Медициналық колледжде білім беру процесінде ақпараттық технологияларды қолдану
"Технология" термині грек тілінен шыққан және шеберлікті білдіреді, ал "логос" сөзі ғылымды білдіреді. Технология қолданбалы білімге немесе қолданбалы ғылымға жатады. "Технологияларды бағалау басқармасы" мәліметтері бойынша, " медициналық технология-бұл денсаулық сақтау мамандары жеке адамдарға және жүйелерге медициналық көмек көрсету кезінде қолданатын әдістер, дәрі-дәрмектер, жабдықтар, құралдар мен процедуралар жиынтығы, мұндай технология денсаулықты жақсарту үшін қолданылатын барлық процедураларды, құралдар мен әдістерді, сондай-ақ қарапайым әдістерді қамтиды және белгілі бір халықты емдеу мен оңалтудың тиімді әдісі. Медицина мен денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар технологиялық пакеттердің барлық компоненттерін қамтитын бір күрделі технологиялық модельмен (мысалы, технологиялық пакет) ұсынылуы мүмкін, мысалы: Денсаулық сақтау қызметіндегі барлық медициналық технологиялар мен технологияларды қамтуы мүмкін аппараттық, бағдарламалық жасақтама, ми және оргпрограммалар [2, 16]. Соңғы онжылдықтардағы медицинаның жетістіктері Ақпараттық технологиялардың жетістіктерімен тығыз байланысты. Заманауи ақпараттық технологиялар деректерді тезірек, сенімді және толық жинауға мүмкіндік берді. Бұл технологиялар бір жағынан медициналық білім мен екінші жағынан дәрігерлердің олардың өсуін бақылау қабілеті арасындағы шектеуші фактор және нақты өсіп келе жатқан алшақтықты білдіретін көптеген сәйкес келмейтін ақпаратты жасай бастады. Сонымен қатар, біздің ортада "технология" термині әдетте оның техникалық компоненті үшін қолданылады. Бұл терминология негізінен компьютерлер мен ілеспе жабдықтарды сатып алуды ғана емес, сонымен қатар нақты нәтиже беретін іргелі ғылыми, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік - конструкторлық жұмыстардың нақты үйлесімі ретінде анықталған технологиялық болжау мен техникалық прогресті білдіреді; - (мысалы, іргелі жаңалықтардан бастап оларды инновация түрінде қолдануға дейін). Білім дегеніміз-әртүрлі жаттығулар арқылы дағдыларды үйрену, үйрену немесе мінез-құлықты өзгерту процесі. Дәстүр бойынша Медициналық білім оқытушылардан студенттер мен медицина қызметкерлеріне білім мен дағдыларды ауызша, практикалық және пассивті беруді білдіреді. Клиникалық пәндер үшін медициналық әдебиеттермен қамтамасыз етілген "төсекте оқыту" сияқты принциптер ерекше маңызға ие. Сонымен қатар, бұл әдістер студенттерге мұғалімдерімен байланысуға және тиісті әдебиеттерге жүгінуге мүмкіндік береді. Бұл оқыту әдістерінің кемшілігі-мұғалімдерге жиі уақыт жетіспейді. Сонымен қатар, олар оқытудың көлденең және тік интеграциясы үшін өте ыңғайлы емес, өзін-өзі тәрбиелеудің әлсіз немесе дерлік жетіспеушілігін, сондай-ақ Біліктіліктің төмен деңгейін және оқытудың нақты әлеуметтік ортамен әлсіз интеграциясын тудырады[3, 10]. Ақпараттық технологиялар (яғни, ат) кез-келген басқа ортаға қарағанда оқушылардың білімі мен проблемаларын шешуге ықпал ете алады және басқа да көптеген артықшылықтарға ие. Бірнеше онжылдықтар бұрын, теледидардың пайда болуымен, медициналық білім беруде қолданылатын ақпараттық технологияларға қатысты ақпараттық технологиялар басым бұқаралық ақпарат құралдарына айналады деп күтілген. Бүгінгі таңда компьютерлер мен компьютерлік технологиялар бірінші орынға ие болғаны анық, өйткені олар қазірдің өзінде интерактивті орта болып табылады немесе студенттер мен оқытушылардың үнемі қатысуын талап етеді[4, 213]. Компьютер, жалпы алғанда, ақпаратты өңдейтін құрылғы немесе сандық және сандық емес сипаттағы деректерді автоматты түрде өңдеуге арналған құрылғы. Бұл құрылғылар компьютерлік ақпараттық жүйелердің негізін құрайды (мысалы, kis) немесе (яғни. Ақпараттық технологиялар пакеттері), олар дәстүрлі түрде бірнеше элементтерден тұратын кем дегенде екі компоненттен немесе екі ішкі жүйеден тұрады, мысалы: •аппараттық құрал •бағдарламалық жасақтама бұл екі компонент синергетикалық түрде жұмыс істейді және екеуі де компьютерлік жүйенің дұрыс жұмыс істеуі және оны медициналық білім беруде қолдану үшін өте маңызды. Сондықтан аппараттық құрал компьютерлердің барлық механикалық, көрінетін және "сезілетін" компоненттеріне жатады. Біз аппараттық жүйенің элементтерін интерактивті компьютерлік жүйелерде жұмыс істейтін бірнеше топтарға бөле аламыз, мысалы:
* Деректерді енгізу механизмі;
* Деректерді өңдеу механизмі;
* Деректерді сақтау механизмі;
* Өңделген деректерді алу механизмі.
Компьютердің бағдарламалық бөлігі-бұл компьютердің бағдарламалық жасақтамасының жалпы термині (яғни, барабар түпкілікті нәтижеге жету үшін тиісті түрде орындалатын нұсқаулар жиынтығы). Бағдарламалық жасақтама жүйелік және қолданбалы болып бөлінеді. Жүйелік компоненттер операциялық жүйеге тиесілі болады (яғни қазіргі уақытта Microsoft Windows операциялық жүйелері және аз дәрежеде Linux, Mac және т.б.). Қолданбалы бағдарламалық жасақтаманың мысалдары Microsoft Office (Suite) пакетінің компоненттері болып табылады; (мысалы, Microsoft Word өңдеу, Microsoft Excel электрондық кестесі, Microsoft Access дерекқоры, Microsoft Power-Point презентациялары және т. б., сондай-ақ әртүрлі "Science and education" scientific Journal үшін пайдаланылатын басқа бағдарламалардың (қолданбалардың) өте көп саны / www.openscience.uz September 2023 / Volume 4 Issue 9 ISSN 2181-0842 / әсер Factor 3.848 356 мақсат). Бұл тұрғыда біз сирек қолданылатын тағы бір терминді айтамыз - "микробағдарлама", ол әдетте компьютерлік жүйеде жүйелік функцияларды қамтамасыз ететін бағдарламалық жасақтаманың ерекше түрі ретінде сипатталады. Осылайша, компьютерді соңғы пайдаланушы бұғаттаған жағдайларда негізгі логикалық қатынастарға елеулі зақым келтіру қаупінсіз оны өзгерту мүмкін емес [5, 15].
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Медициналық колледжде білім беру процесінде ақпараттық технологияларды қолдану
Медициналық колледжде білім беру процесінде ақпараттық технологияларды қолдану
Медициналық колледжде білім беру процесінде ақпараттық технологияларды қолдану
"Технология" термині грек тілінен шыққан және шеберлікті білдіреді, ал "логос" сөзі ғылымды білдіреді. Технология қолданбалы білімге немесе қолданбалы ғылымға жатады. "Технологияларды бағалау басқармасы" мәліметтері бойынша, " медициналық технология-бұл денсаулық сақтау мамандары жеке адамдарға және жүйелерге медициналық көмек көрсету кезінде қолданатын әдістер, дәрі-дәрмектер, жабдықтар, құралдар мен процедуралар жиынтығы, мұндай технология денсаулықты жақсарту үшін қолданылатын барлық процедураларды, құралдар мен әдістерді, сондай-ақ қарапайым әдістерді қамтиды және белгілі бір халықты емдеу мен оңалтудың тиімді әдісі. Медицина мен денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар технологиялық пакеттердің барлық компоненттерін қамтитын бір күрделі технологиялық модельмен (мысалы, технологиялық пакет) ұсынылуы мүмкін, мысалы: Денсаулық сақтау қызметіндегі барлық медициналық технологиялар мен технологияларды қамтуы мүмкін аппараттық, бағдарламалық жасақтама, ми және оргпрограммалар [2, 16]. Соңғы онжылдықтардағы медицинаның жетістіктері Ақпараттық технологиялардың жетістіктерімен тығыз байланысты. Заманауи ақпараттық технологиялар деректерді тезірек, сенімді және толық жинауға мүмкіндік берді. Бұл технологиялар бір жағынан медициналық білім мен екінші жағынан дәрігерлердің олардың өсуін бақылау қабілеті арасындағы шектеуші фактор және нақты өсіп келе жатқан алшақтықты білдіретін көптеген сәйкес келмейтін ақпаратты жасай бастады. Сонымен қатар, біздің ортада "технология" термині әдетте оның техникалық компоненті үшін қолданылады. Бұл терминология негізінен компьютерлер мен ілеспе жабдықтарды сатып алуды ғана емес, сонымен қатар нақты нәтиже беретін іргелі ғылыми, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік - конструкторлық жұмыстардың нақты үйлесімі ретінде анықталған технологиялық болжау мен техникалық прогресті білдіреді; - (мысалы, іргелі жаңалықтардан бастап оларды инновация түрінде қолдануға дейін). Білім дегеніміз-әртүрлі жаттығулар арқылы дағдыларды үйрену, үйрену немесе мінез-құлықты өзгерту процесі. Дәстүр бойынша Медициналық білім оқытушылардан студенттер мен медицина қызметкерлеріне білім мен дағдыларды ауызша, практикалық және пассивті беруді білдіреді. Клиникалық пәндер үшін медициналық әдебиеттермен қамтамасыз етілген "төсекте оқыту" сияқты принциптер ерекше маңызға ие. Сонымен қатар, бұл әдістер студенттерге мұғалімдерімен байланысуға және тиісті әдебиеттерге жүгінуге мүмкіндік береді. Бұл оқыту әдістерінің кемшілігі-мұғалімдерге жиі уақыт жетіспейді. Сонымен қатар, олар оқытудың көлденең және тік интеграциясы үшін өте ыңғайлы емес, өзін-өзі тәрбиелеудің әлсіз немесе дерлік жетіспеушілігін, сондай-ақ Біліктіліктің төмен деңгейін және оқытудың нақты әлеуметтік ортамен әлсіз интеграциясын тудырады[3, 10]. Ақпараттық технологиялар (яғни, ат) кез-келген басқа ортаға қарағанда оқушылардың білімі мен проблемаларын шешуге ықпал ете алады және басқа да көптеген артықшылықтарға ие. Бірнеше онжылдықтар бұрын, теледидардың пайда болуымен, медициналық білім беруде қолданылатын ақпараттық технологияларға қатысты ақпараттық технологиялар басым бұқаралық ақпарат құралдарына айналады деп күтілген. Бүгінгі таңда компьютерлер мен компьютерлік технологиялар бірінші орынға ие болғаны анық, өйткені олар қазірдің өзінде интерактивті орта болып табылады немесе студенттер мен оқытушылардың үнемі қатысуын талап етеді[4, 213]. Компьютер, жалпы алғанда, ақпаратты өңдейтін құрылғы немесе сандық және сандық емес сипаттағы деректерді автоматты түрде өңдеуге арналған құрылғы. Бұл құрылғылар компьютерлік ақпараттық жүйелердің негізін құрайды (мысалы, kis) немесе (яғни. Ақпараттық технологиялар пакеттері), олар дәстүрлі түрде бірнеше элементтерден тұратын кем дегенде екі компоненттен немесе екі ішкі жүйеден тұрады, мысалы: •аппараттық құрал •бағдарламалық жасақтама бұл екі компонент синергетикалық түрде жұмыс істейді және екеуі де компьютерлік жүйенің дұрыс жұмыс істеуі және оны медициналық білім беруде қолдану үшін өте маңызды. Сондықтан аппараттық құрал компьютерлердің барлық механикалық, көрінетін және "сезілетін" компоненттеріне жатады. Біз аппараттық жүйенің элементтерін интерактивті компьютерлік жүйелерде жұмыс істейтін бірнеше топтарға бөле аламыз, мысалы:
* Деректерді енгізу механизмі;
* Деректерді өңдеу механизмі;
* Деректерді сақтау механизмі;
* Өңделген деректерді алу механизмі.
Компьютердің бағдарламалық бөлігі-бұл компьютердің бағдарламалық жасақтамасының жалпы термині (яғни, барабар түпкілікті нәтижеге жету үшін тиісті түрде орындалатын нұсқаулар жиынтығы). Бағдарламалық жасақтама жүйелік және қолданбалы болып бөлінеді. Жүйелік компоненттер операциялық жүйеге тиесілі болады (яғни қазіргі уақытта Microsoft Windows операциялық жүйелері және аз дәрежеде Linux, Mac және т.б.). Қолданбалы бағдарламалық жасақтаманың мысалдары Microsoft Office (Suite) пакетінің компоненттері болып табылады; (мысалы, Microsoft Word өңдеу, Microsoft Excel электрондық кестесі, Microsoft Access дерекқоры, Microsoft Power-Point презентациялары және т. б., сондай-ақ әртүрлі "Science and education" scientific Journal үшін пайдаланылатын басқа бағдарламалардың (қолданбалардың) өте көп саны / www.openscience.uz September 2023 / Volume 4 Issue 9 ISSN 2181-0842 / әсер Factor 3.848 356 мақсат). Бұл тұрғыда біз сирек қолданылатын тағы бір терминді айтамыз - "микробағдарлама", ол әдетте компьютерлік жүйеде жүйелік функцияларды қамтамасыз ететін бағдарламалық жасақтаманың ерекше түрі ретінде сипатталады. Осылайша, компьютерді соңғы пайдаланушы бұғаттаған жағдайларда негізгі логикалық қатынастарға елеулі зақым келтіру қаупінсіз оны өзгерту мүмкін емес [5, 15].
шағым қалдыра аласыз













