|
Мақсаты
|
Мерзімі
|
Күтілетін нәтиже
|
Мониторинг, талдау,
эвалюация
|
Ресурстар
|
Жауаптылар
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Мектеп әкімшілігімен, өзгеріс тобы мүшелерімен
кездесу, МДЖ-2 таныстыру
|
МДЖ-2 ге толықтырулар,
өзгерістер енгізу, нақтылап жоспарды
бекіту
|
|
МДЖ-2 ге толықтырулар өзгерістер
енгізеді
|
Сұхбат құру,пікір алмасу, түзетулер
енгізу
|
Әкімшілік, ПҚМК, ММК, ТОО бағдарла- маларын
меңгерген мұғалімдер, таныстырылым арқылы
түсіндіру
|
Директор,өзгеріс тобының
мүшелері
|
Тәлім алушы мен тәлімгерлермен
кездесу
|
Тәлімгерлік үдерісті дамыту,
жетілдіру
|
|
Тәлімгерлер тәлім алушыларға әдістемелік көмек
көрсетеді
|
Хаттама, дилогтік жазба
|
Жұмыс жоспары
|
Өзгеріс тобының мүшелері, тәлімгерлер , тәлім
алушылар
|
Мәдени және аймақтық полиция
қызметкерімен, дәрігерлік бөлімше қызметкерлерімен байланыс орнату,
қоғамдастық құру
|
Мектепаралық , қоғамдық
ұйымдармен байланысты дамыту
|
|
Қоғамдық ұйымдармен ынтымақтастық
орнайды
|
хаттама
|
Қоғамдастық жұмысының жоспары
|
Тәрбие ісі орынбасары,өзгеріс
тобының мүшелері
|
«Оқушы үні» жобасы жұмысын
жалғастыру
Сенім жәшігі
|
Оқушылардың қажеттіліктерін одан әрі
қанағаттандыру
|
|
Оқушы қажеттіліктері
қанағаттандырылады
|
зерделеу
|
жәшіктегі хаттар,тілектер,
ұсыныс-пікірлер
|
Мектеп психологы, өзгеріс
тобының мүшелері
|
1.Тәлімгерлік үдеріс
жоспары
|
Тәлім алушының дамуындағы қажеттіліктерді
анықтау.
|
өзінің кәсіби дағдыларын
дамытып, проблемаларды шешу жолдарын іздеу
|
|
Тәлім алушылардың кәсіби дағдылары
дамиды,проблемаларды шешу жолдарын анықтай алады
|
Сұхбат
құру
|
сауалнама
|
Тәлімгерлер, тәлім
алушылар
|
Үйретері көп тәлімгер,
үйренгені бар тәлім алушы (сұхбаттасу)
|
Тәлімгер мен тәлім алушы байланысын нығайту,
тәлімгерлік үдерісті дамыту
|
|
Тәлімгерлік үдеріс дамиды
|
Кері байланыс
|
Сабақ құрылымының материалдары
|
Тәлімгерлер,тәлім
алушылар
|
Үлгермеуші және дарынды
оқушыларды оқытуда оқыту үдерісіндегі «Деңгейлеп оқыту» әдісі
бойынша әр пәннің жұмыстарымен бөлісу
|
Нәтижеге бағыттап
жұмыстану
|
|
Нәтижеге бағытталған жұмыс
жайында дұрыс түсінік қалыптасады
|
Ашық
сабақтар,пікірлесу,тәжірибе алмасу
|
Бағалау проформасы, таныстырылым
талаптары
|
ПҚМК , ТОО БМ
мұғалімдер,өзгеріс тобының мүшелері
|
Ұстаздыққа қадам
|
тәлімгерлік үдерісті
дамыту,тәлімгер мен тәлім алушы арасында тығыз байланыс
орнату
|
|
Жас
маманның кәсіби дамуына жол ашылады
|
Аудандық байқау
|
Байқау ережесі,талаптары
|
Директор, ПҚМК, ТОО БМ
мұғалімдер
|
«Өнер және технология»
әдістемелік бірлестігінің апталығы
|
тәлімгерлік үдерісті дамыту,тәлімгер мен тәлім
алушы арасында тығыз байланыс орнату
|
|
Мұғалімдердің кәсіби біліктіліктері
дамиды
|
Мектепішілік апталық
|
Апталық жоспары
|
Бірлестік жетекшісі,мүшелері
|
2.Қоғамдастық шеңберіндегі
атқарылатын жоспар
|
Оқушылардың сапалы білім алуы үшін білім
алушылардың кәсіби қоғамдастығының(ББҚ) негізгі үш идеясын жүзеге
асыру (1. Оқушылардың білім алуын қамтамасыз ету; 2.Ынтымақтастық
мәдениетін құру; 3.Оқушылардың оқу нәтижелерін назарда
ұстау)
|
Маңызды деректермен қаруланған мұғалімдердің
бірлескен ортасын құру, ынтымақтастық мәдениетін
қалыптастыру
|
|
МДЖ-2 толықтыру, басымдықты
нақтылау
|
Оқыту мен оқуды басқару және көшбасшы
лық
|
Үлестірме материалдар топтамасы
|
Директор, ПҚМК, ТОО БМ
мұғалімдер
|
Отбасы-бақыт мекені
|
Ата-аналар қауымдастығымен байланыс
орнату
|
|
Әр
ата-анамен жеке байланыс орнайды
|
хаттама
|
Жиналыс
|
Класс жетекшілер
|
Аман-сау жүрші,
қарттарым»,
«Ұстазы жақсының-ұстамы жақсы»
|
Ауыл тұрғындарымен,қарттармен, демеуші ретінде
шаруа қожалықтарымен байланыс орнату
|
|
Атаулы күндер маңызын ұғынады
|
әзірлеме
|
Мерекелік шара
|
Мектеп ұжымы,ауылдық клуб,дәрігерлік бөлімше
қызметкерлері
|
«21 ғасыр мұғалімі» желілік
қоғамдастықтың жұмысы аясында тарих, география, құқық пәндері
мұғалімдеріне арналған «20 қараша-Бүкіләлемдік балалар күні»
аясында тірек мектептерімен
қоғамдастық құру.
|
Мектеп жұмысын жақсарту
мақсатында жетекші және серіктес мектептерен байланыс
орнату
|
|
Тірек мектебімен, магниттік
мектептерімен үздіксіз байланыс орнайды, бала құқығы туралы
Конвенциясы бойынша мәлімет алады
|
хаттама
|
Әдістемелік күннің
бағдарламасы жұмыс жоспары
|
ПҚМК бағдарламасын меңгерген
мұғалім,өзгеріс тобының мүшелері
|
«Platon» халықаралық көркемсөз
оқу шеберлерінің байқауы
|
білімді дамыту орталығымен байланыс
орнату
|
|
Әдебиет негізін қалаушылар «Үш бәйтерек»
шығармаларын жатқа оқу арқылы рухани дамиды
|
|
|
Әдебиет маманы
|
Тәуелсіздік-бастауы бар
бақыттың
Бабаларым-аңсаған Тәуелсіздік
|
Облыстық шығармашылық орталықтарымен байланыс
орнайды
|
|
Тәуелсіздік ата бабамыздың ащы қанымен келген
тәтті жеңіс екенін түсінеді
|
Тәжірибе алмасады
|
IРеспубликалық
шығармашы
лық
байқауы
Мектепішілік мерекелік шара
|
Дарын жетекшісі
Кітапханашы, тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары
|
«Менің отбасым-менің
мақтанышым» клубының жұмысы
|
Ата-аналармен тығыз байланыс
орнату
|
|
Ата-аналармен тығыз байланыс
орнайды, ата-анасынан балалары жақсы қасиеттерін
сіңіреді
|
Кері байланыс, пікір алмасу
|
Әлеуметтік желі бойынша
видеоролик байқауы
|
ТІЖО, өзгеріс тобының
мүшелері
|
«Денсаулық –зор байлық» спорттық
іс-шара
|
Салауатты өмір салтын
