Тәрбие
сағатыныңбасы
Психологиялық
ахуал
|
Кіріспе
сөз
Тақтада берілген өдең
жолдарын оқиды
|
(Ұ).
Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі
Оқушылар дөңгелене отырады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада
күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімсірей қараймыз, қол
бейнеленсе - қолымызды қысып амандасамыз, күн бейнеленсе - жақсы
ықыласпен сәлемдесеміз, жүрек бейнеленсе –
құшақтасамыз.
«Жазғы демалыстан алған
әсерім...» Берілген ойды аяқтау
Мұғалім
сөзі:
Мектеп деген – білім
кені, жыр
кені, Мектеп деген – ғылымның
ең үлкені Мектеп деген – тәрбиеші
адамға Мектеп деген - даналардың
мекені
Мектеп қабырғасын сезініп,
оның ауасын жұтпаған адам жоқтың қасы. Себебі мектеп – білімнің
кілті, тәрбиенің ошағы.
Құрметті оқушылар Сіздерді
1 қыркүйек –білім күнімен
құттықтаймын!
Биылғы оқу жылында толағай
табыс тілеймін!
Ұлылықты ардақ тұтар
үнемі,
(1-қатар)
Алтын ұя, ақ босаға
киелі,
(2-қатар)
Қанат қаққан білім алып
өзіңнен,
(3-қатар)
Күллі шәкірт саған басын
иеді. (барлығы)
Мағынаны
ашу «Мектебім – мейірім мекені!» Сұрақтар: - Неге мектепті мейірім
мекені деп айтамыз? - Мектепті мейірім мекені етіп отырған жандар
кімдер? - қазіргі таңда ұстаздан не күтесіңдер?
(оқушы қалауын білу)
|
Оқушылар мұғалімнің кіріспе
сөзін тыңдайды
Оқушылар сынып ішінде әңгіме
құрады. Әр оқушы өзінің жазғы демалыстан алған әсерімен
бөліседі.
Тақтада берілген тармақтардың
біріншісін 1-қатар, екіншісін 2-қатар, үшіншісін 3-қатар,
төтіншісін барлығы оқиды.
Берілген
сұрақтар негізінде бүгінгі сынып сағаты тақырыбының мағынасын
ашады.
|
2
минут
1
минут
|
Оқушылар рухани және
жауапкершілікқұндылығы тәрбиесін алады.
Достық, бір-біріне сыйластық
қарым-қатынасы орын алады, ынтымақтастық құндылығы жүзеге
асады
|
Сабақтың
ортасы
Ой
шақыру
5
минут
|
|
«Егер мектеп болмаса...»
тақырыбында оқушылар 1 минут баяу музыка ойнап тұрғанда аталған
тақырыпта өмірлерін елестетіп көріп, ойларымен постер арқылы
бөліседі.
«Пәндермен танысу» 7-сыныпта
қосылған пәндермен жеке-жеке
танысу.
Пәндердің өмір сүрудегі
тигізетін пайдасын түсіндіру -физика -химия -биология -география
-алгебра/геометрия
|
Ойланады, елестетеді,
болжайды, әр топ постер қорғайды
Берілген ақпараттарды мұқият
тыңдайды. Пәндермен танысады
|
2
мин
8
мин
|
Өмір бойы білім алу
айқындылығы, ашықтық, еңбекқорлық, шығармашылық
құндылықтары
|
Фильмнен
үзінді
ПОПС
формуласы
«Құлаққап»
әдісі
Жарнама
(еркін
форматта)
|
«Менің атым – Қожа» фильмінен
үзінді келтіріледі
(Қожаның бақа салған түсы,
Жантаспен кикілжіңі, Сұлтанмен жасаған тентектігі, Рахымов мырзаның
ойы және соңында міндетті түрде Қожаның түзелуі, өз
есебі)
|
Экранға назар аударайық.
«Менің атым-Қожа» фильмінен үзінді
көрсетіледі.
Тапсырма:
«Мектептің мейірімі Қожаны
қалай өзгертті?»,
«Рахымов ағайдың мектептегі
орны қандай?»,
«Майқанова Қожаны жақсы көрді
ме?» сұрақтары беріледі
ПОПС формуласы негізінде ой
жинақтайды:
Менің ойымша,
Себебі...
Мысалы...
Сондықтан...
Эвристикалық
саты:
Әр топтан бір-бір оқушы шығып қалған екі топтың оқушыларына
бір-бір сөзден
«Мектеп-мейірім мекені» тақырыбының аясында берілген
сөздерді дыбыссыз, аузын жыбырлатып айтады. Келесі бала табу керек.
Жасырынған сөзді табушы құлаққап киіп алып, музыка тыңдап
тұрады.
Мысалы: мектеп, ұстаз, шәкірт, парыз, мейірім, оқу
...
Жарнама.
Тақырыбы:
«Мен және менің мектебім»
(Барлық топ мүшелері қатысуға
міндетті)
|
Бейнебаян көріп, ой қорытады,
әр топ өз жауаптарын ПОПС формуласына
салады
Сөздерді табады, тапқырлық
танытады
Мектептерін еркін форматта
жарнамалайды
|
12
мин
10
мин
|
Өмір бойы білім алу
айқындылығы, ашықтық, еңбекқорлық, шығармашылық , құрмет
құндылықтары
|
Рефлексия
«1-1-1»
Қорытындылау
|
Қанатты
сөз
|
Ой
қозғау «Білім» сөзіне ассоциограмма
жасайды.
Осы тапсырма арқылы сабақты
қорытындылау. Білімнің нағыз күшпен және еңбекпен келетінін осы
ассоциограмма арқылы түсіндіру.
«Қазақтың тағдыры, келешекте ел болуы да
мектебінің қандай негізде құрылуына барып тіреледі. Мектебімізді
таза, берік һәм өз жанымызға /қазақ жанына/ үйлесетін негізде құра
білсек, келешегіміз үшін тайынбай-ақ серттесуге болады» деген биыл
туғанына 130 жыл толғалы отырған Мағжан Жұмабаевтың сөздермен
ойымды қорытындылағым
келеді.
|
Барлық оқушылар ұйымдасқан
түрде «БІЛІМ» сөзіне ассоциограмма жасайды. Өз ойларымен бөліседі.
Ассоциограммаға жазған сөздеріне жеке-жеке талдау
жүргізеді
|
3
мин
2
мин
|
|