Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектебім-мейірім мекені
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
1 қыркүйек 2023 жыл |
|
Сынып: |
Қатысушылар |
Қатыспағандар саны |
Сабақ тақырыбы: |
Мектебім-мейірім мекені |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мектептің білім ордасы ретіндегі маңызын түсіндіру; Мейірімділік, оқу-білім туралы өз ойларын ортаға салғыза отырып, білімқұмарлыққа шақыру. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық ахуал туғызу Жұмбақ шешу Ұрсаң қатты зырлайды, Жерге қарғып тұрмайды. Абайлаңдар, балалар, Жолда ойнауға болмайды. Шешуі: доп «Допты қағып ал» әдісі бойынша допты лақтыра отырып, сұрақтарға жауап алу, назарларын сабаққа аудару, қызығушылықтарын туғызу. |
Жұмбақты шешеді
Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап беріп, диалогқа қатысады. Сыныпта жағымды ахуал қалыптасады. |
ҚБ Мадақтау, қолдау |
доп |
Сабақтың ортасы 20 минут |
Тақырыпқа назар аударылады. «Мектебім-мейірім мекені» -Осы тақырып туралы не айтуға болады? Қандай сөздер түсінікті? Қай сөздермен жұмыс жасауымыз керек деп ойлайсыңдар? Ақын-жазушыларымыз оқу-білім туралы не айтқанын есімізге түсірейік. Тақтадағы көрнекіліктермен жұмыс жасау: -Мектепте кімдер жұмыс жасайды? -Оқушылар өздерін қалай ұстау керек? -Бүгін қандай күн? Несімен ерекше? -Мектептен не үйреніп жатырсыңдар? -Білімқұмарлықты қалай түсінесің? Астарлы әңгіме
Жол
бойында аяңдап келе жатқан ақсақалдың алдынан бір топ жігіт шығып,
əлгілердің біреуі ғана: -Атай неге қызық сұрақ қойды? -Жігіттер қандай қателік жасады? -Қатені қалай түзеуге болатыны туралы ойлан. -Сен қандай мейірімді сөз қолдандың? -Тағы қандай мейірімді сөздерді білесің?
Әлемдегі ең тамаша «мамандық» Бір кісі жұмысқа тұруға келеді. Оған жұмыс беруші адам оның жұмысын түсіндіреді. -Сіз 365 күн жұмыс жасайсыз. Демалмайсыз. Үш мезгіл тамақ ішуге аз ғана уақытыңыз бар.Адамдар сізге мұңын шағады, ұрсады, көмек сұрайды,сіз бәрін тыңдайсыз, көтересіз. Бұл жұмыс сізге ұнайды. -Бұл жұмысты жасап жүрген адамдар бар ма? -Бар. Мұндай адам өте көп. Олар әрі ақша алмайды, тегін жасайды.Олардан тек бір нәрсе ғана талап етіледі. Ол-мейірімділік қана. -Кешіріңіз, сіз қандай жұмыс туралы айтып тұрсыз? -Шынында демалыссыз, тегін жасалатын бұл қандай жұмыс? -Әр адам мейірімділікті ең әуелі қайдан алады? -Қайда жалғастырады? «Мейірімділік» сөзіне топтастыру құрастыру |
Тақырыпқа назар аударады.Мағынасы бойынша өз ойларын айтады.
Қойылған сұрақтарға жауап берді. Өткен сыныптағы материалдар бойынша білім, оқу, мектеп туралы шығармаларды еске түсіреді.
Мәтінді тыңдайды. Талдайды.Өз ойын қосады.Ақсақалдың сұрағына жауап іздейді. Мұғалімнің қойған сұрақтарына да жауап іздейді.
Мәтінді тыңдайды, талдауға қатысады. Сұрақтарға бірлесе отырып, бұл мамандықтың иесін анықтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Топтастыру құрастырады. |
ҚБ: «Комплименттер бұрқасыны»
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. Смайликтер тарату
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. Смайликтер тарату
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. Смайликтер тарату
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. Смайликтер тарату |
Слайд Суреттер Мәтін Мәтін Стикер маркер |
Сабақтың соңы 5 минут |
«Жест» әдісі арқылы кері байланыс алу. Рефлексия: «БББ» әдісі Қорытындылау |
Өзара келіскен жест бойынша кері байланыс береді. Кестені толтырады |
ҚБ. Мадақтау және қолдау көрсету. Смайликтер тарату |
Стикерлер қалам |