№1 педагогикалық кеңес шешімімен
«Бекітемін»
меңгеруші: С.С.Мерекесова
29.08.2025
Жас мамандармен жұмыс жоспары 2025 - 2026 оқу жылы
Мақсаты: жас мамандарға педагогика мен психология саласында теориялық және практикалық мәселелер бойынша әдістемелік көмек пен жеке кеңестер беруді өткізуді ұйымдастыру. Жас мамандарды педагогикалық ізденістерге үйрету, ұстаздық шеберлікке тәрбиелеу, қазіргі заман талаптарына сай жаңа ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қойылатын талаптарды меңгерту.
Міндеттері:
- оқыту үрдісінде ізгілендіру мен демократияландыруды басшылыққа алу;
- жаңа заман талабына қойылатын талаптарды зерттеу;
- педагогикалық жаңашылдықты үйрену, меңгеру және дамыту.
|
Жас мамандармен жұмыс |
||||
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жұмыстың түрі |
Жауаптылар |
Мерзімі |
|
1. |
№1-отырыс.
|
Отырыс |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Қыркүйек |
|
2. |
№2-отырыс.
|
Дөңгелек үстел |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Желтоқсан |
|
3. |
№3-отырыс.
|
Практикалық жұмыс |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Наурыз |
|
4. |
№4-отырыс.
|
Ашық көрсетілім |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Сәуір |
№1 педагогикалық кеңес шешімімен
«Бекітемін»
меңгеруші: С.С.Мерекесова
29.08.2025
2025-2026 оқу жылы Тәлімгерлер тізімі
|
№ |
Жас маманның аты-жөні |
Тәлімгердің аты-жөні |
|
1 |
Өтегенова Марта Өтегенқызы |
Габдрахим Гаухар Бактыгереевна |
|
2 |
Әбділдиева Айдана Бауыржанқызы |
Абугалиева Маншук Зулкайдаровна |
|
3 |
Ергалиева Мония Сагинбаевна |
Жайымова Роза Бекболатовна |
|
4 |
Гайсина Индира Кадыржановна |
Темиргалиева Сания Куановна |
|
5 |
Миралиева Гульмира Елеусиновна |
Шаханова Рита Жалгасовна |
|
6 |
Каюпова Молдир Есболатовна |
Алипказиева Акжаркын Куанаевна |
|
7 |
Оспанқызы Баян |
Ескендирова Райгуль Асылбековна |
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМА №1
« 18 »
қыркүйек 2025 ж.
Қатысқандар:
20
Күн тәртібі:
-
2024–2025 оқу жылында «Жас мамандар» мектебінде жүргізілген жұмыстардың қорытындысын талдау.
-
2025-2026 оқу жылына тәлімгер мен жас мамандар жұмысының жеке жоспарларын бекіту.
-
Жас мамандарды ұжымның қызметі және ережелерімен таныстыру.
-
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеуге қатысты нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру, талқылау.
-
Топтардағы құжаттарды жүргізу бойынша әдістемелік көмек көрсету.
-
Жас мамандардың балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастырылған іс-әрекетке арналған әдістемелік кітаптар көрмелерін дайындау және ұйымдастыру.
-
Жас мамандарға сауалнама өткізу.
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
КМҚК №11 «Таңшолпан»
бөбекжай-бақшасының әдіскері Ж.Кисапова сөз
алып, 2024–2025 оқу жылында «Жас мамандар» мектебінде
атқарылған жұмыстар жөнінде есеп берді. Жүргізілген іс-шаралар, жас
мамандардың кәсіби дамуына бағытталған жұмыстар талқыланды. Есепте
жас мамандардың кәсіби дағдыларын дамыту бойынша өткізілген
семинарлар, ашық сабақтар, әдістемелік кеңестер, тренингтер және
тәлімгерлік қолдау шаралары қарастырылды.
Сонымен қатар, жас
мамандардың алдыңғы оқу жылындағы жетістіктері мен анықталған
кәсіби қиындықтары талданып, оларды болашақта жою жолдары ұсынылды.
Ұжымдық әдістемелік жұмыстың нәтижелілігіне тоқталып, жас
мамандардың қатысу деңгейі мен белсенділігінің өсу динамикасы
көрсетілді.
2-мәселе бойынша:
2025-2026 оқу жылына тәлімгерлер мен жас мамандардың жылдық жеке жоспарлары таныстырылып, олардың мазмұны мен өзара сәйкестігі қарастырылды. Жоспарларда педагогтың кәсіби құзыреттілігін арттыру, оқу-тәрбие процесін тиімді жоспарлау, балалардың даму көрсеткіштерін бақылау, ата-аналармен жұмыс түрлері, сабақтарға қатысты шығармашылық жобалар және өзін-өзі жетілдіру бағыттары бекітілді. Әр жас маманның тәлімгерімен бірлескен мақсаттары анықталып, жоспарларға түзетулер енгізілді. Жас мамандар төрайымы болып Жайымова Роза Бекболатқызы, хатшысы Баженова Гулжанат Жолдасқызы сайланды.
3-мәселе бойынша:
Ұжымның ішкі еңбек тәртібі,
міндеттер мен жауапкершілік, педагогикалық этика талаптары, мекеме
ережелері, жұмыс уақыты, құжат жүргізу тәртібі, қауіпсіздік
нормалары туралы толық ақпарат берілді.
Жас мамандарға мекеме құрылымы, бөлімдер арасындағы байланыс,
әкімшілікпен жұмыс ережелері түсіндірілді. Сұрақтар туындап, олар
бойынша толық жауаптар берілді.
4-мәселе бойынша:
Мектепке дейінгі білім беруді реттейтін ҚР нормативтік-құқықтық құжаттар (МЖМБС, бағдарламалар, жылдық жоспарлау ережелері, қауіпсіздік талаптары, санитарлық нормалар және т.б.) талқыланды. Әр құжаттың педагог жұмысына қатысты тұстары талданып, жас мамандарға оларды орындаудың нақты мысалдары мен қолдану жолдары түсіндірілді.
5-мәселе бойынша:
Топтардағы негізгі құжаттарды
жүргізудің әдістемесі ұсынылды.
Күнделікті сабақ жоспары, тәрбиелеу циклограммасы, бала даму
картасы, қатыс журналы, перспективалық жоспар, тақырыптық жоспарлау
және басқа да құжаттар үлгісі көрсетілді. Құжаттарды толтыруда жиі
кездесетін қателіктер талданып, оларды болдырмаудың жолдары
түсіндірілді.
6-мәселе бойынша:
Балалардың жас ерекшеліктеріне
байланысты ұйымдастырылған іс-әрекетке арналған әдістемелік
әдебиеттер көрмесін ұйымдастыру тәртібі түсіндірілді.
Әдістемелік құралдарды іріктеу принциптері, көрме құрылымы,
презентациялық материалдар дайындау, авторлық материалдарды
рәсімдеу ережелері көрсетілді. Жас мамандарға көрмеге арналған өз
материалдарын дайындау тапсырылды.
7-мәселе бойынша:
Жас мамандар арасында
сауалнама жүргізіліп, олардың кәсіби қажеттіліктері, қиындықтары,
тәлімгерлікке байланысты ұсыныстары анықталды.
Сауалнама нәтижелері талданып, алдағы жұмыс жоспарына енгізу үшін
қорытынды жасалды.
Шешім:
1.2024–2025 оқу жылында «Жас мамандар» мектебінде жүргізілген жұмыстардың қорытындысы қанағаттанарлық деп танылсын.
2.2025-2026 оқу жылына тәлімгер мен жас мамандар жұмысының жеке жоспарларын бекітілді.
3.Жас мамандарды ұжымның қызметі және ережелерімен таныстырылды.
4.Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеуге қатысты нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстырылып, талдау жасалды.
5.Топтардағы құжаттарды жүргізу бойынша әдістемелік көмек көрсетілді.
6.Жас мамандардың балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастырылған іс-әрекетке арналған әдістемелік кітаптар көрмелерін дайындалып, ұйымдастырылды.
7.Жас мамандарға сауалнама өткізілді.
Жас мамандар жетекшісі: Р.Б.Жайымова
Хатшы: Баженова Г.Ж.
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМА №2
« 5 »
желтоқсан 2025 ж.
Қатысқандар: 15
Күн тәртібі:
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына
мониторинг жүргізуді үйрету.
-
Тәрбиелеу циклограммасын жоспарлау. Балалармен бір күн ішіндегі іс-
әрекетті тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.
-
Шығармашыл ұстаздардың ҰІӘ-не жас мамандардың қатысуы.
-
Жас мамандар жұмыстарының қажеттіліктеріне байланысты кеңестер.
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
Мектеп
жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына мониторинг
жүргізудің теориялық және практикалық негіздері түсіндірілді.
Мониторингтің жылдық кезеңдері, өлшемдері, бақылау парақтарының
құрылымы, даму карталарын толтыру алгоритмі көрсетілді.
Жас мамандар балаларды бақылау әдістерін (тікелей бақылау, ойын
барысында байқау, сұхбат, жаттығу нәтижелері) үйренді. Мониторинг
деректерін талдау және нәтижелерді педагогикалық жұмысқа енгізу
жолдары түсіндірілді.
2-мәселе бойынша:
Тәрбиелеу
циклограммасын тиімді жоспарлаудың принциптері таныстырылды.
Педагогтың бір күндік жұмыс алгоритмі: таңғы қабылдау, дене
жаттығулары, оқу қызметі, серуен, жеке жұмыс, ойын іс-әрекеті,
тынығу, ата-аналармен жұмыс кезеңдері бойынша нақты
талданды. Жас мамандарға күн тәртібін бала жасына сай ұйымдастырудың
тиімді жолдары, уақытты дұрыс бөлу, топтағы орта қалыптастыру,
тәртіп пен жоспарды сақтау дағдылары үйретілді. Циклограмма
үлгілері көрсетіліп, әр жас маман өз цикограмма нұсқасын құрастырып
қорғады.
3-мәселе бойынша:
Жас мамандардың шығармашыл
ұстаздардың ҰІӘ (ұжымдық іс-әрекет) жұмысына қатысу маңыздылығы
атап өтілді.
ҰІӘ барысында педагогтар тәжірибе алмасады, шығармашылық жобаларды
жүзеге асырады, авторлық әдістемелермен танысады.
Жас мамандардың кәсіби дамуына әсері талданып, қатысу формалары
белгіленді: шеберлік сағаттары, семинарлар, шығармашылық топтар,
көрмелер, ашық сабақтар.
4-мәселе бойынша:
Жас мамандар өздерінің кәсіби
сұрақтары мен қиындықтарын ортаға салды.
Құжат жүргізу, ата-анамен жұмыс, сабақ жоспарлау, тәртіп сақтау,
дамуы қиын балалармен жұмыс жөнінде кеңестер берілді.
Тәлімгерлер тарапынан әдістемелік қолдау түрлері ұсынылып, қажет
педагогтарға жеке консультациялар
белгіленді.
Шешім:
1.Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына
мониторинг жүргізуді үйретілді.
2.Тәрбиелеу циклограммасын жоспарлау. Балалармен бір күн ішіндегі іс-
әрекетті тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырылды.
3.Шығармашыл ұстаздардың ҰІӘ-не жас мамандардың қатысулары қадағаланды.
4.Жас мамандар жұмыстарының қажеттіліктеріне байланысты кеңестер
берілді.
Жас мамандар жетекшісі: Р.Б.Жайымова
Хатшы: Баженова Г.Ж.
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМА №1
« 13 »
наурыз 2026 ж.
Қатысқандар: 20
Күн тәртібі:
-
Ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізуге қажетті көрнекілік құрал-жабдықтарды, дидактикалық материалдарды дайындауға көмектесу.
-
Ата-аналармен жұмыс жүргізу бойынша кеңестер.
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
Ұйымдастырылған іс-әрекетті тиімді өткізу үшін қажетті көрнекілік материалдар мен дидактикалық құралдарды дайындау жолдары туралы жан-жақты ақпарат берді.
Жас мамандарға келесі бағыттар бойынша әдістемелік көмек көрсетілді:
-
ҰОҚ мазмұнына сай көрнекіліктерді іріктеу;
-
Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдар дайындау;
-
Қолдан жасалған материалдарды қауіпсіздік талаптарына сай әзірлеу;
-
Сюжеттік суреттер, карточкалар, лото, пазл, сандық және әріптік жаттығулар сияқты материалдарды дұрыс қолдану;
-
Интерактивті және мультимедиялық құралдарды сабақ барысында тиімді пайдалану жолдары.
Сонымен қатар, жас мамандарға көрнекілік құралдарын сақтау, жүйелеу, сабақ бойынша материалдарды алдын ала дайындау, безендіру мәдениеті және материалдардың эстетикалық талаптары түсіндірілді. Тәлімгер практикалық жұмыс жасап, мысал ретінде бірнеше дидактикалық ойын үлгілерін көрсетті.
2-мәселе бойынша:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің негізгі бағыттары, әдістері мен талаптары талқыланды, ата-анамен серіктестік орнатудың педагог үшін маңыздылығын атап өтіп, келесі мәселелер бойынша кеңестер берді:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің тиімді формалары:
-
Топтық ата-ана жиналыстары;
-
Жеке кеңес беру;
-
Ашық есік күндері;
-
Онлайн консультациялар (мессенджерлер, видео-қоңырау);
-
Ата-аналарға арналған тренингтер, семинарлар;
-
Балалардың жетістіктерінен фотокөрме, бейнежинақтар ұйымдастыру;
-
Ата-аналарды оқу қызметіне, мерекелерге, шығармашылық жобаларға тарту.
Коммуникация және тиімді қарым-қатынас бойынша ұсыныстар:
-
Ата-анамен жылы, сенімді қарым-қатынас орнату;
-
Күрделі жағдайларда педагогикалық такт сақтау;
-
Баланың жетістіктерін және қиындықтарын дұрыс жеткізу;
-
Қақтығыссыз, мәдениетті сөйлесу тәсілдері;
-
Ата-ананың сұрақтарына уақытылы жауап беру.
Құжаттамалық жұмыс:
-
Ата-аналармен байланысты журналын толтыру;
-
Әңгімелесу хаттамаларын жүргізу;
-
Ақпараттық бұрышты жаңартып отыру;
-
Ата-аналарға арналған ақпараттық парақшалар әзірлеу.
Жас мамандарға ата-аналармен жұмыс барысында кездесетін қиындықтарды талқылауға мүмкіндік берілді. Әр жағдай бойынша тәлімгерлер нақты ұсыныстар мен практикалық кеңестер берді.
Жас мамандар жетекшісі: Р.Б.Жайымова
Хатшы: Баженова Г.Ж.
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ
№3
«___» __________ 2025 ж.
Мекеме:
___________________________________
Қатысқандар:
Төраға: ___________________________________
Хатшы: ____________________________________
Жас мамандар: ______________________________
Тәлімгерлер:
________________________________
Күн тәртібі:
-
Ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізуге қажетті көрнекілік құрал-жабдықтарды, дидактикалық материалдарды дайындауға көмектесу.
-
Ата-аналармен жұмыс жүргізу бойынша кеңестер.
![]()
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
________________________________ ұйымдастырылған оқу қызметін (ҰОҚ) тиімді өткізу үшін қажетті көрнекілік материалдар мен дидактикалық құралдарды дайындау жолдары туралы жан-жақты ақпарат берді.
Жас мамандарға келесі бағыттар бойынша әдістемелік көмек көрсетілді:
-
ҰОҚ мазмұнына сай көрнекіліктерді іріктеу;
-
Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдар дайындау;
-
Қолдан жасалған материалдарды қауіпсіздік талаптарына сай әзірлеу;
-
Сюжеттік суреттер, карточкалар, лото, пазл, сандық және әріптік жаттығулар сияқты материалдарды дұрыс қолдану;
-
Интерактивті және мультимедиялық құралдарды сабақ барысында тиімді пайдалану жолдары.
Сонымен
қатар, жас мамандарға көрнекілік құралдарын сақтау, жүйелеу, сабақ
бойынша материалдарды алдын ала дайындау, безендіру мәдениеті және
материалдардың эстетикалық талаптары түсіндірілді.
Тәлімгер практикалық жұмыс жасап, мысал ретінде бірнеше
дидактикалық ойын үлгілерін көрсетті.
![]()
2-мәселе бойынша:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің
негізгі бағыттары, әдістері мен талаптары талқыланды.
________________________________ ата-анамен серіктестік орнатудың
педагог үшін маңыздылығын атап өтіп, келесі мәселелер бойынша
кеңестер берді:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің тиімді формалары:
-
Топтық ата-ана жиналыстары;
-
Жеке кеңес беру;
-
Ашық есік күндері;
-
Онлайн консультациялар (мессенджерлер, видео-қоңырау);
-
Ата-аналарға арналған тренингтер, семинарлар;
-
Балалардың жетістіктерінен фотокөрме, бейнежинақтар ұйымдастыру;
-
Ата-аналарды оқу қызметіне, мерекелерге, шығармашылық жобаларға тарту.
Коммуникация және тиімді қарым-қатынас бойынша ұсыныстар:
-
Ата-анамен жылы, сенімді қарым-қатынас орнату;
-
Күрделі жағдайларда педагогикалық такт сақтау;
-
Баланың жетістіктерін және қиындықтарын дұрыс жеткізу;
-
Қақтығыссыз, мәдениетті сөйлесу тәсілдері;
-
Ата-ананың сұрақтарына уақытылы жауап беру.
Құжаттамалық жұмыс:
-
Ата-аналармен байланысты журналын толтыру;
-
Әңгімелесу хаттамаларын жүргізу;
-
Ақпараттық бұрышты жаңартып отыру;
-
Ата-аналарға арналған ақпараттық парақшалар әзірлеу.
Жас мамандарға ата-аналармен жұмыс барысында кездесетін қиындықтарды талқылауға мүмкіндік берілді. Әр жағдай бойынша тәлімгерлер нақты ұсыныстар мен практикалық кеңестер берді.
![]()
Қаулы етілді:
-
Жас мамандар ҰОҚ-қа арналған көрнекілік және дидактикалық материалдарды дайындау бойынша берілген әдістемелік ұсыныстарды өз жұмысында қолдансын.
-
Ата-аналармен жұмысты жақсарту мақсатында ұсынылған коммуникациялық әдістер мен жұмыс формаларын жүйелі түрде жүргізу тапсырылсын.
-
Тәлімгерлер жас мамандарға қажетті қолдауды үздіксіз көрсетсін.
![]()
Егер қаласаңыз, осы хаттаманы Word немесе PDF форматында рәсімдеп дайындап бере аламын.
Төменде №4 отырыстың толықтырылып, кеңейтілген нұсқасы берілген. Қажет болса, ресми хаттама түрінде барлық бөлімдерімен жасап беремін.
![]()
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ
№4
«___» __________ 2025 ж.
Мекеме:
___________________________________
Қатысқандар:
Төраға: ___________________________________
Хатшы: ____________________________________
Жас мамандар: ______________________________
Тәлімгерлер:
________________________________
Күн тәртібі:
-
Портфолио жинақтау.
-
Жас мамандар апталығы (ашық есік, тәрбиелік іс-шаралар).
-
Жұмыс қорытындысын шығару. Жас мамандармен сұхбаттасу, кәсіби жетістіктерін бағалау мақсатында сауалнама жүргізу.
![]()
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша: Портфолио жинақтау
__________________________ жас мамандарға
портфолио жинақтау талаптары мен құрылымы туралы кең көлемді
ақпарат берді.
Портфолио – педагогтың кәсіби дамуы мен жетістіктерін көрсететін
маңызды құжат екені атап өтілді.
Жас мамандарға келесі бағыттар бойынша нұсқаулық берілді:
-
Педагогтың жеке кәсіби мәліметтері (білім, курстар, сертификаттар);
-
Әдістемелік жұмыстар (ашық сабақ жоспарлары, презентациялар, авторлық материалдар);
-
Балалармен жұмыс нәтижелері (фотолар, бейнематериалдар, шығармашылық жұмыстар үлгілері);
-
Тәрбие жұмысы бойынша есептер мен іс-шаралар портфолиосы;
-
Қатысқан семинарлар, тренингтер туралы мәліметтер;
-
Кәсіби жетістіктер, марапаттар, алғыс хаттар;
-
Жыл бойына атқарылған жұмыстың аналитикалық есебі.
Портфолионың электронды және қағаз нұсқасын қатар
жүргізудің маңыздылығы түсіндірілді.
Жас мамандардың портфолиосын толықтыру үшін арнайы уақыт берілетіні
хабарланды.
![]()
2-мәселе бойынша: Жас мамандар апталығы
Жас
мамандар апталығының мақсаты, мазмұны және форматы туралы ақпарат
ұсынылды.
Апталық барысында жас мамандардың кәсіби шеберлігін көрсетуге
мүмкіндік беріледі:
Жоспарланған іс-шаралар:
-
Ашық есік күндері (ата-аналар мен педагогтар қатысатын ҰОҚ);
-
Тәрбиелік іс-шаралар (ойындар, мерекелік бағдарламалар, шығармашылық жұмыстар көрмесі);
-
Шеберлік сағаттары мен әдістемелік таныстырылымдар;
-
Тәжірибелі педагогтардың қатысуымен кері байланыс ұйымдастыру;
-
«Жас маман – жаңашыл педагог» тақырыбында бейне-көрсетілімдер дайындау.
Жас мамандар апталығының негізгі міндеттері:
-
Педагогтың өзін-өзі көрсетуіне жағдай жасау;
-
Жас мамандарды инновациялық әдістерді қолдануға ынталандыру;
-
Ұжымдық тәжірибе алмасуды күшейту;
-
Балалармен жұмыстың сапасын арттыру.
Әр жас маманға апталық аясында өткізетін іс-шаралары бойынша жеке тапсырмалар берілді.
![]()
3-мәселе бойынша: Жұмыс қорытындысын шығару және сұхбаттасу
Оқу жылы
бойы жас мамандардың жұмысы талданып, кәсіби өсу деңгейі,
белсенділігі және жетістіктері сарапталды.
Тәлімгерлер жас мамандардың жауапкершілік, ұйымдастырушылық, сабақ
өткізу дағдылары, балаға жеке көзқарас, құжат жүргізу сапасы сияқты
критерийлер бойынша жұмысын бағалады.
Сауалнама жүргізу:
Жас
мамандар арасында кәсіби өзін-өзі бағалау, тәлімгерлік қолдауды
бағалау, қиындықтар мен ұсыныстарды анықтау мақсатында сауалнама
жүргізілді.
Сауалнама келесі бағыттарды қамтыды:
-
Кәсіби қиындықтар;
-
Педагогикалық дағдыларды меңгеру деңгейі;
-
Тәлімгердің көмегін бағалау;
-
Өзінің жетістіктері мен болашақтағы даму бағыттары;
-
Психологиялық жайлылық деңгейі;
-
Қосымша қолдауға қажетті салалар.
Сұхбаттасу:
Жеке
сұхбат барысында жас маманның жұмысына талдау жүргізіліп, жыл бойғы
табыстары мен жетілдіру қажет тұстары анықталды.
Әр педагогқа жеке кәсіби даму жоспарын құру
ұсынылды.
![]()
Қаулы етілді:
-
Жас мамандар портфолиосын белгіленген мерзімде толық жинақтап, әдістемелік кабинетке тапсыру.
-
Жас мамандар апталығын жоғары деңгейде ұйымдастыру және бекітілген жоспарға сәйкес іс-шараларды өткізу.
-
Жас мамандардың сауалнама нәтижелері мен сұхбаттасу қорытындылары келесі оқу жылының жұмысына негіз ретінде қабылдансын.
-
Тәлімгерлер жас мамандарға кәсіби қолдауды жалғастырсын.
![]()
Қаласаңыз, осы отырыстың толық ресми хаттамасын Word немесе PDF форматында дайындап бере аламын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
МДҰ жас мамандармен жұмыс жоспары 2025 - 2026 оқу жылы
МДҰ жас мамандармен жұмыс жоспары 2025 - 2026 оқу жылы
№1 педагогикалық кеңес шешімімен
«Бекітемін»
меңгеруші: С.С.Мерекесова
29.08.2025
Жас мамандармен жұмыс жоспары 2025 - 2026 оқу жылы
Мақсаты: жас мамандарға педагогика мен психология саласында теориялық және практикалық мәселелер бойынша әдістемелік көмек пен жеке кеңестер беруді өткізуді ұйымдастыру. Жас мамандарды педагогикалық ізденістерге үйрету, ұстаздық шеберлікке тәрбиелеу, қазіргі заман талаптарына сай жаңа ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне қойылатын талаптарды меңгерту.
Міндеттері:
- оқыту үрдісінде ізгілендіру мен демократияландыруды басшылыққа алу;
- жаңа заман талабына қойылатын талаптарды зерттеу;
- педагогикалық жаңашылдықты үйрену, меңгеру және дамыту.
|
Жас мамандармен жұмыс |
||||
|
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жұмыстың түрі |
Жауаптылар |
Мерзімі |
|
1. |
№1-отырыс.
|
Отырыс |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Қыркүйек |
|
2. |
№2-отырыс.
|
Дөңгелек үстел |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Желтоқсан |
|
3. |
№3-отырыс.
|
Практикалық жұмыс |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Наурыз |
|
4. |
№4-отырыс.
|
Ашық көрсетілім |
Әдіскер, тәлімгерлер |
Сәуір |
№1 педагогикалық кеңес шешімімен
«Бекітемін»
меңгеруші: С.С.Мерекесова
29.08.2025
2025-2026 оқу жылы Тәлімгерлер тізімі
|
№ |
Жас маманның аты-жөні |
Тәлімгердің аты-жөні |
|
1 |
Өтегенова Марта Өтегенқызы |
Габдрахим Гаухар Бактыгереевна |
|
2 |
Әбділдиева Айдана Бауыржанқызы |
Абугалиева Маншук Зулкайдаровна |
|
3 |
Ергалиева Мония Сагинбаевна |
Жайымова Роза Бекболатовна |
|
4 |
Гайсина Индира Кадыржановна |
Темиргалиева Сания Куановна |
|
5 |
Миралиева Гульмира Елеусиновна |
Шаханова Рита Жалгасовна |
|
6 |
Каюпова Молдир Есболатовна |
Алипказиева Акжаркын Куанаевна |
|
7 |
Оспанқызы Баян |
Ескендирова Райгуль Асылбековна |
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМА №1
« 18 »
қыркүйек 2025 ж.
Қатысқандар:
20
Күн тәртібі:
-
2024–2025 оқу жылында «Жас мамандар» мектебінде жүргізілген жұмыстардың қорытындысын талдау.
-
2025-2026 оқу жылына тәлімгер мен жас мамандар жұмысының жеке жоспарларын бекіту.
-
Жас мамандарды ұжымның қызметі және ережелерімен таныстыру.
-
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеуге қатысты нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстыру, талқылау.
-
Топтардағы құжаттарды жүргізу бойынша әдістемелік көмек көрсету.
-
Жас мамандардың балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастырылған іс-әрекетке арналған әдістемелік кітаптар көрмелерін дайындау және ұйымдастыру.
-
Жас мамандарға сауалнама өткізу.
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
КМҚК №11 «Таңшолпан»
бөбекжай-бақшасының әдіскері Ж.Кисапова сөз
алып, 2024–2025 оқу жылында «Жас мамандар» мектебінде
атқарылған жұмыстар жөнінде есеп берді. Жүргізілген іс-шаралар, жас
мамандардың кәсіби дамуына бағытталған жұмыстар талқыланды. Есепте
жас мамандардың кәсіби дағдыларын дамыту бойынша өткізілген
семинарлар, ашық сабақтар, әдістемелік кеңестер, тренингтер және
тәлімгерлік қолдау шаралары қарастырылды.
Сонымен қатар, жас
мамандардың алдыңғы оқу жылындағы жетістіктері мен анықталған
кәсіби қиындықтары талданып, оларды болашақта жою жолдары ұсынылды.
Ұжымдық әдістемелік жұмыстың нәтижелілігіне тоқталып, жас
мамандардың қатысу деңгейі мен белсенділігінің өсу динамикасы
көрсетілді.
2-мәселе бойынша:
2025-2026 оқу жылына тәлімгерлер мен жас мамандардың жылдық жеке жоспарлары таныстырылып, олардың мазмұны мен өзара сәйкестігі қарастырылды. Жоспарларда педагогтың кәсіби құзыреттілігін арттыру, оқу-тәрбие процесін тиімді жоспарлау, балалардың даму көрсеткіштерін бақылау, ата-аналармен жұмыс түрлері, сабақтарға қатысты шығармашылық жобалар және өзін-өзі жетілдіру бағыттары бекітілді. Әр жас маманның тәлімгерімен бірлескен мақсаттары анықталып, жоспарларға түзетулер енгізілді. Жас мамандар төрайымы болып Жайымова Роза Бекболатқызы, хатшысы Баженова Гулжанат Жолдасқызы сайланды.
3-мәселе бойынша:
Ұжымның ішкі еңбек тәртібі,
міндеттер мен жауапкершілік, педагогикалық этика талаптары, мекеме
ережелері, жұмыс уақыты, құжат жүргізу тәртібі, қауіпсіздік
нормалары туралы толық ақпарат берілді.
Жас мамандарға мекеме құрылымы, бөлімдер арасындағы байланыс,
әкімшілікпен жұмыс ережелері түсіндірілді. Сұрақтар туындап, олар
бойынша толық жауаптар берілді.
4-мәселе бойынша:
Мектепке дейінгі білім беруді реттейтін ҚР нормативтік-құқықтық құжаттар (МЖМБС, бағдарламалар, жылдық жоспарлау ережелері, қауіпсіздік талаптары, санитарлық нормалар және т.б.) талқыланды. Әр құжаттың педагог жұмысына қатысты тұстары талданып, жас мамандарға оларды орындаудың нақты мысалдары мен қолдану жолдары түсіндірілді.
5-мәселе бойынша:
Топтардағы негізгі құжаттарды
жүргізудің әдістемесі ұсынылды.
Күнделікті сабақ жоспары, тәрбиелеу циклограммасы, бала даму
картасы, қатыс журналы, перспективалық жоспар, тақырыптық жоспарлау
және басқа да құжаттар үлгісі көрсетілді. Құжаттарды толтыруда жиі
кездесетін қателіктер талданып, оларды болдырмаудың жолдары
түсіндірілді.
6-мәселе бойынша:
Балалардың жас ерекшеліктеріне
байланысты ұйымдастырылған іс-әрекетке арналған әдістемелік
әдебиеттер көрмесін ұйымдастыру тәртібі түсіндірілді.
Әдістемелік құралдарды іріктеу принциптері, көрме құрылымы,
презентациялық материалдар дайындау, авторлық материалдарды
рәсімдеу ережелері көрсетілді. Жас мамандарға көрмеге арналған өз
материалдарын дайындау тапсырылды.
7-мәселе бойынша:
Жас мамандар арасында
сауалнама жүргізіліп, олардың кәсіби қажеттіліктері, қиындықтары,
тәлімгерлікке байланысты ұсыныстары анықталды.
Сауалнама нәтижелері талданып, алдағы жұмыс жоспарына енгізу үшін
қорытынды жасалды.
Шешім:
1.2024–2025 оқу жылында «Жас мамандар» мектебінде жүргізілген жұмыстардың қорытындысы қанағаттанарлық деп танылсын.
2.2025-2026 оқу жылына тәлімгер мен жас мамандар жұмысының жеке жоспарларын бекітілді.
3.Жас мамандарды ұжымның қызметі және ережелерімен таныстырылды.
4.Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеуге қатысты нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстырылып, талдау жасалды.
5.Топтардағы құжаттарды жүргізу бойынша әдістемелік көмек көрсетілді.
6.Жас мамандардың балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес ұйымдастырылған іс-әрекетке арналған әдістемелік кітаптар көрмелерін дайындалып, ұйымдастырылды.
7.Жас мамандарға сауалнама өткізілді.
Жас мамандар жетекшісі: Р.Б.Жайымова
Хатшы: Баженова Г.Ж.
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМА №2
« 5 »
желтоқсан 2025 ж.
Қатысқандар: 15
Күн тәртібі:
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына
мониторинг жүргізуді үйрету.
-
Тәрбиелеу циклограммасын жоспарлау. Балалармен бір күн ішіндегі іс-
әрекетті тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.
-
Шығармашыл ұстаздардың ҰІӘ-не жас мамандардың қатысуы.
-
Жас мамандар жұмыстарының қажеттіліктеріне байланысты кеңестер.
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
Мектеп
жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына мониторинг
жүргізудің теориялық және практикалық негіздері түсіндірілді.
Мониторингтің жылдық кезеңдері, өлшемдері, бақылау парақтарының
құрылымы, даму карталарын толтыру алгоритмі көрсетілді.
Жас мамандар балаларды бақылау әдістерін (тікелей бақылау, ойын
барысында байқау, сұхбат, жаттығу нәтижелері) үйренді. Мониторинг
деректерін талдау және нәтижелерді педагогикалық жұмысқа енгізу
жолдары түсіндірілді.
2-мәселе бойынша:
Тәрбиелеу
циклограммасын тиімді жоспарлаудың принциптері таныстырылды.
Педагогтың бір күндік жұмыс алгоритмі: таңғы қабылдау, дене
жаттығулары, оқу қызметі, серуен, жеке жұмыс, ойын іс-әрекеті,
тынығу, ата-аналармен жұмыс кезеңдері бойынша нақты
талданды. Жас мамандарға күн тәртібін бала жасына сай ұйымдастырудың
тиімді жолдары, уақытты дұрыс бөлу, топтағы орта қалыптастыру,
тәртіп пен жоспарды сақтау дағдылары үйретілді. Циклограмма
үлгілері көрсетіліп, әр жас маман өз цикограмма нұсқасын құрастырып
қорғады.
3-мәселе бойынша:
Жас мамандардың шығармашыл
ұстаздардың ҰІӘ (ұжымдық іс-әрекет) жұмысына қатысу маңыздылығы
атап өтілді.
ҰІӘ барысында педагогтар тәжірибе алмасады, шығармашылық жобаларды
жүзеге асырады, авторлық әдістемелермен танысады.
Жас мамандардың кәсіби дамуына әсері талданып, қатысу формалары
белгіленді: шеберлік сағаттары, семинарлар, шығармашылық топтар,
көрмелер, ашық сабақтар.
4-мәселе бойынша:
Жас мамандар өздерінің кәсіби
сұрақтары мен қиындықтарын ортаға салды.
Құжат жүргізу, ата-анамен жұмыс, сабақ жоспарлау, тәртіп сақтау,
дамуы қиын балалармен жұмыс жөнінде кеңестер берілді.
Тәлімгерлер тарапынан әдістемелік қолдау түрлері ұсынылып, қажет
педагогтарға жеке консультациялар
белгіленді.
Шешім:
1.Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларына
мониторинг жүргізуді үйретілді.
2.Тәрбиелеу циклограммасын жоспарлау. Балалармен бір күн ішіндегі іс-
әрекетті тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырылды.
3.Шығармашыл ұстаздардың ҰІӘ-не жас мамандардың қатысулары қадағаланды.
4.Жас мамандар жұмыстарының қажеттіліктеріне байланысты кеңестер
берілді.
Жас мамандар жетекшісі: Р.Б.Жайымова
Хатшы: Баженова Г.Ж.
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМА №1
« 13 »
наурыз 2026 ж.
Қатысқандар: 20
Күн тәртібі:
-
Ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізуге қажетті көрнекілік құрал-жабдықтарды, дидактикалық материалдарды дайындауға көмектесу.
-
Ата-аналармен жұмыс жүргізу бойынша кеңестер.
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
Ұйымдастырылған іс-әрекетті тиімді өткізу үшін қажетті көрнекілік материалдар мен дидактикалық құралдарды дайындау жолдары туралы жан-жақты ақпарат берді.
