
3-6 жас аралығындағы балаларға арналған
ағылшын тілі сабағының бағдарламасы
2018-2019 оқу жылы
Құрастырушы: Ағылшын тілі маманы Адамова Каракат Умырзаковна.
Павлодар облысы.Екібастұз қаласы №23 “Балауса” мектепке дейінгі гимназия .
Бағдарлама
3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды ағылшын тіліне сөйлете білуге үйрету, қарым - қатынасқа еркін түсе білуге дайындау, коммуникация үрдісінде сөйлеу әрекетіне үйрету. Тілдік қорды байыту. Диалогқа еркін түсуге дағдыландыру. Шығармашылық белсенділіктерін арттыру.
Түсініктеме
Бұл бағдарлама Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім беру стандарты негізінде мектепке дейінгі мекемедегі жасөспірім балалардың ағылшын тіліне оқыту болып табылады. Ағылшын тілі мектеп жасына дейінгі балаларды оқытатын және тәрбиелейтін мекемелерде білім берудің міндетті компонентіне айналуда.
Көп тілді меңгерген шығармашылық тұлға қалыптастыру. Балалардың сөйлеу барысында сөздік қорын дамыту және оны белсенді қолдану дағдысын жетілдіру. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту екі бағытта аудировтік және айтылу.
Бағдарламаның негізгі мақсаты: Мектепке дейінгі мекеме сатында балаларды коммуникация үрдісінде сөйлеу әрекетіне үйрету. Шығармашылық белсенділіктерін арттыру. Тыңдап түсіну, сөйлеу, есте сақтау және ойлау. Тілдік қорды байыту. Өз еркімен нақты жауап беру. Диалогқа еркін түсуге дағдыландыру. Сабақта кең көлемді көрнекі құралдарды, схемамаларды пайдалану болып табылады.
Бағдарламаның міндеттері:
- сөздер мен барлық дыбыстарды дұрыс айтуға даярлау және артикуляциялық аппараттарын дамыту;
- сөйлеу барысында сөздік қорын дамыту және оны белсенді қолдану дағдысын жетілдіру;
- тілдің грамматикасын дұрыс сақтау дағдысын қалыптастыру;
- өз ойын дұрыс тұжырымдап айту, қыска әңгімелер құрастыру, хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді қолданып, айтылу мәнеріне қарай дауыс ырғағы бойынша ажырату іскерліктерін дамыту;
- тілдік шығармашылыққа тұрақты қызығушылығын арттыру;
- қарым - қатынас жасау мәдениетінің қарапайым дағдыларын дамыту;
- коммуникативтік, танымдық және басқа да белсенділіктерін арттыру;
Сондай-ақ осы бөлімдерге байланысты тақырыптар алынып, түрлі әдіс-тәсілдерді кіріктіре отырып жүктемеге сай жылдың перспективтік жоспары құрастырылып беріліп отыр.



Song Poem Performance Өлең жаттау Тақпақ жаттау Көрініс қою

АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

Dialogue Game Introduce
Диалог құру Ойын ойнау Өзін таныстыру
Ағылшын тілі II-ші сәбилер тобына арналған
Мақсаты: Балалардың тыңдау және сөзді түсіну, есту
зеректігін, сұраққа жауап беру іскерліктерін
қалыптастыру. Артикуляциялық және дауыс
аппаратын дамыту.
Міндеті: Балалардың бойына тілдерге деген қызығушылығын,
оны ойын арқылы үйренуге құштарлығын ояту.
Шағын тақпақтарды, санамақтарды, өлеңдерді жатқа
әндете айтуға, тілді тез меңгеруге және өздерін еркін
сезінуге үйрету. Балалардың коммуникативті даму
біліктілігін арттыру.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Сәбилер тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Сәбилер тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Сәбилер тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Сәбилер тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырып |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
1 |
Кел танысайық |
Балаларға қуыршақпен танысу, амандасу, қоштасу туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Қыркүйек |
1 |
|
2 |
Қуыршақпен танысайық |
Сөздік қорды молайту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Қуыршақпен танысу, амандасу |
Қазан |
1 |
|
3 |
Қуыршақ және оның достары |
Қуыршақ және оның жостарымен амандасу, танысу. Қуыршақ достарының сөздерін дұрыс қайталау. |
Қараша, желтоқсан |
2 2 |
|
4 |
Жануарлар |
Жануарлар туралы түсініктерін қалыптастыру. Оларды дұрыс атай білуге үйрету. |
Қаңтар, ақпан |
4 |
|
5 |
Түстер |
Түстер туралы түсініктерін қалыптастыру. Қою және ашық түстерді атай білуге үйрету. |
Ақпан, наурыз |
3 |
|
6 |
Отбасы. Сандар |
Отбасы мүшелерін атай білуге үйрету. Сандарды дұрыс санауға дағдыландыру. |
Сәуір |
3 |
|
7 |
Ойыншықтар |
Ойыншықтар түрлерімен танысу. |
Мамыр |
2 |
|
|
Барлығы: |
|
|
18 |
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Қуыршақпен амандасуды білді.
2. Қуыршақпен қоштасуды білді.
3. Қуыршақ оның достарымен таныса білді.
4. Жануарларды суреттен тани білді.
5. Түстерді атай білді.
6. Отбасы мүшелерін тани білді.
7. Сандарды, ойыншықтарды атай білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Қуыршақ және оның достарын атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Ағылшын тілі ортаңғы топтарға арналған
Мақсаты: Балалардың сөзді түсіну, есту зеректігін, сұраққа жауап беру іскерліктерін қалыптастыру. Шығармашылық белсенділіктерін арттыру. Тіл байлығын молайту.
Міндеті: Балалардың бойына ағылшын тіліне деген қызығушылығын, оны ойын арқылы үйренуге құштарлығын ояту. Санамақ, тақпақ, өлеңді жатқа әндете айтуға, тілді тез меңгеруге және өздерін еркін сезінуге үйрету.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Ортаңғы тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Ортаңғы тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Ортаңғы тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Сәбилер тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
|
1 |
Кел танысайық. Қайталау |
Балаларға ағылшын тілінде амандасуға, танысуға, қоштасуға үйрету.Ағылшын тілінде бір-бірімен амандасып, қоштасуға дағдыландыру. |
Қыркүйек |
1 1 |
|
|
2 |
Ашық түстер Қою түстер Қайталау |
Түстерді атай білуге үйрету. |
Қазан |
1 1 1 |
|
|
3 |
Үй жануарлары Дала жануарлары Қайталау |
Дала және үй жануарлары туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Қазан, қараша |
1 1 1 |
|
|
4 |
Менің отбасым Менің туыстарым Қайталау |
Отбасы мүшелерін,туыстарын ағылшын тілінде атау.Отбасы туралы өлең жаттау.Сөздік қорды молайту.Көру қабілеттерін дамыту. |
Желтоқсан |
1 1 1 |
|
|
5 |
1ден-5ке дейін санау Қайталау |
Сандарды көрсете отырып санауға дағдыландыру. |
Қаңтар, ақпан |
1 1 |
|
|
6 |
Жұмсақ ойыншықтар Қайталау |
Балаларды ағылшын тілінде ойыншық атауымен таныстыру.Өлең жаттау.Сөздік қорды молайту. |
Ақпан |
1 1 |
|
|
7 |
Көлік түрлері |
Көлік түрлерін ағылшын тілінде атау. |
Наурыз |
1 |
|
|
8 |
Дене мүшелеріне арналған жаттығулар Қайталау |
Дене мүшелеріне арналған жаттығулар орындау.Өткен сабаққа шолу. |
Сәуір, мамыр |
1 1 |
|
|
|
Барлығы: |
|
|
18 |
|
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Ағылшын тілінде амандасуды білді.
2. Қоштасуды білді.
3. Дала және үй жануарларын тани білді.
4. Жанұя мүшелерін суреттен тани білді.
5. Сандарды көрсете білді.
6. Ойыншықтар атауын айта білді.
7. Көлік түрлерін көрсете білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Көлік түрлерін атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Ағылшын тілі ересек тобына арналған
Мақсаты: Балаларға ағылшын тілі туралы түсініктерін
қалыптастыру. Тілдік қорды молайту.
Грамматикалық тұрғыда дұрыс сөйлеуге
дағдыландыру.
Міндеті: Тілді үйренуге деген құштарлығын ояту. Түрлі
рөлдерді қабылдай білуге және диалогқа еркін түсуге
дағдыландыру. Шығармашылық белсенділіктерін
арттыру. Тақпақ, санамақ, өлең жатқа айтуға үйрету.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Ересек тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Ересек тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Ересек тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Ересек тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
1 |
Кел танысайық, түстер әлемі |
Балалармен ағылшын тілінде танысу. Түстер туралы түсініктерін қалыптастыру. Бір – бірімен амандасуға, қоштасуға үйрету. |
Қыркүйек, қазан |
5 7 |
|
2 |
Сиқырлы сандар. Менің отбасым. Жануарлар |
Сандарды дұрыс санауға, отбасы мүшелерін дұрыс атауға үйрету. Жануарларды көрсете отырып атауға дағдыландыру. |
Қазан, қараша |
5 5 6 |
|
3 |
Ойыншықтар |
Ойыншықтар түрлерін дұрыс атауға үйрету. |
Желтоқасан қаңтар |
5+6 |
|
4 |
Киімдер |
Киімдерді суреттен көрсете отырып атауға үйрету. |
Қаңтар |
5 |
|
5 |
Көлік түрлері |
Көлік түрлерін дұрыс атай білуге үйрету. |
Ақпан |
5 |
|
6 |
Дене мүшелері, ыдыстар |
Дене мүшелеріне арналған жаттығулар жасау. Ыдыс түрлерін көрсете отырып атау. |
Наурыз |
7 6 |
|
7 |
Тағамдар |
Тағам түрлерімен танысу. |
Сәуір |
5 |
|
8 |
Оқу құралдары |
Оқу құралдарды атай білу. |
Мамыр |
5 |
|
|
Барлығы: |
|
|
72 |
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Ағылшын тілінде амандасуды білді.
2. Қоштасуды білді.
3. Оқу - құралдарын тани білді.
4. Жанұя мүшелерін суреттен тани білді.
5. Сандарды көрсете білді.
6. Ойыншықтар атауын айта білді.
7. Көлік түрлерін көрсете білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Көлік түрлерін атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Ағылшын тілі дайындық тобына арналған
Мақсаты: Балаларды тыңдау және сөзді түсіну, есту зеректігін сұраққа жауап беру іскерліктерін қалыптастыру. Артикуляциялық дауыс апапараттарын дамыту. Грамматикалық тұрғыда дұрыс сөйлеу білуге үйрету.
Міндеті: Балалардың бойына тілдерге деген қызығушылығын, оны ойын арқылы үйренуге құштарлығын ояту. Схемалар, сызбалар, суреттер, таспалар, фильмдер көрсете отырып сөйлем құрауға үйрету. Әндете өлең, тақпақ санамақ айтуға, тілді тез меңгеруге дағдыландыру. Фонематикалық есту дағдыларын қалыптастырып дамыту. Айту және тыңдау дағдыларын қалыптастырып оқыту.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Дайындық тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Дайындық тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Дайындық тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Дайындық тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
|
Кел танысайық, сиқырлы сандарға саяхат, түстер әлемі |
Бір – біріне сұрақ қоя отырып танысу, амандасуға үйрету. Сандарды көрсете отырып санау, түстерді көрсете отырып атауға үйрету. |
Қыркүйек, қазан |
7 |
|
|
Менің отбасым, көкеністер мен жемістер |
Отбасы мүшелерін татау, көкеністер мен жемістерді атау. |
Қараша |
5 4 |
|
|
Дала, үй жануарлары |
Дала және үй жануарларын көре отырып атау. |
Желтоқсан, қаңтар |
6 |
|
|
Ойыншықтар, менің киімім |
Ойыншықтар туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Қаңтар, ақпан |
7 |
|
|
Дене мүшелері, жаңа жыл мерекесі |
Дене мүшелеріне арналған жаттығу жасау. |
Қаңтар, ақпан |
6 |
|
|
Апта күндері, жыл мезгілдері |
Апта күндерін, жыл мезгілдерін атау. |
Ақпан, наурыз |
6 |
|
|
Спорт түрлері, мамандықтар |
Спорт ойын түрлерін айту. |
Наурыз |
5 |
|
|
Көлік түрлері |
Көлік түрлерін суреттен атау. |
Наурыз, сәуір |
4 |
|
|
Тағамдар |
Тағамдар түрлерімен танысу. |
Сәуір, мамыр |
3+3 |
|
|
Менің бөлмем, жиһаздар. Оқу құралдары |
Өз бөлмесі туралы әңгімелеуге үйрету. |
Мамыр |
4+4 |
|
|
Барлығы: |
|
|
96 |
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Ағылшын тілінде амандасуды білді.
2. Қоштасуды білді.
3. Спорт түрлерін тани білді.
4. Жанұя мүшелерін суреттен тани білді.
5. Сандарды, апта күндерін, жыл мезгілдерін үйрене білді.
6. Ойыншықтар атауын, тағам түрлерін, бөлме жиһаздарын, оқу
құралдарын айта білді.
-
Көлік түрлерін, өз мамандықтарын қалай таңдау керектігін
білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Көлік түрлерін атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
-
Отбасы және балабақша №2 2016 жыл
-
Отбасы және балабақша №5 2017жыл
-
Отбасы және балабақша №3 2017 жыл
-
«Английский для малышей» кітабы 2000 жыл
-
Дошкольное воспитание № 11 2016 жыл
-
Дошкольное воспитание № 11,12 2015.2016 жыл
My dear, dear mammy,
I love you so much!
I want you to be happy
On the 8th of March!
Mom is such a special word
The loveliest I've ever heard
These words to you, above all the rest,
Mom, you're so special,
You are simply the best!
I like the way you look,
I like the way you cook,
Now I want to say:
«Happy Mother’s Day!»
Mommy I love you
More than you see
You have always been there
When I needed you to be
I know I don't show
How great my love is
But I need you to know
All the love or you I have to give
I wish there was more
For you I could do
But all I can say
Is how much I love you
It is deeper than the oceans
Higher than the sun
I could shout it forever
And still not be done
Your smile is a keepsake
I keep close to my heart
That I open up and treasure
When we are apart
I have a special
treasure
A gift from up above
A precious treasure
It is my mother’s love.
You аre more than just
special
You аre a part of my
heart
Locked there forever
Never shall we be apart.
All of my dreams,
You made sure came true.
Putting yourself aside
You’re not only my mother,
You’re also my best
friend,
No one can ever change that.
It’s not something that could end.
I know that I am blessed,
From heaven up above,
So lucky to have,
My mother’s love!
That is your mother,
I agree, she is fine.
You love your mother,
And I love mine!
I know a face, a lovely
face
As full of beauty as of grace,
A face of pleasure and of smile.
In darkness it gives the light.
A face that is itself like joy,
To see it I’m a happy boy.
And I have a joy that have no other.
This lovely woman is my mother!
Today is Mother's Day.
Let's help Mama.
I'll make breakfast.
You make lunch.
I'll do the dishes.
You do the shopping.
Let's help Mama.
It's Mother's Day.
Today is Mother's Day.
Let's help Mama.
I'll sweep the bedrooms.
You make the beds.
I'll clean the kitchen.
You do the laundry.
Let's help Mama.
It's Mother's Day.
A mother is special she's
more than a friend.
Whenever you need her, she'll give you a hand.
She'll lead you and guide you in all that you do.
Try all that she can just to see you get through.
Good times and bad times, she's there for it all.
Say head up, be proud, and always stand tall.
She'll love you through quarrels and even big fights, or heart to
heart chats on cold lonely nights.
My mother’s the greatest that I've ever known,
I think God made my mother
like He'd make his own.
A Рraise, a helper, an
encourager too, nothing in this world that she wouldn't
do.
To help us succeed she does all that she can,
Raised a young boy now
into a man.
I want to say thank you for all that you
do,
Please always know mom, that I love you.
The spring of the
Year
Gone were but the winter cold,
and gone were but the snow,
I could sleep in the wild woods
where primroses blow.
Cold’s the snow at my head,
and cold at my feet;
and the finger of deaths at my even,
closing them to sleep.
Let none tell my father
or my mother so dear,
I'll meet them both in heaven
at the spring of the year.
***
The March wind roars
Like a lion in the sky,
And makes us shiver
As he passes by.
When winds are soft,
And the days are warm and clear,
Just like a gentle lamb,
Then spring is here.
JingleBells: (text, lyrics):
Dashing through the snow
In a one-horse open sleigh,
Over the fields we go,
Laughing all the way;
Bells on bob-tail ring,
Making spirits bright,
What fun it is to ride and sing
A sleighing song tonight, O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
A day or two ago,
I thought I'd take a ride,
And soon Miss Fanny Bright
Was seated by my side;
The horse was lean and lank;
Miss fortune seemed his lot;
He got into a drifted bank,
And we, we got upset. O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
A day or two ago,
The story I must tell
I went out on the snow
And on my back I fell;
A gent was riding by
In a one-horse open sleigh,
He laughed as there
I sprawling lie,
But quickly drove away, O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Now the ground is white
Go it while you're young,
Take the girls tonight
And sing this sleighing song;
Just get a bob-tailed bay
Two-forty as his speed
Hitch him to an open sleigh
And crack! You’ll take the lead, O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
Dashing through the snow
in a one horse open sleigh
o’er the fields we go
laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
what fun it is to laugh and sing
a sleighing song tonight
Oh, jingle bells, jingle
bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
in a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
A day or two ago
I thought I'd take a ride
and soon Miss Fanny Bright
was seated by my side
the horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot
we got into a drifted bank
and then we got upset
Oh, jingle bells, jingle
bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
in a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh yeah
Jingle
bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
in a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Мазмұны:
1. Түсініктеме….......................................................3 бет
2. Бағдарлама ерекшелігі......................................4 бет
3. Бағдарлама құрылымы....................................5 бет
4. Ортаңғы тобының жылдық жоспары.........6-10 бет
5. Ересек тобының жылдық жоспары.........11-15 бет
6. Дайындық тобының жылдық жоспары.........16-21 бет
7. Қолданылған әдебиеттер......................................22 бет
30
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ағылшын тілі сабағының бағдарламасы
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ағылшын тілі сабағының бағдарламасы

3-6 жас аралығындағы балаларға арналған
ағылшын тілі сабағының бағдарламасы
2018-2019 оқу жылы
Құрастырушы: Ағылшын тілі маманы Адамова Каракат Умырзаковна.
Павлодар облысы.Екібастұз қаласы №23 “Балауса” мектепке дейінгі гимназия .
Бағдарлама
3 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды ағылшын тіліне сөйлете білуге үйрету, қарым - қатынасқа еркін түсе білуге дайындау, коммуникация үрдісінде сөйлеу әрекетіне үйрету. Тілдік қорды байыту. Диалогқа еркін түсуге дағдыландыру. Шығармашылық белсенділіктерін арттыру.
Түсініктеме
Бұл бағдарлама Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім беру стандарты негізінде мектепке дейінгі мекемедегі жасөспірім балалардың ағылшын тіліне оқыту болып табылады. Ағылшын тілі мектеп жасына дейінгі балаларды оқытатын және тәрбиелейтін мекемелерде білім берудің міндетті компонентіне айналуда.
Көп тілді меңгерген шығармашылық тұлға қалыптастыру. Балалардың сөйлеу барысында сөздік қорын дамыту және оны белсенді қолдану дағдысын жетілдіру. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту екі бағытта аудировтік және айтылу.
Бағдарламаның негізгі мақсаты: Мектепке дейінгі мекеме сатында балаларды коммуникация үрдісінде сөйлеу әрекетіне үйрету. Шығармашылық белсенділіктерін арттыру. Тыңдап түсіну, сөйлеу, есте сақтау және ойлау. Тілдік қорды байыту. Өз еркімен нақты жауап беру. Диалогқа еркін түсуге дағдыландыру. Сабақта кең көлемді көрнекі құралдарды, схемамаларды пайдалану болып табылады.
Бағдарламаның міндеттері:
- сөздер мен барлық дыбыстарды дұрыс айтуға даярлау және артикуляциялық аппараттарын дамыту;
- сөйлеу барысында сөздік қорын дамыту және оны белсенді қолдану дағдысын жетілдіру;
- тілдің грамматикасын дұрыс сақтау дағдысын қалыптастыру;
- өз ойын дұрыс тұжырымдап айту, қыска әңгімелер құрастыру, хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді қолданып, айтылу мәнеріне қарай дауыс ырғағы бойынша ажырату іскерліктерін дамыту;
- тілдік шығармашылыққа тұрақты қызығушылығын арттыру;
- қарым - қатынас жасау мәдениетінің қарапайым дағдыларын дамыту;
- коммуникативтік, танымдық және басқа да белсенділіктерін арттыру;
Сондай-ақ осы бөлімдерге байланысты тақырыптар алынып, түрлі әдіс-тәсілдерді кіріктіре отырып жүктемеге сай жылдың перспективтік жоспары құрастырылып беріліп отыр.



Song Poem Performance Өлең жаттау Тақпақ жаттау Көрініс қою

АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

Dialogue Game Introduce
Диалог құру Ойын ойнау Өзін таныстыру
Ағылшын тілі II-ші сәбилер тобына арналған
Мақсаты: Балалардың тыңдау және сөзді түсіну, есту
зеректігін, сұраққа жауап беру іскерліктерін
қалыптастыру. Артикуляциялық және дауыс
аппаратын дамыту.
Міндеті: Балалардың бойына тілдерге деген қызығушылығын,
оны ойын арқылы үйренуге құштарлығын ояту.
Шағын тақпақтарды, санамақтарды, өлеңдерді жатқа
әндете айтуға, тілді тез меңгеруге және өздерін еркін
сезінуге үйрету. Балалардың коммуникативті даму
біліктілігін арттыру.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Сәбилер тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Сәбилер тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Сәбилер тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Сәбилер тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырып |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
1 |
Кел танысайық |
Балаларға қуыршақпен танысу, амандасу, қоштасу туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Қыркүйек |
1 |
|
2 |
Қуыршақпен танысайық |
Сөздік қорды молайту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Қуыршақпен танысу, амандасу |
Қазан |
1 |
|
3 |
Қуыршақ және оның достары |
Қуыршақ және оның жостарымен амандасу, танысу. Қуыршақ достарының сөздерін дұрыс қайталау. |
Қараша, желтоқсан |
2 2 |
|
4 |
Жануарлар |
Жануарлар туралы түсініктерін қалыптастыру. Оларды дұрыс атай білуге үйрету. |
Қаңтар, ақпан |
4 |
|
5 |
Түстер |
Түстер туралы түсініктерін қалыптастыру. Қою және ашық түстерді атай білуге үйрету. |
Ақпан, наурыз |
3 |
|
6 |
Отбасы. Сандар |
Отбасы мүшелерін атай білуге үйрету. Сандарды дұрыс санауға дағдыландыру. |
Сәуір |
3 |
|
7 |
Ойыншықтар |
Ойыншықтар түрлерімен танысу. |
Мамыр |
2 |
|
|
Барлығы: |
|
|
18 |
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Қуыршақпен амандасуды білді.
2. Қуыршақпен қоштасуды білді.
3. Қуыршақ оның достарымен таныса білді.
4. Жануарларды суреттен тани білді.
5. Түстерді атай білді.
6. Отбасы мүшелерін тани білді.
7. Сандарды, ойыншықтарды атай білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Қуыршақ және оның достарын атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Ағылшын тілі ортаңғы топтарға арналған
Мақсаты: Балалардың сөзді түсіну, есту зеректігін, сұраққа жауап беру іскерліктерін қалыптастыру. Шығармашылық белсенділіктерін арттыру. Тіл байлығын молайту.
