Сабақтың
басы
(5
минут)
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
А) Сәлемдесу, оқушыны
түгелдеу;
Ә) Білім алушының зейінін
сабаққа шоғырландыру.
«Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды
оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір
кезеңінде жүргіземін.
(Бірлік және Ынтымақ)
ІІ.Психологиялық жағымды ахуал
жасау.
«Жылулық шынжыры»
Жылулық
шеңберінде педагог күлкінің маңыздылығына
тоқтайды.
ІІІ. Топқа біріктіру.
«Түймедақ гүлі» әдісі.
Бұл әдістің шартын оқушыларға
түсіндіріп өтемін, себебі әрекет белсенді, әрі жылдам орындалу
керек.
Шарты:
-
Ортаға түймедақ
гүлі қойылады
-
Балалар, бүгінгі сабақта армандары орындалу
үшін түймедақтың бір-бір гүлін жұлып алады
-
Артындағы сөздер бойынша топтасады
-
Сабақ соңында пікірлерін жазып, қайтадан гүлді
қалпына келтіріп кетеді.
1-топ.
Мейірімді
2-топ.
Ақылды
3-топ.
Сабырлы
Топтық жұмыс кезінде
жұмыс қарқынын ескере отырып, қосымша уақыт
беремін.
Үй тапсырмасын
тексеру
«Біртұтас тәрбие»
бағдарламасы:
«Әділдік және
Жауапкершілік»
құндылығы
«Болжау»
стратегиясы.
Оқушылар сұрақтар арқылы
сабақтың тақырыбын, мазмұнын болжап айтады.
- Балалар, сендер
аталарыңа, әжелеріңе көмектесесіңдер ме?
- Өтірік айтасыңдар
ма?
Сабақ мақсаты, күтілетін
нәтижемен таныстыру
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі, өзара
бірін-бірі түгендейді, зейінін сабаққа
аударады.
Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жылы
күлкілерін сыйлайды, жақсы тілектерін айтады, өзара ынтымақтастық
орта қалыптасады.
Мұғалім ұсынған тапсырманың шарты арқылы
білім алушылар 3-топқа бірігеді.
Әрекет жылдам әрі белсенді
орындалады.
Түймедақ гүлін таңдау қадамы балалар үшін
жақсы көңіл-күй сыйлайды
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
Ауызша мадақтау сөздері
қолданылады
«Өте жақсы»,
«Тамаша»
Оқушылардың өзара топқа бірігу
әркетіне
мұғалім жетекшілігімен ауызша
кері байланыс беріледі.
«Жарайсыңдар!», «Қандай
керемет!», «Өте жақсы»
|
Оқу
құралдары,
интерактивті тақта,
тақырыптық суреттер, сызба- кестелер, топ аттары жазылған
тақтайшалар
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
Жаңа
тақырып
1.Сөздікпен
жұмыс. Сындырып
алу-разбить
Сынған-разбитая
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады.
Жазылым
2-тапсырма
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып
жаз.
3 – тапсырма. Мәтінді оқы.
Постер қоғау “Микрафон” әдісі
1 Мейірімді Нұрай
2 Мейірімді адам
3 Мейірімді болу
Сергіту сәті
|
ЖИ арқылы Мейірімді адам. Мейірімді Нұрай тақырыбы бойынша
мәлімет беру
Тыңдалым, айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Жазылым.
Көп нүктенің орнына тиісті
қосымшаны қойып жаз.
Үлгі: Зере анасына
көмектесті.
Мәтінді оқиды, берілген
сұрақтарға жауап беріп, диалог ретінде
ұсынады.
Оқушылар постер
қорғайды
1-топ
1.Нұрай-қандай қыз?
2.Ол кімге көмектесті?
3.Ол нені сындырып алды?
4.Қандай балалар өтірік
айтпайды?
2-топ
Мейірімді адам қандай
болады?
-
Топ
-
Қалай мейірімді болуға
болады?
Сергіту сәтін орындайды.
|
«Бас
бармақ»

Дескриптор:
-
Көп
нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып , сауатты жазады.
(1балдан)
Дескриптор:
Тыңдаған мәтіннің
мазмұнын еске алып, кестені
толтырады.
Сөйлем құрылымын
сақтайды.
Өзара бағалау: «Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
Дескриптор:
1. Мәтіннің мазмұнын түсіндіре
алады.
2. Тақырыпқа қатысты жаңа
сөздерді дұрыс қолданады.
3. Топтық жұмыста белсенділік
танытады.
Өзін- өзі
бағалау
|
Оқулық
58
бет
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
59
бет
Дәптермен
жұмыс
А4 парақтағы
тапсырма
Постер қорғау үшін ақ
қағаз, маркер
әрекетпен
|