ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Койшыбаева Айна Мухаметгалиевна |
|||||
|
Пән/Сынып: |
1 сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1-ші аптаның 2-ші сабағы |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Тағам және сусын |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ас-адамның арқауы Дыбыстар мен әріптер |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Сөздердің дыбыстан тұратынын және оны жазуда әріппен белгіленетінін білу |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
Сөздердің дыбыстан тұратынын білу Сөздердің жазуда әріппен белгіленетінін білу |
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру Дыбыс пен әріпті ажырата білу |
Не меңгеретінін білу үшін Дыбыс пен әріпті ажырата білу |
|
Презентация № 1,2бет |
|
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты суреттер арқылы түсіндіру 1-тапсырма. Бұл не? Тұз Тұз қандай? Тұздың пайдасы. |
Жаңа тақырыпты меңгеру: Әңгімелеу арқылы: Дұрыс тамақтануды қолға алу |
Дескриптор Тұздың пайдасын білемін |
Презентация № 3 бет |
|
|
8 минут |
Тәжірибе |
2 тапсырма 1-жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқы. Сұрақтарға жауап беріп көр. 1)Мәтінде не туралы айтылған? 2) Аян атасының жұмбақтаған нәрсесін тапты ма? 3) Дүниедегі ең тәтті не болды? Дәптермен жұмыс: 2-жаттығу. Сөйлемді қатесіз көркем көшіріп жаз. Тұз астын дәмін келтіреді. Тұз сөзіне ауызша дыбыстық талдау жаса. 3-жаттығу. Бір бала әріптерді ортасынан бөліп тастапты.Енді оларды ешкім тани алмайды. Сен көмекке кел,әріптерді бұрынғы қалпына келтір. 6-жаттығу.Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып,мағыналы сөз құрап жазу. |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру Мәтінді мәнерлеп оқып мазмұны бойынша сұрақтарға толық жауап беру. Тұздың адам денсаулығына пайдалы, зиянды екенін білу. Қатесіз, көркем көшіріп жазу Сөзге дыбыстық талдау жасау. Әріптерді айыра білу. Әріптер ішінен керегін тауып алып,оны атап, келтіріп бояу. Тиісті әріптерді қою. Әріптер емлесін сақтап жазу. |
Бағалау критерийлерін ұсыну Дескриптор 1.Мәтінді мәнерлеп қатесіз , түсініп оқимын 2. Мәтіннен тұз туралы ақпаратты анықтаймын. Дескриптор: Қатесіз көркем жазамын. Дыбыстық талдау жасаймын. Дескриптор: Әріптерді айыра білемін. Келтіріп бояймын Дескриптор: Тиісті әріптерді қоямын. Әріптер емлесін дұрыс сақтап жазамын. |
Презентация № 4 бет Презентация № 5 бет Презентация № 6 ,7 бет |
|
|
3 минут |
Бекіту |
«Автобус» Кері байланыс |
Тақырыпты меңгергенін анықтау үшін Сабақтан алған әсерлерін суретті бояу арқылы көрсетеді. Қызыл-түсінбедім Сары-түсінікті Жасыл-барлығы түсінікті |
Презентация № 8 бет |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп алды даярлық тобы
Мектеп алды даярлық тобы
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Койшыбаева Айна Мухаметгалиевна |
|||||
|
Пән/Сынып: |
1 сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1-ші аптаның 2-ші сабағы |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Тағам және сусын |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ас-адамның арқауы Дыбыстар мен әріптер |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Сөздердің дыбыстан тұратынын және оны жазуда әріппен белгіленетінін білу |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
Сөздердің дыбыстан тұратынын білу Сөздердің жазуда әріппен белгіленетінін білу |
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Тақырып, мақсаттармен таныстыру Дыбыс пен әріпті ажырата білу |
Не меңгеретінін білу үшін Дыбыс пен әріпті ажырата білу |
|
Презентация № 1,2бет |
|
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты суреттер арқылы түсіндіру 1-тапсырма. Бұл не? Тұз Тұз қандай? Тұздың пайдасы. |
Жаңа тақырыпты меңгеру: Әңгімелеу арқылы: Дұрыс тамақтануды қолға алу |
Дескриптор Тұздың пайдасын білемін |
Презентация № 3 бет |
|
|
8 минут |
Тәжірибе |
2 тапсырма 1-жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқы. Сұрақтарға жауап беріп көр. 1)Мәтінде не туралы айтылған? 2) Аян атасының жұмбақтаған нәрсесін тапты ма? 3) Дүниедегі ең тәтті не болды? Дәптермен жұмыс: 2-жаттығу. Сөйлемді қатесіз көркем көшіріп жаз. Тұз астын дәмін келтіреді. Тұз сөзіне ауызша дыбыстық талдау жаса. 3-жаттығу. Бір бала әріптерді ортасынан бөліп тастапты.Енді оларды ешкім тани алмайды. Сен көмекке кел,әріптерді бұрынғы қалпына келтір. 6-жаттығу.Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып,мағыналы сөз құрап жазу. |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру Мәтінді мәнерлеп оқып мазмұны бойынша сұрақтарға толық жауап беру. Тұздың адам денсаулығына пайдалы, зиянды екенін білу. Қатесіз, көркем көшіріп жазу Сөзге дыбыстық талдау жасау. Әріптерді айыра білу. Әріптер ішінен керегін тауып алып,оны атап, келтіріп бояу. Тиісті әріптерді қою. Әріптер емлесін сақтап жазу. |
Бағалау критерийлерін ұсыну Дескриптор 1.Мәтінді мәнерлеп қатесіз , түсініп оқимын 2. Мәтіннен тұз туралы ақпаратты анықтаймын. Дескриптор: Қатесіз көркем жазамын. Дыбыстық талдау жасаймын. Дескриптор: Әріптерді айыра білемін. Келтіріп бояймын Дескриптор: Тиісті әріптерді қоямын. Әріптер емлесін дұрыс сақтап жазамын. |
Презентация № 4 бет Презентация № 5 бет Презентация № 6 ,7 бет |
|
|
3 минут |
Бекіту |
«Автобус» Кері байланыс |
Тақырыпты меңгергенін анықтау үшін Сабақтан алған әсерлерін суретті бояу арқылы көрсетеді. Қызыл-түсінбедім Сары-түсінікті Жасыл-барлығы түсінікті |
Презентация № 8 бет |
||
шағым қалдыра аласыз













