Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
|
Гимн орындалады.
Сәлеметсіздер ме, құрметті ата – аналар мен
қонақтар! Біздер тәуелсіз қазақ елінің ең жас ұланымыз, балалар.
Сондықтан өз жеріміздің, өз еліміздің ата - бабаларымыз сияқты
қадірлеп, сүюге, қорғауға тиіс екенімізді естен
шығармайық.
Біз әдепті баламыз,
Біз ерекше боламыз.
Қонақтарды көргенде,
Сәлемдесіп аламыз.
XXI ғасырда Қазақстанда
тыныштық, бейбітшілік болсын деп тілей отырып бүгінгі «Мектебім –
мейірім мекені!» атты тәрбие сағатымызды
бастаймыз.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады.
|
Презентация
|
Сабақ басы (13 мин)
|
Балалар біз қай мемлекетте
тұрамыз?
-Елбасымыз кім?
-Елордамыз қай қала?
-Мемлекеттік тіліміз қандай
тіл?
Балалар біздің бір ғана Отанымыз бар. Ол –
Тәуелсіз Қазақстан. Тәуелсіздік алғаннан кейін еліміздің рәміздері
дүниеге келді. Олар:
|
Қазақстан
Қ
.К.Тоқаев
Астана
Қазақ тілі
Хормен: Ту, Елтаңба,
Әнұран
|
презентация
|
Ортасы (20 мин)
|
Оқушылар сендер өзіміздің Отанымыз, тіліміз,
жерімізге байланысты өлең жолдарын білесіңдер ме? Айтып
беріңдерші.
Анамыздай тілеуі
ақ,
Отан бізде біреу-ақ!
Ол біздің Қазақстан
Қызық күндер өткіздік
Шағын орталық бағында,
Көп оқимыз, білеміз
Ел мен Отан жайында.
Біз
намыскер
Қазақ елі ұланымыз!
Қорғайтын жерді
Отан қыранымыз!
Мұғалім: Атасы он жасар
баласымен далада келе жатып, баласынан сұрады:
- Анау өрмекшіні көремісің, не істеп жүр?
- Көремін. Өрмек тоқып жүр.
- Анау құмырсқаны көремісің?
- Көремін, аузында бір нанның уағы бар, жүгіріп кетіп барады.
- Жоғары қара аспаннан не көрдің?
- Жоғарыда қарлығаш ұшып жүр, аузында тістеген шөбі бар.
Сонда атасы былай депті:
- Олай болса, шырағым, ол кішкентай жәндіктер саған үлгі – өнеге:
Өрмекші маса – шыбынға тұзақ құрып жүр, өзіне азық етуге. Құмырсқа
нанның уағын өзі жемей уағын үйіне алып бара жатыр. Қарлығаш
балапандарына ұя жасауға шөп жинап жүр. Сен де еңбек етуге әдеттен
– деді.
Бұдан балалар сендер нені ұқтыңдар?
- Еңбек етуді, уақытымызды босқа өткізбеуге,
мейірімділікке. Әңгімелесу
-Еңбек адамға не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
-Еңбекқор деп қандай адамды
айтамыз?
-Өз еңбектеріңнін жемісін
көргенде қандай сезімде боласыздар?
(Жақсы
жарайсыздар!)
Енді еңбек туралы қандай мақал мәтел білеміз?
(Соларды айтайық)
1 .Еңбек бәрін жеңбек
2. Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның
тіленбей
3.Ерінбесең еңбегің өнеді
4.Еңбек етпеген ішіп жемейді
5.Еңбек етте мақтан, Ойнап күлде
шаттан
6. Еңбек түбі –зейнет
1-ші топ «Шелектер» сіздерге
тапсырма
«Фиш боум» әдісі арқылы мамандық иелері қандай
қызмет атқарады соларды жапсырасыздар
2-ші «Балғалар» тобы сіздерге Заттарды ажырату
«Вен диаграммасы» арқылы
(суреттерді жапсыру)
3-ші «Қайшылар» тобына осы заттардан бір нәрсе
құрап келген қонақтарға тілек айтып сыйлау.
4-ші «Аралар» тобына ертегі құрастыру.Еңбек,Отан
тақырыбына байланысты.
|
Оқушылар Отан туралы өлең жолдарын айтып
береді
Мұғалімнің сұрағына жауап
береді
|
Презента-ция
Қағаздар,
қайшы
|
Соңы
|
-
Еңбектің пайдасы – тәрбиелейді, күш береді,
қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға
баулиды, жігерлендіреді, шынықтырады. Ия, балалар, еңбек етсең,
ерінбесең барлық мақсат – мұраттарға жетесіңдер. «Еңбек – қуаныш,
жалқаулық – айырмас азап» -деген екен Абай атамыз. Сондықтан
әрқашан осы сөзді есімізден шығармайық.
|
|
Презента-ция
|