Сабақ: Мектебіме саяхат. Н дыбысы мен әріпі | Мектеп: №136 мектеп - лицейі |
Күні: 10. 10. 2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Махамбетжанова |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
Бағалау критерийлері | Барлық оқушылар білуге тиісті: Н дыбысынан басталатын сөздерді біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі: Нн әрпін таниды,жазады. |
| Кейбір оқушылар : Сөйлем құрайды. |
Құндылықтарды дарыту | Өзгелердің пікіріне құрметпен қарауға баулу |
Әдіс - тәсілдер | Сұрақ – жауап, әңгімелеу, түсіндіру.көрнекілік |
Пәнаралық байланыс | математика |
Алдыңғы оқу | А а дыбысы және әріпі жайлы біледі |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Бағалау түрлері |
Басы
| Психологиялық ахуал қалыптастыруҚуанамыз арайланған ақ таңға,Қуанамыз жақсылық болып жатқанғаҚош келіпсіз 1 сыныбынаСәлем беріп бас иеміз баршаңызға. |
|
| Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады:Жариялау әдісіН дыбысы мен әрпі . Н үнді дауыссыз дыбыс |
|
| Оқулықпен жұмысТыңдаНегеш – өздерің сияқты 1-сынып оқушысы. Ол бәрін білгісі келеді. Неге? Неліктен? Не үшін? Деген сұрақтарды көп қояды. Сондықтан ол Негеш деп аталып кеткен. Негеш – бүгін сыныбымыздың қонағы. Ол сендерден мына сұрақтардың жауабын табу үшін көмек сұрайды: «Дүниедегі ең жақын адамың кім?», «Ең қажетті ас қалай аталады?». Сынып оқушылары жауап береді: Олай болса бүгінгі танысатын әрпіміз Н әрпі болмақ.-Н әрпі қандай дыбыс ?-Н дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында да кездеседі.Дыбысты біз айтамыз, естиміз.Әріпті біз жазамыз, көреміз.Н әріпі кездесетін сөздерді айтады. Сыныпта Н әрпінен басталатын оқушылардың есімдерін айту. Н әрпінің жазба және баспа түрімен танысады. Жазба түрін ауада және тақтаға жазып көрсетіледі.
Сергіту сәтіЖоғары қарадым – аспан көрдім,Төмен қарадым - жер көрдім.Оңға бұрылдым, солға бұрылдым,Егеменді ел көрдімОқы.на а на нан Ойлан .тапБерілген сөздердің түсіп қалған әріптерін тауып оқиды. нар айна банан Тақтамен жұмыс Ана, нан сөзіне дыбыстық талдау жасау. Жеке жұмысЖұмыс дәптеріндегі берілген тапсырмаларды орындайды. Жазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз..Топтық жұмысІ топ: Тышқанды н әрпі бар сөздер арқылы ініне жеткіз. ІІ топ: берілген сөздерді буынға бөл және буын санын ажыратыныңыз) 3 2 1Дас/тар/қан, ба/нан , нанІІІ топ: Суретке қарап сызбамен сөйлем құрастыр Кері байланыс- Тышқанды қалай жіктедіңіздер?- Неліктен? (тон ,күн суреті бар жақпен. Қауын мен қақпанға бармайды,барса мысық жеп қояды.)- Сөздер неше буынға бөлдіңіздер?(ереже: сөзде неше дауысты дыбыс болса сонша буын болады.)-Сөйлем неше сөзден құралды? Неліктен? (Өйткені сызбада төрт сөз берілген, хабарлы сөйлем) Бағалау: « Екі жұлдыз, бір ұсыныс»Мақсаты: топтар әділ баға береді және бір-бірінің ойыларын нақты, дәлелмен толықтырып отырады. |
суреттер
Н н әрпі
Суреттер
Суреттер
Жазу дәптері |
Ортасы
|
|
|
Соңы
| 6мин | РефлексияБүгінгі сабақтан не үйрендік? Сендерге не ұнады?Дыбыстардың түрлерін білеміз бе?Қандай әріппен таныстың? |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Қабілеті жоғары оқушыларға: нан, ана сөздеріне дыбыстық талдау жасайдыҚолдауды қажет ететін оқушыларға: Н әріпі кездесетін сөздер айту | Оқушыларды смайлик арқылы бағалау | бейнелеу
Оқушылар бір- біріне құрмет көрсетеді. Тапқырлық, байқағыштық қасиеттері артады. |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|