жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 8-сынып
М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" романы 8-сынып
|
Сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Ханов Ш.У Күні:15.01.2019 оқу жылы |
||||||||||
|
Сынып 8 «а», «ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ әдебиетіндегі тұңғыш роман – «Бақытсыз Жамал» |
||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. |
||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы: Оқушылар шығарманы талдауда өз ойын білдіреді; Оқушылардың көбісі: Шығарманың компазициясын анықтайды; Оқушылардың кейбірі:Шығарманы тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа талдайды; |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Шығарма композициясын тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдайды |
||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Пәндік лексика мен терминология: тарихи, көркемдік құндылық, пікір, көтерілген мәселе,үндестік. Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар: Менің ойымша... Менің байқауымша... Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын... Шығарманың басқа шығармалармен үндестігін салыстыра қарайтын болсақ: Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы мынада деп білемін: |
||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық,интербелсенді тақта, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар ,топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
Топтарға бөлу. Оқушыларды «кім?» деген сұраққа жауап беру арқыл топқа бөлініп отырады. Сұрақтар сандықшада кеспе қағазда орналасады.
Үй жумысын тексеру. М.Дулатұлы «Бақытсыз Жамал» романы еді. «Микрафон» әдісі 1.Жамалдың өліміне кім кінәлі? 2.Жамал неліктенет әділетсіз қоғамның құрбаны болды? 3.Сәрсенбай мен Байжанның іс-әрекетіне қандай баға берер едіңдер? 4.Романдағы салт-дәстүрге (қалың мал) көзқарасыңыз... 5. Ақылына көркі сай сұлу Жамал неге бақытсыз болды? 6.Жазушы неге оны бақытсыз етіп суреттеді деп ойлайсыңдар? 7. Сәрсенбайдың екінші рет әйел алу себебі не? 8.Ғали өз бақыты үшін қаншалықты күресе алды? 9.Қазақ және әлем әдебиетінде осы тектес қандай шығармаларды білесің? 10.Махаббат жолындағы күресті әлеуметтік теңсіздік үшін күрес қарастыруға бола ма?
|
Кеспе қағаздар.
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы
15 минут
|
Бүгінгі сабақтың тақырыбы және оқу мақсаты, бағалау критерилерімен таныстырып өту. Оқушыларға жеке ,жұпта,топта талдап шығу үшін үзінділер беріледі. Оқушылар шығарманың компазициясын бөлшектен тұтасқа талдайды. ҚБ: «Қол шапалақ»
Жеке жұмыс, жұптық жұмыс ,топтық жұмыс Тапсырма 1.Автор осы үзіндіде қандай қасиетке ерекше мән береді? Повестің өн бойынан аңғарылатын автор позициясына талдау жасаңыз. 2.Автор повестің өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің іс-әрекетін, мінезін , қасиетін қалай көрсете білген? 3.Кейіпкерге қандай баға беріп талдар едіңіз... 4.Өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің қасиеті, іс-әрекеті ,мінезі арқылы оқырман қауымға нені айтқысы келеді,қандай ой салғысы келді?
І топ:
ІІ топ:
ІІІ топ:
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек» Дескриптор Білім алушы - өз көзқарасын білдіреді; - көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады. Оқушылар топтың ішінде топтаса отырып, шығарманың компазициясын тұтастан бөлшекке талдайды.Әр топтан бір оқушы,топтың атынан шығып, өздерінің орындаған тапсрмаларын оқып береді.
Топтық жұмыс
Керекті сөйлемдер
Дескриптор Білім алушы -шығарманың компазициялық құрылысын анықтайды; -шығарманы компазициялық құрылысына талдайды;
Қорытынды: М.Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романының маңызы.... Мен үшін маңызы .................................................................... Жастар үшін маңызы ............................................................... Қоғам үшін маңызы ............................................................
|
ҚБ: «Қол шапалақ»
Шығармадан үзінділер,
Кеспе қағаздар.
ҚБ: «Екі жұлдыз,бір тілек»
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Кері байланыс
Үйге тапсырма: Жамалдың өліміне кім кінәлі? Қоғам ба, адам ба? Аргументивті эссе жазу. |
Оқушылар стикерге өздерінің пікірлерін жазып жапыстырады |
|||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз














