Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Сабақтың
басы
2-3
минут
Өткен білімді еске
түсіру
6-7
минут
Жаңа
білім
20 минут
|
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Алған білімді
тексеру.«Кім
жылдам» әдісі
-
Архимед күшінің
формуласы?
-
Атмосфералық қысым дегеніміз
не?
-
Қатынас ыдыстар дегеніміз
не?
-
Гидростатикалық қысымның
формуласы?
-
10
балл
-
Дененің жүзу шарттары
қандай?
-
Мұғалімнен Бжб-ға
көмек
-
Тәтті
Проблемалық
сұрақ:
Барлық жағдайларға ортақ нәрсе
не?
Күтілетін
жауап: жұмыс денеге түсірілген күш әсерінен атқарылады, және осы
кезде дене орын ауыстырады.
Сабақтың
тақырыбы және оқу мақсаттарымен
таныстыру
Жаңа
сабақ:
Механикалық жұмыс.Ол физикалык
скаляр шама. А әріпімен белгілейміз. Өлшем бірлігі-Джоуль [Дж]
немесе [Н*м] Формуласы:
А = F
*S
Сонымен балалар дене
механикалық жұмыс істеу үшін қандай да бір күштің әрекетінен жұмыс
істеу керек.
Ж
ұмыс оң да, теріс те болуы мүмкін,
Мысалы:
II. Енді балалар мынадай
тапсырма: «Екі жұмысшылар бригадасына 5м^3 жерді қазу керск болды.
Бір жұмысшы бригадасында құрал тек курек, ал екіншісінде жер
қазатын трактор, екі бригаданың жасаған жұмысын салыстыр. Және
неліктен екенін түсіндір. Қай бригада жұмысты тез бітіреді?
(балалар өз ойларын айтады)
-
Жұмыс өнімділігін, шапшаңдығын сипаттайтын шаманы қуат деп атаймыз.
Оны N әрпімен белгілейміз. Олшем бірлігі Ватт
[Вт]
1-тапсырма: Топтық
жұмыс
Есептер
шығару
-
Желдеткіш 10 мин-та 1800 Дж жұмыс істейді.
Желдеткіштің қуаты қандай? (3 Вт)
-
20
Н күштің әсерінен дене 2 м биіктікке көтерілгенде, күштің атқаратын
жұмысын табыңдар.
-
Автокран массасы 1,5 т жүкті көтеріп, 22,5 кДж
жұмыс атқарды. Сонда жүк неше метрге жоғары көтерілді (15
м)?
-
Массасы 400 г қаршығаны ауа тасқыны 70 м
биіктікке көтереді. Құсты көтерген күштің жұмысын анықтаңдар (280
Дж)
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап беріп белсене қатысып
отырады.
Оқушылар
мүғалімді зейін қойып тындап, туындаған сұрақтарын
қояды..
Жаңа
тақырып формуласы бойынша есептер
шығарады.
|
Дескриптор
Өткен білімдерін еске
түсіреді.
2
балл
Дескриптор
Денелерді суға батырған кездк
олардың суда жұзетінін,батып немесе қалқып шығатынын
анықтайды.
2
балл
Дескриптор:
ХБЖ-ға
келтіреді;
Күштің атқаратын жұмысын
табады;
Қуатты
анықтайды.
3
балл
|
Физика
7
сынып
Физика
7
сынып
Слайд
|
Бекіту
5 минут
|
Жеке
жұмыс
«Не білемін?» әдісі бойынша
кесте толтыру
|
Оқушылар бекіту тапсырмасын
орындайды.
|
Дескриптор:
Физикалық шамалардың
белгіленуін,формуласын,өлшем бірлігін
біледі.
3
балл
|
Кесте
|
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы
5
минут
|
«Плюс, минус,
қызықты»
Үйге тапсырма :§30 (жаттығу
есептерін шығару)
|
Оқушылар кері
байланыс береді
|
Формативті
бағалау
10
балл
|
Тақта
|