Бекітемін:
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
|
Мектеп |
А.Байтұрсынов атындағы №10 ЖОББМ |
|
Куратор: |
Садыкова А. М |
|
Мерзімі: |
09.01.2023ж |
|
Қатысушылар: |
8 «ә», «б» сынып оқушылары |
|
Тақырыбы: |
«Мейірімділік- мерейлі іс» |
|
Мақсаты : |
Баланың бойына рухани-адамгершілік қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге ,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету.Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту,оларды адамгершілікке ,имандылыққа. шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. |
|
Өткізілу формасы: |
Тәрбие сағаты |
|
Қолданылатын көрнекіліктер: |
Үлестірмелі материалдар. А 4, фотосуреттер, |
Тәрбие сағатының өтілу барысы
|
Жоспары кезеңдері |
Орындалатын іс- әрекеттер |
|
І Кіріспе |
Атауы: Мейірімділік- мерейлі іс «» Мақсаты: Баланың бойына рухани-адамгершілік қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге ,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету.Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту,оларды адамгершілікке ,имандылыққа. шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Куратордың іс- әркеті: а) Салемдесіп оқушыларды түгендеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушының іс- әрекеті: а) Оқушылар сабаққа дайындалады. |
|
ІІ Негізгі бөлім |
Оқушылардың назарын мейірімділік туралы әңгіме тыңдауға аударамын. Бір мазасыз балапан өмір сүріпті.Күндердің күнінде ол анасынан «Мейірімділік деген не?-деп сұрапты». «Сен әлі кішкентайсың.Өскеннен кейін түсінесің», деді анасы. Жолда ол жылап жүрген ешкіні кездестіреді,ол балапаннан жоғалып кеткен лағын тауып алуға көмектесуін сұрайды. «Менде уақыт жоқ»,-деді балапан,- мен мейірімділіктің не екенін білуім керек»,-деді де, әрі қарай жүгіріп кетеді. Шалғайдан балапанды кездестіреді,ол ағашқа ілініп қалған шарды ала алмай жүреді. «Балапан,балапан маған шарды алуға көмектесіп жіберші»,-деп сұрайды қыз. «Менде уақыт жоқ,дейді балапан, -Мен мейірімділіктің не екенін білгім келеді». «Маған айтшы»,-деді балапан. «Бірінші сен шарды алып бер дейді. Балапан шарды алып береді. «Мінеки, сен қайырымды іс істедің.Мейірім деген осы». «Қандай оңай?»-деп таң қалды балапан. Мәтін бойынша оқушылардың өзіндік пікірлерін білу мақсатында сыныпқа төмендегідей сұрақтар қоямын. а)Мейірімділік деген не? ә)Неге мейірімді болу керек? б)Қалай мейірімді болуға болады? Мейірімділік-ол басқаларға қамқор болу.Қайырымды болу-жердегінің бәріне қамқорлық жасау дегенді білдіреді.Мейірімділік адамдар мен табиғат және жануармен қарым-қатынаста байқалады,айқындалады.Мейірімді болу адамдарға қамқорлық жасау және де қоршаған ортаға,өзіңе қамқорлық жасау. |
|
ІІІ Оқушы жұмысы |
«Мейірімділік» өлеңін оқу: Мейірімділік – ғажайып өмір есігі, Мейірімді болсаң – сазды әуенмен тербетілер бесігің. Ашық болсын мұқтаждарға көңілің мен есігің, Мейірімсіз болсаң, алладан болмас кешірім. Қол ұшын бер жетімдерге жылаған, Қайтарма қолын, ананың көмек сұраған. Оу, адамзат, сіңірген бойға мейірімді, Өтініп соны, сіздерден әркез сұранам. Мейірімді ізде, таза, аңғал жүректен, Селт еткізіп, сезімді бойда дір еткен. Мейірім ана бойында сіңірген бойға, мойында, Өмірге мына жылылықпен гүл еккен. «Оқушы өзінің өлеңге деген пікірін білдіреді» |
|
IV Есіңе сақта! |
1 - түс. Әр күнді жақсы ойлар ойлаумен
бастаңдар. 7 - түсі. Жақсылыққа жақсылық - әр кісінің ісі, ал жамандыққа жақсылық - ер кісінің ісі деген нақыл сөз жаныңда жүрсін. |
|
V Қорытынды |
«Кім және не мейірімді?» түсіп қалған сөздерді орнына қою керек. (баяу музыка ойнап тұрады) Күлімдеген …. мейірімді. (күн) Кіршіксіз ақ …. мейірімді! (қар) Таза мөлдір…. мейірімді! (су) Бәрімізді көтеріп түрған …. мейірімді! (жер) Аяулы …. мейірімді! (анам) Қадірлі …. мейірімді! (әкем) Әлпештеген …. мейірімді! (әжем) Еркелеткен …. мейірімді! (атам) Жылы жүзді …. мейірімді! (ұстазым) Тату-тәтті …. мейірімді! (достарым) |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
мейірімділік туралы тәрбие сағаты