Міндеті: Балалардың бойына ағылшын тіліне деген қызығушылығын, оны ойын арқылы үйренуге құштарлығын ояту. Санамақ, тақпақ, өлеңді жатқа әндете айтуға, тілді тез меңгеруге және өздерін еркін сезінуге үйрету.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Ортаңғы тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Ортаңғы тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Ортаңғы тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Сәбилер тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
|
1 |
Кел танысайық. Қайталау |
Балаларға ағылшын тілінде амандасуға, танысуға, қоштасуға үйрету.Ағылшын тілінде бір-бірімен амандасып, қоштасуға дағдыландыру. |
Қыркүйек |
1 1 |
|
|
2 |
Ашық түстер Қою түстер Қайталау |
Түстерді атай білуге үйрету. |
Қазан |
1 1 1 |
|
|
3 |
Үй жануарлары Дала жануарлары Қайталау |
Дала және үй жануарлары туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Қазан, қараша |
1 1 1 |
|
|
4 |
Менің отбасым Менің туыстарым Қайталау |
Отбасы мүшелерін,туыстарын ағылшын тілінде атау.Отбасы туралы өлең жаттау.Сөздік қорды молайту.Көру қабілеттерін дамыту. |
Желтоқсан |
1 1 1 |
|
|
5 |
1ден-5ке дейін санау Қайталау |
Сандарды көрсете отырып санауға дағдыландыру. |
Қаңтар, ақпан |
1 1 |
|
|
6 |
Жұмсақ ойыншықтар Қайталау |
Балаларды ағылшын тілінде ойыншық атауымен таныстыру.Өлең жаттау.Сөздік қорды молайту. |
Ақпан |
1 1 |
|
|
7 |
Көлік түрлері |
Көлік түрлерін ағылшын тілінде атау. |
Наурыз |
1 |
|
|
8 |
Дене мүшелеріне арналған жаттығулар Қайталау |
Дене мүшелеріне арналған жаттығулар орындау.Өткен сабаққа шолу. |
Сәуір, мамыр |
1 1 |
|
|
|
Барлығы: |
|
|
18 |
|
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Ағылшын тілінде амандасуды білді.
2. Қоштасуды білді.
3. Дала және үй жануарларын тани білді.
4. Жанұя мүшелерін суреттен тани білді.
5. Сандарды көрсете білді.
6. Ойыншықтар атауын айта білді.
7. Көлік түрлерін көрсете білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Көлік түрлерін атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Ағылшын тілі ересек тобына арналған
Мақсаты: Балаларға ағылшын тілі туралы түсініктерін
қалыптастыру. Тілдік қорды молайту.
Грамматикалық тұрғыда дұрыс сөйлеуге
дағдыландыру.
Міндеті: Тілді үйренуге деген құштарлығын ояту. Түрлі
рөлдерді қабылдай білуге және диалогқа еркін түсуге
дағдыландыру. Шығармашылық белсенділіктерін
арттыру. Тақпақ, санамақ, өлең жатқа айтуға үйрету.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Ересек тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Ересек тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Ересек тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Ересек тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
1 |
Кел танысайық, түстер әлемі |
Балалармен ағылшын тілінде танысу. Түстер туралы түсініктерін қалыптастыру. Бір – бірімен амандасуға, қоштасуға үйрету. |
Қыркүйек, қазан |
5 7 |
|
2 |
Сиқырлы сандар. Менің отбасым. Жануарлар |
Сандарды дұрыс санауға, отбасы мүшелерін дұрыс атауға үйрету. Жануарларды көрсете отырып атауға дағдыландыру. |
Қазан, қараша |
5 5 6 |
|
3 |
Ойыншықтар |
Ойыншықтар түрлерін дұрыс атауға үйрету. |
Желтоқасан қаңтар |
5+6 |
|
4 |
Киімдер |
Киімдерді суреттен көрсете отырып атауға үйрету. |
Қаңтар |
5 |
|
5 |
Көлік түрлері |
Көлік түрлерін дұрыс атай білуге үйрету. |
Ақпан |
5 |
|
6 |
Дене мүшелері, ыдыстар |
Дене мүшелеріне арналған жаттығулар жасау. Ыдыс түрлерін көрсете отырып атау. |
Наурыз |
7 6 |
|
7 |
Тағамдар |
Тағам түрлерімен танысу. |
Сәуір |
5 |
|
8 |
Оқу құралдары |
Оқу құралдарды атай білу. |
Мамыр |
5 |
|
|
Барлығы: |
|
|
72 |
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Ағылшын тілінде амандасуды білді.
2. Қоштасуды білді.
3. Оқу - құралдарын тани білді.
4. Жанұя мүшелерін суреттен тани білді.
5. Сандарды көрсете білді.
6. Ойыншықтар атауын айта білді.
7. Көлік түрлерін көрсете білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Көлік түрлерін атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Ағылшын тілі дайындық тобына арналған
Мақсаты: Балаларды тыңдау және сөзді түсіну, есту зеректігін сұраққа жауап беру іскерліктерін қалыптастыру. Артикуляциялық дауыс апапараттарын дамыту. Грамматикалық тұрғыда дұрыс сөйлеу білуге үйрету.
Міндеті: Балалардың бойына тілдерге деген қызығушылығын, оны ойын арқылы үйренуге құштарлығын ояту. Схемалар, сызбалар, суреттер, таспалар, фильмдер көрсете отырып сөйлем құрауға үйрету. Әндете өлең, тақпақ санамақ айтуға, тілді тез меңгеруге дағдыландыру. Фонематикалық есту дағдыларын қалыптастырып дамыту. Айту және тыңдау дағдыларын қалыптастырып оқыту.
Түсініктеме
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта аудировтік және айтылу.
