Ақмола облысы
Зеренді ауданы
№1 Зеренді орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Хамзина Бекзат Ибрашевна
Тақырыбы : «Мейірімділік ошағы-отбасы»
- Баланың жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату;
- Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру;
- Ата-ананың баласына деген сенімін ояту, оқу тәрбиеге қатысты жауапкершілігін арттыру
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
-
ӨТІЛУ МЕРЗІМІ:22-қараша 2017 жыл
-
МАҚСАТЫ БАҒЫТТАЛҒАН АУДИТОРИЯ: 1,2,3,4-сынып оқушыларының ата-аналары
-
КОУЧИНГ-СЕССИЯ БАРЫСЫ:Қызығушылықты ояту,Ой қозғау, Мағынаны ашу, Рефлексия
-
ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: «Миға шабуыл»(стратегиялық сұрақтар) . Топтық жұмыс(бірлесіп талқылау) АКТ, СТО
-
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта ,таныстырылым, видио материалдар
-
ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірме материалдар, мұғалімдерге арналған нұсқаулық. « СТО стратегиялары»
КОУЧИНГ-СЕССИЯНЫҢ МАЗМҰНЫ:
|
Өтілу барысы: |
Мазмұны |
Қатысушының іс-әрекеті |
Уақыты |
Ресурстар |
|
|
Жалпы жоспары Ұйымдастыру
Ынтымақтастық атмосферасын құру |
Көшбасшы болу, топқа бөлу, амандасу рәсімі, ынтымақтастық атмосфераны құру, Топқа бөлу. Міндеттер: Қатысушыларды топқа бөліп,ынтымақтастық орта қалыптастыру |
Психологиялық сәт «Амандасу»тренингін ұйымдастырамын. Дөңгеленіп тұрайық «Танысу» тренингі Әр ата-ана өз атына қосып баласының атын атайды және қай сыныпта оқитынын айтады арқылы бөлінеді. |
2 мин
2 мин |
|
|
|
Білу
АКТ
|
І. Қызығушылықты ояту Топ ережесін құру Мағынаны ашу Мақсат: Мұғалімдерге оқытуда жаңаша әдіс-тәсілдер білім сапасының арттыру құралы екенін түсіндіру «Бақыт деген не?» топтастыру Бақыттың он құпиясы |
Топ ережесін бірлесіп құрастырады
Топпен жұмыс жасайды Уақыт, Махаббат, Мейірімділік, Сенімділік, Еңбектену, Адал дос, Денсаулық, Кешіре білу, Армандау, Мақсат қою, Сәлемдесу. |
1 мин
3 мин |
Постер Слайд |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Түсіну «Жаңа ақпаратқа шолу», АКТ,СТО
|
«Мейірімділік» |
Таныстырылымды көру арқылы тақырыпты ашады, танысады, салыстырады |
3 мин |
Бейне ролик |
|
|
Сергіту сәті АКТ |
Сергіту сәті « Ақ бұлақ» биі |
«Кел ойнайық!» сергіту
сәті |
1 мин |
|
|
|
Қолдану СТО (мазмұнды сызбамен жұмыс) |
5.Топпен жұмыс.(постер) 1. Бұл отбасына не жетіспеді? 2. Бала шығармасында не жайлы жазды? 3. Осы бейне роликті өмірмен байланыстыру. |
Берілген слайдтағы түсініктеменің мазмұнын талдайды. Ой қозғау
Бірін-бірі қолдайды |
6 мин |
Постер қорғау |
|
|
Талдау.Жинақтау «Болжау» стратегиясы |
ІІ. Мағынаны ажырату «Бай Даулетпен, кедей Сабыр» |
Бейне ролик арқылы
сұрақтың шешімін табады. |
3 мин |
Бейне ролик |
|
|
Тәжірибеммен бөлісу |
«Өз отбасымызда қаражатты қалай жұмсаймыз» |
Өмірдегі іс-тәжірибемен бөлісу |
2 мин |
Слайд |
|
|
Кестемен жұмыс |
Отбасы бақыты Татулық______100% Түсінушілік___ 100% Денсаулық____ 80% Мейірімділік_ 70% Табыс_________60% Береке________ 40% Дәл бүгіннен бастап осыны қолға аламын. |
Кестені әркім жеке –жеке толтырады |
3 мин |
Кесте |
|
|
Кері байланыс
|
Кері байланыс парағы 1. Коучинг барысында сіздің дамуыңызға әсер етті ме? А) иә Б) жоқ В) білмеймін 2.Осындай коучингтің қажеттілігі бар ма? А) иә Б) жоқ В) білмеймін 3.Осы коучингтің өту формасы туралы көзқарасыңыз. ______________________ 4. Коучигта сіз үшін сәтті шыққан не? А) коучингке дайындық Б) ұйымдастыру В) мазмұны 5.Келесі коучингтың қандай тақырыпта болғанын қалар едіңіз?________________ Қатысқаныңыз үшін алғыс айтамыз! Қорытындылау: |
Барлығы кері байланыс парағын толтырады |
2 мин |
|
|
|
Рефлексия
|
-Сізге бүгін не ұнады? -Сіз үшін жұмыс жасағанда не кедергі болды? -Бүгінгі алған әсеріңіз қандай? -Өмірде қолданасыз ба? |
Қатысушылар сұрақтарға жауап береді |
|
|
|
|
Қорытынды |
Құрметті ата-аналар, ұстаздар! Бала бойындағы адамгершілік қасиеттердің пайда болуы ата-ана, ұстаз, жақсы құрбысынан екені сөзсіз. Сондқтан «Бала тәрбиесі – бір өнер, өнер болғанда ауыр өнер. Жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер. Баланы дұрыс тәрбиелеу үшін әркімнің өз тәжірибесі жетпейді. Басқа адамдардың тәжірибесімен танысу керек» деп алғаш ардақтысы Мағжан Жұмабаев айтқан – бала тәрбиесі барлығымыздың бірлескен жұмысымыздың нәтижесі. Бұлардың барлығы қоғамға тәуелді «Мейірімділікті анадан,Әдептілікті данадан үйрен» дейді халқымыз. Бүгінгі коучинг-сессияға қатысқандарыңыз үшін алғыс айтамын. |
|
1 мин |
|
|





жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мейірімділіктің ошағы отбасы
Мейірімділіктің ошағы отбасы
Ақмола облысы
Зеренді ауданы
№1 Зеренді орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Хамзина Бекзат Ибрашевна
Тақырыбы : «Мейірімділік ошағы-отбасы»
- Баланың жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату;
- Бала тәрбиесіндегі ата-ананың алатын орнының ерекше екенін түсіндіру;
- Ата-ананың баласына деген сенімін ояту, оқу тәрбиеге қатысты жауапкершілігін арттыру
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
-
ӨТІЛУ МЕРЗІМІ:22-қараша 2017 жыл
-
МАҚСАТЫ БАҒЫТТАЛҒАН АУДИТОРИЯ: 1,2,3,4-сынып оқушыларының ата-аналары
-
КОУЧИНГ-СЕССИЯ БАРЫСЫ:Қызығушылықты ояту,Ой қозғау, Мағынаны ашу, Рефлексия
-
ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: «Миға шабуыл»(стратегиялық сұрақтар) . Топтық жұмыс(бірлесіп талқылау) АКТ, СТО
-
ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта ,таныстырылым, видио материалдар
-
ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірме материалдар, мұғалімдерге арналған нұсқаулық. « СТО стратегиялары»
КОУЧИНГ-СЕССИЯНЫҢ МАЗМҰНЫ:
|
Өтілу барысы: |
Мазмұны |
Қатысушының іс-әрекеті |
Уақыты |
Ресурстар |
|
|
Жалпы жоспары Ұйымдастыру
Ынтымақтастық атмосферасын құру |
Көшбасшы болу, топқа бөлу, амандасу рәсімі, ынтымақтастық атмосфераны құру, Топқа бөлу. Міндеттер: Қатысушыларды топқа бөліп,ынтымақтастық орта қалыптастыру |
Психологиялық сәт «Амандасу»тренингін ұйымдастырамын. Дөңгеленіп тұрайық «Танысу» тренингі Әр ата-ана өз атына қосып баласының атын атайды және қай сыныпта оқитынын айтады арқылы бөлінеді. |
2 мин
2 мин |
|
|
|
Білу
АКТ
|
І. Қызығушылықты ояту Топ ережесін құру Мағынаны ашу Мақсат: Мұғалімдерге оқытуда жаңаша әдіс-тәсілдер білім сапасының арттыру құралы екенін түсіндіру «Бақыт деген не?» топтастыру Бақыттың он құпиясы |
Топ ережесін бірлесіп құрастырады
Топпен жұмыс жасайды Уақыт, Махаббат, Мейірімділік, Сенімділік, Еңбектену, Адал дос, Денсаулық, Кешіре білу, Армандау, Мақсат қою, Сәлемдесу. |
1 мин
3 мин |
Постер Слайд |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Түсіну «Жаңа ақпаратқа шолу», АКТ,СТО
|
«Мейірімділік» |
Таныстырылымды көру арқылы тақырыпты ашады, танысады, салыстырады |
3 мин |
Бейне ролик |
|
|
Сергіту сәті АКТ |
Сергіту сәті « Ақ бұлақ» биі |
«Кел ойнайық!» сергіту
сәті |
1 мин |
|
|
|
Қолдану СТО (мазмұнды сызбамен жұмыс) |
5.Топпен жұмыс.(постер) 1. Бұл отбасына не жетіспеді? 2. Бала шығармасында не жайлы жазды? 3. Осы бейне роликті өмірмен байланыстыру. |
Берілген слайдтағы түсініктеменің мазмұнын талдайды. Ой қозғау
Бірін-бірі қолдайды |
6 мин |
Постер қорғау |
|
|
Талдау.Жинақтау «Болжау» стратегиясы |
ІІ. Мағынаны ажырату «Бай Даулетпен, кедей Сабыр» |
Бейне ролик арқылы
сұрақтың шешімін табады. |
3 мин |
Бейне ролик |
|
|
Тәжірибеммен бөлісу |
«Өз отбасымызда қаражатты қалай жұмсаймыз» |
Өмірдегі іс-тәжірибемен бөлісу |
2 мин |
Слайд |
|
|
Кестемен жұмыс |
Отбасы бақыты Татулық______100% Түсінушілік___ 100% Денсаулық____ 80% Мейірімділік_ 70% Табыс_________60% Береке________ 40% Дәл бүгіннен бастап осыны қолға аламын. |
Кестені әркім жеке –жеке толтырады |
3 мин |
Кесте |
|
|
Кері байланыс
|
Кері байланыс парағы 1. Коучинг барысында сіздің дамуыңызға әсер етті ме? А) иә Б) жоқ В) білмеймін 2.Осындай коучингтің қажеттілігі бар ма? А) иә Б) жоқ В) білмеймін 3.Осы коучингтің өту формасы туралы көзқарасыңыз. ______________________ 4. Коучигта сіз үшін сәтті шыққан не? А) коучингке дайындық Б) ұйымдастыру В) мазмұны 5.Келесі коучингтың қандай тақырыпта болғанын қалар едіңіз?________________ Қатысқаныңыз үшін алғыс айтамыз! Қорытындылау: |
Барлығы кері байланыс парағын толтырады |
2 мин |
|
|
|
Рефлексия
|
-Сізге бүгін не ұнады? -Сіз үшін жұмыс жасағанда не кедергі болды? -Бүгінгі алған әсеріңіз қандай? -Өмірде қолданасыз ба? |
Қатысушылар сұрақтарға жауап береді |
|
|
|
|
Қорытынды |
Құрметті ата-аналар, ұстаздар! Бала бойындағы адамгершілік қасиеттердің пайда болуы ата-ана, ұстаз, жақсы құрбысынан екені сөзсіз. Сондқтан «Бала тәрбиесі – бір өнер, өнер болғанда ауыр өнер. Жеке бір ғылым иесі болуды тілейтін өнер. Баланы дұрыс тәрбиелеу үшін әркімнің өз тәжірибесі жетпейді. Басқа адамдардың тәжірибесімен танысу керек» деп алғаш ардақтысы Мағжан Жұмабаев айтқан – бала тәрбиесі барлығымыздың бірлескен жұмысымыздың нәтижесі. Бұлардың барлығы қоғамға тәуелді «Мейірімділікті анадан,Әдептілікті данадан үйрен» дейді халқымыз. Бүгінгі коучинг-сессияға қатысқандарыңыз үшін алғыс айтамын. |
|
1 мин |
|
|





шағым қалдыра аласыз


















