Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сабаққа назарын
аудару.
Оқушыларды топтарға
біріктіру.
1 топ: Каспий
банк
2 топ: Халық
банк
3 топ:Евразия
банк
Сабақта қарастырылатын
мәселелер:
І. Үй тапсырмасын
тексеру.
«Тарсия
» әдісі. Оқушылар өткен
тақырыптарды еске түсіреді.
Жаңа
тақырып
I.
«Болжау
ағашы. Оқушылар назарына жаңа
тақырыпқа байланысты суреттер
ұсынылады. Суретте не
берілген? Бірдей жұмысты кім жылдам
бітіреді? Неліктен? Қоршаған ортадан және күнделікті өмірден тағы
қандай мысалдар келтіруге болады? Өз ойы жазылған стикерді
ағашқа жабыстырады.
II . Топтық
жұмыс.Оқушыларға суреттер таратылып
беріледі.Сурет бойынша жұмыс пен қуаттың мағынасын
айтады.
Мұғалім(D): Денені бір орыннан екінші
орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы механикалық жұмыс деп
аталады.
Дененің қозғалу
бағытында әрекет ететін күштің механикалық жұмысы күшке де жүрілген
жолға да тура пропорционал.
Мұндағы: А-жұмыс;
Ғ-күш; s – жүрілген жол.Жұмыстың өлшем бірлігіне 1 Ньютон күштің
денені 1 метрге жылжытқандағы жұмысы алынады. Жұмыстың өлшем
бірлігі ХБЖ-да джоуль
алынады.
1Дж=1Нх1м=1Н∙м.
Жұмыстың орындалу
тездігін сипаттайтын шаманы қуат деп
атайды.
N=A/t,
Мұндағы: N-қуат;
А-жұмыс; t-жұмыс істеуге кеткен
уақыт.
Қуатты өлшеудің
бірлігіне 1 секундта істелетін 1 Джоуль жұмыс алынады. Өлшем
бірлігі ватт.
1
Вт =1 Дж/1с = 1
Дж/с
ІІІ. Эксперименттік
тапсырма
Тәжірибе: орындыққа кітаптарды қою арқылы жұмсалған
жұмысты және осы кездегі қуатты анықтау
керек.
ІV. «Формулалар
сыр шертеді» әдісі.Жұптық
жұмыс. Физикалық шамалар мен
олардың белгіленуін, формуласын, өлшем бірлігін
жазады.
Физикалық шама
атауы
|
Белгі
ленуі
|
Формуласы
|
Өлшем
бірлі
гі
|
Жұмыс
|
|
|
|
Ығыстырушы
күш
|
|
|
|
Ауырлық
күші
|
|
|
|
Масса
|
|
|
|
Қуат
|
|
|
|
V. Жеке
жұмыс.Есептер шығару.
1.Машина
1000 Н күш әсерінен 100 м жол жүрді, атқарылған жұмысты
табыңдар.
2 Денеге
20 Н күш әсер еткенде 100 Дж жұмыс жасады. Осы кезде қанша орын
ауыстыру жасады?
3. Бала
шкафты орнынан 2 м жерге ығыстырып 200 Дж жұмыс жасады. Осы кезде
қанша күш жұмсаған?
4. Жүкті
көтеру кезінде машина 2 с кезінде 25 Дж жұмыс жасады, қуатын
табыңдар.
5. Қуаты 100 Вт механизм 5 с ішінде қанша жұмыс
жасады?
Қосымша
есептер:
6.Қуаты
1000 Вт механизм 2000 Дж жұмысты қанша уақытта
жасайды?
7. Қуаты
3МВт тепловоз 150 кН күшпен құрамда тартып келе жатыр. Тепловоздың
жылдамдығы қандай
Бүгінгі сабақ бойынша
рефлекция
Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз
болды деп ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені
_____________ үйренгенім аз
болды.
3. Мен басқаларды мұқият
______________ зейінсіз
тыңдадым.
Сабақ соңында
банкноттар саны есептеліп,жеңімпаз топ
анықталады.
Үй жұмысы: Тақырып
соңындағы есептер
|
Оқушылар қағаз
қиындыларынан фигура
құрастырады,сұрақ
ты жауаппен
сәйкестен
діреді,ал
дыңғы білімдерін
естеріне түсіреді
Бұл әдісте оқушылар
суретке қарап, жұмыс пен қуаттың күнделікті өмірдегі
мысалдар
мен
байланы
сын
түсінеді.
Мұғалім
түсіндірмелерін оқушылар дәптерге жазып
отырады.
.
Оқушылар
экспери
ментік есеп
шығарады
Жұптар бір-бірін
тексереді
Тақтамен,
дәптермен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз ойларын
айтады
|