Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Баланың ақыл-ой дамуының диагностикасы

    5-6 жас










    Орындаған: Елемес М






























    Эмоционалды-сауық сала.

    Тапсырма 1. Байқау схемасы және негізгі реакциялар.

    Мақсаты: Байланысты зерттеу, концентрацияның ұзақтығы, көңіл-күйдің эмоционалдық фоны, көтермелеу және айыптау реакциясы, қозғалтқышты бұзудың болуы немесе болмауы.

    * Қалағанды белгілеңіз, деректерді кестеде енгізіңіз:

    Байланысы

    Көңіл-күйі

    Мадақтау немесе жазалағандағы іс-әрекеті

    А

    Жеңіл, жылдам

    А

    Қадыпты жағдай

    А

    Тиісті

    Б

    Беттік

    Б

    Біразжоғары

    Б

    Реакцияныңболмауы

    В

    Қиындықпенорнатылды

    В

    Эфоривті

    В

    Қызметтен бас тарту

    Г

    Байланыстан кету

    Г

    Депрессиялық

    Г

    Агрессивті

    Д

    Наразылық

    Д

    Қарама-қарсылық

    Д

    Ұйымшыл емес




    Сыртқы әлеммен жалпы танысу .

    Тапсырма 2.Жалпы танысу

    Мақсаты: бала туралы жалпы хабардарлығын, айналасындағы әлем туралы білімді анықтау.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «10 сұрақ»




    1. Тегі, аты, әкесініңатықандай?

    2. Сен қаншажастасың?

    3. Сеніңата-анаңның аттары қандай?

    4. Қандайқаладаөмірсүресіз?

    5. Көшеатауықандай?

    6. Ағаштаншыққанжапырақтарықұлаптүсіп, оларқайуақыттапайдаболады?

    7. Сізоянатынуақыттың атауықандай? Түстенесің бе? Сенұйықтауғадайындаласыз ба?

    8. Сеніңкиімдеріңізқандай?

    9. Жаздаәлде қыстаыстықпа?

    10. Мысықол құспа?

    Орындалу уақыты:5минут

    Барлық 10 сұраққажауапқарамастан, жоғарынәтиже;

    Көмекпенжауап; ересек, 4-5 сұраққажауапберді - орташанәтиже;

    Жауапберугеқиналамын;

    Сұрақтардыелемеу - төменнәтиже;



    Когнитивті даму.

    Тапсырма 3. Назары.

    Мақсаты: нұсқаулықтытүсіну, жылдамдық, коммутация, өнімділіктіңдәлдігі, концентрациясы, нысандардағыайырмашылықтарды табу қабілеті.




    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы :

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Айырмашылығын тап »

    Құралдар: Айырмашылығы ерекшеліктері бар 2 сурет.

    1. Мына суреттерге назар аударып, олардың өз-өзін қалай ерекшелендіретінін айтып беріңізші?

    Орындалу уақыты: 5 минут

    9-10 айырмашылықты, жоғары нәтижені анықтаған нысандардағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды өз бетінше табады;

    Тапсырманы жеңе отырып, 4-6 айырмашылықты анықтады - орташа нәтиже;

    Тапсырманыорындамаған - төменнәтиже;




    Тапсырма 4. Көрнекі жады.

    Мақсаты: нұсқаулықты түсіну, жылдамдық, орындалу дәлдігі, объектілерді есте сақтаудан көрнекі түрде ойнату, оқу қабілеті, табысқа реакция.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Заттарды есте сақта»

    Құралдар: 8 таныс объектілер бейнеленген сурет.

    1.Суретті қара және онда қандай нысандар бейнеленгенін айт;

    2. Енді осы тақырыптарды есте сақтаңыз (* 2 минутте естесақтау үшін беріледі, содан кейін сурет бұрылады)

    3. Есте сақтаған элементтерді атаңыз;

    (* Егер бала алғаш рет ойнатпаса, екінші әрекет 2 минут ішінде беріледі).

    Жалпы орындалу уақыты: 5 минут.

    Мен тапсырманы орындадым, 8 пән деп атады – жоғары нәтиже;

    Ол ересек адамның көмегімен 4-5 пән деп атаған – орташа нәтиже;

    Екінші әрекеттен кейін – нәтиже төмен болса да, тапсырманы басқара алмадым;




    Тапсырма 5.Есту жадысы.

