Материалдар / Мейірімділік-асыл қасиет

Мейірімділік-асыл қасиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Құндылық жазылған. Түрлі әдіс-тәсілдер қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2024
418
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тәрбие сағаты :

Мейірімділік құндылығы

Күні:

22.01.2024ж

Класс жетекші

Ильясова Бақшагүл Темірханқызы

Класс: 6 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

Мейірімділікті –анадан үйрен


(халық даналығы )

Сабақтың мақсаты:

Баланың бойына рухани-адамгершілік  қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге ,адамды қасылқасиеттерді игеруге ықпал ету.Бір-бірі мен қарым-қатынастарын жақсарту,оларды  адамгершілікке ,имандылыққа. Шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.


Құндылықтарды дарыту:

Отансүйгіштік, еңбекқорлық

Құндылық:


«АР-ҰЯТ

- Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейірімділік таныту;


Ресімдеу:

Слайд

Музыкалық және бейне көркемдеу:

Плакат

Үлестірмелі материалдар:

Таратпа қағаздар,

Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер

«Мейірімділік туралы»

Дайындыққа арналған әдебиет

Жұмбақтар,дәптер, интерактивті тақта,нақыл сөздер.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар Сабақтың техникалық құрал - жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі

( 7 минут)

Қазақстан Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись қосылады)


Мұғалім:    -Саламатсыздарма құрметті оқушылар !Бүгінгі біздің тәрбие сағатының тақырыбы «Мейірімділік-асылқасиет». Адамның жақсы қасиеттерінің бірі мейірімділік туралы әңгімелесеміз. Адамдардың бір-бірінедеген мейір шапағаты –әдептілік белгісі , сол туралы білеміз

«Жүректен -жүрекке»
Әрбірқатысушыөзесімінатап, жылылебізбілдіреді.Келесіойыншыоллебіздіқайталамауытиіс
Сыныпта жағымды психологиялық

ахуал қалыптасады


Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.

Оқушылар бір-біріңе жүрек жылуын сыйлап, әр оқушы бір-біріне мейірімді, қайырымды жылы сезімге толы екенін жақсылықтың бәрі жүректен шығатынын жеткізу. .









Сабақтың басы

(13 минут)

«Таза тақта» әдісі

Тақтада тақырыпқа сай суреттер ілінеді. Оқушылар сол суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбын ашады.

Абайдың 14 сөзімен таныстыру

«Мейірімдіадам» бойындағы қасиеттерді атап өтсек: жақсыадам, ақкөңіл, жаны таза, шыдамды, рақымшыл, жылы жүректі. Ендіосындайадамдепкімдіайтаредіңдер?

 Әрине мейірімді жандардың қатарындаең бірінші біздің аналарымыз тұрады екен.

 Адамзат ненің,кімнің  мейіріміне бөленген?

 Күн, табиғат, ана, ұстаз, дәрігер және тағы басқалардың мейіріміне бөленеді. Ендеше мына сұрақтарға жауап беріп көрейікші:

«Мейірімді адам» дегенді қалай түсінесіңдер?  Қандай адамды мейірімді адам деп айтасыңдар?



«Мейірімділік шуағы» сөзін топтастыру

Фотосуреттерге қарай отырып тақырыптың мазмұнын ашады.



Оқушылардың жауаптары тыңдалады.


















жақсыадам           ақкөңіл           жаны таза          бірлік

жарастық                                                                           махаббат

 

шыдамды                   Кім мейірімді?                           рақымшыл

 

 

ынтымақ                                                   бауырмалдық

 

жылыжүректі        сүйіспеншілік            қамқорлық         достық



(Тақтағаоқушылар осы сөздіңмағынасынашатынсөздердіқойыпшығады)


фотосуреттер






интербелсенді тақта, слайд















Сабақтың ортасы

(20 минут)

«Болады-болмайды» тренингі

-Мейірімді болуға …. (болады),               Кешірімді болуға …. (болады),

Қатыгез  болуға …. (болмайды),              Тәртіпті болуға …. (болады),

Әдепті болуға …. (болады),                     Ұрысқақ болуға…. (болмайды),

Сыпайы болуға …. (болады),                   Қайырымды болуға …. (болады),

Бұзық болуға …. (болмайды),                  Бауырмал болуға …. (болады),

Ақылды болуға ….. (болады),                  Мақтаншақ болуға …. (болмайды),

Шыншыл  болуға …. (болады),                Арам болуға …. (болмайды),

Маман болуға …. (болады),                Жаман болуға …. (болмайды),



Тапсырма:«Кім және не мейірімді?»  Күлімдеген …. мейірімді. (күн)     

Кіршіксізақ ….  мейірімді! (қар)

Таза мөлдір….  мейірімді!  (су)

Бәріміздікөтеріптүрған  …. мейірімді!  (жер)

Аяулы …. мейірімді! (анам)           

Қадірлі …. мейірімді! (әкем)

Әлпештеген …. мейірімді! (әжем)   

Еркелеткен ….  мейірімді! (атам)

Жылыжүзді  …. мейірімді! (ұстазым)  

Тату-тәтті …. мейірімді!  (достарым

(оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды)

























Түсіп қалған сөздерді орнына қою керек. (баяу музыка ойнаптұрады)




































Сабақтың соңы

(5 минут)

«Білімімді қорытамын»

Оқушылар бүгінгі сабақта қандай мәліметтерімен танысқандығы туралы ой қозғайды.

Жағдаяттардышешу:

1-жағдаят: Сен аулада ролик теуіпжүрдің, ал сеніңдосыңныңролигіжоқ, сеніңәрекетің?

2-жағдаят: Сеніңалдыңнанбірқұшақ газет-журнал көтерген хат тасушыапай  шықты , сен не істередің?

3-жағдаят: Сенің  анаң ас дайындапжатыр, ал ініңмазасызданыпкетті,сеніңәрекетің?

4-жағдаят: Сеніңалдыңнанауырсөмкелерінкөтергенәжешықты, сен абайсыздаоләженіқағыпкеттің, оныңсөмкесіндегізаттарышашылыпқалды, сен не істередің?



Мұғалім:  -Балалар  сендерөздеріңдімейірімдібаламындепсанайсыңдарма? Ендеше  бәрімізбірге «Мейірімділік ағашын» өсірейік, ол үшін сендер өздеріңді не үшін мейірімді санайтындарыңды айтып, «мейірімділік ағашына»  жемістердіілеміз.

Қорытынды:  -Балалар бүгін сабақта адам бойындағы тағы бір асыл қасиет мейірімділік туралы білдіңдер? Осы сабақтаөздеріңе не алдыңдар, не үйрендіңдер?         (оқушыларжауабы)

-Дұрысбалалар, адамдар  бір-біріне  әрқашанқамқоршы, адал, қиынжағдайдақолұшынберуікерек, әркүнін  күлімдепқарсыалып, өзінқоршаған  адамдарға,бауырларына  мейірімділіктанытабілуікерек.

.




Оқушылар берілген жағдаяттарға байланысты өз ойларын айтады.




























«Мейірімділік ағашын» өсірейік . Оқушылар мейірімділік ағашына жақсы тілектер жазады.











А4 парақ, пламастер




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