Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар
Сабақтың
тақырыбы:Механикалық
жұмыс.Қуат
Білім беру
ұйымының атауы
«Б.Тұрлыханов
атындағы орта
мектеп-бақшасы»КММ
Пәні:
физика
Бөлім:
7.3Б Жұмыс және
қуат
Педагогтің
аты-жөні:
Асанова
М.Н
Күні:
09.03.2023ж
Сынып:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Механикалық
жұмыс.Қуат
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
7.2.3.1 – механикалық жұмыс ұғымының физикалық
мағынасын түсіндіру.
7.2.3.7 – қуат ұғымының физикалық мағынасын
түсіндіру.
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар істей
алады:Механикалық жұмыс, қуат
ұғымдарының физикалық мағынасын
түсінеді.
Көптеген оқушылар істей
алады:Механикалық жұмыс пен қуаттың
қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтайды, формуласын
жазады, есептеулер
жүргізеді.
Кейбір оқушылар
істей алады:Механикалық жұмыс пен қуатты
өмірмен байланыстырып, мысалдар
келтіреді
«Тарсия»әдісі. Қағазға жазылған
сұрақтардың жауаптарын тауып, пирамиданыы жинау арқылы,өткен
тақырыптарға шолу жасау арқылы өткен тарау бойынша білімін
шыңдайды.Жұптық жұмыс.
1.Қысым дегеніміз
не?
2.Қалыпты атмосфералық қысым
дегеніміз не?
3. Архимед заңының
тұжырымдамасы.
4. Архимед күші қандай
физикалық шамаларға тәуелді?
5. Денелердің жүзу шарттарына
түсінік бер.
Жаңа
тақырып
I.
«Болжау
ағашы».Оқушылар назарына жаңа
тақырыпқа байланысты суреттер
ұсынылады.Суретте не
берілген?Бірдей жұмысты кім жылдам
бітіреді? Неліктен? Қоршаған ортадан және күнделікті өмірден тағы
қандай мысалдар келтіруге болады?Өз ойы жазылған стикерді
ағашқа жабыстырады.
Мұғалім:Денені бір орыннан екінші
орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысымеханикалық жұмыс деп
аталады.
Дененің қозғалу
бағытында әрекет ететін күштің механикалық жұмысы күшке де жүрілген
жолға да тура пропорционал.
Мұндағы: А-жұмыс;
Ғ-күш; s – жүрілген жол.Жұмыстың өлшем бірлігіне 1 Ньютон күштің
денені 1 метрге жылжытқандағы жұмысы алынады. Жұмыстың өлшем
бірлігі ХБЖ-да джоуль
алынады.
1Дж=1Нх1м=1Н∙м.
1 килоджоуль
(1кДж)=1000 Дж=103Дж
1 миллиджоуль
(1мДж)=0,001 Дж=10-3Дж
1 микроджоуль
(1мкДж)=0,000001 Дж=10-6Дж
Жұмыстың орындалу
тездігін сипаттайтын шаманықуат деп
атайды.
N=A/t,
Мұндағы: N-қуат;
А-жұмыс; t-жұмыс істеуге кеткен
уақыт.
Қуатты өлшеудің
бірлігіне 1 секундта істелетін 1 Джоуль жұмыс алынады. Өлшем
бірлігі ватт.
1
Вт=1 Дж/1с = 1
Дж/с
1 киловатт
(1кВт)=1000 Вт=103Вт
1 милливатт
(1мВт)=0,001 Вт=10-3Вт
1микроватт
(1мкВт)=0,000001 Вт=10-6Вт
II . «Кім жылдам?»
әдісі(I) жеке жұмыс еептер
шығару
ІІІ. “Қызықты тәжірибе”
әдісі
Тәжірибе: көлбеу тақтайдың бетімен жүкті жоғары қарай
көтеру үшін жұмсалған жұмысты және осы кездегі қуатты анықтау
керек.
ІV. «Формулалар
сыр шертеді»әдісі(I) жеке
жұмыс. Физикалық шамалар мен
олардың белгіленуін, формуласын, өлшем бірлігін нұсқамамен
сәйкестендіру.
Физикалық шама
атауы
Белгіленуі
Формуласы
Өлшем
бірлігі
Жұмыс
Н
Жүрілген
жол
Fa
Вт
Ауырлық
күші
N
A/t
Дж
Масса
м
Қуат
S
кг
Жылдамдық
м/с
V. «Денотатты
граф» әдісі(I) жеке
жұмыс. Негізгі ұғым сөзбен оның
ерекшеліктерін сөз тіркестері арқылы
анықтау.
Джоуль – жұмыстың
өлшем бірлігі.
Механикалық жұмыс –
күш әрекетінен дене орын ауыстырғанда атқарылатын
жұмыс.
Динамометр – күшті
өлшейтін құрал.
Метр –жүрілген жолдың өлшем
бірлігі
Секунд – уақыттың
өлшем бірлігі.
Қуат-жұмыстың
орындалу тездігін сипаттайтын
шама
Ньютон-күштің өлшем
бірлігі
Ватт – қуаттың өлшем
бірлігі.
Орташа қуат –
тұрмыста, техникада жиі
қолданылады.
Оқушының сабақтағы өз
әрекетіне
рефлексиясы
Кестеде сол жақта көрсетілген
сөйлемге оң жақтан өз әрекетіңізге сәйкесін таңдау арқылы
сәйкестендіру жасаңыздар
Мен сабақта ... әрекеттер
жасадым
Белсенді /белсенді
емес
Бүгінгі сабақтағы өзімнің
әрекетіме көңілім ...
Толады /
толмайды
Маған бүгінгі сабақ ....болған
секілді көрінді
Қысқа /
Ұзақ
Бүгінгі сабақта мен
...
Шаршадым / шаршаған
жоқпын
Бүгінгі сабақтағы менің
көңіл-күйім
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз