|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Конурбаева Г.Т |
|
|
Күні: 31.08.2024 |
|
|
|
Сынып: 3 «Г» |
Қатысушылар саны:16 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Мектебім мейірім мекенім!» |
|
|
Құндылық |
Ұлттық мүдде |
|
|
Мақсаттары |
Балалардың «мейірімділік», «қайырымдылық» құндылықтар туралы түсініктерін кеңейту; оқушылардың психологиялық ой-өрісін, ойлау қабілеттерін дамыту, өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету; оқушыларды мейірімділікке,қайырымдылыққа, кішіпейілдікке тәрбиелеу. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ-тың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Оқушылар дөңгелене отырады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімсірей қараймыз, қол бейнеленсе - қолымызды қысып амандасамыз, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесеміз, жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз. «Болжам жаса» 1-ші бұлттың тапсырмасы: Мәтінмен жұмыс «Қайырымды бала » мәтінін оқып, талдау. Мирас мектептен үйіне келіп әкесіне сабағын тыңдатты.Баласының сабағын білгеніне әкесі риза болып балмұздақ сатып алуға ақша берді. Баласы әкесінің берген ақшасына бірдеңе сатып алу үшін дүкенге жүгіре жөнелді. Жолдан автобусқа төлейтін ақшасын жоғалтып алып, жылап тұрған баланы көрді. Оның жылағаннан екі беті албырап, беті –қолы тоңып кеткенін байқады. Қолындағы ақшасын балаға беріп, үйіне тез қайтып кетуін айтты. Бала қуанып автобусқа мініп кетті. Айдос бұрылып үйіне қайтты.. Мирас қайдан келді? Әкесі неге қуанды? Мирасқа әкесі не берді? Не үшін? Мирас кімді көрді? Ол не істеді? Мирас қандай бала? Оның бойынан қандай жақсы қасиетті байқадың? Мәтінге қандай тақырып қойсақ болады? Мәтін мазмұнын бір сөзбен түйінде... «Болады! Болмайды!» ойыны Ережесі: Егер оқушының бойында болуы керек қасиет болса «Болады!» , ал қажет емес қасиет болмайды «Болмайды!» деп айтады.
Ой шақыру: Мейірімділік деген сөздерді қалай түсінесіңдер? «Қайырымдылық», «жанашырлық» деген сөздерді қалай түсінесіңдер? Мұғалім сөзі: Қайырымдылық - мейірімділіктің іс жүзіндегі бір көрінісі. Қайырымдылық - мүдделі, кіріптар, көмекке құштар адамдарға іс жүзінде жақсылық жасау. Халқымыз көмекке мұқтаж адамға көмек көрсетіп, қайырымдық жасау,кіріптарға қайыр беру, қарттарды аялау, мүгедектерді қорғап қоршау әрбір қайырымды адамның адамгершілік борышы деп есептейді. Қайырымдылық жылу беру, сыйлық ұсыну, демеуші болу, сый-сыбаға тарту, көрімдік, байғазы бәсіре т.б жөн –жоралғылар арқылы іс жүзінде ізеттілікпен, ілтипаттылықпен, инабаттылықпен, сыпайылықпен орындалады. Қайырымды, мейірімді адам- айналасындағыларға және бүкіл адамзатқа тек жақсылық ойлап, оларға мейір-шапағатын төгіп, жанашырлық, қамқорлық, қайырымдылық жасауға әзір тұрады, әркімге әдеппен, ізетпен, инабатпен қарайды. Топтық жұмыс (Мейірімділік туралы мақал –мәтел құрастыру) І топ: Адамның ұяты бетінде , Адамгершілігі ниетінде. ІІ топ: Қайырымдылық жасасаң, Қайырын өзің көресің. ІІІ топ: «Сіз» деген әдеп, «Біз» деген көмек. ІV топ: Кішіпейілділік – кісінің көркі. «Өлең оқу» « Мейірімділік нұры» жаттығуы. Қазір мен тақтаға мейірімділік шапағын ілемін.Бұл шапақтан жан-жаққа шуақ шашылуы керек. Ол үшін алдарыңдағы стикерге мейірімділікке байланысты сөздер жазып, шуаққа нұр таратамыз, яғни мейірімділік нұрын шашамыз.
|
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Оқушылар дөңгелене отырады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімсірей қарайды, қол бейнеленсе – қолдарын қысып амандасады, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдеседі, жүрек бейнеленсе – құшақтасады. «Болжам жаса» 1-ші бұлттың тапсырмасы: Мәтінмен жұмыс «Қайырымды бала » мәтінін оқып, талдау. Мирас мектептен үйіне келіп әкесіне сабағын тыңдатты.Баласының сабағын білгеніне әкесі риза болып балмұздақ сатып алуға ақша берді. Баласы әкесінің берген ақшасына бірдеңе сатып алу үшін дүкенге жүгіре жөнелді. Жолдан автобусқа төлейтін ақшасын жоғалтып алып, жылап тұрған баланы көрді. Оның жылағаннан екі беті албырап, беті –қолы тоңып кеткенін байқады. Қолындағы ақшасын балаға беріп, үйіне тез қайтып кетуін айтты. Бала қуанып автобусқа мініп кетті. Айдос бұрылып үйіне қайтты.. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1. Мәтін мазмұнына байланысты оқушылардың пікірін тыңдау. Сұрақтарға жауап беру. Баланың қайырымдылығы неде ? Өзің Айдостың орнында болсаң не істер едің? деген сұраққа жауап алу. «Болады! Болмайды!» ойыны Ережесі: Егер оқушының бойында болуы керек қасиет болса «Болады!» , ал қажет емес қасиет болмайды «Болмайды!» деп айтады. тапсырма Видео роликті көріп, өз ойларын айтып, әңгімелеу. 4-ші бұлттың тапсырмасы. Топтық жұмыс 1-топ Қайрымдылыққа кластер құру 2-топ Ең мейірімді жан кім деп ойлайсың?- өз ойын жеткізіп айту. 3-топ Мен қоршаған ортаға қандай қайырымдылық жасай аламын? Мінеки, балалар, сендердің қайырымдылық көмек көрсетулеріңнің арқасында күніміз жарқырап шыға келді. Күн көзі бүкіл әлемді өзінің жылы шуағымен аялап, ғасырдан –ғасырға жеткізуде адам баласы бір-бірін аялап қадірлеп, қиналған сәттерінде қайырымдылығын жасап, өздерінің иман жүзді адам екендігін білдіре білсе, жерімізде бақытты жандар көп өмір сүрері анық. Бір - бірімзді қадірлей білуіміз керек. Ашылған бұлттың соңынан әсем кемпірқосақ пайда болды. Жүректен - жүрекке Күн Даламдай кең пейілім, Жүрегім толы мейірім, Мен үшін жоқ уағың, Бәріңе ортақ шуағым. Жер шарының ұл-қызын Жылытуға жетер қызуым Бәріміз нұрлы күн секілді қоршаған ортамызға , достарымызға, барша әлемге жақсы тілегімізді арнайық. Топтық жұмыс (Мейірімділік туралы мақал –мәтел құрастыру) «Өлең оқу» Оқушылар өлең үзінділерін мәнерлеп оқып, мағынасын ашады. |
|
«Тексерілді»
ДТІЖО ____________
«31» тамыз, 2024 жыл
Сынып сағаты
«Мектебім мейірім мекенім!»
Орындаған:
Конурбаева Г.Т
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мектебім-мейірім мекені"
"Мектебім-мейірім мекені"
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Конурбаева Г.Т |
|
|
Күні: 31.08.2024 |
|
|
|
Сынып: 3 «Г» |
Қатысушылар саны:16 |
Қатыспағандар саны:0 |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Мектебім мейірім мекенім!» |
|
|
Құндылық |
Ұлттық мүдде |
|
|
Мақсаттары |
Балалардың «мейірімділік», «қайырымдылық» құндылықтар туралы түсініктерін кеңейту; оқушылардың психологиялық ой-өрісін, ойлау қабілеттерін дамыту, өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету; оқушыларды мейірімділікке,қайырымдылыққа, кішіпейілдікке тәрбиелеу. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ-тың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Оқушылар дөңгелене отырады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімсірей қараймыз, қол бейнеленсе - қолымызды қысып амандасамыз, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесеміз, жүрек бейнеленсе – құшақтасамыз. «Болжам жаса» 1-ші бұлттың тапсырмасы: Мәтінмен жұмыс «Қайырымды бала » мәтінін оқып, талдау. Мирас мектептен үйіне келіп әкесіне сабағын тыңдатты.Баласының сабағын білгеніне әкесі риза болып балмұздақ сатып алуға ақша берді. Баласы әкесінің берген ақшасына бірдеңе сатып алу үшін дүкенге жүгіре жөнелді. Жолдан автобусқа төлейтін ақшасын жоғалтып алып, жылап тұрған баланы көрді. Оның жылағаннан екі беті албырап, беті –қолы тоңып кеткенін байқады. Қолындағы ақшасын балаға беріп, үйіне тез қайтып кетуін айтты. Бала қуанып автобусқа мініп кетті. Айдос бұрылып үйіне қайтты.. Мирас қайдан келді? Әкесі неге қуанды? Мирасқа әкесі не берді? Не үшін? Мирас кімді көрді? Ол не істеді? Мирас қандай бала? Оның бойынан қандай жақсы қасиетті байқадың? Мәтінге қандай тақырып қойсақ болады? Мәтін мазмұнын бір сөзбен түйінде... «Болады! Болмайды!» ойыны Ережесі: Егер оқушының бойында болуы керек қасиет болса «Болады!» , ал қажет емес қасиет болмайды «Болмайды!» деп айтады.
Ой шақыру: Мейірімділік деген сөздерді қалай түсінесіңдер? «Қайырымдылық», «жанашырлық» деген сөздерді қалай түсінесіңдер? Мұғалім сөзі: Қайырымдылық - мейірімділіктің іс жүзіндегі бір көрінісі. Қайырымдылық - мүдделі, кіріптар, көмекке құштар адамдарға іс жүзінде жақсылық жасау. Халқымыз көмекке мұқтаж адамға көмек көрсетіп, қайырымдық жасау,кіріптарға қайыр беру, қарттарды аялау, мүгедектерді қорғап қоршау әрбір қайырымды адамның адамгершілік борышы деп есептейді. Қайырымдылық жылу беру, сыйлық ұсыну, демеуші болу, сый-сыбаға тарту, көрімдік, байғазы бәсіре т.б жөн –жоралғылар арқылы іс жүзінде ізеттілікпен, ілтипаттылықпен, инабаттылықпен, сыпайылықпен орындалады. Қайырымды, мейірімді адам- айналасындағыларға және бүкіл адамзатқа тек жақсылық ойлап, оларға мейір-шапағатын төгіп, жанашырлық, қамқорлық, қайырымдылық жасауға әзір тұрады, әркімге әдеппен, ізетпен, инабатпен қарайды. Топтық жұмыс (Мейірімділік туралы мақал –мәтел құрастыру) І топ: Адамның ұяты бетінде , Адамгершілігі ниетінде. ІІ топ: Қайырымдылық жасасаң, Қайырын өзің көресің. ІІІ топ: «Сіз» деген әдеп, «Біз» деген көмек. ІV топ: Кішіпейілділік – кісінің көркі. «Өлең оқу» « Мейірімділік нұры» жаттығуы. Қазір мен тақтаға мейірімділік шапағын ілемін.Бұл шапақтан жан-жаққа шуақ шашылуы керек. Ол үшін алдарыңдағы стикерге мейірімділікке байланысты сөздер жазып, шуаққа нұр таратамыз, яғни мейірімділік нұрын шашамыз.
|
Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі Оқушылар дөңгелене отырады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір - бірімізге күлімсірей қарайды, қол бейнеленсе – қолдарын қысып амандасады, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдеседі, жүрек бейнеленсе – құшақтасады. «Болжам жаса» 1-ші бұлттың тапсырмасы: Мәтінмен жұмыс «Қайырымды бала » мәтінін оқып, талдау. Мирас мектептен үйіне келіп әкесіне сабағын тыңдатты.Баласының сабағын білгеніне әкесі риза болып балмұздақ сатып алуға ақша берді. Баласы әкесінің берген ақшасына бірдеңе сатып алу үшін дүкенге жүгіре жөнелді. Жолдан автобусқа төлейтін ақшасын жоғалтып алып, жылап тұрған баланы көрді. Оның жылағаннан екі беті албырап, беті –қолы тоңып кеткенін байқады. Қолындағы ақшасын балаға беріп, үйіне тез қайтып кетуін айтты. Бала қуанып автобусқа мініп кетті. Айдос бұрылып үйіне қайтты.. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1. Мәтін мазмұнына байланысты оқушылардың пікірін тыңдау. Сұрақтарға жауап беру. Баланың қайырымдылығы неде ? Өзің Айдостың орнында болсаң не істер едің? деген сұраққа жауап алу. «Болады! Болмайды!» ойыны Ережесі: Егер оқушының бойында болуы керек қасиет болса «Болады!» , ал қажет емес қасиет болмайды «Болмайды!» деп айтады. тапсырма Видео роликті көріп, өз ойларын айтып, әңгімелеу. 4-ші бұлттың тапсырмасы. Топтық жұмыс 1-топ Қайрымдылыққа кластер құру 2-топ Ең мейірімді жан кім деп ойлайсың?- өз ойын жеткізіп айту. 3-топ Мен қоршаған ортаға қандай қайырымдылық жасай аламын? Мінеки, балалар, сендердің қайырымдылық көмек көрсетулеріңнің арқасында күніміз жарқырап шыға келді. Күн көзі бүкіл әлемді өзінің жылы шуағымен аялап, ғасырдан –ғасырға жеткізуде адам баласы бір-бірін аялап қадірлеп, қиналған сәттерінде қайырымдылығын жасап, өздерінің иман жүзді адам екендігін білдіре білсе, жерімізде бақытты жандар көп өмір сүрері анық. Бір - бірімзді қадірлей білуіміз керек. Ашылған бұлттың соңынан әсем кемпірқосақ пайда болды. Жүректен - жүрекке Күн Даламдай кең пейілім, Жүрегім толы мейірім, Мен үшін жоқ уағың, Бәріңе ортақ шуағым. Жер шарының ұл-қызын Жылытуға жетер қызуым Бәріміз нұрлы күн секілді қоршаған ортамызға , достарымызға, барша әлемге жақсы тілегімізді арнайық. Топтық жұмыс (Мейірімділік туралы мақал –мәтел құрастыру) «Өлең оқу» Оқушылар өлең үзінділерін мәнерлеп оқып, мағынасын ашады. |
|
«Тексерілді»
ДТІЖО ____________
«31» тамыз, 2024 жыл
Сынып сағаты
«Мектебім мейірім мекенім!»
Орындаған:
Конурбаева Г.Т
шағым қалдыра аласыз














