Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа бөлемін : Coffee-break
әдісі арқылы топтау. Әр ыдыстың астында топ атаулары жазылып
тұрады. Сол бойынша топқа бөлініп отырады.
1-
group: Mechanical
work
2-
group:
Force
3-
group: Displacement
4-
group:
Joule
«Серпілген сауал»
әдісі.
Топтар бір-біріне қағазға
жазылған сұрақтарды қойып, жауап беріп,өткен тақырыптарға шолу
жасау арқылы өткен тарау бойынша білімін
шыңдайды.
1.Қысым дегеніміз не?
Формуласы, өлшембірлігі қандай?
2. Архимед заңының
тұжырымдамасы.
3. Қалыпты атмосфералық қысым
дегеніміз не?
4. Архимед күшінің формуласы
қандай?
5. Денелердің жүзу шарттарына
түсінік бер.
6.
Қатынас ыдыстар дeгeніміз
нe?
7. Молекулалық теорияның
негізгі үш қасиеті қалай тұжырымдалады?
8. Паскаль заңы қалай
тұжырымдалады?
Дескриптор.
1.Қысым, қалыпты атмосфералық
қысым ұғымын түсінеді.
2. Архимед заңын, кері итеруші
күштің қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін
біледі.
3. Денелердің жүзу шарттарына
атап, түсіндіре алады.
Қалыптастырушы
бағалау: good right correct welldone
good job
«Brainstorm»
әдісі
Сабақтың тақырыбын ашу
мақсатында видеоролик көрсетіледі.
Мұғалім
түсіндірмесі
Видео бойынша сұрақтар
қойылады
Механикалық жұмыс дегеніміз
не?
Механикалық жұмыс қандай
шамаларға тәуелді?
Механикалық жұмыс қалай
орындалады?
Дескриптор
Білім алушы: видеоролик
бойынша механикалық жұмысты түсіндіріп
айтады.
WORD
BANK
Қазақша
|
Орысша
|
Ағылшынша
|
Жұмыс
|
Работа
|
Work
|
Механика
|
Механика
|
Mechanics
|
Механикалық
жұмыс
|
Механическая
работа
|
Mechanical
work
|
Күш
|
Сила
|
Force
|
Жүрілген
жол
|
Перемещение
|
Displacement
|
Джоуль
|
Джоуль
|
Joule
|
Берілген қысқа мәтіндерді
балалар оқып алады.
«Жариялау»
әдісі. Топтық
жұмыс.
1-
group: Mechanical work
(Механикалық жұмысқа постер қорғау) «Суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы

|