әңгіме сендерге қалай әсер етті?
9. Дәптермен жұмыс.
Оқулықтағы кестені толтыру. Табиғат пен баланың көңіл - күйін суреттеу
арқылы байланысын табу.

Сабақтың ортасы

Қолдану

Мағынаны тану

Сабақтың соңы

Ой толғаныс

ІІІ. Ой толғау. «Жетім» мәтініне сатылай кешенді талдау жүргізу.
1. Тақырыбы.
2. Мәтін.
3. Мәтінге ат қою.
4. Мәтіндегі негізгі ой.
5. Мәтіннің түрлері.
6. Өз пікірім.
ІУ. Оқушылар шығармашылығы.
«Бал балалық» тақырыбына салған суреттері көрсетіледі.

Үйге тапсырма

Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу.

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс


Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? ?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

  • Бақылау, тыңдау

  • Өзара бағалау

  • Өзін өзі бағалау

Бағалау критерийлері бойынша

Қолдау көрсету. Оқулықтан тыс тапсырмалар беру

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Тексерілді : Нұрымбетов Б.О.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
460
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі