КАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ
ШЕТ АУДАНЫ
Бұрма ЖОББ мектебі
«Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту»
(математика пәні мұғалімдер арасындағы коучинг)
Жүргізген: математика пәні мұғалімі Кенжебаева Г.А
|
Уақыты – 19. 10.2016 жыл. |
Коучинг сессия Бұрма ЖОББ мектебі. Математика пәні мұғалімдерінің аудандық семинары |
30 мұғалім |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
«Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту» |
|||
|
Жалпы мақсаты |
а) Оқушылардың шығармашылық ойлауының орын алуына мүмкіндік беру, шешім қабылдауға үйрету. ә) Өз пікірін дәлелдеуге бағыт беру, өзгенің пікірімен санасуға мүмкіндік беру. б) Шыдамдылыққа, сыйластыққа жауапкершілігін арттыру. |
|||
|
Негізгі идеялар |
Мұғалім – оқушыларды дамытатын, пәнге деген қызығушылығын арттыратын және рухани жанын байытатын субьект.Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту білім сапасын көтеруге кепіл болады |
|||
|
Қолданылатын ресурстар |
Компьютер, проектор, тапсырма орындайтын парақтар, бейнеролик, флипчарттар, маркерлер, стикерлер. |
|||
|
|
|
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер оқу үдерісі барысында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытудың маңызды екенін түсінеді және тәжірибеге енгізеді. |
|||
|
Өтілу формасы |
Топтық жұмыс, кумулятивті әңгіме |
|||
|
Коучинг барысы |
||||
|
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті. |
Әріптестердің іс-әрекеті. |
||
|
2 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Әріптестермен амандасу,танысу «Жылылық сезімі» тренигін жүргізеді. |
Коучингке қатысушы мұғалімдер шаттық шеңберінде өздерінің тілектерін айтады |
||
|
5 мин |
ІІ. Топқа бөлу. (Білім ұйымының дамуы үшін мақсат қойып, бір мүддемен бірігіп, болашаққа нық қадам жасайық)
|
Мұғалімдер гүлдер арқылы 3 топқа бөлінеді |
||
|
5 мин |
ІІІ. Миға шабуыл. - Оқушылардың функционалдық сауаттылығы дегенді қалай түсінесіздер? - Оқушылардың функционалдық сауаттылығының мазмұны мен түрлері |
Мұғалімдерде функционалдық сауаттылық туралы түсінік қалыптасады. Қатысушылар тыңдап, ой түйеді. |
||
|
Бейнеролик «Все в твоих руках» 5 мин. |
Бейнероликті көрсетеді |
Бейнероликті көріп, өз ойларымен бөліседі. |
||
|
7 мин |
Постер қорғау. (Блум жүйесі бойынша) І топ – «Мақсат»тобы Оқушылардың функционалды сауаттылығы дегеніміз не? |
Берілген мәтін арқылы функционалды сауаттылық туралы түсінеді, постерге түсіреді |
||
|
ІІ топ - «Мүдде» тобы Жай (элементарлы)сауаттылық пен функционалды сауаттылықтың айырмашылығы неде? |
Жай сауаттылық пен функционалды сауаттылықтың айырмашылығын түсінеді, білімін өмірмен байланыстырып қолданады, талдайды, постерге түсіреді |
|||
|
ІІІ топ – «Болашақ» тобы РІSA халықаралық зерттеуінің оқушылардың сауаттылығын дамытудағы рөлі |
Халықаралық зерттеулердің оқушылардың сауаттылығына әсері бар ма, білімдерін жинақтап, баға береді, постерге түсіреді |
|||
|
|
|
|
||
|
4 мин |
Сергіту сәті «Көңілді күн» |
ішке(айна),сыртқа(мұғалім) шеңберге тұрып,бір-біріне түзету айтады. |
||
|
10 мин |
БЛУМ таксономиясыматематика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды«Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы талдау |
Ақ -ақпарат,фактілер Қызыл-ішкі сезім Қара-логикалық негативті ойлау Сары-логикалық позитивті ойлау Жасыл-шығармашыылық ойлау Көк-ойлау процесін басқару |
||
|
5 мин |
Сұрақ «ақылдың алты қалпағы» бойынша топтар дайындаған жұмыстарға қандай баға бересіздер? |
Бағдаршам әдісімен топтар өзара бағалайды. |
||
|
4 мин |
Кері байланыс Коучке тілек Смайликтер арқылы көңіл-күйді белгілеу |
«Екі жұлдыз, бір тілек» Коуч мұғалімге екі жұлдызға тілек, жүрекке ұсыныс жазады. |
||
|
3 мин |
Коучинг аяқталды, сау болыңыздар. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту»
«Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту»
КАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ
ШЕТ АУДАНЫ
Бұрма ЖОББ мектебі
«Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту»
(математика пәні мұғалімдер арасындағы коучинг)
Жүргізген: математика пәні мұғалімі Кенжебаева Г.А
|
Уақыты – 19. 10.2016 жыл. |
Коучинг сессия Бұрма ЖОББ мектебі. Математика пәні мұғалімдерінің аудандық семинары |
30 мұғалім |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
«Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту» |
|||
|
Жалпы мақсаты |
а) Оқушылардың шығармашылық ойлауының орын алуына мүмкіндік беру, шешім қабылдауға үйрету. ә) Өз пікірін дәлелдеуге бағыт беру, өзгенің пікірімен санасуға мүмкіндік беру. б) Шыдамдылыққа, сыйластыққа жауапкершілігін арттыру. |
|||
|
Негізгі идеялар |
Мұғалім – оқушыларды дамытатын, пәнге деген қызығушылығын арттыратын және рухани жанын байытатын субьект.Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту білім сапасын көтеруге кепіл болады |
|||
|
Қолданылатын ресурстар |
Компьютер, проектор, тапсырма орындайтын парақтар, бейнеролик, флипчарттар, маркерлер, стикерлер. |
|||
|
|
|
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер оқу үдерісі барысында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытудың маңызды екенін түсінеді және тәжірибеге енгізеді. |
|||
|
Өтілу формасы |
Топтық жұмыс, кумулятивті әңгіме |
|||
|
Коучинг барысы |
||||
|
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті. |
Әріптестердің іс-әрекеті. |
||
|
2 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Әріптестермен амандасу,танысу «Жылылық сезімі» тренигін жүргізеді. |
Коучингке қатысушы мұғалімдер шаттық шеңберінде өздерінің тілектерін айтады |
||
|
5 мин |
ІІ. Топқа бөлу. (Білім ұйымының дамуы үшін мақсат қойып, бір мүддемен бірігіп, болашаққа нық қадам жасайық)
|
Мұғалімдер гүлдер арқылы 3 топқа бөлінеді |
||
|
5 мин |
ІІІ. Миға шабуыл. - Оқушылардың функционалдық сауаттылығы дегенді қалай түсінесіздер? - Оқушылардың функционалдық сауаттылығының мазмұны мен түрлері |
Мұғалімдерде функционалдық сауаттылық туралы түсінік қалыптасады. Қатысушылар тыңдап, ой түйеді. |
||
|
Бейнеролик «Все в твоих руках» 5 мин. |
Бейнероликті көрсетеді |
Бейнероликті көріп, өз ойларымен бөліседі. |
||
|
7 мин |
Постер қорғау. (Блум жүйесі бойынша) І топ – «Мақсат»тобы Оқушылардың функционалды сауаттылығы дегеніміз не? |
Берілген мәтін арқылы функционалды сауаттылық туралы түсінеді, постерге түсіреді |
||
|
ІІ топ - «Мүдде» тобы Жай (элементарлы)сауаттылық пен функционалды сауаттылықтың айырмашылығы неде? |
Жай сауаттылық пен функционалды сауаттылықтың айырмашылығын түсінеді, білімін өмірмен байланыстырып қолданады, талдайды, постерге түсіреді |
|||
|
ІІІ топ – «Болашақ» тобы РІSA халықаралық зерттеуінің оқушылардың сауаттылығын дамытудағы рөлі |
Халықаралық зерттеулердің оқушылардың сауаттылығына әсері бар ма, білімдерін жинақтап, баға береді, постерге түсіреді |
|||
|
|
|
|
||
|
4 мин |
Сергіту сәті «Көңілді күн» |
ішке(айна),сыртқа(мұғалім) шеңберге тұрып,бір-біріне түзету айтады. |
||
|
10 мин |
БЛУМ таксономиясыматематика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды«Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы талдау |
Ақ -ақпарат,фактілер Қызыл-ішкі сезім Қара-логикалық негативті ойлау Сары-логикалық позитивті ойлау Жасыл-шығармашыылық ойлау Көк-ойлау процесін басқару |
||
|
5 мин |
Сұрақ «ақылдың алты қалпағы» бойынша топтар дайындаған жұмыстарға қандай баға бересіздер? |
Бағдаршам әдісімен топтар өзара бағалайды. |
||
|
4 мин |
Кері байланыс Коучке тілек Смайликтер арқылы көңіл-күйді белгілеу |
«Екі жұлдыз, бір тілек» Коуч мұғалімге екі жұлдызға тілек, жүрекке ұсыныс жазады. |
||
|
3 мин |
Коучинг аяқталды, сау болыңыздар. |
|
||
шағым қалдыра аласыз