мейірімділік туралы тәрбие сағаты
Бекітемін:
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
|
Мектеп |
А.Байтұрсынов атындағы №10 ЖОББМ |
|
Куратор: |
Садыкова А. М |
|
Мерзімі: |
09.01.2023ж |
|
Қатысушылар: |
8 «ә», «б» сынып оқушылары |
|
Тақырыбы: |
«Мейірімділік- мерейлі іс» |
|
Мақсаты : |
Баланың бойына рухани-адамгершілік қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге ,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету.Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту,оларды адамгершілікке ,имандылыққа. шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. |
|
Өткізілу формасы: |
Тәрбие сағаты |
|
Қолданылатын көрнекіліктер: |
Үлестірмелі материалдар. А 4, фотосуреттер, |
Тәрбие сағатының өтілу барысы
|
Жоспары кезеңдері |
Орындалатын іс- әрекеттер |
|
І Кіріспе |
Атауы: Мейірімділік- мерейлі іс «» Мақсаты: Баланың бойына рухани-адамгершілік қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге ,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету.Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту,оларды адамгершілікке ,имандылыққа. шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Куратордың іс- әркеті: а) Салемдесіп оқушыларды түгендеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушының іс- әрекеті: а) Оқушылар сабаққа дайындалады. |
|
ІІ Негізгі бөлім |
Оқушылардың назарын мейірімділік туралы әңгіме тыңдауға аударамын. Бір мазасыз балапан өмір сүріпті.Күндердің күнінде ол анасынан «Мейірімділік деген не?-деп сұрапты». «Сен әлі кішкентайсың.Өскеннен кейін түсінесің», деді анасы. Жолда ол жылап жүрген ешкіні кездестіреді,ол балапаннан жоғалып кеткен лағын тауып алуға көмектесуін сұрайды. «Менде уақыт жоқ»,-деді балапан,- мен мейірімділіктің не екенін білуім керек»,-деді де, әрі қарай жүгіріп кетеді. Шалғайдан балапанды кездестіреді,ол ағашқа ілініп қалған шарды ала алмай жүреді. «Балапан,балапан маған шарды алуға көмектесіп жіберші»,-деп сұрайды қыз. «Менде уақыт жоқ,дейді балапан, -Мен мейірімділіктің не екенін білгім келеді». «Маған айтшы»,-деді балапан. «Бірінші сен шарды алып бер дейді. Балапан шарды алып береді. «Мінеки, сен қайырымды іс істедің.Мейірім деген осы». «Қандай оңай?»-деп таң қалды балапан. Мәтін бойынша оқушылардың өзіндік пікірлерін білу мақсатында сыныпқа төмендегідей сұрақтар қоямын. а)Мейірімділік деген не? ә)Неге мейірімді болу керек? б)Қалай мейірімді болуға болады? Мейірімділік-ол басқаларға қамқор болу.Қайырымды болу-жердегінің бәріне қамқорлық жасау дегенді білдіреді.Мейірімділік адамдар мен табиғат және жануармен қарым-қатынаста байқалады,айқындалады.Мейірімді болу адамдарға қамқорлық жасау және де қоршаған ортаға,өзіңе қамқорлық жасау. |
|
ІІІ Оқушы жұмысы |
«Мейірімділік» өлеңін оқу: Мейірімділік – ғажайып өмір есігі, Мейірімді болсаң – сазды әуенмен тербетілер бесігің. Ашық болсын мұқтаждарға көңілің мен есігің, Мейірімсіз болсаң, алладан болмас кешірім. Қол ұшын бер жетімдерге жылаған, Қайтарма қолын, ананың көмек сұраған. Оу, адамзат, сіңірген бойға мейірімді, Өтініп соны, сіздерден әркез сұранам. Мейірімді ізде, таза, аңғал жүректен, Селт еткізіп, сезімді бойда дір еткен. Мейірім ана бойында сіңірген бойға, мойында, Өмірге мына жылылықпен гүл еккен. «Оқушы өзінің өлеңге деген пікірін білдіреді» |
|
IV Есіңе сақта! |
1 - түс. Әр күнді жақсы ойлар ойлаумен
бастаңдар. 7 - түсі. Жақсылыққа жақсылық - әр кісінің ісі, ал жамандыққа жақсылық - ер кісінің ісі деген нақыл сөз жаныңда жүрсін. |
|
V Қорытынды |
«Кім және не мейірімді?» түсіп қалған сөздерді орнына қою керек. (баяу музыка ойнап тұрады) Күлімдеген …. мейірімді. (күн) Кіршіксіз ақ …. мейірімді! (қар) Таза мөлдір…. мейірімді! (су) Бәрімізді көтеріп түрған …. мейірімді! (жер) Аяулы …. мейірімді! (анам) Қадірлі …. мейірімді! (әкем) Әлпештеген …. мейірімді! (әжем) Еркелеткен …. мейірімді! (атам) Жылы жүзді …. мейірімді! (ұстазым) Тату-тәтті …. мейірімді! (достарым) |
шағым қалдыра аласыз