    Мақсаты: тапсырмалардытүсіну, жылдамдық, орындаудәлдігі, объектілердіестуденесту, оқуқабілеті, табысқа реакция.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Сөздерді есте сақта»

    Құралдар: 8 сөзден тұратын бірқатар: мысық, шырша, үй, қыс, игл, көпір, ағасы, көзілдірігі.

    1. Мен сіздішақыратынсөздердімұқияттыңдаңыз;

    2. Енді осы сөздерді ұмытпаңыз; (* 1 минут жадыға жазылады, содан кейін бала сөздерді айтады;

    3. Есте сақтаған сөздерді ата;

    (* Егер бала алғаш реет ойнапшық атаса, 5 минут ішінде 5-тен астам әрекет жасалмайды).

    Жалпы орындалу уақыты: 5 минут

    Ол тапсырманы орындады, 1-2 сөзбен 8 сөзді атады – жоғарын әтиже;

    3-5 әрекетпен 4-5 сөздеп аталатын ересек адамның көмегін жеңе білу – орташа нәтиже;

    Мен 5 тапсырмадан кейін де тапсырманы орындамадым – төмен нәтиже; әлсіз жүйке жүйесінің немесе ең төменгі ми дисфункциясының бар екенін көрсетеді;

    Егер бала барлық 1-2 сөзбен 8 сөзді есте сақтаған болса, содан кейін сөздер сөзсіз азаяды, бұл тез шаршауды білдіреді.




    Тапсырма 6.Ойлау қабілеті.

    Мақсаты: нұсқаулықтытүсіну, жылдамдық, орындалудәлдігі, ойлауәрекеттері, талдаужәнежалпыламабілу.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Мында не артық»

    Құралдар: 4 элементтентұратын 3 жолдыңбейнесі бар сурет, олардыңбіреуіартық.

    1.Суретті қара және онда қандай объектілер бейнеленгенін айтыңыз;

    2. Әрбір жолдағы осы элементтердің бірі артықс;

    3. Бұлқандай сурет?

    Орындалу уақыты: 2 минут

    Мен тапсырманы орындадым, әрбір жолда қосымша нысан деп атадым – жоғары нәтиже;

    Ол ересек адамның көмегімен 1-2 пән бойынша – орташа нәтиже;

    Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;




    Тапсырма 7. Математикалық дағдылары.

    Мақсаты: объектілердің мағынасын атау үшін нұсқаулықтарды, жылдамдықты, орындалу дәлдігін, 10-нан кейін оқып білуді, объектілерді санмен байланыстыруды анықтау: «көп», «аз», «тең».

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Заттарды сана»

    Құралдар: Түрлі сандар объектілерін бейнелейтін сурет.

    1.Суреттерге қара және саны, әртүрлі элементтердің суреттері.

    2. Ал енді, қандай нысандар «көп» және «аз» дегенді салыстырыңыз;

    3. қанша;

    4. заттарды теңестіру әдісі;

    Орындалу уақыты: 3 минут

    Мен тапсырманы орындадым, барлық нысандарды мәнді деп санады – жоғары нәтиже;

    Ересек адамның көмегімен жеңе білу – орташа нәтиже;

    Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;

    Сөзлеу дағдылары.

    тапсырма 8.Сөздік қоры.

    Мақсаты: Балалардың сөйлеуін дамыту ерекшеліктерін анықтау, суреттен түсірілген әңгіме жазу

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Сурет бойынша әңгімеле».

    Құралдар: Бірлескен қызметпен айналысатын отбасы мүшелерін бейнелейтін сурет.

    1. Суретте не салынғанын айт;

    2. Егер бала қиындықтуғызса, жетекші сұрақтар қояды;

    Орындалу уақыты: 3 минут

    Мен тапсырманы орындадым, 5-6 сөйлемнен бастап, жоғары нәтиже бердім;

     Ересектерге арналған орташа деңгейдің көмегімен 2-3 сөзден тұратын әңгіме құрастырды;

    Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;




    Моторика дағдылары.

    Тапсырма 9.Ұсақ моторика.

    Мақсаты: ұсақ қозғалтқыш дағдыларын дамыту деңгейін анықтау, объектіні модельге келтіру мүмкіндіктері.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Үлгібойынша сал»

    Құралдар: Ұяшықтарда жасалған нысанның контуры бар сурет


    1. Нысанды суретке сәйкессызыңыз;

    2. Қағаздан қарындашты жыртып алмауға тырысыңыз;

    * Баланың қолында қарындашты дұрыс ұстап тұрса да, жетекші қолын ескеру қажет.

    Орындалу уақыты: 2 минут

    Тапсырманы орындайды, қарындашты өз қолына ұстап, бейнені жасушаларға дәл көшіріп, қағаздан қарындашты жыртып алмайды – жоғары нәтиже;

    Тапсырманы орындайды, қолында қарындашты дұрыс ұстай алады, бірақ ұяшықтардан шығып, қарындашты қағаздан жасырады - орташа нәтиже;

    Тапсырманы орындамады, тапсырманың бас тартуы - төмен нәтиже.




    Әлеуметтікдағдылар.

    10-міндет. «Қоғамдағы өзара қарым-қатынас».

    Мақсаты: баланың коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларын бағалау

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Баламен басқалармен қарым-қатынаста қандай?»

    Құралдар: мұғалімдер мен ата-аналар үшін сауалнама.

    * Алдымен ата-аналар мен мұғалімдерге әр балаға сауалнама жүргізу керек.

    Сұрақтар арқылы баланың жеке басының коммуникативтік қасиеттерін бағалау; келесі опциялардың бірін тексеріңіз: A) иә B) жоқДкейбіркездеГ) білмеймін

    1. Балаңыз неліктен жақсы?

    2. Балаңыз мұқият бола ма?

    3. Балаңыз шыншыл бола ма?

    4. Сіздің балаңыз сыпайы ма?

    5. Балаңызбен қарым-қатынасыңыз бар ма?

    6. Балаңыздың жомарттығы бар ма?

    7. Сіздің балаңыз жауапты ма? Ол әрдайым басқаларға көмектесуге дайын ба?

    8. Балаңыз әділ ма?

    9. Балаңыз көңілді ме?

    10. Сіздің балаңыз жауапты ма?

    Параметрлер:

    Мейірімділік

    Адамдарға назар аударыңыз

    Шындық

    Адалдық

    Өкінішті

    Қоғамдық қатынас

    Жомарттық

    Жауапкершілік, көмекке дайын болу

    Әділет

    Қайырымдылық

    Жауапкершілік

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Елемес Майрагул
    21 Қаңтар 2020
    3479
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    мектеп алды даярлық тобын зерттеу диагностикасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    мектеп алды даярлық тобын зерттеу диагностикасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    психологтарға мектепке жаңадан келген баланы зерттеуге арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Баланың ақыл-ой дамуының диагностикасы

    5-6 жас










    Орындаған: Елемес М






























    Эмоционалды-сауық сала.

    Тапсырма 1. Байқау схемасы және негізгі реакциялар.

    Мақсаты: Байланысты зерттеу, концентрацияның ұзақтығы, көңіл-күйдің эмоционалдық фоны, көтермелеу және айыптау реакциясы, қозғалтқышты бұзудың болуы немесе болмауы.

    * Қалағанды белгілеңіз, деректерді кестеде енгізіңіз:

    Байланысы

    Көңіл-күйі

    Мадақтау немесе жазалағандағы іс-әрекеті

    А

    Жеңіл, жылдам

    А

    Қадыпты жағдай

    А

    Тиісті

    Б

    Беттік

    Б

    Біразжоғары

    Б

    Реакцияныңболмауы

    В

    Қиындықпенорнатылды

    В

    Эфоривті

    В

    Қызметтен бас тарту

    Г

    Байланыстан кету

    Г

    Депрессиялық

    Г

    Агрессивті

    Д

    Наразылық

    Д

    Қарама-қарсылық

    Д

    Ұйымшыл емес




    Сыртқы әлеммен жалпы танысу .

    Тапсырма 2.Жалпы танысу

    Мақсаты: бала туралы жалпы хабардарлығын, айналасындағы әлем туралы білімді анықтау.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «10 сұрақ»




    1. Тегі, аты, әкесініңатықандай?

    2. Сен қаншажастасың?

    3. Сеніңата-анаңның аттары қандай?

    4. Қандайқаладаөмірсүресіз?

    5. Көшеатауықандай?

    6. Ағаштаншыққанжапырақтарықұлаптүсіп, оларқайуақыттапайдаболады?

    7. Сізоянатынуақыттың атауықандай? Түстенесің бе? Сенұйықтауғадайындаласыз ба?

    8. Сеніңкиімдеріңізқандай?

    9. Жаздаәлде қыстаыстықпа?

    10. Мысықол құспа?

    Орындалу уақыты:5минут

    Барлық 10 сұраққажауапқарамастан, жоғарынәтиже;

    Көмекпенжауап; ересек, 4-5 сұраққажауапберді - орташанәтиже;

    Жауапберугеқиналамын;

    Сұрақтардыелемеу - төменнәтиже;



    Когнитивті даму.

    Тапсырма 3. Назары.

    Мақсаты: нұсқаулықтытүсіну, жылдамдық, коммутация, өнімділіктіңдәлдігі, концентрациясы, нысандардағыайырмашылықтарды табу қабілеті.




    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы :

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Айырмашылығын тап »

    Құралдар: Айырмашылығы ерекшеліктері бар 2 сурет.

    1. Мына суреттерге назар аударып, олардың өз-өзін қалай ерекшелендіретінін айтып беріңізші?

    Орындалу уақыты: 5 минут

    9-10 айырмашылықты, жоғары нәтижені анықтаған нысандардағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды өз бетінше табады;

    Тапсырманы жеңе отырып, 4-6 айырмашылықты анықтады - орташа нәтиже;

    Тапсырманыорындамаған - төменнәтиже;




    Тапсырма 4. Көрнекі жады.

    Мақсаты: нұсқаулықты түсіну, жылдамдық, орындалу дәлдігі, объектілерді есте сақтаудан көрнекі түрде ойнату, оқу қабілеті, табысқа реакция.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Заттарды есте сақта»

    Құралдар: 8 таныс объектілер бейнеленген сурет.

    1.Суретті қара және онда қандай нысандар бейнеленгенін айт;

    2. Енді осы тақырыптарды есте сақтаңыз (* 2 минутте естесақтау үшін беріледі, содан кейін сурет бұрылады)

    3. Есте сақтаған элементтерді атаңыз;

    (* Егер бала алғаш рет ойнатпаса, екінші әрекет 2 минут ішінде беріледі).

    Жалпы орындалу уақыты: 5 минут.

    Мен тапсырманы орындадым, 8 пән деп атады – жоғары нәтиже;

    Ол ересек адамның көмегімен 4-5 пән деп атаған – орташа нәтиже;

    Екінші әрекеттен кейін – нәтиже төмен болса да, тапсырманы басқара алмадым;




    Тапсырма 5.Есту жадысы.

    Мақсаты: тапсырмалардытүсіну, жылдамдық, орындаудәлдігі, объектілердіестуденесту, оқуқабілеті, табысқа реакция.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Сөздерді есте сақта»

    Құралдар: 8 сөзден тұратын бірқатар: мысық, шырша, үй, қыс, игл, көпір, ағасы, көзілдірігі.

    1. Мен сіздішақыратынсөздердімұқияттыңдаңыз;

    2. Енді осы сөздерді ұмытпаңыз; (* 1 минут жадыға жазылады, содан кейін бала сөздерді айтады;

    3. Есте сақтаған сөздерді ата;

    (* Егер бала алғаш реет ойнапшық атаса, 5 минут ішінде 5-тен астам әрекет жасалмайды).

    Жалпы орындалу уақыты: 5 минут

    Ол тапсырманы орындады, 1-2 сөзбен 8 сөзді атады – жоғарын әтиже;

    3-5 әрекетпен 4-5 сөздеп аталатын ересек адамның көмегін жеңе білу – орташа нәтиже;

    Мен 5 тапсырмадан кейін де тапсырманы орындамадым – төмен нәтиже; әлсіз жүйке жүйесінің немесе ең төменгі ми дисфункциясының бар екенін көрсетеді;

    Егер бала барлық 1-2 сөзбен 8 сөзді есте сақтаған болса, содан кейін сөздер сөзсіз азаяды, бұл тез шаршауды білдіреді.




    Тапсырма 6.Ойлау қабілеті.

    Мақсаты: нұсқаулықтытүсіну, жылдамдық, орындалудәлдігі, ойлауәрекеттері, талдаужәнежалпыламабілу.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Мында не артық»

    Құралдар: 4 элементтентұратын 3 жолдыңбейнесі бар сурет, олардыңбіреуіартық.

    1.Суретті қара және онда қандай объектілер бейнеленгенін айтыңыз;

    2. Әрбір жолдағы осы элементтердің бірі артықс;

    3. Бұлқандай сурет?

    Орындалу уақыты: 2 минут

    Мен тапсырманы орындадым, әрбір жолда қосымша нысан деп атадым – жоғары нәтиже;

    Ол ересек адамның көмегімен 1-2 пән бойынша – орташа нәтиже;

    Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;




    Тапсырма 7. Математикалық дағдылары.

    Мақсаты: объектілердің мағынасын атау үшін нұсқаулықтарды, жылдамдықты, орындалу дәлдігін, 10-нан кейін оқып білуді, объектілерді санмен байланыстыруды анықтау: «көп», «аз», «тең».

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Заттарды сана»

    Құралдар: Түрлі сандар объектілерін бейнелейтін сурет.

    1.Суреттерге қара және саны, әртүрлі элементтердің суреттері.

    2. Ал енді, қандай нысандар «көп» және «аз» дегенді салыстырыңыз;

    3. қанша;

    4. заттарды теңестіру әдісі;

    Орындалу уақыты: 3 минут

    Мен тапсырманы орындадым, барлық нысандарды мәнді деп санады – жоғары нәтиже;

    Ересек адамның көмегімен жеңе білу – орташа нәтиже;

    Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;

    Сөзлеу дағдылары.

    тапсырма 8.Сөздік қоры.

    Мақсаты: Балалардың сөйлеуін дамыту ерекшеліктерін анықтау, суреттен түсірілген әңгіме жазу

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Сурет бойынша әңгімеле».

    Құралдар: Бірлескен қызметпен айналысатын отбасы мүшелерін бейнелейтін сурет.

    1. Суретте не салынғанын айт;

    2. Егер бала қиындықтуғызса, жетекші сұрақтар қояды;

    Орындалу уақыты: 3 минут

    Мен тапсырманы орындадым, 5-6 сөйлемнен бастап, жоғары нәтиже бердім;

     Ересектерге арналған орташа деңгейдің көмегімен 2-3 сөзден тұратын әңгіме құрастырды;

    Тапсырманы орындамай, тапсырманы орындаудан бас тартқан – төмен нәтиже;




    Моторика дағдылары.

    Тапсырма 9.Ұсақ моторика.

    Мақсаты: ұсақ қозғалтқыш дағдыларын дамыту деңгейін анықтау, объектіні модельге келтіру мүмкіндіктері.

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Үлгібойынша сал»

    Құралдар: Ұяшықтарда жасалған нысанның контуры бар сурет


    1. Нысанды суретке сәйкессызыңыз;

    2. Қағаздан қарындашты жыртып алмауға тырысыңыз;

    * Баланың қолында қарындашты дұрыс ұстап тұрса да, жетекші қолын ескеру қажет.

    Орындалу уақыты: 2 минут

    Тапсырманы орындайды, қарындашты өз қолына ұстап, бейнені жасушаларға дәл көшіріп, қағаздан қарындашты жыртып алмайды – жоғары нәтиже;

    Тапсырманы орындайды, қолында қарындашты дұрыс ұстай алады, бірақ ұяшықтардан шығып, қарындашты қағаздан жасырады - орташа нәтиже;

    Тапсырманы орындамады, тапсырманың бас тартуы - төмен нәтиже.




    Әлеуметтікдағдылар.

    10-міндет. «Қоғамдағы өзара қарым-қатынас».

    Мақсаты: баланың коммуникативтік және әлеуметтік дағдыларын бағалау

    *Қажеттігін белгілеп, кестеге деректерді енгізіңіз:

    Әдіс атауы:

    Нұсқаулық:

    Нормативтер:

    «Баламен басқалармен қарым-қатынаста қандай?»

    Құралдар: мұғалімдер мен ата-аналар үшін сауалнама.

    * Алдымен ата-аналар мен мұғалімдерге әр балаға сауалнама жүргізу керек.

    Сұрақтар арқылы баланың жеке басының коммуникативтік қасиеттерін бағалау; келесі опциялардың бірін тексеріңіз: A) иә B) жоқДкейбіркездеГ) білмеймін

    1. Балаңыз неліктен жақсы?

    2. Балаңыз мұқият бола ма?

    3. Балаңыз шыншыл бола ма?

    4. Сіздің балаңыз сыпайы ма?

    5. Балаңызбен қарым-қатынасыңыз бар ма?

    6. Балаңыздың жомарттығы бар ма?

    7. Сіздің балаңыз жауапты ма? Ол әрдайым басқаларға көмектесуге дайын ба?

    8. Балаңыз әділ ма?

    9. Балаңыз көңілді ме?

    10. Сіздің балаңыз жауапты ма?

    Параметрлер:

    Мейірімділік

    Адамдарға назар аударыңыз

    Шындық

    Адалдық

    Өкінішті

    Қоғамдық қатынас

    Жомарттық

    Жауапкершілік, көмекке дайын болу

    Әділет

    Қайырымдылық

    Жауапкершілік

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Психология Мақала Мектепке дейінгі балалар
    21.01.2020
    3479
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Елемес Майрагул
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации