Материалдар / мектеп алды даярлық тобын зерттеу диагностикасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

мектеп алды даярлық тобын зерттеу диагностикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
психологтарға мектепке жаңадан келген баланы зерттеуге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2020
2887
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Баланың ақыл-ой дамуының диагностикасы

5-6 жас










Орындаған: Елемес М






























Эмоционалды-сауық сала.

Тапсырма 1. Байқау схемасы және негізгі реакциялар.

Мақсаты: Байланысты зерттеу, концентрацияның ұзақтығы, көңіл-күйдің эмоционалдық фоны, көтермелеу және айыптау реакциясы, қозғалтқышты бұзудың болуы немесе болмауы.

* Қалағанды белгілеңіз, деректерді кестеде енгізіңіз:

Байланысы

Көңіл-күйі

Мадақтау немесе жазалағандағы іс-әрекеті

А

Жеңіл, жылдам

А

Қадыпты жағдай

А

Тиісті

Б

Беттік

Б

Біразжоғары

Б

Реакцияныңболмауы

В

Қиындықпенорнатылды

В

Эфоривті

В

Қызметтен бас тарту

Г

Байланыстан кету

Г

Депрессиялық

Г

Агрессивті

Д

Наразылық

Д

Қарама-қарсылық

Д

Ұйымшыл емес




Сыртқы әлеммен жалпы танысу .

Тапсырма 2.Жалпы танысу

Мақсаты: бала туралы жалпы хабардарлығын, айналасындағы әлем туралы білімді анықтау.

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«10 сұрақ»




1. Тегі, аты, әкесініңатықандай?

2. Сен қаншажастасың?

3. Сеніңата-анаңның аттары қандай?

4. Қандайқаладаөмірсүресіз?

5. Көшеатауықандай?

6. Ағаштаншыққанжапырақтарықұлаптүсіп, оларқайуақыттапайдаболады?

7. Сізоянатынуақыттың атауықандай? Түстенесің бе? Сенұйықтауғадайындаласыз ба?

8. Сеніңкиімдеріңізқандай?

9. Жаздаәлде қыстаыстықпа?

10. Мысықол құспа?

Орындалу уақыты:5минут

Барлық 10 сұраққажауапқарамастан, жоғарынәтиже;

Көмекпенжауап; ересек, 4-5 сұраққажауапберді - орташанәтиже;

Жауапберугеқиналамын;

Сұрақтардыелемеу - төменнәтиже;



Когнитивті даму.

Тапсырма 3. Назары.

Мақсаты: нұсқаулықтытүсіну, жылдамдық, коммутация, өнімділіктіңдәлдігі, концентрациясы, нысандардағыайырмашылықтарды табу қабілеті.




*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы :

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Айырмашылығын тап »

Құралдар: Айырмашылығы ерекшеліктері бар 2 сурет.

1. Мына суреттерге назар аударып, олардың өз-өзін қалай ерекшелендіретінін айтып беріңізші?

Орындалу уақыты: 5 минут

9-10 айырмашылықты, жоғары нәтижені анықтаған нысандардағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды өз бетінше табады;

Тапсырманы жеңе отырып, 4-6 айырмашылықты анықтады - орташа нәтиже;

Тапсырманыорындамаған - төменнәтиже;




Тапсырма 4. Көрнекі жады.

Мақсаты: нұсқаулықты түсіну, жылдамдық, орындалу дәлдігі, объектілерді есте сақтаудан көрнекі түрде ойнату, оқу қабілеті, табысқа реакция.

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Заттарды есте сақта»

Құралдар: 8 таныс объектілер бейнеленген сурет.

1.Суретті қара және онда қандай нысандар бейнеленгенін айт;

2. Енді осы тақырыптарды есте сақтаңыз (* 2 минутте естесақтау үшін беріледі, содан кейін сурет бұрылады)

3. Есте сақтаған элементтерді атаңыз;

(* Егер бала алғаш рет ойнатпаса, екінші әрекет 2 минут ішінде беріледі).

Жалпы орындалу уақыты: 5 минут.

Мен тапсырманы орындадым, 8 пән деп атады – жоғары нәтиже;

Ол ересек адамның көмегімен 4-5 пән деп атаған – орташа нәтиже;

Екінші әрекеттен кейін – нәтиже төмен болса да, тапсырманы басқара алмадым;




Тапсырма 5.Есту жадысы.

Мақсаты: тапсырмалардытүсіну, жылдамдық, орындаудәлдігі, объектілердіестуденесту, оқуқабілеті, табысқа реакция.

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Сөздерді есте сақта»

Құралдар: 8 сөзден тұратын бірқатар: мысық, шырша, үй, қыс, игл, көпір, ағасы, көзілдірігі.

1. Мен сіздішақыратынсөздердімұқияттыңдаңыз;

2. Енді осы сөздерді ұмытпаңыз; (* 1 минут жадыға жазылады, содан кейін бала сөздерді айтады;

3. Есте сақтаған сөздерді ата;

(* Егер бала алғаш реет ойнапшық атаса, 5 минут ішінде 5-тен астам әрекет жасалмайды).

Жалпы орындалу уақыты: 5 минут

Ол тапсырманы орындады, 1-2 сөзбен 8 сөзді атады – жоғарын әтиже;

3-5 әрекетпен 4-5 сөздеп аталатын ересек адамның көмегін жеңе білу – орташа нәтиже;

Мен 5 тапсырмадан кейін де тапсырманы орындамадым – төмен нәтиже; әлсіз жүйке жүйесінің немесе ең төменгі ми дисфункциясының бар екенін көрсетеді;

Егер бала барлық 1-2 сөзбен 8 сөзді есте сақтаған болса, содан кейін сөздер сөзсіз азаяды, бұл тез шаршауды білдіреді.




Тапсырма 6.Ойлау қабілеті.

Мақсаты: нұсқаулықтытүсіну, жылдамдық, орындалудәлдігі, ойлауәрекеттері, талдаужәнежалпыламабілу.

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Мында не артық»

Құралдар: 4 элементтентұратын 3 жолдыңбейнесі бар сурет, олардыңбіреуіартық.

1.Суретті қара және онда қандай объектілер бейнеленгенін айтыңыз;

2. Әрбір жолдағы осы элементтердің бірі артықс;

3. Бұлқандай сурет?

Орындалу уақыты: 2 минут

Мен тапсырманы орындадым, әрбір жолда қосымша нысан деп атадым – жоғары нәтиже;

Ол ересек адамның көмегімен 1-2 пән бойынша – орташа нәтиже;

Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;




Тапсырма 7. Математикалық дағдылары.

Мақсаты: объектілердің мағынасын атау үшін нұсқаулықтарды, жылдамдықты, орындалу дәлдігін, 10-нан кейін оқып білуді, объектілерді санмен байланыстыруды анықтау: «көп», «аз», «тең».

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Заттарды сана»

Құралдар: Түрлі сандар объектілерін бейнелейтін сурет.

1.Суреттерге қара және саны, әртүрлі элементтердің суреттері.

2. Ал енді, қандай нысандар «көп» және «аз» дегенді салыстырыңыз;

3. қанша;

4. заттарды теңестіру әдісі;

Орындалу уақыты: 3 минут

Мен тапсырманы орындадым, барлық нысандарды мәнді деп санады – жоғары нәтиже;

Ересек адамның көмегімен жеңе білу – орташа нәтиже;

Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;

Сөзлеу дағдылары.

тапсырма 8.Сөздік қоры.

Мақсаты: Балалардың сөйлеуін дамыту ерекшеліктерін анықтау, суреттен түсірілген әңгіме жазу

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Сурет бойынша әңгімеле».

Құралдар: Бірлескен қызметпен айналысатын отбасы мүшелерін бейнелейтін сурет.

1. Суретте не салынғанын айт;

2. Егер бала қиындықтуғызса, жетекші сұрақтар қояды;

Орындалу уақыты: 3 минут

Мен тапсырманы орындадым, 5-6 сөйлемнен бастап, жоғары нәтиже бердім;

 Ересектерге арналған орташа деңгейдің көмегімен 2-3 сөзден тұратын әңгіме құрастырды;

Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;




Моторика дағдылары.

Тапсырма 9.Ұсақ моторика.

Мақсаты: ұсақ қозғалтқыш дағдыларын дамыту деңгейін анықтау, объектіні модельге келтіру мүмкіндіктері.

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Үлгібойынша сал»

Құралдар: Ұяшықтарда жасалған нысанның контуры бар сурет


1. Нысанды суретке сәйкессызыңыз;

2. Қағаздан қарындашты жыртып алмауға тырысыңыз;

* Баланың қолында қарындашты дұрыс ұстап тұрса да, жетекші қолын ескеру қажет.

Орындалу уақыты: 2 минут

Тапсырманы орындайды, қарындашты өз қолына ұстап, бейнені жасушаларға дәл көшіріп, қағаздан қарындашты жыртып алмайды – жоғары нәтиже;

Тапсырманы орындайды, қолында қарындашты дұрыс ұстай алады, бірақ ұяшықтардан шығып, қарындашты қағаздан жасырады - орташа нәтиже;

Тапсырманы орындамады, тапсырманың бас тартуы - төмен нәтиже.




Әлеуметтікдағдылар.

10-міндет. «Қоғамдағы өзара қарым-қатынас».

Мақсаты: баланың коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларын бағалау

*Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

Әдіс атауы:

Нұсқаулық:

Нормативтер:

«Баламен басқалармен қарым-қатынаста қандай?»

Құралдар: мұғалімдер мен ата-аналар үшін сауалнама.

* Алдымен ата-аналар мен мұғалімдерге әр балаға сауалнама жүргізу керек.

Сұрақтар арқылы баланың жеке басының коммуникативтік қасиеттерін бағалау; келесі опциялардың бірін тексеріңіз: A) иә B) жоқДкейбіркездеГ) білмеймін

1. Балаңыз неліктен жақсы?

2. Балаңыз мұқият бола ма?

3. Балаңыз шыншыл бола ма?

4. Сіздің балаңыз сыпайы ма?

5. Балаңызбен қарым-қатынасыңыз бар ма?

6. Балаңыздың жомарттығы бар ма?

7. Сіздің балаңыз жауапты ма? Ол әрдайым басқаларға көмектесуге дайын ба?

8. Балаңыз әділ ма?

9. Балаңыз көңілді ме?

10. Сіздің балаңыз жауапты ма?

Параметрлер:

Мейірімділік

Адамдарға назар аударыңыз

Шындық

Адалдық

Өкінішті

Қоғамдық қатынас

Жомарттық

Жауапкершілік, көмекке дайын болу

Әділет

Қайырымдылық

Жауапкершілік

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!