Тренинг
тақырыбы: «Мейірімді болса жүрек-орындалар
тілек»
Мақсаты: Оқушылардың мейірімділік, қайырымдылық
құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
-мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.
-өзара сыйластық қарым-қатынастарын дамыту.
-мейірбандыққа тәрбиелеу.
Қажетті жабдықтар: нақыл сөздер ,түрлі түсті жүрекшелер,күн суреті
, интерактивтік тақта.шар ,
Түрі: тренинг сабақ
Тренингтің өту
уақыты: 30 минут
Әдістемелік тәсілдер:
әңгімелесу,ойын, түсіндіру, сұрақ жауап,пікір
алмасу,мадақтау қорытындылау.
Өтілу барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
-оқушылардың назарын сабаққа аудару;
-психологиялық дайындық;
-шаттық шеңбер сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. 3
мин
Мұғалім:-Сәлеметсіздерме құрметті оқушылар және ұстаздар!Бүгін
біздің «Мейірімді болса жүрек,орындалар тілек»
тақырыбындағы тренингке қош келдіңіздер.Сабағымызды бастау үшін
балалар барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. Көңіл күйлерің
қандай? 5 Т
ережесін еске түсіру (барлық ойымызды, сөзімізді, ісімізді осы
ережеге бағындыру).
«Жан жылуы» ойынын ойнаймыз, қимыл қозғалыс арқылы
көрсету.
1. Мен сенен жылу аламын;
2. Жүрегіме саламын;
3. Досыма сыйлаймын;
4. Сәттілік тілеймін;
Мұғалім
сөзі: өте жақсы балалар. – Осындай
мейірімді, ақылды,білімді,қайырымды жандарды, көргеніме
қуаныштымын.Ендеше бір –бірімізге күлімсіреп ,отырып бүгінгі
сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық.
ІІ. Топқа
бөлу: Оқушылар қоржыннан суреттерді
таңдап алу арқылы екі топқа
бөлінеді.
1-топ: Сүйіспеншік
2-топ: Мейірімділік
-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
«Мейірімді болса жүрек ,орындалар тілек» Адамдар бір-біріне жылы
сезімін білдіріп , тек жақсылық ойлау,игілік
жасау арқылы мейірімділік
таныта алады.
-Мейірімділік дегенді қалай түсінесіңдер?»
Әңгімелесу мейірімділік адам бойындағы қасиеттер. Жақсы адам, ақ
көңіл,жылы жүзді бауырмалды
,кешірімді….
ІІІ. Видео
көрсету. 6 мин
Көрген видео сіздерге қандай сезім тудырды және қандай ой
түйдіңіздер?
Жақсы қасиеттерге не жатады? Оқушылар жауап
береді(сұрақ-жауап).
Адами қарым –қатынас деген не?
Қарым-қатынас имандылық, көргенділік, мәдениеттілік белгісі.
Балалар ата-аналарымызды әр қашан сыйлап мақтан тұтамыз.
Шығармашылық
жұмыс: 8 мин
ІV. Топпен
жұмыс: (әр топ плакат жасап
қорғайды), Мұғалім сөзі: «оқушылар мейірімділік туралы өз ойларын
айтады –сурет салады. Өз ойларын ортаға
салады.
1. Мейірімді істер: 2.Мен
жасаған жақсылықтар?
Мейірбан, адал,адалдық, Үлкенге көмек,ашық жарқын,кең пейілді
қайырымдылық, барымен бөлісу,қол ұшын беру,жанашыр, дархандық,
жомарттық
2.Мен жасаған жақсылықтар?
Сыйластық, кешірімділік, Құрмет көрсету.
Ү.
Оқушылардың зейінін шоғырландыру. « Ойлан
тап».
5 мин
Екі топтың оқушыларына мюнстенберг
әдістемесі беріледі. Берілген әдіс бойынша тақан сөзге
мақал-мәтелдер құрастырып айту. Мейірімділік, кішіпейілдікке
байланысты. т.с.с.
1. Дос.
2. Жақсылық
3. Оқу
4. Еңбек
VІ.
Әңгімелесу. 2 мин
Сендер жүрек жылуларыңды кімге сыйлар едіңдер ? (Балалардың
жауаптарын тыңдау). Мысалы: «Мен өз жүрегімнің жылуын әкеме
сыйлаймын».
VII. «Мейірімділік шуағы »сөзін топтастыру. 5 мин
Жақсы адам, ақкөңіл, жаны
таза, бірлік, махаббат, рақымшыл, бауырмалдық, жарастық, шыдамды,
ынтымақ, жылы жүректі,сүйіспеншілік,қамқорлық,достық.
Қараңдаршы,біздің сыныптың іші құнды қасиеттерге
толды»
IХ. Қорытынды
бөлімі: 3
мин
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мейірімді болса жүрек орындалар тілек
Мейірімді болса жүрек орындалар тілек
Тренинг
тақырыбы: «Мейірімді болса жүрек-орындалар
тілек»
Мақсаты: Оқушылардың мейірімділік, қайырымдылық
құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
-мейірімділіктің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.
-өзара сыйластық қарым-қатынастарын дамыту.
-мейірбандыққа тәрбиелеу.
Қажетті жабдықтар: нақыл сөздер ,түрлі түсті жүрекшелер,күн суреті
, интерактивтік тақта.шар ,
Түрі: тренинг сабақ
Тренингтің өту
уақыты: 30 минут
Әдістемелік тәсілдер:
әңгімелесу,ойын, түсіндіру, сұрақ жауап,пікір
алмасу,мадақтау қорытындылау.
Өтілу барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
-оқушылардың назарын сабаққа аудару;
-психологиялық дайындық;
-шаттық шеңбер сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. 3
мин
Мұғалім:-Сәлеметсіздерме құрметті оқушылар және ұстаздар!Бүгін
біздің «Мейірімді болса жүрек,орындалар тілек»
тақырыбындағы тренингке қош келдіңіздер.Сабағымызды бастау үшін
балалар барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. Көңіл күйлерің
қандай? 5 Т
ережесін еске түсіру (барлық ойымызды, сөзімізді, ісімізді осы
ережеге бағындыру).
«Жан жылуы» ойынын ойнаймыз, қимыл қозғалыс арқылы
көрсету.
1. Мен сенен жылу аламын;
2. Жүрегіме саламын;
3. Досыма сыйлаймын;
4. Сәттілік тілеймін;
Мұғалім
сөзі: өте жақсы балалар. – Осындай
мейірімді, ақылды,білімді,қайырымды жандарды, көргеніме
қуаныштымын.Ендеше бір –бірімізге күлімсіреп ,отырып бүгінгі
сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық.
ІІ. Топқа
бөлу: Оқушылар қоржыннан суреттерді
таңдап алу арқылы екі топқа
бөлінеді.
1-топ: Сүйіспеншік
2-топ: Мейірімділік
-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
«Мейірімді болса жүрек ,орындалар тілек» Адамдар бір-біріне жылы
сезімін білдіріп , тек жақсылық ойлау,игілік
жасау арқылы мейірімділік
таныта алады.
-Мейірімділік дегенді қалай түсінесіңдер?»
Әңгімелесу мейірімділік адам бойындағы қасиеттер. Жақсы адам, ақ
көңіл,жылы жүзді бауырмалды
,кешірімді….
ІІІ. Видео
көрсету. 6 мин
Көрген видео сіздерге қандай сезім тудырды және қандай ой
түйдіңіздер?
Жақсы қасиеттерге не жатады? Оқушылар жауап
береді(сұрақ-жауап).
Адами қарым –қатынас деген не?
Қарым-қатынас имандылық, көргенділік, мәдениеттілік белгісі.
Балалар ата-аналарымызды әр қашан сыйлап мақтан тұтамыз.
Шығармашылық
жұмыс: 8 мин
ІV. Топпен
жұмыс: (әр топ плакат жасап
қорғайды), Мұғалім сөзі: «оқушылар мейірімділік туралы өз ойларын
айтады –сурет салады. Өз ойларын ортаға
салады.
1. Мейірімді істер: 2.Мен
жасаған жақсылықтар?
Мейірбан, адал,адалдық, Үлкенге көмек,ашық жарқын,кең пейілді
қайырымдылық, барымен бөлісу,қол ұшын беру,жанашыр, дархандық,
жомарттық
2.Мен жасаған жақсылықтар?
Сыйластық, кешірімділік, Құрмет көрсету.
Ү.
Оқушылардың зейінін шоғырландыру. « Ойлан
тап».
5 мин
Екі топтың оқушыларына мюнстенберг
әдістемесі беріледі. Берілген әдіс бойынша тақан сөзге
мақал-мәтелдер құрастырып айту. Мейірімділік, кішіпейілдікке
байланысты. т.с.с.
1. Дос.
2. Жақсылық
3. Оқу
4. Еңбек
VІ.
Әңгімелесу. 2 мин
Сендер жүрек жылуларыңды кімге сыйлар едіңдер ? (Балалардың
жауаптарын тыңдау). Мысалы: «Мен өз жүрегімнің жылуын әкеме
сыйлаймын».
VII. «Мейірімділік шуағы »сөзін топтастыру. 5 мин
Жақсы адам, ақкөңіл, жаны
таза, бірлік, махаббат, рақымшыл, бауырмалдық, жарастық, шыдамды,
ынтымақ, жылы жүректі,сүйіспеншілік,қамқорлық,достық.
Қараңдаршы,біздің сыныптың іші құнды қасиеттерге
толды»
IХ. Қорытынды
бөлімі: 3
мин
шағым қалдыра аласыз













