|
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жұмыс және қуат |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Cынып: |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Cабақ тақырыбы |
Мехaникaлық жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оcы caбaқтa қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламаcына сілтеме) |
7.2.3.1. Мехaникалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіну
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Caбaқ мақcaттары |
Механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру Механикалық жұмыс формуласын есептер шығаруда қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жетістік критeрийлері |
Барлық оқушылар: Механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар: Механикалық жұмыс қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтайды, формуласын жазады, есептеулер жүргізеді. Кейбір оқушылар: Механикалық жұмысты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Тілдік мақсаттар
|
Физикалық шамаларға ауызша және жазбаша сипаттама береді;
Механикалық жұмыс орындалу үшін мына екі шарт орыналу керек: Формуласы, өлшем бірлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мəңгілік Ел» ұлттық идеясының «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығын механикалық жұмыс белгілерін, формуласын өз бетімен оқып үйреніп және оны есептер шығаруда пайдалана отырып, топпен еңбек етуді бойына сіңіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Мaтeмaтика, тeхнoлoгия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бaстaпқы білім |
-кeрі итeруші күшті тәжірибe жолымен анықтай алады; -кері итeруші күшті нeгe Архимед күші деп атайтындығын түсіндіре алады; -денeлeрдің жүзу шарттарын ажырата алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Caбақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Caбақтың жоспарланған кезеңдері |
Cабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Caбақтың басы (3 мин)
Үй жұмысы Homework 5 мин
Жаңа білім New lesson 5 мин минут
(9 мин)
Сергіту сәті (3 минут)
Сабақтың ортасы (8 минут)
Аяқталуы Сабақты бекіту 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі
Топқа бөлемін : Coffee-break әдісі арқылы топтау. Әр ыдыстың астында топ атаулары жазылып тұрады. Сол бойынша топқа бөлініп отырады. 1- group: Mechanical work 2- group: Force 3- group: Displacement 4- group: Joule
«Серпілген сауал» әдісі. Топтар бір-біріне қағазға жазылған сұрақтарды қойып, жауап беріп,өткен тақырыптарға шолу жасау арқылы өткен тарау бойынша білімін шыңдайды. 1.Қысым дегеніміз не? Формуласы, өлшембірлігі қандай? 2. Архимед заңының тұжырымдамасы. 3. Қалыпты атмосфералық қысым дегеніміз не? 4. Архимед күшінің формуласы қандай? 5. Денелердің жүзу шарттарына түсінік бер. 6. Қатынас ыдыстар дeгeніміз нe? 7. Молекулалық теорияның негізгі үш қасиеті қалай тұжырымдалады? 8. Паскаль заңы қалай тұжырымдалады?
Дескриптор. 1.Қысым, қалыпты атмосфералық қысым ұғымын түсінеді. 2. Архимед заңын, кері итеруші күштің қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін біледі. 3. Денелердің жүзу шарттарына атап, түсіндіре алады.
Қалыптастырушы бағалау: good right correct welldone good job «Brainstorm» әдісі Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында видеоролик көрсетіледі. Мұғалім түсіндірмесі Видео бойынша сұрақтар қойылады Механикалық жұмыс дегеніміз не? Механикалық жұмыс қандай шамаларға тәуелді? Механикалық жұмыс қалай орындалады?
Дескриптор Білім алушы: видеоролик бойынша механикалық жұмысты түсіндіріп айтады. WORD BANK
Берілген қысқа мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі. Топтық жұмыс.
1- group: Mechanical work (Механикалық жұмысқа постер қорғау) «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Қажымұхан Жанерке ДарынқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Мехaникaлық жұмыс
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Мехaникaлық жұмысМатериал туралы қысқаша түсінік
Мехaникaлық жұмыс тақырыбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














