Тақырыбы: « Медиаtime »
Күні: 20.05.2024
ж
Тәрбие
құндылығы:Талап
Индикатор: Ақпараттық, медиа және қаржылық
сауаттылық
Мақсаты: Білім алушыларға коммуникациялық түсіндірмені
ұғындыру мен маңыздылығымен арттықтылықтарын
түсіндіру.
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
3
минут
-Салем достым!
(амандасады)
-Сен қалайсың? (иықтарынан
қағады)
-Қайда болдың? (құлақтарынан
тартады)
-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне
қояды)
-Сен келдің! (қолдарын
жаяды)
-Жақсы
болды!(құшақтайды)
Топтарға
бөлу жеребе бойынша ең танымал
әлеуметтік желілерге негізделген. Жылы себетте әлеуметтік
желілердің атаулары бар: "ВКонтакте", "Instagram», «Faсebook",
оқушы "Менің өмірімдегі Интернет – бұл..." деген сөйлемді
жалғастырып, карточканы алады. Топтарға
бөлінеді.
Сабақтың тақырыбын
анықтау. (Суреттер
арқылы)
Сұрақтарға жауап
береді:
-Суретте не көріп
тұрсың?
-Қандай байланыс
бейнеленген?
-Неліктен мұндай топтарға
бөлінеді?
-Бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай?
ІІ. Кіріспе бөлім сұрақ
–жауап
https://wordwall.net/ru/resource/37606723/ақпараттық-медиа-сауаттылық
1-топ интернеттің пайдалы
жағы
2-топ интернеттің зиянды
жағы
ІІІ. Сабақтың ортасы.
Медиа сауаттылық туралы
қысқаша ақпарат беру
ІV. Сабақтың
соңы. Ең соңғы тапсырма топпен жұмыс
өздерінің топтары атауында жазылған интернет желісінің жұмысын
түсіндіреді.
Рефлексия. Бір минуттық
эссе.
"Аяқталмаған
сөйлем":
Интернетте көп нәрсе бар
...........
Бірақ өмір сүру
маңызды.................
Сабақтың мақсатына жеттік
пе?
Үй
тапсырмасы: Тақырып бойынша эссе
жазу:
"Мен және
Интернет".
Қорытындылай келе:Бүгінгі
ақпараттық заманда жалған сөз қате ойдың шырмауына қалып өзінде,
өзгеніде адастырмау үшін фактіге талдау жүргізілуімен медиа
сауаттылық аса қажет. Себебі ғаламтор - жүзі өткір пышақ сынды
шалыс басқан қадамын орға жығып, орны толмас өкінішке соқтыруы
мүмкін сан соғып қалмас үшін не нәрсенің де дұрыс бұрыстығына көз
жеткізіп талқыға салған жөн.
Жаңақала мектеп-гимназиясы
КММ
«Медиа
time»
Сынып :
9«а»
Күні: 20.05.2024 ж Класс
жетекшісі : Наурзалиева Қ.Қ.
2023-2024 оқу
жылы