Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Механикалық жұмыс.Қуат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
физика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
7.3Б Жұмыс және қуат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
С.Камалова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
09.03.23ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7«Г» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Механикалық жұмыс.Қуат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.3.1 – механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру. 7.2.3.7 – қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру. 7.2.3.8-механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Механикалық жұмыс, қуат ұғымдарының физикалық мағынасын түсінеді. Көптеген оқушылар істей алады: Механикалық жұмыс пен қуаттың қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтайды, формуласын жазады, есептеулер жүргізеді. Кейбір оқушылар істей алады: Механикалық жұмыс пен қуатты өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 10 минут Жаңа білім 10 минут Бекіту 20 минут Кері байланыс Сабақтың соңы. 5 мин Рефлекция Үй тапсырмасы |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын аудару. Оқушыларды топтарға біріктіру. 1 топ: Каспий банк 2 топ: Халық банк 3 топ:Евразия банк Сабақта қарастырылатын мәселелер: І. Үй тапсырмасын тексеру. «Тарсия » әдісі. Оқушылар өткен тақырыптарды еске түсіреді. Жаңа тақырып I. «Болжау ағашы. Оқушылар назарына жаңа тақырыпқа байланысты суреттер ұсынылады. Суретте не берілген? Бірдей жұмысты кім жылдам бітіреді? Неліктен? Қоршаған ортадан және күнделікті өмірден тағы қандай мысалдар келтіруге болады? Өз ойы жазылған стикерді ағашқа жабыстырады. II . Топтық жұмыс.Оқушыларға суреттер таратылып беріледі.Сурет бойынша жұмыс пен қуаттың мағынасын айтады. Мұғалім(D): Денені бір орыннан екінші орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы механикалық жұмыс деп аталады. Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің механикалық жұмысы күшке де жүрілген жолға да тура пропорционал. Мұндағы: А-жұмыс; Ғ-күш; s – жүрілген жол.Жұмыстың өлшем бірлігіне 1 Ньютон күштің денені 1 метрге жылжытқандағы жұмысы алынады. Жұмыстың өлшем бірлігі ХБЖ-да джоуль алынады. 1Дж=1Нх1м=1Н∙м. Жұмыстың орындалу тездігін сипаттайтын шаманы қуат деп атайды. N=A/t, Мұндағы: N-қуат; А-жұмыс; t-жұмыс істеуге кеткен уақыт. Қуатты өлшеудің бірлігіне 1 секундта істелетін 1 Джоуль жұмыс алынады. Өлшем бірлігі ватт. 1 Вт =1 Дж/1с = 1 Дж/с ІІІ. Эксперименттік тапсырма Тәжірибе: орындыққа кітаптарды қою арқылы жұмсалған жұмысты және осы кездегі қуатты анықтау керек. ІV. «Формулалар сыр шертеді» әдісі.Жұптық жұмыс. Физикалық шамалар мен олардың белгіленуін, формуласын, өлшем бірлігін жазады.
V. Жеке жұмыс.Есептер шығару. 1.Машина 1000 Н күш әсерінен 100 м жол жүрді, атқарылған жұмысты табыңдар. 2 Денеге 20 Н күш әсер еткенде 100 Дж жұмыс жасады. Осы кезде қанша орын ауыстыру жасады? 3. Бала шкафты орнынан 2 м жерге ығыстырып 200 Дж жұмыс жасады. Осы кезде қанша күш жұмсаған? 4. Жүкті көтеру кезінде машина 2 с кезінде 25 Дж жұмыс жасады, қуатын табыңдар. 5. Қуаты 100 Вт механизм 5 с ішінде қанша жұмыс жасады? Қосымша есептер: 6.Қуаты 1000 Вт механизм 2000 Дж жұмысты қанша уақытта жасайды? 7. Қуаты 3МВт тепловоз 150 кН күшпен құрамда тартып келе жатыр. Тепловоздың жылдамдығы қандай
Бүгінгі сабақ бойынша рефлекция
Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз
болды деп ойлаймын.
Сабақ соңында банкноттар саны есептеліп,жеңімпаз топ анықталады. Үй жұмысы: Тақырып соңындағы есептер |
Оқушылар қағаз қиындыларынан фигура құрастырады,сұрақ ты жауаппен сәйкестен діреді,ал дыңғы білімдерін естеріне түсіреді
Бұл әдісте оқушылар суретке қарап, жұмыс пен қуаттың күнделікті өмірдегі мысалдар мен байланы сын түсінеді.
Мұғалім түсіндірмелерін оқушылар дәптерге жазып отырады.
.
Оқушылар экспери ментік есеп шығарады
Жұптар бір-бірін тексереді
Тақтамен, дәптермен жұмыс жасайды
Оқушылар өз ойларын айтады
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |