Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.1 – келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырма-лылығы, траектория, жол, орын ауыстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу-ағарту министрлігі

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы.


Бөлімі:

Механикалық қозғалыс

Педагогтің аты-жөні:

Джаримбетова Ш.У

Күні:

30.09. 2025ж 7А

01.10.2025ж 7Ә

Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.1 келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырма-лылығы, траектория, жол, орын ауыстыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Механикалық қозғалысты сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді (материялық нүкте,санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру)

Көптеген оқуышылар істей алады: Осы терминдерге сипаттама бере алады.

Кейбір оқушылар істей алады:  Қозғалысты сипаттайтын шамалар траектория, жол ,орын ауыстыру ұғымдарының физикалық мағынасын түсінеді, өмірден мысал келтере алады


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин.









5мин

Өткен тарауды тексеру

Физикалық тест




10 мин

Диалогтік оқыту

Жұппен жұмыс

Топпен жұмыс


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы "

«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Бірлік және Ынтымақ)

Random Group Generator әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу

І топ: Қозғалыс

ІІ топ : Траектория

ІІІ топ : Материялық нүкте

Берілген суреттер арқылы топқа бөлу

Өткен тарауды тексеру

Физикалық тест

Өткен сабақтарда «Заттың құрылысы» тарауы бойынша тест жүргіземіз. дұрыс жауабын таңдайды. Интербелсенді тақтада физикалық тесттің кілттік сөздерін шығару.


«Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. 1 топқа 1-4 аралығындағы абзацтар, ал 2 топқа 5-9 аралығындағы абзацтар беріледі.


Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу.

Жұптық жұмыс: №1тапсырма: Қалай қозғалады?



а)Әр жұпқа түрлі қозғалыстағы денелердің траекториясын сызу үшін суреттер беріледі









Дескриптор:

  1. Түрлі қозғалысты елестете отырып, дене траекториясын сыза алады.

ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады.

Дененің немесе материялық нүктенің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезінде сызық түрінде қалдырған ізі қозғалыс траекториясы деп аталады

2 тапсырма:Лабиринт ойыны

а)Лабиринттен шығу:Топтардың әрқайсысына лабиринт суреті беріледі.Оқушылар түзу сызықтар сызу арқылы жылдам лабиринттен шығу жолын табады.


о рын ауыстыруды ажырата алады.





«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.





Топтың аты анықталып, топ басшысы сайланады. Топтың аты Берілген суреттер арқылы






Жұптар арасында жұмыстарымен алмасып, физикалық тестті тексереді



Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды

 Оқушылар дыбыссыз қадам жасап, 2 топқа бөлінеді.





















Оқушылар

  1. Түрлі қозғалысты елестете отырып, дене траекториясын сыза алады.

ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады.































Дескриптор

-Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды

Жалпы балл-2





Дескриптор

-Тақырыпты оқиды,топта талқылайды

- Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды


Жалпы балл-1















Дескриптор

  1. Түрлі қозғалысты елестете отырып, дене траекториясын сыза алады.

ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады.

2-балл




Қағаз қиындылары



Үлестірме






ДК экран

Тест сұрақтар






Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер

Сабақтың ортасы.

10




Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар:

1. Траектория – бұл …

А) дененің жүріп өткен жолы

В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі

С) дененің қозғалысы барысындағы орны

2. Жол дегеніміз –

А) дененің жүріп өткен траекториясының ұзындығы

В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі

С) дененің қозғалысы барысындағы орны

3.Орын ауыстыру – бұл ........

А) дененің жүріп өткен траекториясының ұзындығы

В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі

С) дененің бастапқы орны мен соңғы орнын қосатын бағытталған кесінді

4. Векторлық шамалар – бұл …

А) тек қана модулі бар шамалар.

В) тек қана бағыты бар шамалар.

С) модулі және бағыты бар шамалар.

5. Скалярлық шамаларды анықтаңдар

А) тек қана модулі бар шамалар.

В) тек қана бағыты бар шамалар.

С) модулі және бағыты бар шамалар.

6. Қозғалыс салыстырмалылығының анықтамасын жаз.

12. Ғарыш кемесі 20 км биіктікке көтеріліп Жерге қайта оралды. Ғарыш кемесінің жүріп өткен жолын және орын ауыстыруын табыңыз.

8. 400 км жолды метрға ауыстырыныз және стандарт түрде жазыңыз.




Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады.


Дескриптор

-Орын ауыстыру мен жол ережелерін біледі, ажырата алады.

-Орын ауыстыру мен жолға есептер шығара алады.

-Скаляр жіне векторлық шама туралы біледі


Жалпы балл -3



Слайд

Сызғыш

Ақ парақ



Сабақтың соңы.

5 мин

Синтез

«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)



5мин

Рефлекция



Бағалау




Үй тапсырмасы

«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)

Қозғалып келе жатқан жолаушылар поезының вагонындағы үстелде кітап жатыр. Кітап. 1. үстелге, рельске 2. вагонға, еденге 3. телеграф бағаналарына, жерге қатысты тыныштықта тұра ма, әлде қозғалыста ма?




«Менің көңіл-күйім баспалдағы»


Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау


Қосымша сұрақтар

Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды





Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады

Дескриптор
-Қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіре алады


Жалпы балл-2











Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл


Дк экран

Дәптер










Стикерлер

смайликтер


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Деңгейлік есептерді шығаруды

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды . Мен берілген уақыт ішінде барлық тапсырмаларды үлгердім. Мен өз жоспарыма енгізген деңгейлік тапсырмалар тиімді болды.

Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: Теория мен формуланы байланыстыру

2: Есептер шығару

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: Деңгейлік тапсырмалармен көбірек жұмыс жүргізу

2: Оқушыларға сұрақтар беру

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1: Физикалық анықтамаларды, ХБЖ-ны сұрау

2: Тесттік тапсырманы талдау





































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.10.2025
34
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі