Материалдар / Мектеп. Оқу құралдары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектеп. Оқу құралдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ерекше білімді қажет ететін 1 сынып оқушыларына арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
1462
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 – сынып.
Тақырыбы:

Мектеп, сынып, оқу құралдары, сөйлем
Күні,айы:25, 27.09.2018 ж
Сабақ мақсатыӨзінің мектебі қандай екенін айта алады,үлкен кішкентай сөздерін орынды қолдана алады.


Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады,сұрақтарға дұрыс жауап бере алады,сөйлесу жағдаятында өзін еркін сезінеді.


Мектепті басқа да сөздер қатарымен сипаттай алады,сабақта үйренген сөйлеу үлгілерін өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
І кезеңОқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.Сабақ мақсатымен таныстыру.

ІІ кезеңМұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы сөйлем мен сөздерге аударады.Осы үлгі арқылы оқушылар заттарды атай алуға үйренеді,мысалы,Мынау-кітап.Содан кейін оқушылар сол үлгі негізінде кітап сөзінің орнына қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер сөздерін қолдануға жаттығады.Оқушылармен суреттерге қарап,сөздерді тыңдау,қайталау жұмыстары жүргізіледі.Оқушылар үйренген сөйлем үлгісін жұптық жұмыста бекіте түседі.Ол үшін мұғалім осы заттарды (кітап,қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер)үстелдің үстіне қояды.Бірінші оқушы бір затты көрсетіп,сұрақ қояды(Бұл не?)екінші оқушы жауап береді.Содан кейін екінші оқушы сұрайды,бірінші оқушы жауап береді.Берші,беріңізші сөздерін қайталап,еске түсіреді.Оқушылардың жауаптары:Маған кітап (кітап,қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер)берші/беріңізші.Оқушылар (Міне,ал.)жауабын еске түсіріп,оны да қолданады.Сыныптағы оқушылар бір-бірінен қандайда бір затты сұрай алуды үйренеді.Мұғалім;-Балалар,суретте не бар?-деп сұрайды,оқушылар суретке қарап жауап береді.Мысалы,Суретте қайшы (кітап,қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер бар.Оқушылар мынадай дағдыларды игеру тиіс:мұғалімнің (Сенде қарындаш бар ма?Сенде неше қарындаш бар?)сұрақтарына жауап бере алу,өзі сұрақ қоя алу,Сонымен бірге бұл диалог арқылы оқушылар өзіне қажет заттарды сұрай алу(Маған бір қарындаш берші),рақмет айта алу дағдыларын жетілдіре түседі. Оқушылар сурет бойынша кітап,қарындаш сөздерінің көпше түрін үйренеді.кітап-кітаптар,қарындаш –қарындаштар.Оқушылар мұғалімді тыңдайды,хормен және жеке-жеке қайталайды.Оқушылардың есте сақтауына жеңілдірек болуы үшін қайталау кезеңінде суреттерді көрсетіп тұруға болады.Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі.Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады.Оқулық Киімдерге арналған карточкалар.Қағаз, Карындаштар.
ІІІ кезеңСабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгені,қалай жұмыс істегені,не қызық әрі жеңіл болғаны,не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Қортындылау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!