Балабақша мекемелерінде ағылшын тілі екі бағытта жүргізіледі: тыңдау және айту, негізгі бағдарламаның бағыты балаларды сабақта әр түрлі іс - әрекетіне көрсету, тусіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, сергіту сәттері, ой қозғау әрекеттері, ұйымдастыру әрекеті әдіс - тәсілдерін қолданып үйретемін. Дайындық тобында қарастырылған және де үздік әдіс - ұйымдастырылған ойын практикалық, тәрбиелік және дамытушылық жағынан оқыту тәсілі болып табылады. Ойын арқылы ағылшын тілін үйретудегі қойылатын талаптар:
1. Ойынның мақсаты нақты болуы керек .
2. Ойын тәртібі түсіндірілуі керек.
3. Көрнекіліктер мен материалдар алдын - ала таныс болуы керек.
4. Балалар түгел қамтылуы тиіс. Дұрыс шешім қабылдауға дайын болу керек.
Дайындық тобындағы балалар нені үйретсең соны санасына сіңіретін нағыз қабылдау жасында болғандықтан, қандай тіл болмасын өте тез игеріп алады. Балдырғандарымыз тіл жағындағы қадамын нық басса, алдағы болашақта нұрлы жолға қадам тастауына негіз қаланар еді. Дайындық тобындағы балалар ағылшын тілін үйренгенде оларға басқа тілде сөздерді қайталаған қызықты көрінеді.
Балалардың шығармашылық белсенділіктерін арттырып, ынталандырып, сабақтарды мынадай жолдармен өткізуге болады:
-
Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану;
-
Сабақты түрлендіріп өткізу;
-
Сабақты балалар жасаған суреттер, сызба - тіректерді пайдаланып;
-
Техникалық құралдарды тиімді қолдану;
-
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету;
Ағылшын тілі сабағында балалардың білім – біліктілік, танымдық, коммуникативтік, құзіреттілігін қалыптастыру да ойын элементтерін қолданудың маңызы зор.
Дайындық тобының жылдық жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Айы |
Сағат саны |
|
|
Кел танысайық, сиқырлы сандарға саяхат, түстер әлемі |
Бір – біріне сұрақ қоя отырып танысу, амандасуға үйрету. Сандарды көрсете отырып санау, түстерді көрсете отырып атауға үйрету. |
Қыркүйек, қазан |
7 |
|
|
Менің отбасым, көкеністер мен жемістер |
Отбасы мүшелерін татау, көкеністер мен жемістерді атау. |
Қараша |
5 4 |
|
|
Дала, үй жануарлары |
Дала және үй жануарларын көре отырып атау. |
Желтоқсан, қаңтар |
6 |
|
|
Ойыншықтар, менің киімім |
Ойыншықтар туралы түсініктерін қалыптастыру. |
Қаңтар, ақпан |
7 |
|
|
Дене мүшелері, жаңа жыл мерекесі |
Дене мүшелеріне арналған жаттығу жасау. |
Қаңтар, ақпан |
6 |
|
|
Апта күндері, жыл мезгілдері |
Апта күндерін, жыл мезгілдерін атау. |
Ақпан, наурыз |
6 |
|
|
Спорт түрлері, мамандықтар |
Спорт ойын түрлерін айту. |
Наурыз |
5 |
|
|
Көлік түрлері |
Көлік түрлерін суреттен атау. |
Наурыз, сәуір |
4 |
|
|
Тағамдар |
Тағамдар түрлерімен танысу. |
Сәуір, мамыр |
3+3 |
|
|
Менің бөлмем, жиһаздар. Оқу құралдары |
Өз бөлмесі туралы әңгімелеуге үйрету. |
Мамыр |
4+4 |
|
|
Барлығы: |
|
|
96 |
Жылдың аяғында қойылатын талаптар:
Білу: 1. Ағылшын тілінде амандасуды білді.
2. Қоштасуды білді.
3. Спорт түрлерін тани білді.
4. Жанұя мүшелерін суреттен тани білді.
5. Сандарды, апта күндерін, жыл мезгілдерін үйрене білді.
6. Ойыншықтар атауын, тағам түрлерін, бөлме жиһаздарын, оқу
құралдарын айта білді.
-
Көлік түрлерін, өз мамандықтарын қалай таңдау керектігін
білді.
Түсіну: 1.Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарды түсінді.
2. Тақырып бойынша қойылған сұрақты толық нақты түсінді.
3. Қойылған талап бойынша ойынды түсінді.
4. Қойылған командаларды түсіне орындады.
5. Ойынды түсіне ойнады.
6. Құрастырылған сөйлемдерді сурет бойынша түсінді.
7. Сандарды санау командасын түсінді.
Дағды: 1. Амандасуға дағдыланды.
2. Қоштасуға дағдыланды.
3. Көлік түрлерін атай білуге дағдыланды.
4. Жануарларды көре отырып атауға дағдыланды.
5. Түстерді көрсете отырып атауға дағдыланды.
6. Отбасы мүшелерін көрсете атауға дағдыланды.
7. Саусақты жұма отырып санауға дағдыланды.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
-
Отбасы және балабақша №2 2016 жыл
-
Отбасы және балабақша №5 2017жыл
-
Отбасы және балабақша №3 2017 жыл
-
«Английский для малышей» кітабы 2000 жыл
-
Дошкольное воспитание № 11 2016 жыл
-
Дошкольное воспитание № 11,12 2015.2016 жыл
My dear, dear mammy,
I love you so much!
