Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
мектеп педагог - психолог жоспары 2023- 2024 оқу жоспары жаңа бұйрыққа сай жасалған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2023-2024 оқу жылына арналған
гимназиядағы психологиялық қызметтің жұмыс жоспары
Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері
-
Психологиялық қызметтің мақсаты: білім алушылардың табысты оқуы, дамуы, әлеуметтенуі және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдауды жүйелі ұйымдастыру
-
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3) білім алушыларды психологиялық – педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
4) психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау;
7) психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
8) білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыты және мазмұны
Психологиялық қызмет психодиагностикалық, консультациялық, ағартушылық – профилактикалық, түзету – дамытушылық және ұйымдастыру-әдістемілік бағытта жүзеге асырылады.
-
Психодиагностикалық бағыттар:
1) білім алушылардың психикалық дамуын анықтау мақсатында оларды психологиялық диагностикалау; 2) білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтенуі мақсатында оларды кешенді психологиялық тексеру; 3) білім алушылардың қабілеттілігі, қызығушылығы мен икемділігін психологиялық диагностикалау; 4) психологиялық диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен ұсыныстарды дайындау.
2. Консультациялық бағыттар:
1) білім алушыларға, ата – аналар мен педагогтерге олардың сұранысы бойынша консультация беру; 2) білім алушыларға, ата – аналар мен педагогтерге жеке тұлғалық, кәсіптік өзін – өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым – қатынастар бойынша жеке және топпен консультация жүргізу; 3) күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету; 4) тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру.
3. Ағартушылық – профилактикалық бағыттар:
1) білім алушылар мен педагогтердің өзін – өзі айқындауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету; 2) білім алушылар бейімсіздігінің алдын алу; 3) білім алушылардың әлеуметтік мінез – құлқының алдын алу; 4) педагогтерді аттестаттауды әлеуметтік – психологиялық сүйемелдеу; 5) әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.
4. Түзету – дамытушылық бағыттар:
1) жеке тұлғалық өсуге арналған тренинтер өткізу; 2) білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интеллектуалдық, эмоционалды – жігерлік, шығармашылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру; 3) жанжалдық тұлғааралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.
5. Ұйымдастыру-әдістемілік жұмыс:
1) педагог – психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзыреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтарға, логопедтерге, тифлопедагогтарға, т.б.) аралас - мамандармен жұмыс жүргізу; 2) әлеуметтік – медициналық – психологиялық қызметтер туралы банкін қалыптастыру; 3) аралас – мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.
№ р/с |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауаптылар |
Орындалуы туралы белгі |
|
1-сынып оқушыларының мектепке дайындығы, мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу |
ДИАГНОСТИКАЛАУ «Баспалдақ» |
1 |
Қыркүйек |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Жеке тұлғаның кәсіби түрін, кәсіби саласын, мамандық таңдауға дайындығын анықтау. |
ДИАГНОСТИКАЛАУ Тест, сауалнама «Йовайши» |
9,11 |
Қыркүйек |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Оқушыларының жеке эмоциалық жағдайын, агрессия деңгейін зерттеу, бақылау. |
ДИАГНОСТИКАЛАУ Айзенк тестісі |
6-10 сыныптар |
Қазан |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Агрессия деңгейін анықтау |
ДИАГНОСТИКАЛАУ «Кактус» әдістемесі |
2 сыныптар |
Қараша |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Жас мамандармен жұмыс |
ДИАГНОСТИКАЛАУ Сауалнама |
Жас мамандар |
Қараша |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Оқушылардың мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау |
ДИАГНОСТИКАЛАУ «Филипс» тесті, «Кондаш» тесті |
3,8 сыныптар |
Желтоқсан |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау |
Жеке интелектуалды деңгейін зерттеу |
Сұраныс бойынша |
Жыл бойы |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Жеке, топтық диагностикалар. (ата-аналар, мұғалімдер). |
Сауалнама, тест |
Сұраныс бойынша |
Жыл бойы |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Оқушылардың агрессия деңгейін анықтау |
ДИАГНОСТИКАЛАУ |
7 сыныптар |
Қаңтар |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Суицидтің алдын алу жұмыстары |
Тест, сауалнама, тренинг |
1-11 сыныптар |
Жыл бойы |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Оқушылардың бойындағы мазасыздықта анықтау |
«Филипс» тесті |
6-8 сыныптар |
Наурыз |
Аналитикалық есеп |
Педагог-психолог |
|
|
Оқушылардың сабаққа қатысуын, тәртібін және эмоциялық күйлерін бақылау |
Бақылау |
1-11 сынып |
Жыл бойы |
Аналитикалық есеп |
Педагог - психолог |
|
|
Графикалық әдістеме (Оқушылардың қабылдауы мен дамуын бақылау) |
Тест |
1 сынып |
Желтоқсан |
Аналитикалық есеп |
Педагог - психолог |
|
|
«Үйшік» (Орехова) |
Тест |
1 сынып |
Ақпан |
Аналитикалық есеп |
Педагог - психолог |
|
|
«Агрессияға жоқ деп айт» |
Түзету-дамыту жұмыстары |
10 сынып |
Қараша |
|
Педагог - психолог |
|
|
ЕББҚ оқушылармен жұмыс |
Жаттығулар |
ЕББҚ оқушылар |
Жыл бойы |
|
Педагог - психолог |
|
|
1,5 -ші сынып оқушыларын психологиялық сүйемелдеу |
Ойын-жаттығулар |
Оқушылар |
Қазан |
|
Педагог - психолог |
|
|
Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру |
Тренинг |
Ұжым |
Қазан |
|
900 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |