"Мектебім -мейірім мекені" сынып сағаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Мектебім -мейірім мекені" сынып сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
1 қыркүйек білім күніне арналған сынып сағаты "Мектебім-мейірім мекені" 2024-2025 оқу жылы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сыныбы: 7

Тақырыбы: Мектебім - мейірім мекені

Мақсаты:

  • Оқушыларға мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.

  • Мектептің тәрбиелік мәнін ашу, білім алудың құндылығын ұғындыру.

  • Оқушылардың мектепке деген сүйіспеншілігін, патриоттық сезімін ояту.

Көрнекілігі:

1.Мектеп туралы мақал-мәтелдер жазылған плакаттар. "Мектеп - білімнің кілті, өмірдің есігі."

  • "Мектеп - адамгершіліктің алтын ордасы."

  • "Мейірімге толы жүрек - мектептің басты байлығы."

  • "Мектепке деген сүйіспеншілік - өмірге деген сүйіспеншіліктің негізі."

"Білім - өмір шырағы, мектеп - сол шырақты жағар мекен."

  • "Мектеп - болашақтың іргетасы."

  • "Ұстаздан мейірім алған шәкірт өмірден жол табады."

  • "Мектеп - мейірімнің мекені, достықтың қайнары."

2.Мектеп тарихы туралы ақпараттар, фотосуреттер.

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі

    • Сынып жетекшісінің кіріспе сөзі: "Құрметті оқушылар, бүгінгі сынып сағатымыздың тақырыбы – «Мектебім - мейірім мекені». Мектеп – бұл тек білім ордасы ғана емес, сонымен қатар достықтың, мейірімділіктің, бірліктің мекені."

  2. Психалогиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылардың бірін-бірі жақсы танып, жақын араласуына арналған «Көңілді танысу» ойыны ұсынылады.Ойынның атауы: «Менің досым кім?»

Ойынның мақсаты:

  • Оқушылардың бір-бірін жақсырақ тануына көмектесу.

  • Олардың коммуникативті дағдыларын дамыту.

  • Сыныпта достық пен сенімді қарым-қатынас орнату.

Ойынның өту барысы:

  1. Ойынның басы:

    • Сынып жетекшісі оқушыларды жұптарға бөледі. Жұптар кездейсоқ немесе белгілі бір қағидалар бойынша (мысалы, бір-біріне жақын отырмайтын оқушылар) таңдалады.

  2. Әрекет:

    • Әр жұпқа 1-2 минут уақыт беріледі. Бұл уақытта олар бір-бірімен танысып, келесі сұрақтарға жауап табуы керек:

      • Сенің сүйікті ісің қандай?

      • Бос уақытыңда немен айналысқанды ұнатасың?

      • Сенің ерекше қабілетің немесе қызықты әдетің бар ма?

      • Сенің арманың немесе болашаққа деген мақсатың қандай?

    • Оқушылар берілген уақыт ішінде бір-бірін сұрақтар арқылы танып, жауаптарын есте сақтауы қажет.

  3. Таныстыру:

    • Әр жұптың мүшелері жұптарын сыныпқа таныстырады

  1. Мектеп туралы ой қозғау.

Сынып жетекшісі:

Мектеп — әр адамның өмірінде ерекше орын алатын қасиетті мекен. Ол тек білімнің емес, сонымен қатар мейірімнің, достықтың, адамгершіліктің ордасы. Мұнда әрбір оқушы мейірімділікке, бір-біріне қолдау көрсетуге, адамгершілік қағидаларын ұстануға үйренеді.

Мектеп қабырғасында алынған білім мен тәрбие болашақта тұлға ретінде қалыптасуға ықпал етеді. Мектепте біз тек оқуды ғана емес, сонымен бірге өзара түсіністік, достық, сыйластық сияқты құндылықтарды меңгереміз. Мұғалімдеріміздің мейірімі мен қамқорлығы бізге тек білім беріп қана қоймай, өмірлік маңызды дағдыларды да үйретеді.

Мектеп — әрбір баланың жүрегінде мәңгі сақталатын мейірім мекені. Мұнда біз тек оқушы емес, үлкен өмірге қадам басар жолды нық басатын тұлғаларға айналамыз.

  1. Топтық жұмыс

    • Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топқа тапсырма беру:

      • 1-топ: «Мейірім ағашы» коллажын жасау.

      • 2-топ: «Мектеп өмірінен мейірімділік әрекеттері» блогы

      • 3-топ: 3. «Мейірімділік күнін» жоспарлау

    • Топтардың жұмыстарын сынып алдында қорғайды.

1. «Мейірім ағашы» коллажы

  • Мақсаты: Оқушылардың мектепке деген сезімдерін көрнекі түрде көрсету.

  • Тапсырма: Оқушылар әрқайсысы түрлі-түсті қағаздан жапырақтар қиып алады және сол жапырақтардың үстіне мектепте алған жақсы әсерлері мен мейірімділік туралы ойларын жазады. Содан кейін барлық жапырақтарды плакатқа жабыстырып, «Мейірім ағашын» жасайды. Ағаштың діңін де өз қолдарымен салады.

2. «Мектеп өмірінен мейірімділік әрекеттері» блогы

  • Мақсаты: Оқушыларды мектепте жақсы істер жасауға ынталандыру.

  • Тапсырма: Оқушылар мектеп өміріндегі өздері куә болған немесе жасаған мейірімділік әрекеттері туралы блог жазып, оны сыныптастарымен бөліседі. Мұны шағын шығарма, эссе немесе электронды презентация ретінде орындауға болады.

3. «Мейірімділік күнін» жоспарлау

  • Мақсаты: Оқушыларды мектепте мейірімділікке шақыру және топтық жұмыс дағдыларын дамыту.

  • Тапсырма: Оқушылар топтарға бөлініп, «Мейірімділік күнін» жоспарлайды. Бұл күні сыныпта немесе мектепте қандай іс-шаралар өтетіні туралы ойлап табуы керек. Әр топ өз жоспарын ұсынады, ал ең қызықты және іске асырылатын жоспар мектепте қолданылуы мүмкін.

  1. Бейнеролик көрсету

    • Мектеп тарихы мен жетістіктері туралы қысқаша бейнеролик көрсету.

  2. Пікірталас

    • Бейнероликтен алған әсерлерімен бөлісу. Пікірталас сұрақтары:

  1. Мектептің тарихынан алған әсерлерің қандай?

  2. Мектептің тарихындағы қандай оқиғалар сізге ерекше әсер етті және неге?

  3. Мектеп тарихынан қандай құндылықтарды байқадыңыз? Бұл құндылықтар қазіргі мектеп өмірінде қалай көрініс табады деп ойлайсыз?

  4. Мектептің тарихын білудің сізге қандай пайдасы бар деп ойлайсыз?

  5. Сіз мектептің дамуына қандай үлес қосқыңыз келеді? Болашақта мектептің тарихында қандай із қалдырғыңыз келеді?

7.Сабақтың соңы:

Сынып жетекшісі: «Мейірімділік – адамның өзге біреуге жылылығын, ізгі ниеті мен лебізін білдіру көрінісі;

Мейірімділік - адамдар бір - біріне жылы сезімін білдіріп, тек жақсылық ойлау, игілік жасау арқылы мейірімділік таныта алуы;

Мейірімділік адамның ізгілігін анықтайды;

Мейірімділік махаббат, қайырымдылық,

Адалдық секілді ақ жүректен шығады;

«Жылы сезім жүректерде сақталады, Мейірімділік тек жүректен басталады».- деп балаларды жүректен жүрекке шеңберіне шақырады. Балалар шеңбер құрып тұрады. Бір — біріне деген жақсы тілектерін білдіреді.

8.Рефлексия. «Мейірім күнделігі»

  • Мақсаты: Оқушылардың сабақтан алған сезімдері мен ойларын жеке жазбалар түрінде бейнелеу.

  • Тапсырма: Әр оқушыға шағын күнделік беттері таратылады. Оларға сабақтан алған әсерлерін, ерекше есте қалған сәттерді және болашақта мектепте жасағысы келетін мейірімді істерді жазу ұсынылады. Кейіннен бұл беттерді сыныптың «Мейірім күнделігі» жинағына қосуға болады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.08.2024
1739
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі