Тренинг
тақырыбы: «Мейірімді болса жүрек-орындалар
тілек»
Мақсаты: Оқушылардың мейірімділік, қайырымдылық
құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
-мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.
-өзара сыйластық қарым-қатынастарын дамыту.
-мейірбандыққа тәрбиелеу.
Қажетті жабдықтар: нақыл сөздер ,түрлі түсті жүрекшелер,күн суреті
, интерактивтік тақта.шар ,
Түрі: тренинг сабақ
Тренингтің өту
уақыты: 30 минут
Әдістемелік тәсілдер:
әңгімелесу,ойын, түсіндіру, сұрақ жауап,пікір
алмасу,мадақтау қорытындылау.
Өтілу барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
-оқушылардың назарын сабаққа аудару;
-психологиялық дайындық;
-шаттық шеңбер сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. 3
мин
Мұғалім:-Сәлеметсіздерме құрметті оқушылар және ұстаздар!Бүгін
біздің «Мейірімді болса жүрек,орындалар тілек»
тақырыбындағы тренингке қош келдіңіздер.Сабағымызды бастау үшін
балалар барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. Көңіл күйлерің
қандай? 5 Т
ережесін еске түсіру (барлық ойымызды, сөзімізді, ісімізді осы
ережеге бағындыру).
«Жан жылуы» ойынын ойнаймыз, қимыл қозғалыс арқылы
көрсету.
1. Мен сенен жылу аламын;
2. Жүрегіме саламын;
3. Досыма сыйлаймын;
4. Сәттілік тілеймін;
Мұғалім
сөзі: өте жақсы балалар. – Осындай
мейірімді, ақылды,білімді,қайырымды жандарды, көргеніме
қуаныштымын.Ендеше бір –бірімізге күлімсіреп ,отырып бүгінгі
сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық.
ІІ. Топқа
бөлу: Оқушылар қоржыннан суреттерді
таңдап алу арқылы екі топқа
бөлінеді.
1-топ:
Сүйіспеншік
2-топ:
Мейірімділік
-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
«Мейірімді болса жүрек ,орындалар тілек» Адамдар бір-біріне жылы
сезімін білдіріп , тек жақсылық ойлау,игілік
жасау арқылы мейірімділік
таныта алады.
-Мейірімділік дегенді қалай түсінесіңдер?»
Әңгімелесу мейірімділік адам бойындағы қасиеттер. Жақсы адам, ақ
көңіл,жылы жүзді бауырмалды
,кешірімді….
ІІІ. Видео
көрсету. 6 мин
Көрген видео сіздерге қандай сезім тудырды және қандай ой
түйдіңіздер?
Жақсы қасиеттерге не жатады? Оқушылар жауап
береді(сұрақ-жауап).
Адами қарым –қатынас деген не?
Қарым-қатынас имандылық, көргенділік, мәдениеттілік белгісі.
Балалар ата-аналарымызды әр қашан сыйлап мақтан тұтамыз.
Шығармашылық
жұмыс: 8 мин
ІV. Топпен
жұмыс: (әр топ плакат жасап
қорғайды), Мұғалім сөзі: «оқушылар мейірімділік туралы өз ойларын
айтады –сурет салады. Өз ойларын ортаға
салады.
1. Мейірімді істер: 2.Мен
жасаған жақсылықтар?
Мейірбан, адал,адалдық, Үлкенге көмек,ашық жарқын,кең пейілді
қайырымдылық, барымен бөлісу,қол ұшын беру,жанашыр, дархандық,
жомарттық
2.Мен жасаған жақсылықтар?
Сыйластық, кешірімділік, Құрмет көрсету.
Ү.
Оқушылардың зейінін шоғырландыру. « Ойлан
тап».
5 мин
Екі топтың оқушыларына мюнстенберг
әдістемесі беріледі. Берілген әдіс бойынша тақан сөзге
мақал-мәтелдер құрастырып айту. Мейірімділік, кішіпейілдікке
байланысты. т.с.с.
1. Дос.
2. Жақсылық
3.
Оқу
4.
Еңбек
VІ.
Әңгімелесу. 2 мин
Сендер жүрек жылуларыңды кімге сыйлар едіңдер ? (Балалардың
жауаптарын тыңдау). Мысалы: «Мен өз жүрегімнің жылуын әкеме
сыйлаймын».
VII. «Мейірімділік шуағы
»сөзін топтастыру. 5
мин
Жақсы адам, ақкөңіл, жаны
таза, бірлік, махаббат, рақымшыл, бауырмалдық, жарастық, шыдамды,
ынтымақ, жылы жүректі,сүйіспеншілік,қамқорлық,достық.
Қараңдаршы,біздің сыныптың іші құнды қасиеттерге
толды»
IХ. Қорытынды
бөлімі: 3
мин
Барлық оқушылар «Жан досым»
әнін орындау.