Мейірімді жүрек – жылы жүрек
Мақсаты: Балаларды
мейірімділікке, достыққа, адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Эстетикалық тәрбие беру арқылы сұлулықты сезіне білуге баулу, әдеби
сөздік қорын молайту, дүниетанымдарын
кеңейту.
Көрнекіліктер: жіп, айна,
күн,бұлт,жүрек суреті
Сабақ
түрі: топтық
тренинг.
Барысы:
1. Шаттық
шеңбері
Балалар, бүгін сендермен
кездескеніме өте қуаныштымын.
Қане, балалар, шаттық шеңберін құрамыз. Шеңберге тұрудың өзінің
үлкен ерекшелігі бар. Шеңберде бір-біріміздің жүзімізді анық, еркін
көреміз, қуанамыз, шаттанамыз.
Шеңбер неге ұқсайды? Допқа, күнге, апельсинге, алмаға, қарбызға.
Доппен ойнасақ көңіліміз көтеріледі, күн жарық, жылу сыйлайды,
апельсин, алма, қарбыз тәтті.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
2.Тыныштық сәті
Балалар, мейірімділік сезімін сезіну мақсатында тыныштық сәтін ұйымдастырайық.
Денелерімізді түзу ұстаймыз, бастарымызды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырамыз. Көздеріңді жұмсаңдар да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаңдар, денелеріңді бос ұстап, айналадағы барлық тіршілік иесі сендерді аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезініңдер. Тұла бойларыңа махаббат, жақсылық сезімі толып жатыр соны сезінеміз.
3. «Мейірім шуағы»
ойыны
Балалар қараңдаршы, күн-ана
өзінің мейірім шуағын төгіп, біздің жан-дүниемізге жарық сәулесін
шашып тұр. Күн сәулесі біздің бетімізге, саусақтарымызға,
алақанымызға мейірім шуағын төкті. Енді осы жүрек жылуымызды
бір-бірімізге сыйлайық. Енді балалар, «Мейірім шуағы» атты ойын
ойнап көрейік.
— Сен кімсің? (жіпті қасындағы балаға ұсынады)
— Мен Інжумін. Мені анам «Ботам» дейді. (Жіпті келесі жанында
тұрған адамға ұсынады)
— Мен Мансұрмын. Мені анам «Құлыным» дейді. Ойын осылай жалғасу
арқылы шеңбер бойында күн
бейнеленеді.
3. Суретті
тест
а) Адам күлгенде, жымиғанда ол
күнге ұқсайды, ал ашуланғанда ренжігенде бұлтқа ұқсайды. Сенің
апайың күнге ұқсай ма, әлде бұлтқа ұқсай ма?
Егер
күнге ұқсаса күннің, ал бұлтқа
ұқсаса бұлттың суретін көтеріңдер.
ә) Ертегілердегі айтылатын күн астындағы Күнекей қыз өте мейірімді
одан жылылық шашылып тұрады, ал Қарлы Ханшайым өте әдемі және қатаң
одан салқын жел соғып тұрады. Сендердің апайларың күн астындағы
Күнекей қыз ба, әлде Қарлы Ханшайым ба? Егер апайларың күн
астындағы Күнекей қыз болса гүлдің суретін, егер Қарлы Ханшайым
болса шыршаның суретін көтеріңдер.
б ) қасымызда болғанда бізді құшақтайды, еркелетеді. Сенің
апайларың еркелете ме, құшақтай ма? Егер солай болса гүлдің
суретін, олай болмаса шыршаның суретін
салыңдар.
4. «Мен қандаймын»
жаттығуы
Әр балаға айна таратылып беріледі. Айнаға қарап сұрақтарға жауап
береді.
1. Спорттың жақсы көресің бе?
2. Бүгін қандай көңіл күймен балабақшаға келдің
?
3.
Шашыңның түрі қандай?
4. Қандай түсті ұнатасың?
5. Көзіңнің түсі қандай?
6.
Сенің жымиып күлгенің өзіңе ұнай
ма?
5. «Жан жүрек сыры»
жаттығуы
Мына үлкен ақ жүрекке назар аударыңыздар.
Ол тірі емес, дүрсілдемейді. Біз қазір оған жан
береміз. Оқушыларға кішкентай жүректер таратылып, оған жылы,
мейірімді сөздер айтып
,жансыз жүректі жандандыруымыз
керек.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мейірімді жүрек – жылы жүрек
Мейірімді жүрек – жылы жүрек
Мейірімді жүрек – жылы жүрек
Мақсаты: Балаларды
мейірімділікке, достыққа, адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Эстетикалық тәрбие беру арқылы сұлулықты сезіне білуге баулу, әдеби
сөздік қорын молайту, дүниетанымдарын
кеңейту.
Көрнекіліктер: жіп, айна,
күн,бұлт,жүрек суреті
Сабақ
түрі: топтық
тренинг.
Барысы:
1. Шаттық
шеңбері
Балалар, бүгін сендермен
кездескеніме өте қуаныштымын.
Қане, балалар, шаттық шеңберін құрамыз. Шеңберге тұрудың өзінің
үлкен ерекшелігі бар. Шеңберде бір-біріміздің жүзімізді анық, еркін
көреміз, қуанамыз, шаттанамыз.
Шеңбер неге ұқсайды? Допқа, күнге, апельсинге, алмаға, қарбызға.
Доппен ойнасақ көңіліміз көтеріледі, күн жарық, жылу сыйлайды,
апельсин, алма, қарбыз тәтті.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
2.Тыныштық сәті
Балалар, мейірімділік сезімін сезіну мақсатында тыныштық сәтін ұйымдастырайық.
Денелерімізді түзу ұстаймыз, бастарымызды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырамыз. Көздеріңді жұмсаңдар да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаңдар, денелеріңді бос ұстап, айналадағы барлық тіршілік иесі сендерді аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезініңдер. Тұла бойларыңа махаббат, жақсылық сезімі толып жатыр соны сезінеміз.
3. «Мейірім шуағы»
ойыны
Балалар қараңдаршы, күн-ана
өзінің мейірім шуағын төгіп, біздің жан-дүниемізге жарық сәулесін
шашып тұр. Күн сәулесі біздің бетімізге, саусақтарымызға,
алақанымызға мейірім шуағын төкті. Енді осы жүрек жылуымызды
бір-бірімізге сыйлайық. Енді балалар, «Мейірім шуағы» атты ойын
ойнап көрейік.
— Сен кімсің? (жіпті қасындағы балаға ұсынады)
— Мен Інжумін. Мені анам «Ботам» дейді. (Жіпті келесі жанында
тұрған адамға ұсынады)
— Мен Мансұрмын. Мені анам «Құлыным» дейді. Ойын осылай жалғасу
арқылы шеңбер бойында күн
бейнеленеді.
3. Суретті
тест
а) Адам күлгенде, жымиғанда ол
күнге ұқсайды, ал ашуланғанда ренжігенде бұлтқа ұқсайды. Сенің
апайың күнге ұқсай ма, әлде бұлтқа ұқсай ма?
Егер
күнге ұқсаса күннің, ал бұлтқа
ұқсаса бұлттың суретін көтеріңдер.
ә) Ертегілердегі айтылатын күн астындағы Күнекей қыз өте мейірімді
одан жылылық шашылып тұрады, ал Қарлы Ханшайым өте әдемі және қатаң
одан салқын жел соғып тұрады. Сендердің апайларың күн астындағы
Күнекей қыз ба, әлде Қарлы Ханшайым ба? Егер апайларың күн
астындағы Күнекей қыз болса гүлдің суретін, егер Қарлы Ханшайым
болса шыршаның суретін көтеріңдер.
б ) қасымызда болғанда бізді құшақтайды, еркелетеді. Сенің
апайларың еркелете ме, құшақтай ма? Егер солай болса гүлдің
суретін, олай болмаса шыршаның суретін
салыңдар.
4. «Мен қандаймын»
жаттығуы
Әр балаға айна таратылып беріледі. Айнаға қарап сұрақтарға жауап
береді.
1. Спорттың жақсы көресің бе?
2. Бүгін қандай көңіл күймен балабақшаға келдің
?
3.
Шашыңның түрі қандай?
4. Қандай түсті ұнатасың?
5. Көзіңнің түсі қандай?
6.
Сенің жымиып күлгенің өзіңе ұнай
ма?
5. «Жан жүрек сыры»
жаттығуы
Мына үлкен ақ жүрекке назар аударыңыздар.
Ол тірі емес, дүрсілдемейді. Біз қазір оған жан
береміз. Оқушыларға кішкентай жүректер таратылып, оған жылы,
мейірімді сөздер айтып
,жансыз жүректі жандандыруымыз
керек.
шағым қалдыра аласыз













