ІІ кезең | Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы сөйлем мен сөздерге аударады.Осы үлгі арқылы оқушылар заттарды атай алуға үйренеді,мысалы,Мынау-кітап.Содан кейін оқушылар сол үлгі негізінде кітап сөзінің орнына қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер сөздерін қолдануға жаттығады.Оқушылармен суреттерге қарап,сөздерді тыңдау,қайталау жұмыстары жүргізіледі.Оқушылар үйренген сөйлем үлгісін жұптық жұмыста бекіте түседі.Ол үшін мұғалім осы заттарды (кітап,қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер)үстелдің үстіне қояды.Бірінші оқушы бір затты көрсетіп,сұрақ қояды(Бұл не?)екінші оқушы жауап береді.Содан кейін екінші оқушы сұрайды,бірінші оқушы жауап береді.Берші,беріңізші сөздерін қайталап,еске түсіреді.Оқушылардың жауаптары:Маған кітап (кітап,қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер)берші/беріңізші.Оқушылар (Міне,ал.)жауабын еске түсіріп,оны да қолданады.Сыныптағы оқушылар бір-бірінен қандайда бір затты сұрай алуды үйренеді.Мұғалім;-Балалар,суретте не бар?-деп сұрайды,оқушылар суретке қарап жауап береді.Мысалы,Суретте қайшы (кітап,қалам,қарындаш,сызғыш,өшіргіш,қайшы,дәптер бар.Оқушылар мынадай дағдыларды игеру тиіс:мұғалімнің (Сенде қарындаш бар ма?Сенде неше қарындаш бар?)сұрақтарына жауап бере алу,өзі сұрақ қоя алу,Сонымен бірге бұл диалог арқылы оқушылар өзіне қажет заттарды сұрай алу(Маған бір қарындаш берші),рақмет айта алу дағдыларын жетілдіре түседі. Оқушылар сурет бойынша кітап,қарындаш сөздерінің көпше түрін үйренеді.кітап-кітаптар,қарындаш –қарындаштар.Оқушылар мұғалімді тыңдайды,хормен және жеке-жеке қайталайды.Оқушылардың есте сақтауына жеңілдірек болуы үшін қайталау кезеңінде суреттерді көрсетіп тұруға болады.Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі.Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. | Оқулық Киімдерге арналған карточкалар.Қағаз, Карындаштар. |