I want you to be happy
On the 8th of March!
Mom is such a special word
The loveliest I've ever heard
These words to you, above all the rest,
Mom, you're so special,
You are simply the best!
I like the way you look,
I like the way you cook,
Now I want to say:
«Happy Mother’s Day!»
Mommy I love you
More than you see
You have always been there
When I needed you to be
I know I don't show
How great my love is
But I need you to know
All the love or you I have to give
I wish there was more
For you I could do
But all I can say
Is how much I love you
It is deeper than the oceans
Higher than the sun
I could shout it forever
And still not be done
Your smile is a keepsake
I keep close to my heart
That I open up and treasure
When we are apart
I have a special
treasure
A gift from up above
A precious treasure
It is my mother’s love.
You аre more than just
special
You аre a part of my
heart
Locked there forever
Never shall we be apart.
All of my dreams,
You made sure came true.
Putting yourself aside
You’re not only my mother,
You’re also my best
friend,
No one can ever change that.
It’s not something that could end.
I know that I am blessed,
From heaven up above,
So lucky to have,
My mother’s love!
That is your mother,
I agree, she is fine.
You love your mother,
And I love mine!
I know a face, a lovely
face
As full of beauty as of grace,
A face of pleasure and of smile.
In darkness it gives the light.
A face that is itself like joy,
To see it I’m a happy boy.
And I have a joy that have no other.
This lovely woman is my mother!
Today is Mother's Day.
Let's help Mama.
I'll make breakfast.
You make lunch.
I'll do the dishes.
You do the shopping.
Let's help Mama.
It's Mother's Day.
Today is Mother's Day.
Let's help Mama.
I'll sweep the bedrooms.
You make the beds.
I'll clean the kitchen.
You do the laundry.
Let's help Mama.
It's Mother's Day.
A mother is special she's
more than a friend.
Whenever you need her, she'll give you a hand.
She'll lead you and guide you in all that you do.
Try all that she can just to see you get through.
Good times and bad times, she's there for it all.
Say head up, be proud, and always stand tall.
She'll love you through quarrels and even big fights, or heart to
heart chats on cold lonely nights.
My mother’s the greatest that I've ever known,
I think God made my mother
like He'd make his own.
A Рraise, a helper, an
encourager too, nothing in this world that she wouldn't
do.
To help us succeed she does all that she can,
Raised a young boy now
into a man.
I want to say thank you for all that you
do,
Please always know mom, that I love you.
The spring of the
Year
Gone were but the winter cold,
and gone were but the snow,
I could sleep in the wild woods
where primroses blow.
Cold’s the snow at my head,
and cold at my feet;
and the finger of deaths at my even,
closing them to sleep.
Let none tell my father
or my mother so dear,
I'll meet them both in heaven
at the spring of the year.
***
The March wind roars
Like a lion in the sky,
And makes us shiver
As he passes by.
When winds are soft,
And the days are warm and clear,
Just like a gentle lamb,
Then spring is here.
JingleBells: (text, lyrics):
Dashing through the snow
In a one-horse open sleigh,
Over the fields we go,
Laughing all the way;
Bells on bob-tail ring,
Making spirits bright,
What fun it is to ride and sing
A sleighing song tonight, O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
A day or two ago,
I thought I'd take a ride,
And soon Miss Fanny Bright
Was seated by my side;
The horse was lean and lank;
Miss fortune seemed his lot;
He got into a drifted bank,
And we, we got upset. O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
A day or two ago,
The story I must tell
I went out on the snow
And on my back I fell;
A gent was riding by
In a one-horse open sleigh,
He laughed as there
I sprawling lie,
But quickly drove away, O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Now the ground is white
Go it while you're young,
Take the girls tonight
And sing this sleighing song;
Just get a bob-tailed bay
Two-forty as his speed
Hitch him to an open sleigh
And crack! You’ll take the lead, O
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way!
O what fun it is to ride
Dashing through the snow
in a one horse open sleigh
o’er the fields we go
laughing all the way
Bells on bob tails ring
Making spirits bright
what fun it is to laugh and sing
a sleighing song tonight
Oh, jingle bells, jingle
bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
in a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
A day or two ago
I thought I'd take a ride
and soon Miss Fanny Bright
was seated by my side
the horse was lean and lank
Misfortune seemed his lot
we got into a drifted bank
and then we got upset
Oh, jingle bells, jingle
bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
in a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh yeah
Jingle
bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
in a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one horse open sleigh
Мазмұны:
1. Түсініктеме….......................................................3 бет
2. Бағдарлама ерекшелігі......................................4 бет
3. Бағдарлама құрылымы....................................5 бет
4. Ортаңғы тобының жылдық жоспары.........6-10 бет
5. Ересек тобының жылдық жоспары.........11-15 бет
6. Дайындық тобының жылдық жоспары.........16-21 бет
7. Қолданылған әдебиеттер......................................22 бет
30
шағым қалдыра аласыз













