Уақыты
–
19. 10.2016
жыл.
|
Коучинг
сессия
Бұрма ЖОББ
мектебі.
Математика пәні мұғалімдерінің
аудандық семинары
|
30
мұғалім
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ
тақырыбы
|
«Мектеп оқушыларының
функционалдық сауаттылығын
дамыту»
|
Жалпы
мақсаты
|
а) Оқушылардың
шығармашылық ойлауының орын алуына мүмкіндік беру, шешім қабылдауға
үйрету.
ә) Өз пікірін
дәлелдеуге бағыт беру, өзгенің пікірімен санасуға мүмкіндік
беру.
б) Шыдамдылыққа, сыйластыққа
жауапкершілігін арттыру.
|
Негізгі
идеялар
|
Мұғалім – оқушыларды
дамытатын, пәнге деген қызығушылығын арттыратын және рухани жанын
байытатын субьект.Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын
дамыту білім сапасын көтеруге кепіл
болады
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Компьютер, проектор, тапсырма орындайтын парақтар,
бейнеролик, флипчарттар,
маркерлер,
стикерлер.
|
|
|
Күтілетін
нәтиже
|
Мұғалімдер оқу үдерісі
барысында оқушылардың функционалдық
сауаттылықтарын дамытудың маңызды екенін түсінеді
және тәжірибеге
енгізеді.
|
Өтілу
формасы
|
Топтық
жұмыс,
кумулятивті
әңгіме
|
Коучинг
барысы
|
Уақыты
|
Коучтің
іс-әрекеті.
|
Әріптестердің
іс-әрекеті.
|
2
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Әріптестермен
амандасу,танысу
«Жылылық сезімі» тренигін
жүргізеді.
|
Коучингке қатысушы мұғалімдер
шаттық шеңберінде өздерінің тілектерін
айтады
|
5
мин
|
ІІ. Топқа бөлу.
(Білім ұйымының дамуы үшін мақсат қойып,
бір мүддемен бірігіп,
болашаққа нық қадам
жасайық)
-
Мақсат
-
Мүдде
-
Болашақ
топтары
|
Мұғалімдер гүлдер арқылы 3
топқа бөлінеді
|
5
мин
|
ІІІ. Миға
шабуыл.
- Оқушылардың функционалдық
сауаттылығы дегенді қалай
түсінесіздер?
- Оқушылардың функционалдық
сауаттылығының мазмұны мен
түрлері
|
Мұғалімдерде
функционалдық сауаттылық туралы түсінік
қалыптасады.
Қатысушылар тыңдап, ой
түйеді.
|
Бейнеролик «Все в твоих
руках»
5
мин.
|
Бейнероликті
көрсетеді
|
Бейнероликті көріп, өз
ойларымен бөліседі.
|
7
мин
|
Постер қорғау. (Блум
жүйесі бойынша)
І топ –
«Мақсат»тобы
Оқушылардың функционалды
сауаттылығы дегеніміз не?
|
Берілген мәтін арқылы
функционалды сауаттылық туралы түсінеді, постерге
түсіреді
|
ІІ топ - «Мүдде»
тобы
Жай (элементарлы)сауаттылық
пен функционалды сауаттылықтың айырмашылығы
неде?
|
Жай сауаттылық пен
функционалды сауаттылықтың айырмашылығын түсінеді, білімін өмірмен
байланыстырып қолданады, талдайды, постерге
түсіреді
|
ІІІ топ – «Болашақ»
тобы
РІSA халықаралық зерттеуінің
оқушылардың сауаттылығын дамытудағы
рөлі
|
Халықаралық
зерттеулердің оқушылардың сауаттылығына әсері бар
ма,
білімдерін жинақтап, баға
береді, постерге түсіреді
|
|
|
|
4
мин
|
Сергіту сәті «Көңілді
күн»
|
ішке(айна),сыртқа(мұғалім)
шеңберге тұрып,бір-біріне
түзету айтады.
|
10
мин
|
БЛУМ
таксономиясыматематика
сабағында оқушылардың
функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды«Ақылдың алты қалпағы»
әдісі арқылы талдау
|
Ақ
-ақпарат,фактілер
Қызыл-ішкі
сезім
Қара-логикалық
негативті ойлау
Сары-логикалық
позитивті ойлау
Жасыл-шығармашыылық
ойлау
Көк-ойлау процесін
басқару
|
5
мин
|
Сұрақ «ақылдың алты қалпағы»
бойынша топтар дайындаған жұмыстарға қандай баға
бересіздер?
|
Бағдаршам әдісімен
топтар өзара бағалайды.
|
4
мин
|
Кері байланыс Коучке
тілек
Смайликтер арқылы көңіл-күйді
белгілеу
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
Коуч мұғалімге екі
жұлдызға тілек, жүрекке ұсыныс
жазады.
|
3
мин
|
Коучинг аяқталды, сау
болыңыздар.
|
|