Жас мамандарға келесі бағыттар бойынша әдістемелік көмек көрсетілді:
-
ҰОҚ мазмұнына сай көрнекіліктерді іріктеу;
-
Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдар дайындау;
-
Қолдан жасалған материалдарды қауіпсіздік талаптарына сай әзірлеу;
-
Сюжеттік суреттер, карточкалар, лото, пазл, сандық және әріптік жаттығулар сияқты материалдарды дұрыс қолдану;
-
Интерактивті және мультимедиялық құралдарды сабақ барысында тиімді пайдалану жолдары.
Сонымен қатар, жас мамандарға көрнекілік құралдарын сақтау, жүйелеу, сабақ бойынша материалдарды алдын ала дайындау, безендіру мәдениеті және материалдардың эстетикалық талаптары түсіндірілді. Тәлімгер практикалық жұмыс жасап, мысал ретінде бірнеше дидактикалық ойын үлгілерін көрсетті.
2-мәселе бойынша:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің негізгі бағыттары, әдістері мен талаптары талқыланды, ата-анамен серіктестік орнатудың педагог үшін маңыздылығын атап өтіп, келесі мәселелер бойынша кеңестер берді:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің тиімді формалары:
-
Топтық ата-ана жиналыстары;
-
Жеке кеңес беру;
-
Ашық есік күндері;
-
Онлайн консультациялар (мессенджерлер, видео-қоңырау);
-
Ата-аналарға арналған тренингтер, семинарлар;
-
Балалардың жетістіктерінен фотокөрме, бейнежинақтар ұйымдастыру;
-
Ата-аналарды оқу қызметіне, мерекелерге, шығармашылық жобаларға тарту.
Коммуникация және тиімді қарым-қатынас бойынша ұсыныстар:
-
Ата-анамен жылы, сенімді қарым-қатынас орнату;
-
Күрделі жағдайларда педагогикалық такт сақтау;
-
Баланың жетістіктерін және қиындықтарын дұрыс жеткізу;
-
Қақтығыссыз, мәдениетті сөйлесу тәсілдері;
-
Ата-ананың сұрақтарына уақытылы жауап беру.
Құжаттамалық жұмыс:
-
Ата-аналармен байланысты журналын толтыру;
-
Әңгімелесу хаттамаларын жүргізу;
-
Ақпараттық бұрышты жаңартып отыру;
-
Ата-аналарға арналған ақпараттық парақшалар әзірлеу.
Жас мамандарға ата-аналармен жұмыс барысында кездесетін қиындықтарды талқылауға мүмкіндік берілді. Әр жағдай бойынша тәлімгерлер нақты ұсыныстар мен практикалық кеңестер берді.
Жас мамандар жетекшісі: Р.Б.Жайымова
Хатшы: Баженова Г.Ж.
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ
№3
«___» __________ 2025 ж.
Мекеме:
___________________________________
Қатысқандар:
Төраға: ___________________________________
Хатшы: ____________________________________
Жас мамандар: ______________________________
Тәлімгерлер:
________________________________
Күн тәртібі:
-
Ұйымдастырылған іс-әрекетті өткізуге қажетті көрнекілік құрал-жабдықтарды, дидактикалық материалдарды дайындауға көмектесу.
-
Ата-аналармен жұмыс жүргізу бойынша кеңестер.
![]()
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша:
________________________________ ұйымдастырылған оқу қызметін (ҰОҚ) тиімді өткізу үшін қажетті көрнекілік материалдар мен дидактикалық құралдарды дайындау жолдары туралы жан-жақты ақпарат берді.
Жас мамандарға келесі бағыттар бойынша әдістемелік көмек көрсетілді:
-
ҰОҚ мазмұнына сай көрнекіліктерді іріктеу;
-
Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдар дайындау;
-
Қолдан жасалған материалдарды қауіпсіздік талаптарына сай әзірлеу;
-
Сюжеттік суреттер, карточкалар, лото, пазл, сандық және әріптік жаттығулар сияқты материалдарды дұрыс қолдану;
-
Интерактивті және мультимедиялық құралдарды сабақ барысында тиімді пайдалану жолдары.
Сонымен
қатар, жас мамандарға көрнекілік құралдарын сақтау, жүйелеу, сабақ
бойынша материалдарды алдын ала дайындау, безендіру мәдениеті және
материалдардың эстетикалық талаптары түсіндірілді.
Тәлімгер практикалық жұмыс жасап, мысал ретінде бірнеше
дидактикалық ойын үлгілерін көрсетті.
![]()
2-мәселе бойынша:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің
негізгі бағыттары, әдістері мен талаптары талқыланды.
________________________________ ата-анамен серіктестік орнатудың
педагог үшін маңыздылығын атап өтіп, келесі мәселелер бойынша
кеңестер берді:
Ата-аналармен жұмыс жүргізудің тиімді формалары:
-
Топтық ата-ана жиналыстары;
-
Жеке кеңес беру;
-
Ашық есік күндері;
-
Онлайн консультациялар (мессенджерлер, видео-қоңырау);
-
Ата-аналарға арналған тренингтер, семинарлар;
-
Балалардың жетістіктерінен фотокөрме, бейнежинақтар ұйымдастыру;
-
Ата-аналарды оқу қызметіне, мерекелерге, шығармашылық жобаларға тарту.
Коммуникация және тиімді қарым-қатынас бойынша ұсыныстар:
-
Ата-анамен жылы, сенімді қарым-қатынас орнату;
-
Күрделі жағдайларда педагогикалық такт сақтау;
-
Баланың жетістіктерін және қиындықтарын дұрыс жеткізу;
-
Қақтығыссыз, мәдениетті сөйлесу тәсілдері;
-
Ата-ананың сұрақтарына уақытылы жауап беру.
Құжаттамалық жұмыс:
-
Ата-аналармен байланысты журналын толтыру;
-
Әңгімелесу хаттамаларын жүргізу;
-
Ақпараттық бұрышты жаңартып отыру;
-
Ата-аналарға арналған ақпараттық парақшалар әзірлеу.
Жас мамандарға ата-аналармен жұмыс барысында кездесетін қиындықтарды талқылауға мүмкіндік берілді. Әр жағдай бойынша тәлімгерлер нақты ұсыныстар мен практикалық кеңестер берді.
![]()
Қаулы етілді:
-
Жас мамандар ҰОҚ-қа арналған көрнекілік және дидактикалық материалдарды дайындау бойынша берілген әдістемелік ұсыныстарды өз жұмысында қолдансын.
-
Ата-аналармен жұмысты жақсарту мақсатында ұсынылған коммуникациялық әдістер мен жұмыс формаларын жүйелі түрде жүргізу тапсырылсын.
-
Тәлімгерлер жас мамандарға қажетті қолдауды үздіксіз көрсетсін.
![]()
Егер қаласаңыз, осы хаттаманы Word немесе PDF форматында рәсімдеп дайындап бере аламын.
Төменде №4 отырыстың толықтырылып, кеңейтілген нұсқасы берілген. Қажет болса, ресми хаттама түрінде барлық бөлімдерімен жасап беремін.
![]()
ЖАС МАМАНДАР ОТЫРЫСЫНЫҢ ХАТТАМАСЫ
№4
«___» __________ 2025 ж.
Мекеме:
___________________________________
Қатысқандар:
Төраға: ___________________________________
Хатшы: ____________________________________
Жас мамандар: ______________________________
Тәлімгерлер:
________________________________
Күн тәртібі:
-
Портфолио жинақтау.
-
Жас мамандар апталығы (ашық есік, тәрбиелік іс-шаралар).
-
Жұмыс қорытындысын шығару. Жас мамандармен сұхбаттасу, кәсіби жетістіктерін бағалау мақсатында сауалнама жүргізу.
![]()
Тыңдалды:
1-мәселе бойынша: Портфолио жинақтау
__________________________ жас мамандарға
портфолио жинақтау талаптары мен құрылымы туралы кең көлемді
ақпарат берді.
Портфолио – педагогтың кәсіби дамуы мен жетістіктерін көрсететін
маңызды құжат екені атап өтілді.
Жас мамандарға келесі бағыттар бойынша нұсқаулық берілді:
-
Педагогтың жеке кәсіби мәліметтері (білім, курстар, сертификаттар);
-
Әдістемелік жұмыстар (ашық сабақ жоспарлары, презентациялар, авторлық материалдар);
-
Балалармен жұмыс нәтижелері (фотолар, бейнематериалдар, шығармашылық жұмыстар үлгілері);
-
Тәрбие жұмысы бойынша есептер мен іс-шаралар портфолиосы;
-
Қатысқан семинарлар, тренингтер туралы мәліметтер;
-
Кәсіби жетістіктер, марапаттар, алғыс хаттар;
-
Жыл бойына атқарылған жұмыстың аналитикалық есебі.
Портфолионың электронды және қағаз нұсқасын қатар
жүргізудің маңыздылығы түсіндірілді.
Жас мамандардың портфолиосын толықтыру үшін арнайы уақыт берілетіні
хабарланды.
![]()
2-мәселе бойынша: Жас мамандар апталығы
Жас
мамандар апталығының мақсаты, мазмұны және форматы туралы ақпарат
ұсынылды.
Апталық барысында жас мамандардың кәсіби шеберлігін көрсетуге
мүмкіндік беріледі:
Жоспарланған іс-шаралар:
-
Ашық есік күндері (ата-аналар мен педагогтар қатысатын ҰОҚ);
-
Тәрбиелік іс-шаралар (ойындар, мерекелік бағдарламалар, шығармашылық жұмыстар көрмесі);
-
Шеберлік сағаттары мен әдістемелік таныстырылымдар;
-
Тәжірибелі педагогтардың қатысуымен кері байланыс ұйымдастыру;
-
«Жас маман – жаңашыл педагог» тақырыбында бейне-көрсетілімдер дайындау.
Жас мамандар апталығының негізгі міндеттері:
-
Педагогтың өзін-өзі көрсетуіне жағдай жасау;
-
Жас мамандарды инновациялық әдістерді қолдануға ынталандыру;
-
Ұжымдық тәжірибе алмасуды күшейту;
-
Балалармен жұмыстың сапасын арттыру.
Әр жас маманға апталық аясында өткізетін іс-шаралары бойынша жеке тапсырмалар берілді.
![]()
3-мәселе бойынша: Жұмыс қорытындысын шығару және сұхбаттасу
Оқу жылы
бойы жас мамандардың жұмысы талданып, кәсіби өсу деңгейі,
белсенділігі және жетістіктері сарапталды.
Тәлімгерлер жас мамандардың жауапкершілік, ұйымдастырушылық, сабақ
өткізу дағдылары, балаға жеке көзқарас, құжат жүргізу сапасы сияқты
критерийлер бойынша жұмысын бағалады.
Сауалнама жүргізу:
Жас
мамандар арасында кәсіби өзін-өзі бағалау, тәлімгерлік қолдауды
бағалау, қиындықтар мен ұсыныстарды анықтау мақсатында сауалнама
жүргізілді.
Сауалнама келесі бағыттарды қамтыды:
-
Кәсіби қиындықтар;
-
Педагогикалық дағдыларды меңгеру деңгейі;
-
Тәлімгердің көмегін бағалау;
-
Өзінің жетістіктері мен болашақтағы даму бағыттары;
-
Психологиялық жайлылық деңгейі;
-
Қосымша қолдауға қажетті салалар.
Сұхбаттасу:
Жеке
сұхбат барысында жас маманның жұмысына талдау жүргізіліп, жыл бойғы
табыстары мен жетілдіру қажет тұстары анықталды.
Әр педагогқа жеке кәсіби даму жоспарын құру
ұсынылды.
![]()
Қаулы етілді:
-
Жас мамандар портфолиосын белгіленген мерзімде толық жинақтап, әдістемелік кабинетке тапсыру.
-
Жас мамандар апталығын жоғары деңгейде ұйымдастыру және бекітілген жоспарға сәйкес іс-шараларды өткізу.
-
Жас мамандардың сауалнама нәтижелері мен сұхбаттасу қорытындылары келесі оқу жылының жұмысына негіз ретінде қабылдансын.
-
Тәлімгерлер жас мамандарға кәсіби қолдауды жалғастырсын.
![]()
Қаласаңыз, осы отырыстың толық ресми хаттамасын Word немесе PDF форматында дайындап бере аламын.
шағым қалдыра аласыз