насихаттау
|
|
Салауатты өмір салтын ұстанады, денсаулыққа
немқұрайлы қарамауды түсінеді
|
Кері байланыс
|
Слайдтар,
видеороликтер
|
Өзгеріс тобының мүшелері,дене
шынықтыру пәнінің мұғалімі
|
Аудандық «Екі жұлдыз» жұптық
байқауы
|
Шығармашылық сала бағыты бойынша
жұмыстанады
|
|
Ән
орындау шеберлігі артады
|
Тәжірибе алмасады
|
Жұптық байқау
|
клуб меңгерушісі, музыка пәнінің
мұғалімі
|
«Тәртіп тән үшін, ынтымақ жан
үшін,Тәртіпке бас иген құл болмайды» кездесу
сағаты
|
Құқық бұзушылықтың алдын алу
|
|
Бала құқығы қорғалады, жат қылықтардан бойын
аулақ ұстауға дағдыланады
|
хаттама
|
жоспар
|
Бала құқығын қорғау
инспекторы, өзгеріс тобының мүшелері
|
Халықаралық экосағат
|
Өсіп келе жатқан жас ұрпақты табиғи ресурстарды,
ұқыпты ұстауға,қорғауға тарту
|
|
|
анықтама
|
Тал,гүл көшеттерін отырғызу
|
Оқушылар,ата –аналар,мұғалімдер, қоғамдық ұйым
өкілдері
|
«One
City,
One
Book»
жобасы
|
Әр елдің мәдениеті, тұрмыс тіршілігі,
салт-дәстүрі туралы мағлұмат алу
|
|
Оқушылардың,ата-аналардың, мұғалімдердің ізденуге
белсенділігі артады, құнды ақпараттармен бөліседі
|
Пікір алмасу
|
Қабырға
кітапшалары
|
Өзгеріс тобының мүшелері, белсенді
оқушылар
|
«Мамандық – өмір таңдауы»
|
Мамандыққа баулу,кәсіби
бағдар беру
|
|
Мамандықтың қыр –сырын, қиындығын, қызығын, орнын
, болашақта қалаған маман иесіне жол іздейді
|
Кәсіби бағдар
|
Түлектер тақтасы
|
Өзгеріс тобының
мүшелері,психолог, класс жетекшілер
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Коучингтердің жоспары
|
«Деңгейлеп,
саралап оқыту технологиясының
ерекшеліктері»
коучинг
|
Әрбір оқушының өзінің даму деңгейінде оқу материалының
меңгерілуін қамтамасыз ету.
|
|
Үлгермеуші,дарынды оқушыларды
оқытуда деңгейлеп, саралап оқыту технологиясын сабақ үдерісіне
енгізу керектігін түсінеді
|
Отырыс хаттамасы
|
Нұсқаулықтар, интернет материалдары, nao.kz .
smk.edu.kz т.б сайттармен жұмыс
|
ПҚМК,ТОО бағдарламасын меңгерген
мұғалімдер
|
«Адалдық сағаты» акция
|
Адамгершілікке,мәдениеттілікке,адалдыққа
үйрету
|
|
Жағымды қасиеттерді бойына
сіңіреді
|
Ақпарат
|
|
ТОО
бағдарламасын меңгерген мұғалімдер
|
Заманауи Қазақстан.Елбасының көшбасшылық
сабақтары
|
Көшбасшылыққа үйрету
|
|
|
Ашық сабақтар
|
|
Класс жетекшілер
|
«Білім сапасын арттыру: мақсат
және нәтиже» «Кішкентай білгірлер» аудандық бастауыш класс
оқушыларына арналған пәндік олимпиада
Жалпы білім беретін мектептер арасындағы
республикалық олимпиаданың аудандық кезеңі
|
нәтижелерге жетуде кәсіби шеберлікпен меңгерген
зерттеу біліктері мен дағдылары арқылы проблеманың шешімін
табу.
|
|
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі
артады
|
|