Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мектеп. Менің мектебім. 5 сынып, сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі, Т2, сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қазан 2018
5480
12 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Қазақ әдебиеті | Күні: | Сыныбы: 5 | |
Сабақтың тақырыбы | Мектеп .Менің мектебім | ||
Сілтеме | Қазақ әдебиеті. Орыс тілінде білім беретені мектептің 5- сыныбына арналған оқулық/Астана: «Арман –ПВ», 2012. – 208 бет. | ||
Мақсаты | Білімдерін жан-жақтылы кеңейтеді, сөз байлығы кеңейеді, сын тұрғысынан ойлауға үйренеді, өз ойын толық жеткізіп, негізгі түйінді таба білуге дағдыланады. Оқушылардың қоғамға деген өзіндік көзқарастарының қалыптасуына ықпал ету, өз ойларын еркін, нақты жеткізе білуге баулу, тіл байлықтарын дамыту, өз бетімен ізденуге, ой қорытуға дағдыландыру.Оқушылардың бойына сұлулық, көркемдік қасиеттерін дарытып, табиғаттың сұлулығын тануға, көре білуге тәрбиелеу. | ||
Күтілетіннәтижелер | Топтық, диалогтік жұмыс арқылы білім алмасып, оқушылар бір-бірінен үлгі алады, нені қалай оқу керектігіне өзіндік тиімділігі артады, диалогтік қарым-қатынаста тыңдау және сөйлеу әдебіне көңіл аударады, дарынды оқушыны үлгі етеді, көркем әдеби тілде сөйлеуге, меңгеруге құмарлығы артады, сыни көзқарасын білдіру арқылы сөз байлығы молаяды, өз бетінше ізденіп, жоба қорғауға үйренеді, | ||
Сабақтың түрі | Жаңа білімді меңгерту | ||
Пәнаралық байланыс | дене шынықтыру | ||
Қолданылатын әдістер | Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолданамын: қызығушылығын ояту, мағынаны ашу, « Жоба қорғау технологиясы», ойтолғаныс, РАФТ стратегиясы, БЛУМ таксономиясы, АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасаймын. Білім беру үшін және оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау, көшбасшы. | ||
Керекті жабдықтар | Оқулық, интербелсенді тақта, кеспеқағаздар, ватман, стикер, маркер т.б. | ||
Сабақтың барысы: | |||
Сабақкезеңдері | Уақыт | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе Тұсаукесер | 2 мин 2мин 2 мин | бір-біріне жақсы тілектер білдіреді.Қобдишадан гүл алып бір-бірлеріне сыйлайды. Себеттен сұрақтар алып жауап береді оқушылар фигуралар бойынша топтасып, өз үстелдерінің басына жиналады. | |
Негізгі бөлім | 3 мин | * «СТО» арқылы жұмыс жүргізеді №6 гимназия жайында бейнеролик интерактивті тақтадан көрсетіледі. -Балалар, бейнеролик не жайында? (оқушылардың жауаптары тыңдалады)-Дұрыс айттыңдар, -Олай болса, бүгін біз «Мектебіміз» жайлы тереңірек танысамыз. | Оқушылар не көргендерін, ұққандарын айтады. |
Сергіту сәті | 9 мин 1 мин | Сергіту сәті Алға, артқа бұрылайық.Ағаштар секілді тербелейік,Самал желдей соғайық. | Топтар бір-бірін бағалайды( стикер) Музыкамен билейді |
10 мин | Мақсаты:Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін қадағалау.І. Мәтінді оқып, үлгі бойынша диалог құрыңыз.Біздің мектеп – бес қабатты ғимарат. Ғимарат екі корпустан турады. Бірінші ғимаратта үлкен сынып оқушылары, екінші ғимаратта бастауыш сынып оқушылары оқиды.Мектеп іші кең, жарық және таза. Егер мектепке кірсеңіз, оң жақта дәрігер кабинеті және асхана бар. Сол жақта мұғалімдер бөлмесі орналасқан.Екінші қабатта директор кабинеті бар. Ал, кітапхана төртінші қабатта.Кітапханадан көптеген қызықты кітап,газет, журналдар алуға болады. Мектептің екі спорт залы, компьютер сыныптары бар. Екінші ғимараттағы өзін-өзі тану кабинетінде демалуға болады. Төртінші қабаттағы мәжіліс залында концерт, әр түрлі сайыстар өткізеді.Біздің мектеп жаңа технологияларға сай жабдықталған. Үлгі: ІІ. Диалог бойынша сабақ кестесі туралы шағын әңгіме құрыңдар. бүгінгі күнгі өз сабақ кестелеріңе диалог құрыңдар. | ||
Қорытынды | 3 мин | «Бес жолды» өлең құрастыру «Менің мектебім» | Әр оқушы дәптеріне синквейн құрастырады.1.Зат есім2.Сын есім3.Етістік4.Фраза5.Зат есімге синоним |
Рефлексия | 2 мин | Сабақтан түйгенін, өз мектебне, бір-бірлеріне деген лебіз, тілектерін жазады | Оқушылар стикерлерге жазып, тақтаға іледі. |
Үйге тапсырма | «Менің арманымдағы мектебім» шағын әңгіме жазу | Оқушылар күнделіктеріне жазып алады. | |
Бағалау | 2 мин | Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)