Оқу-ағарту министрлігі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы.
|
Бөлімі: |
Механикалық қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джаримбетова Ш.У |
|
Күні: |
30.09. 2025ж 7А 01.10.2025ж 7Ә |
|
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.1 – келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырма-лылығы, траектория, жол, орын ауыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Механикалық қозғалысты сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді (материялық нүкте,санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру) Көптеген оқуышылар істей алады: Осы терминдерге сипаттама бере алады. Кейбір оқушылар істей алады: Қозғалысты сипаттайтын шамалар траектория, жол ,орын ауыстыру ұғымдарының физикалық мағынасын түсінеді, өмірден мысал келтере алады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. 5мин Өткен тарауды тексеру Физикалық тест 10 мин Диалогтік оқыту Жұппен жұмыс Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Бірлік және Ынтымақ) Random Group Generator әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу І топ: Қозғалыс ІІ топ : Траектория ІІІ топ : Материялық нүкте Берілген суреттер арқылы топқа бөлу Өткен тарауды тексеру Физикалық тест Өткен сабақтарда «Заттың құрылысы» тарауы бойынша тест жүргіземіз. дұрыс жауабын таңдайды. Интербелсенді тақтада физикалық тесттің кілттік сөздерін шығару. «Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. 1 топқа 1-4 аралығындағы абзацтар, ал 2 топқа 5-9 аралығындағы абзацтар беріледі. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жұптық жұмыс: №1тапсырма: Қалай қозғалады?
а)Әр жұпқа түрлі қозғалыстағы
денелердің траекториясын сызу үшін суреттер
беріледі
ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады. Дененің немесе материялық нүктенің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезінде сызық түрінде қалдырған ізі қозғалыс траекториясы деп аталады №2 тапсырма:Лабиринт ойыны а)Лабиринттен шығу:Топтардың әрқайсысына лабиринт суреті беріледі.Оқушылар түзу сызықтар сызу арқылы жылдам лабиринттен шығу жолын табады.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Топтың аты анықталып, топ басшысы сайланады. Топтың аты Берілген суреттер арқылы Жұптар арасында жұмыстарымен алмасып, физикалық тестті тексереді Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды Оқушылар дыбыссыз қадам жасап, 2 топқа бөлінеді.
Оқушылар
ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады. |
Дескриптор -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды Жалпы балл-2 Дескриптор -Тақырыпты оқиды,топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды Жалпы балл-1 Дескриптор
ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады. 2-балл |
Қағаз қиындылары
Үлестірме ДК экран Тест сұрақтар Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер |
|
Сабақтың ортасы. 10 |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар:
1. Траектория – бұл … А) дененің жүріп өткен жолы В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі С) дененің қозғалысы барысындағы орны 2. Жол дегеніміз – А) дененің жүріп өткен траекториясының ұзындығы В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі С) дененің қозғалысы барысындағы орны 3.Орын ауыстыру – бұл ........ А) дененің жүріп өткен траекториясының ұзындығы В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі С) дененің бастапқы орны мен соңғы орнын қосатын бағытталған кесінді 4. Векторлық шамалар – бұл … А) тек қана модулі бар шамалар. В) тек қана бағыты бар шамалар. С) модулі және бағыты бар шамалар. 5. Скалярлық шамаларды анықтаңдар А) тек қана модулі бар шамалар. В) тек қана бағыты бар шамалар. С) модулі және бағыты бар шамалар. 6. Қозғалыс салыстырмалылығының анықтамасын жаз. 12. Ғарыш кемесі 20 км биіктікке көтеріліп Жерге қайта оралды. Ғарыш кемесінің жүріп өткен жолын және орын ауыстыруын табыңыз. 8. 400 км жолды метрға ауыстырыныз және стандарт түрде жазыңыз. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор -Орын ауыстыру мен жол ережелерін біледі, ажырата алады. -Орын ауыстыру мен жолға есептер шығара алады. -Скаляр жіне векторлық шама туралы біледі Жалпы балл -3 |
Слайд Сызғыш Ақ парақ |
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
«Менің көңіл-күйім баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Қосымша сұрақтар |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады |
Дескриптор Жалпы балл-2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Деңгейлік есептерді шығаруды |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды . Мен берілген уақыт ішінде барлық тапсырмаларды үлгердім. Мен өз жоспарыма енгізген деңгейлік тапсырмалар тиімді болды. |
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Теория мен формуланы байланыстыру 2: Есептер шығару Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Деңгейлік тапсырмалармен көбірек жұмыс жүргізу 2: Оқушыларға сұрақтар беру Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: Физикалық анықтамаларды, ХБЖ-ны сұрау 2: Тесттік тапсырманы талдау |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы
Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы
Оқу-ағарту министрлігі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы.
|
Бөлімі: |
Механикалық қозғалыс |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джаримбетова Ш.У |
|
Күні: |
30.09. 2025ж 7А 01.10.2025ж 7Ә |
|
Сыныбы:7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.1 – келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырма-лылығы, траектория, жол, орын ауыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Механикалық қозғалысты сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді (материялық нүкте,санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру) Көптеген оқуышылар істей алады: Осы терминдерге сипаттама бере алады. Кейбір оқушылар істей алады: Қозғалысты сипаттайтын шамалар траектория, жол ,орын ауыстыру ұғымдарының физикалық мағынасын түсінеді, өмірден мысал келтере алады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. 5мин Өткен тарауды тексеру Физикалық тест 10 мин Диалогтік оқыту Жұппен жұмыс Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. ( Бірлік және Ынтымақ) Random Group Generator әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу І топ: Қозғалыс ІІ топ : Траектория ІІІ топ : Материялық нүкте Берілген суреттер арқылы топқа бөлу Өткен тарауды тексеру Физикалық тест Өткен сабақтарда «Заттың құрылысы» тарауы бойынша тест жүргіземіз. дұрыс жауабын таңдайды. Интербелсенді тақтада физикалық тесттің кілттік сөздерін шығару. «Механикалық қозғалыс. Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. 1 топқа 1-4 аралығындағы абзацтар, ал 2 топқа 5-9 аралығындағы абзацтар беріледі. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жұптық жұмыс: №1тапсырма: Қалай қозғалады?
а)Әр жұпқа түрлі қозғалыстағы
денелердің траекториясын сызу үшін суреттер
беріледі
ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады. Дененің немесе материялық нүктенің санақ денесімен салыстырғандағы қозғалысы кезінде сызық түрінде қалдырған ізі қозғалыс траекториясы деп аталады №2 тапсырма:Лабиринт ойыны а)Лабиринттен шығу:Топтардың әрқайсысына лабиринт суреті беріледі.Оқушылар түзу сызықтар сызу арқылы жылдам лабиринттен шығу жолын табады.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Топтың аты анықталып, топ басшысы сайланады. Топтың аты Берілген суреттер арқылы Жұптар арасында жұмыстарымен алмасып, физикалық тестті тексереді Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды Оқушылар дыбыссыз қадам жасап, 2 топқа бөлінеді.
Оқушылар
ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады. |
Дескриптор -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды Жалпы балл-2 Дескриптор -Тақырыпты оқиды,топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды Жалпы балл-1 Дескриптор
ә) Осы тапсырма нәтижесінде оқушылар траектория анықтамасын тұжырымдап дәптерге жазады. 2-балл |
Қағаз қиындылары
Үлестірме ДК экран Тест сұрақтар Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер |
|
Сабақтың ортасы. 10 |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар:
1. Траектория – бұл … А) дененің жүріп өткен жолы В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі С) дененің қозғалысы барысындағы орны 2. Жол дегеніміз – А) дененің жүріп өткен траекториясының ұзындығы В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі С) дененің қозғалысы барысындағы орны 3.Орын ауыстыру – бұл ........ А) дененің жүріп өткен траекториясының ұзындығы В) дененің қозғалысы барысында қалдырған ізі С) дененің бастапқы орны мен соңғы орнын қосатын бағытталған кесінді 4. Векторлық шамалар – бұл … А) тек қана модулі бар шамалар. В) тек қана бағыты бар шамалар. С) модулі және бағыты бар шамалар. 5. Скалярлық шамаларды анықтаңдар А) тек қана модулі бар шамалар. В) тек қана бағыты бар шамалар. С) модулі және бағыты бар шамалар. 6. Қозғалыс салыстырмалылығының анықтамасын жаз. 12. Ғарыш кемесі 20 км биіктікке көтеріліп Жерге қайта оралды. Ғарыш кемесінің жүріп өткен жолын және орын ауыстыруын табыңыз. 8. 400 км жолды метрға ауыстырыныз және стандарт түрде жазыңыз. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор -Орын ауыстыру мен жол ережелерін біледі, ажырата алады. -Орын ауыстыру мен жолға есептер шығара алады. -Скаляр жіне векторлық шама туралы біледі Жалпы балл -3 |
Слайд Сызғыш Ақ парақ |
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
«Менің көңіл-күйім баспалдағы»
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Қосымша сұрақтар |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады |
Дескриптор Жалпы балл-2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Деңгейлік есептерді шығаруды |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды . Мен берілген уақыт ішінде барлық тапсырмаларды үлгердім. Мен өз жоспарыма енгізген деңгейлік тапсырмалар тиімді болды. |
Жалпы сабақты бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10 балл |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Теория мен формуланы байланыстыру 2: Есептер шығару Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: Деңгейлік тапсырмалармен көбірек жұмыс жүргізу 2: Оқушыларға сұрақтар беру Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: Физикалық анықтамаларды, ХБЖ-ны сұрау 2: Тесттік тапсырманы талдау |
||
шағым қалдыра аласыз


о
рын ауыстыруды
ажырата алады.














