Материалдар / Мейірімділік сеннен басталады 10-сынып

Мейірімділік сеннен басталады 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар біртұтас тәрбие бағдарламасына сәйкестендіріліп жасалған.ҚМЖ-ға құндылықтар мен қауіпсіз сабақтар кіріктірілген.
Авторы:
16 Ақпан 2025
77
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Тәрбие сағаты

Мейірімділік-сеннен басталады

Күні

17-21.02.2025ж

Сынып жетекші:

Аты жөні

Сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға мейірімділіктің маңызы мен оның өмірдегі рөлін түсіндіру.

Өзара көмек көрсету, түсіністік таныту және сабырлы болу арқылы мейірімділік көрсету дағдыларын дамыту.

Оқушылардың бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру.

Құндылықтарды дарыту

Мейірімділік адамгершіліктің, жанашырлық пен ізгіліктің белгісі болып табылады. Мейірімділік көрсету — адамның өзгелерге деген жанашырлығының көрінісі. Ол адамдарға қиын сәттерде қолдау көрсетіп, олардың өмірін жеңілдетуге көмектеседі. Мейірімділік адамды тек сырттай ғана емес, ішкі жағынан да байытады.

Апта дәйексөзі

Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық

Өнерлі бала - өрге жүзер


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті


Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі (17 мин)


Мұғалім оқушылармен амандасып, олардың көңіл-күйлерін сұрайды.

Тақырыпты жариялап, сабақтың мақсатын түсіндіреді.

Оқушылардан "Мейірімділік" сөзіне қандай ассоциациялар пайда болатынын сұрайды.

Мұғалім: «Құрметті оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – Мейірімділік сеннен басталады. Мейірімділік – бұл ең алдымен өзіңнен бастау алатын ізгі қасиет. Біз әрқайсымыз өзіміздің жүрегіміздегі мейірімділік пен жылулықты басқаларға көрсетіп, оларға көмек көрсете аламыз. Осы арқылы қоғамда қандай да бір қиындықтар туындаса, біз бір-бірімізге қол ұшын беріп, бірге жеңеміз. Мейірімділік деген не? Бұл – өзгенің жағдайына жаны ашып, қиын сәтте қолдау көрсету. Мейірімділік қашан да өзінен басталады, яғни сен, мен, бәріміз де мейірімді болуымыз керек. Ал сендер қалай ойлайсыңдар, мейірімділік өмірде қалай көрінеді?»

Топтық жұмыс.

«Әр топқа мейірімділік туралы жағдайлар мен сұрақтар беремін. Бүгінгі мақсатымыз – сол жағдайларда қалай мейірімділік көрсете алатынымызды талқылау. Мейірімді болу үшін ең алдымен, өзіміздің жүрегімізде мейірімділік сезімін ояту керек. Қазір әр топқа бір-бірінен көмек көрсету немесе қиын жағдайда мейірімділік таныту керек болған жағдайды беріп, сол мәселені қалай шешу керектігін талқылауды бастаймыз.»





Мұғаліммен амандасады.

Сабақ тақырыбымен танысады.


Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беру (мысалы, «Мейірімділік деген не?», «Мейірімді болу үшін не істеу керек?»).

Тақырыпқа байланысты өз пікірін ашық түрде білдіру.

Мейірімділіктің қоғамдағы маңызын талқылау.


Өмірден немесе кітаптардан, фильмдерден көрген мейірімділік жайлы әңгімелеу.

Бір-біріне көмектескен немесе қиын жағдайда қолдау көрсеткен адамдар туралы айтып беру.

Мейірімділік көрсеткен кезде қандай сезімдер туындайтынын түсіну.

Оқушылар топтарға бөлініп, мейірімділік тақырыбы бойынша тапсырмаларды орындайды. Олар мейірімділік туралы өз пікірлерін және ұсыныстарын талқылайды, бір-біріне көмек көрсету жолдарын іздейді.

Оқушылар әрекеті:

Топтарда жұмыс істей отырып, «Мейірімділік» тақырыбында пікір алмасу.

Топтық тапсырманы орындау барысында өз ойларын жүйелеу және ортақ шешім қабылдау.

Әр топ өз пікірін қорғап, қорытынды жасайды.





Мейірімділік туралы бейнемазмұн (қажет болған жағдайда)

Плакаттар мен суреттер

Слайдтар (егер қолдансаңыз)









Сабақ ортасы (10 мин)







Қауіпсіздік сабағы.

«ҚАЗАҚСТАНДА КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ»

Сабақтың мақсаты: оқушылардың өз құқықтары мен міндеттері туралы түсініктерін тереңдету.

Негізгі міндеттері:

1.Оқушыларды өз құқықтары мен міндеттері туралы заңнамамен таныстыру.

2.Әр оқушының құқығы мен міндеттері бұзылған жағдайда жедел қызметтер мен қолдау орталықтарына жүгіну қажеттігін түсіндіру.

3.Өз құқықтарын мен міндеттерін білу және оларды қорғауды оқушыларға үйрету.

Материалдар мен ресурстар:

Жедел қызметтер мен қолдау орталықтарының нөмірлері бар үлестірме материал.

Сабақтың барысы

1.Кіріспе

Бала құқықтары туралы құжаттармен таныстыру.

Бала құқықтары туралы конвенция – адамзат баласының туған кезінен 18 жасқа толғанға дейінгі құқықтары мен бостандықтарын бекітетін халықаралық құқықтық акт. Бала құқығы туралы Конвенцияда балалардың кім екендігі түсіндіріледі, сондай-ақ олардың барлық құқықтары мен үкіметтің міндеттемелері тізіліп көрсетіледі. Барлық құқықтар өзара байланысты, олардың бәрі бірдей маңызды және оларды балалардан бөлек қарастыру мүмкін емес.

Бала құқығын қорғау Конвенциясы – 1989 жылы 20 қарашада қабылданды.

Конвенцияның 54 бабында өктемдік көрсетуден қорғау, отбасы өмірінің тыныштығын сақтау, пікірін еркін білдіру көрсетілген. Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңы қабылдады.

2.Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылғы 8

тамызда «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңды қабылдады.

3.Қорытынды

«Анонимді жазу» жаттығуы. Оқушылар өздерінің немесе айналасындағылардың құқықтары бұзылды деп санайтын оқиға туралы хат жазады.

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=mnyX6siV55UTkvv

Балалардың құқықтарын қорғау туралы ереже:

-өмір сүру құқығы, аты-жөні, азаматтығы және т.б.;

-әл-ауқатты отбасылық өмір құқығы;

-баланың жеке басының еркін дамуын қамтамасыз ететін құқық;

-денсаулық сақтау құқығы;

-білім беру және мәдени даму құқығы;

-төтенше жағдайларда баланы қорғау құқығы.

Әңгіме

Баланың құқығын бұзу деп нені айтуға болады?

Кәмелетке толмағандардың құқықтары бұзылған жағдайда қайда жүгінуге болады?

«Құқық» ойыны

Оқушылар тақырып бойынша ситуациялық оқиғаны қағазға түсіріп, бір-біріне лақтырады. Келесі оқушы жазбаша хатты оқып, жағдайдан шығудың жолын

ұсынады. Мысалы: «Мен спортпен шұғылданғым келеді, бірақ ата-анам университетке түсуге дайындалу керек деп мүмкіндік бермейді. Мен не істеуім керек?»










Ортасы (15 мин)


Мұғалім: «Мейірімділік – бұл сөз ғана емес, адамның әрекетінде көрініс табатын қасиет. Мейірімді болу – бұл қиындыққа тап болған адамдарға көмек көрсету, кез келген адамға өз қолыңды ұсыну, қиын сәттерде жанынан табылу. Мейірімділік тек сөзбен ғана емес, іс-әрекетпен де көрсетіледі. Мысалы, сен біреудің көмегіне мұқтаж екенін көрсең, оған көмектесу – мейірімділік. Адамдар бір-біріне жақсылық жасаса, қоғамда үлкен өзгерістер болуы мүмкін. Мейірімділік қоғамда қандай рөл атқарады деп ойлайсыңдар?»

Рөлдік ойындар. «Ал енді, оқушылар, біз мейірімділік жайында айтқан әңгімелерімізді тәжірибе жүзінде көруге көшпекпіз. Әрқайсымыз әртүрлі рөлдерде боламыз. Сіздерге арнайы жағдайлар мен рөлдер беріледі. Мақсатымыз – әрқайсымыз өз рөлімізде мейірімділікті қалай көрсететінімізді түсініп, бір-бірімізге көмек көрсету дағдыларын дамыту. Ойын барысында бір-бірімізге қолдау көрсетіп, қиындықтарды бірге шешуге тырысамыз.»



Рөлдік ойындар арқылы оқушылар мейірімділікті өмірде қалай көрсетуге болатынын іс жүзінде көрсетеді. Олар түрлі өмірлік жағдайларда мейірімділік танытуды ойнайды.

Оқушылар әрекеті:

Оқушылар рөлдерге бөліне отырып, әртүрлі жағдайларда (мысалы, бір адамға көмек көрсету, қиындыққа тап болған адамға моральдық қолдау көрсету) мейірімділік көрсету керек.

Рөлдерде ойнау арқылы мейірімділіктің тиімділігін және оның маңыздылығын түсінеді.

Ойын барысында өз әрекеттерін талқылап, дұрыс шешім қабылдауды үйренеді.






.

Мейірімділік туралы бейнемазмұн (қажет болған жағдайда)

Плакаттар мен суреттер

Слайдтар (егер қолдансаңыз)


Соңы

3 мин


Мұғалім: «Оқушылар, бүгін біз мейірімділіктің қоғамдағы маңыздылығын түсініп, оны әрбіріміздің өмірімізде қолданудың жолдарын талқыладық. Енді мен сіздерден бір сұрақ қойғым келеді: Мейірімділік тек басқаларға көмектесу ғана ма? Осы сұраққа жауап беріп, өздеріңіздің бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді айтып өтсеңіздер. Осы сабақтан кейін әрқайсымыз өзіміздің күнделікті өмірімізде мейірімділік көрсету үшін не істей аламыз деп ойлайсыздар?»


Сабақ соңында оқушылар өздерінің алған білімдерін қорытындылайды. Олар мейірімділік туралы ойларын пысықтап, оны өз өмірлерінде қалай қолданатындары жайлы пікірлерін айтады.

Оқушылар әрекеті:

Сабақ соңында мейірімділік туралы пікірлерін білдіріп, қорытынды жасайды.

Мейірімділіктің өмірде қаншалықты маңызды екенін өз сөздерімен айтып, сабақтан алған әсерлерін бөліседі.

Өздері мен өзгелер үшін мейірімді болудың маңыздылығын түсініп, оны күнделікті өмірде қолдануға тырысады.


Мейірімділік туралы бейнемазмұн (қажет болған жағдайда)

Плакаттар мен суреттер

Слайдтар (егер қолдансаңыз)



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі