Казіргі кезде
тіл кемістігі бар балалар саны күннен - күнге артуда.. Педагогтар
мен мамандарды көбінесе балалардың тілінің дамуы
алаңдатады.
Осындай тіл
кемістігін жоюдағы тиімді әдістердің бірі
логоритмика.
Логоритмикамен
шұғылдануды ортаңғы жастан бастауға
болады.
Логоритмика:
Сауықтыру,
оқыту, тәрбиелік, коррекциялық міндеттерді шешуді қарастырады. Өз
жұмысыма логоритмика элементтерін жүйелі түрде кірістіре отырып,
сөздің, әуеннің және қимылдық синтезі балаларды белсенділігін,
өзіне деген сенімділігін арттыруға тәрбиелеуде көп көмегін
тигізетінін байқадым. Логоритмиканың әртүрлі тәсілдерін алмастыра
ұйымшылдықты талап етеді. Барлық осы айтылғандар баланың ойлау
қабілетін жетілдіреді. Сөзді, әуенді және қимылды біріктіру
нәтижесінде балалар сабақта өздерін еркін ұстай білуге, үйренеді.
Олардың ритмикалық қабілеттері жақсарады. Балалар өз қимылын
басқара білуге үйреніп, жинақты және мұқият бола түседі.
Логоритмикалық жаттығуларды жасату арқылы бала дауысын, тыныс
алуын, еске сақтау, байқау қабілеттерін жақсартуға
болады.
Логоритмиканың
элементтері бар музыкалық сабақтары өз жемісін бере бастады.
Балалар ол сабақтарды асыға күтетін болды. Тілдік жаттығулары бар
ойындарға белсене қатыса бастады. Мен сөздік жаттығуларды,
өлеңдерді балалардың қол, аяқтарының, денесінің қозғалысын әуен
ырғағына сәйкестендіріп таңдадым. Мұнда төменгідей кезек болуы
керегі әуелі балаларға көрсету бойынша әрекет жасаймын, сосын
қажетті ырғақпен, сол ырғақта айта немесе әндете отырып, өз
беттерімен орындайды.


№23 «Жеңіс» бөбекжай-бақшасы МКҚК
Бекітемін ______________
МҚКҚ №23 «Жеңіс»
бөбекжай бақшасының
меңгерушісі: Сарымсакова Б.К
Тақырыбы: «Мектеп жасын дейінгі балаларға логоритмиканың
тигізетін пайдасы»

Орындаған: Логопед Б.К.
Логоритмика – қимыл мен іс-әрекеттің ырғақ пен қарқынға негізделіп,
әрі музыка мен дыбыстың, сөздің сүйемелденуіне құрылуын айтамыз.
Негізгі міндеттері:
-зейін мен есте сақтауды дамыту;
-фонема-фонематикалық есту қабілетін
жетілдіру,
-кеңістікті бағдарлау;
-сөйлеу тілінің бұзылыстарын реттеу;
-тыныс алудағы ырғақ пен қарқынды реттеу
Кімдерге пайдалы?
-Тұтықпада және тұтықпаның белгілері болған жағдайда;
-тез немесе баяу сөйлеуде (тахилалия,брадилалия);
-баланың моторлы дамуы мен кеңістікті бағдарлауы бұзылғанда;
-дизартрия, сөйлеудің кешігуі, дыбыстардың бұзылуы;
- сөйлеудің жедел дамуы уақытында (2,5-4 жас) т.б.
Құралдар:
-адам өз денесін пайдалана алады (саусағы, қолы, аяғы, қимылы);
- балаларға арналған ритмикалық музыка (классикалық музыка, вальс, полька, оркестр,марш, класический полет шмеля);
-Карл Орф жүйесі;
-музыкалық аспаптар;
- ойыншықтар;
- сахналық киімдер;
- спорт құралдары;
- ыдыс-аяқ, үстел;
- қағаздар, маталар, фольга т.б.
Қалай пайдаланмыз?
- тыныс алу жаттығуларында
(Стрельникова жаттығуы т.б);
-артикуляциялық жаттығуда;
- мимикалық жаттығуда;
- саусақ жаттығуларында;
- автоматизация;
- сөйлеуді үйретуде (запуск речи);
- тақпақтарды үйретуде
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп жасын дейінгі балаларға логоритмиканың тигізетін пайдасы»
Мектеп жасын дейінгі балаларға логоритмиканың тигізетін пайдасы»
Казіргі кезде
тіл кемістігі бар балалар саны күннен - күнге артуда.. Педагогтар
мен мамандарды көбінесе балалардың тілінің дамуы
алаңдатады.
Осындай тіл
кемістігін жоюдағы тиімді әдістердің бірі
логоритмика.
Логоритмикамен
шұғылдануды ортаңғы жастан бастауға
болады.
Логоритмика:
Сауықтыру,
оқыту, тәрбиелік, коррекциялық міндеттерді шешуді қарастырады. Өз
жұмысыма логоритмика элементтерін жүйелі түрде кірістіре отырып,
сөздің, әуеннің және қимылдық синтезі балаларды белсенділігін,
өзіне деген сенімділігін арттыруға тәрбиелеуде көп көмегін
тигізетінін байқадым. Логоритмиканың әртүрлі тәсілдерін алмастыра
ұйымшылдықты талап етеді. Барлық осы айтылғандар баланың ойлау
қабілетін жетілдіреді. Сөзді, әуенді және қимылды біріктіру
нәтижесінде балалар сабақта өздерін еркін ұстай білуге, үйренеді.
Олардың ритмикалық қабілеттері жақсарады. Балалар өз қимылын
басқара білуге үйреніп, жинақты және мұқият бола түседі.
Логоритмикалық жаттығуларды жасату арқылы бала дауысын, тыныс
алуын, еске сақтау, байқау қабілеттерін жақсартуға
болады.
Логоритмиканың
элементтері бар музыкалық сабақтары өз жемісін бере бастады.
Балалар ол сабақтарды асыға күтетін болды. Тілдік жаттығулары бар
ойындарға белсене қатыса бастады. Мен сөздік жаттығуларды,
өлеңдерді балалардың қол, аяқтарының, денесінің қозғалысын әуен
ырғағына сәйкестендіріп таңдадым. Мұнда төменгідей кезек болуы
керегі әуелі балаларға көрсету бойынша әрекет жасаймын, сосын
қажетті ырғақпен, сол ырғақта айта немесе әндете отырып, өз
беттерімен орындайды.


№23 «Жеңіс» бөбекжай-бақшасы МКҚК
Бекітемін ______________
МҚКҚ №23 «Жеңіс»
бөбекжай бақшасының
меңгерушісі: Сарымсакова Б.К
Тақырыбы: «Мектеп жасын дейінгі балаларға логоритмиканың
тигізетін пайдасы»

Орындаған: Логопед Б.К.
Логоритмика – қимыл мен іс-әрекеттің ырғақ пен қарқынға негізделіп,
әрі музыка мен дыбыстың, сөздің сүйемелденуіне құрылуын айтамыз.
Негізгі міндеттері:
-зейін мен есте сақтауды дамыту;
-фонема-фонематикалық есту қабілетін
жетілдіру,
-кеңістікті бағдарлау;
-сөйлеу тілінің бұзылыстарын реттеу;
-тыныс алудағы ырғақ пен қарқынды реттеу
Кімдерге пайдалы?
-Тұтықпада және тұтықпаның белгілері болған жағдайда;
-тез немесе баяу сөйлеуде (тахилалия,брадилалия);
-баланың моторлы дамуы мен кеңістікті бағдарлауы бұзылғанда;
-дизартрия, сөйлеудің кешігуі, дыбыстардың бұзылуы;
- сөйлеудің жедел дамуы уақытында (2,5-4 жас) т.б.
Құралдар:
-адам өз денесін пайдалана алады (саусағы, қолы, аяғы, қимылы);
- балаларға арналған ритмикалық музыка (классикалық музыка, вальс, полька, оркестр,марш, класический полет шмеля);
-Карл Орф жүйесі;
-музыкалық аспаптар;
- ойыншықтар;
- сахналық киімдер;
- спорт құралдары;
- ыдыс-аяқ, үстел;
- қағаздар, маталар, фольга т.б.
Қалай пайдаланмыз?
- тыныс алу жаттығуларында
(Стрельникова жаттығуы т.б);
-артикуляциялық жаттығуда;
- мимикалық жаттығуда;
- саусақ жаттығуларында;
- автоматизация;
- сөйлеуді үйретуде (запуск речи);
- тақпақтарды үйретуде
шағым қалдыра аласыз













