Уақыты –19. 10.2016 жыл. | Коучинг сессияБұрма ЖОББ мектебі.Математика пәні мұғалімдерінің аудандық семинары | 30 мұғалім |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ тақырыбы | «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту» |
Жалпы мақсаты | а) Оқушылардың шығармашылық ойлауының орын алуына мүмкіндік беру, шешім қабылдауға үйрету.ә) Өз пікірін дәлелдеуге бағыт беру, өзгенің пікірімен санасуға мүмкіндік беру. б) Шыдамдылыққа, сыйластыққа жауапкершілігін арттыру. |
Негізгі идеялар | Мұғалім – оқушыларды дамытатын, пәнге деген қызығушылығын арттыратын және рухани жанын байытатын субьект.Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту білім сапасын көтеруге кепіл болады |
Қолданылатын ресурстар | Компьютер, проектор, тапсырма орындайтын парақтар, бейнеролик, флипчарттар, маркерлер, стикерлер. |
|
|
Күтілетін нәтиже | Мұғалімдер оқу үдерісі барысында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытудың маңызды екенін түсінеді және тәжірибеге енгізеді. |
Өтілу формасы
| Топтық жұмыс, кумулятивті әңгіме |
Коучинг барысы |
Уақыты | Коучтің іс-әрекеті. | Әріптестердің іс-әрекеті. |
2 мин | І. Ұйымдастыру кезеңі.Әріптестермен амандасу,танысу«Жылылық сезімі» тренигін жүргізеді.
| Коучингке қатысушы мұғалімдер шаттық шеңберінде өздерінің тілектерін айтады |
5 мин | ІІ. Топқа бөлу. (Білім ұйымының дамуы үшін мақсат қойып, бір мүддемен бірігіп, болашаққа нық қадам жасайық)МақсатМүддеБолашақ топтары
| Мұғалімдер гүлдер арқылы 3 топқа бөлінеді |
5 мин | ІІІ. Миға шабуыл.- Оқушылардың функционалдық сауаттылығы дегенді қалай түсінесіздер?- Оқушылардың функционалдық сауаттылығының мазмұны мен түрлері
| Мұғалімдерде функционалдық сауаттылық туралы түсінік қалыптасады.Қатысушылар тыңдап, ой түйеді. |
Бейнеролик «Все в твоих руках»5 мин. | Бейнероликті көрсетеді | Бейнероликті көріп, өз ойларымен бөліседі. |
7 мин
| Постер қорғау. (Блум жүйесі бойынша)І топ – «Мақсат»тобы Оқушылардың функционалды сауаттылығы дегеніміз не? | Берілген мәтін арқылы функционалды сауаттылық туралы түсінеді, постерге түсіреді |
| ІІ топ - «Мүдде» тобыЖай (элементарлы)сауаттылық пен функционалды сауаттылықтың айырмашылығы неде? | Жай сауаттылық пен функционалды сауаттылықтың айырмашылығын түсінеді, білімін өмірмен байланыстырып қолданады, талдайды, постерге түсіреді |
| ІІІ топ – «Болашақ» тобыРІSA халықаралық зерттеуінің оқушылардың сауаттылығын дамытудағы рөлі | Халықаралық зерттеулердің оқушылардың сауаттылығына әсері бар ма, білімдерін жинақтап, баға береді, постерге түсіреді |
|
|
|
4 мин | Сергіту сәті «Көңілді күн» | ішке(айна),сыртқа(мұғалім)шеңберге тұрып,бір-біріне түзету айтады. |
10 мин | БЛУМ таксономиясыматематика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды«Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы талдау | Ақ -ақпарат,фактілерҚызыл-ішкі сезімҚара-логикалық негативті ойлауСары-логикалық позитивті ойлауЖасыл-шығармашыылық ойлауКөк-ойлау процесін басқару |
5 мин | Сұрақ «ақылдың алты қалпағы» бойынша топтар дайындаған жұмыстарға қандай баға бересіздер? | Бағдаршам әдісімен топтар өзара бағалайды.
|
4 мин | Кері байланыс Коучке тілекСмайликтер арқылы көңіл-күйді белгілеу | «Екі жұлдыз, бір тілек»Коуч мұғалімге екі жұлдызға тілек, жүрекке ұсыныс жазады.
|
3 мин | Коучинг аяқталды, сау болыңыздар. |
|