Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектеп жасына дейінгі баланың жеке даму картасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Баланың жеке даму картасы
1.Жалпы мәлімет
Аты, тегі:______________________________________________________________________________________
Туған күні:____________________________________________________________________________________
Балабақшаға қабылданған күні:___________________________________________________________________
Қабылданған кездегі ұсыныстар:__________________________________________________________________
2. Отбасылық портрет
-
Отбасы құрамы
Аты-жөні
Білімі, жұмыс орны
Әкесі
Анасы
Басқа отбасы мүшелері
Тұрмыстық жағдайы____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
Материалды қамтылуы__________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
1.Физикалық дамуы
-
Даму көрсеткіштері
2-3 жас
3-4 жас
4-5 жас
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал- паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
1.1 Денсаулық жағдайы
1.2 Антропомет. Мәлімет
1.3. Орыннан қашықтыққа секіру (см.)
1.4. Құм салынған дорбаны қашықтыққа лақтыру (м)
1.5 Жылдамдық
(жүгіру-10 м., жүгіру-30 м.)
1.6. Шыдамдылық
(жүгіру 60, 90, 120 м)
1.7. Иілгіштік
1.8. Икемділік
(Кедергілер қатары)
1.9.Допты еденге қағу
1.10. Тепе-теңдік, қимыл координациясы
1.11. Денсаулық және қауіпсіздік:
- Қажет кезде қолын жуады.
- Шашын, тісін күтеді.
- Қауіпсіздік ережесін көшеде және үйде қолданады.
- Қиын жағдайлардан шыға алады.
- Дене мүшелері мен олардың қызметін біледі.
- Қажет кезде алғашқы көмек көрсетеді.
2. Әлеуметтік дамуы
Даму көрсеткіштері |
2-3 жас |
3-4 жас |
4-5 жас |
||||||
Қал-паған |
жарт |
Қал-н |
Қал-паған |
жарт |
Қал-н |
Қал-паған |
жарт |
Қал-н |
|
2.1.Қарым қатынасқа түсу қабілеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.Топ алдына қойылған тапсырмаға бағдарлана алу қабілеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Жұптасып тапсырма орындай алады |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.4. Топты басқара алу, лидер ролін атқару қабілеті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.5. Дамыған: қиындықты жеңу қабілеті, парыз сезімі, настойчивость |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.6. Жағымды мінез-құлық тәжірибесіне ие болу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.7. Сәтсіздікке реакциясы қалыпты, өзбетімен қатесін түзей алады, көмек қабылдайды. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.8. Басқа адамды көріп, естіп, сезе алу қабілетіне ие. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.9. Баланың психоэмоционалды жағдайы (қысым жоқ, қарым-қатынасқа ашық, қызығушылығы мол, белсенді, мимикасы анық, келісімге дайын, тілінің дамуы қалыпты) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.10. Өзінің қалаған іс-әрекетімен айналыса алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.11. Көмек сұрап, өзі көмектесе алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.12. Өзін-өзі саналы бағалай алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.13. Өз еркімен әлі келгенше еңбек міндеттерін атқара алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.14. Әлеуметтік құзыреттілік: - Өзінің атын, тегін, әкесінің атын, жұмыс орындарын біледі - Өзінің мекен-жайын, телефонын біледі (ел, район, ауыл, көше) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Даму көрсеткіштері
2-3 жас
3-4 жас
4-5 жас
Қал-
паған
жарт
Қал-
қан
Қал-
паған
жарт
Қал-
қан
Қал-
паған
жарт
Қал-
қан
3.1. Туған тілінің барлық дыбыстарын дұрыс айту
3.2. Күрделі сөйлемдерді грамматикалық дұрыс құру
3.3. Суреттер сериясы арқылы байланысқан аңгіме құру
3.4. Сөйлеу кезінде салыстыру, антоним, жалпылама сөздерді қолдану
3.5. Диалог кезінде белсенді ойымен бөліседі, өз пікірімен назар аударта алады.
3.6. Өз іс-әрекетінің нәтижесі мен барысын сөзбен баяндау қабілеті.
3.7. Мектеп дағдылары:
- сөз ішіндегі дыбыстарды айыра алады;
- қазақ алфавитінің әріптерін біледі;
- оқудың бастапқы дағдылары
3.8. Қысқа әңгімені баяндап бере алады
4.Танымдық қабілетінің дамуы
-
Даму көрсеткіштері
2-3 жас
3-4 жас
4-5 жас
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
4.1 .Апта күндерін, ай атауларын біледі
4.2.Тірі және өлі табиғат жөнінде түсінігі бар
4.3.Өз қаласы, елі жөнінде қарапайым түсініктері бар
4.4. Жалпы қасиеттері бойынша заттарды топтастыра алады (киім, көлік т.б.)
4.5. Ойлау процесінің дамуы:
- салыстыру (заттардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын табу);
- кескіндерден суреттер құрастыру;
- артығын табу
4.6. Сюжетті суреттердің мағынасын түсіну, сюжетті суреттердің ретін таба білу
4.7. Қоршаған ортаны тану және тапсырманы орындау кезінде көрнекі модельдер мен символдық құралдарды пайдаланаа алады (жоспар, схема, тустер)
4.8. Іс-әрекетті үлгі мен ереже арқылы орындайды
4.9. Нұсқауды түсініп , ретімен орындай алады.
4.10. Өз жұмысын жоспарлап, алаңсыз орындай алады.
4.11 . Сұрақ қойып, тәжірибе алмасады.
5. Эстетикалық қабілетінің дамуы
-
Даму көрсеткіштері
2-3 жас
3-4 жас
4-5 жас
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
5.1. Әдеби шығармалармен таныс (бірнеше ертегі, әңгіме, өлеңдерді атай алады)
5.2. Өзі таңдаған бір ертегінің мазмұнын айтып бере алады.
5.3. Сөздік ойындарға қызығушылық танытады.
5.4. Сурет салу кезінде ойындағы бейнесін жаңғырта алады.
5.5. Көпшілік алдына шығу қабілеттерінің болуы (дауыс ырғағы, анықтығы, қорқыныш пен үрейдің жоқтығы)
6. Математикалық қабілетінің дамуы
-
Даму көрсеткіштері
2-3 жас
3-4 жас
4-5 жас
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
6.1 . 20 дейн жинақтық және реттік санау біледі.
6.2. Сандық белгілерді қолдана алады.
6.3 . Пішіндерді біледі (шеңбер, үшбұрыш, төртбұрыш т.б.
6.4. Сызықтарды біледі (тік, қисық, сынық)
6.5. Шар, куб,
цилиндр, конусты біледі.
6.6. Түстерді біледі (қызыл, көк, жасыл, ақ, қара, сары, қоңыр, қызғылт, көгілдір)
6.7. Ұзындық, биіктік, көлеміне қарай салыстыра алады.
6.8. Жыл мезгілдерін, ай атауларын, апта күндерін біледі.
7. Ойын іскерлігі
-
Даму көрсеткіштері
2-3 жас
3-4 жас
4-5 жас
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
Қал-паған
жарт
Қал-н
7.1. Ойын іскерлігінің дағдылары мен біліктерінің болуы, түрлі ойын іс-әрекетінде қолдануы.
7.2. Ойын басында оның мазмұны мен рөлдерді бөлуге қатысады.
7.3. Құрбыларымен ойын барысында қарым-қатынасқа түсе алады.
7.4. Ойын мазмұнын толықтырып, қызықты ете алады.
Бала дамуын бағалау деңгейі
Рисунок 1